Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (30 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW R1200GS Adventure 2014 oficiálne predstavené
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: No tak toto vyzera naozaj super aj ked uz je tam dost tych elektronickych serepeticiek ale ako celok super |
Hodnotenie: Krásna horšie to už asi bude so spoľahlivosťou a nekazivosťou.. to však ukáže až čas |
Hodnotenie: Dám palec za hliníkovú nádrž, ani sám neviem prečo |
Hodnotenie: spotreba 4,3 ? Však pri testoch im obyčajná gs zobrala 5,5. A toto je o čosi tažšie a vačšie. |
Hodnotenie: Aj keď som skôr na Varadero resp. Crosstourer, toto sa mi páči... |
Hodnotenie: A mame tu Game over pre konkurenciu A kto ma ego v poriadku a nema 2 metre, tak mu staci klasicke GS... |
No a? Stará, 12ročná 1150ka, cez 80 tisíc km, dvaja pasažieri, s iba zadným kufrom spravím spotrebu 4,7 l/100km. A necúram sa, diaľnica 140, okresky do 120, akurát idem plynule. |
Hodnotenie: velmi pekna motorka, hlavne v tej modrej a hnedej |
Hodnotenie: Krása, je to masaker! Škoda že nemám 2m a nie som drbnuty Ale my sa s Rkom lúbime a je to na celý život |
Dokupovanie modov do motorky? To odkukali z videohier ci co? |
Pozeram, ze sirka pneu 120/170? Starsi brat mal 110/150... Aj nove DL1000 ide do 110/150. Tak neviem, je to dobre? Adventure Soft-ofici co vy nato? |
ta hneda sa mi prave nepaci. biele sa mi vzdy pacia, ale tuto nie. a modre sa mi nikdy nepacili, ale tuto ano. |
Hodnotenie: Ten zobák a ja sa asi nikdy neskamarátime, ale inak to musí byť super motorka |
hmmmm... k tomu este nabalit kufre a ta vaha je pekne v p-ecku... |
dzefe: posledna vzduchova GSA vazi s naplnami 259, novinka ma 260kg, stara bola pre teba super, nova, o kilo tazsia, uz je s vahou v... ? uz si tusim dlho bez moto a stracas sudnost... pod jazdit... |
Hodnotenie: ... pjekná, už som si troška odvykol od tej širokánskej nádrže, ale asik by som si vedel zvyknúť ... |
menton: tak dobre ja len že 4,3 som nemal ani na 800 jazdiac predpisovo. |
Hodnotenie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil obi1 (07.10.2013 18:05) |
Menton: že game over, si ma rozosmial... ešteže nepracuješ v BMW na marketingu... LOL |
Hodnotenie: mne sa tá široká obluda moc páči |
no...game over ako game over. Cena tejto motorky bude vyyysoko cez 20.000 euro, pricom v Nemecku Crosstourer zlacnel na cca 12.000, podobne ako Versys 1000. A ak konecne pride novy litrovy Strom, tak Suza mava tiez nizke ceny. KTM je trieda sama o sebe. |
Hodnotenie: Adventure verzie boli vzdy krasne motorky ale s takou obludou by som nesiel ani do soft terenu u mna skor boduju co najlahsie a koncepcne jednoduche moto ked to niekde polozim tak si to aj sam dvihnem a opravim. Neviem si predstavit ze sa vam zacne mrdat ta elektronika co tam je niekde na opacnej strane zemegule mimo civilizacie..... |
Zeze: velmi si ma rozosmial: "Cena tejto motorky bude vyyysoko cez 20.000 euro" Takze si poguugluj cenu plne nalozeneho LC GS na Sk, pripocitaj k nemu cca 1000 eur za verziu Adventure a este veeela hovadin od dalsich vyrobcov si budes musiet dokupit, aby si sa dostal vobec na 20.000. Toto nie je Multistrada, aby stala cez 20k uz v zaklade. Clovek sa ani nemusi vyznat v moto, aby to nasiel na webe... Take lahke A preco je CT zlacneny? Treba sa pozriet na predaje, Varadero to nie je ani nahodou... |
Vyzera to zaujimavo, trosku nechapem to dokupenie rezimov, ved to je urcite len software.ova zalezitost. Ta 170ka sa jednoducho prisposobuje tomu, ze skutocni cestovatelia jazdia na starsich modeloch a frikulini maju nove ADV's akurat ako imidzovku na jazdenie po skvele upravenych klukatych alpskych asfaltkach. |
Hodnotenie: Aby som nebol titulovaný za zaslepeného krumpla, nepáči sa mi vrchná časť nádrže Ale predýchal by som to. |
Menton...kamarat co je to s tebou, ze si zrovna ty nepochopil tu mou ironiu k vahe....co si zamilovany?... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (07.10.2013 23:05) |
Mit mindestens 15.900 Euro ist die R 1200 GS Adventure rund 1.500 Euro teurer als das Standardmodell. |
taka trochu odveci otazka, aleee, nevie nahodou niekto, ako presne fotia tie motorky v studiu? ide mi o tie prve 3 fotky v galerii - 3 farebne verzie moto, odfotene v uplne rovnakej pozicii. |
owwidius, ta motorka je nakreslena na pocitaci, nie je to fotka. napr. www.rhino3d.com/gallery |
Cervo, podla mna zaklad tych fotiek je hneda a tie prve dve su fotomontaz. Ked sa zamerias na sedadlo, tak biela a hneda maju rovnaku farbu aj presne rovnaky tvar a na modrej verzii je vidiet mala tvarova odchylka, Tak isto na plastoch modrej a bielej su v tiene do hneda. Upravené 1 krát. Naposledy upravil LcD185 (08.10.2013 13:05) |
LcD185 nechcem ta sklamat, ale ta moto je fakt nakreslena na pocitaci |
Cervo neverim Zvary by sa im nechcelo modelovat |
ale tie detailne fotky uz mozu byt robene normalne Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cervo (08.10.2013 14:12) |
Hodnotenie: Nove GSA vyzera moc fajn ale.. neda mi spavat poruchovost elektronickych systemov v globale.. a tej elektroniky je na GSW viac nez dost.. vcera som sa vratil z mototripu okolo juzneho ostrova na Novom Zelande, kde som mal pozicanu funglovku GSW s 2000km.. 3 dni som jazdil v permanentnom dazdi na zapadnom pobrezi tzv Fiordland a po 3 dnoch blikam oproti iducemu motorkarovi a pozeram ze dialkove nie a nie vypnut.. zastavujem.. vypinam/zapinam zapalovanie a furt tam mam dialkove.. packa lieta hore dole bez odporu, tak si hovorim ze problem bude v mikrospinaci.. zastavujem v najblizsiom servise kedze mikro torks v zakladnej vybave nie je.. rozoberam kryt a pod nim zaseknuty spinac v stlacenej polohe.. vytiahnem ho do referencnej polohy.. vsetko funguje ako ma.. hovorim si dialkove uz radsej neskusam.. po dalsich cca 300km predbieham auto ktore ma pusta.. slusne podakujem vystraznymi a som zase doma.. blikam nonstop.. nasraty jak pes tukam do tlacitka morzeovku a nic.. zastavujem.. a kedze uz nemam torks, tak si tak tukam cca 10min pokial sa neuvolni do vychodzej polohy........... nove GSW ma dokopy 11 mikrospinacov len na lavej strane na riaditkach: |
to ma naozaj veľmi mrzí, že už sa asi nedočkáme motorky so spoľahlivosťou 1150GS a človek by sa aj zadĺžil pre novú motorku, no po takýchto informáciach sa radšej rozhodne radšej kúpiť Ohlins na starú 1150. Len neviem či som až tak paranoidný, ale ja tým novým motorkám plných elektronických podvozkov a plynov a ,,herných" módov motora proste neverím. Za chvíľu príde doba: |
Hodnotenie: Furt mi vŕta v hlave, prečo tým novým modelom prichádzajúcim s poriadnou reklamnou pompou nenavrhnú aj (originál) kufre vo farbách karosérie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Archie (08.10.2013 15:57) |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: Ten pohlad zhora... Aaach..... |
Asi stárnem, ale 1150Adventure je stále pre mňa etalonom, táto mašinka je už trochu ako UFO so svojimi voliteľnými diagramami a asc a esa. 98 percent nových majitelov nikdy neopustí asfalt. |
Palika: s tým sa stotožňujem, a preto tie 2 percentá siahnú radšej po 990 ADV (lebo 1190 je už moc preelektrizovaná) alebo staršom GS s normálnymi rozmermi pneu 110/150 |
Palika skusal si niekedy zmenit mod na ESA aj pri ceste na asfalte???...preco si niekto mysli, ze ESA sa vyuziva len pri opusteni asfaltu?... |
Mne by sa toto čudo páčilo s uhladenými krivkami, bez zobáka, bez tých elektronických "vymožeností", s normálnym podvozkom, s reťazou. Jáj zabudol som, ešte cena bude cca 21 000 Eur. Upravené 2 krát. Naposledy upravil majanko (10.10.2013 10:03) |
Hodnotenie: Všetko je na tomto novom GS úžasne megasuper - ale až tak nesmierne megasuper, že to už zrejme nebude pre mňa - potenciál tejto skvelej motorky by som využil možno tak na 40- 50% a to mi príde ako zbytočný luxus Vidím to tak, že ostanem naďalej simple bikeuser a ak budem pociťovať obzvlášť silnú citovú potrebu zaobstarať si moto na turistiku ( čo po posledných dlhých výletoch na Lady Zelde pociťujem a hlavne to pociťuje moja krčná chrbtica ), tak si počkám na veľký Strom. Pre moje jazdenie bude viac ako postačujúci. Ale úprimne každému želám, kto si nové GS kúpi, aby mu robilo radosť. Na to predsa biky sú. Radosť, sloboda a nezávisloť Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (10.10.2013 10:33) |
Spolahlivost novych vozidiel: auta a moto maju velmi vela spolocneho. Rozsirovanie pouzivania mikrocipov a dalsich elektronickych zariadeni ma velmi podobny priebeh a rozsah. Aby sa oddelili krcmove famy od reality, existuju relevantne prieskumy. Napr. nemecky ADAC zostavil statistiku za rok 2012 na zaklade 7,78 miliona kontrolovanych automobilov, to uz ma naozaj vypovedaciu schopnost, lebo zla sprava sa siri rychlo a o bezporuchovych moto nie je o com hovorit, lebo jazdia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (10.10.2013 10:58) |
majanko: taká je, KTM 990 Adventure, teda už neni |
Varan: aha, takze ked si sa posmesne vyjadroval o majiteloch GS, co s nim jazdia len asfalt, tak si si vlastne kydal sam na seba? hmmm ake sebakriticke... ked som zacinal s Pionierom, co nemal skoro ziadnu elektroniku, tak sa tam furt nieco kazilo, teraz mam v motorkach kopec senzorov a elektroniky a potrebuju len benzin, pravidelny servis, gumy a brzdove oblozenie... do Turecka mozes ist na hocicom... kedysi mali ludia paranoju aj z parneho rusna, pred prvymi automobilmi museli bezat bezci, nastastie neexistoval internet, aby o tom mohli strachoprdi vypisovat do diskusii... |
mojim prispevkom na ktory si reagoval ty, som reagoval na prispevok z 08.10.2013 14:43 od Lejba. |
Varan: precitaj si este raz moj prispevok o spolahlivosti vozidiel. Ty varis z vody, ja sa opieram o oficialny (kazdorocnu) statistiku na 7,78 miliona automobiloch, co ma vyssiu vypovednu hodnotu? Vyskyt vady na 10 rocnom vozidle je 5 krat castejsi, ako na 2-3 rocnom. Tym je povedane vsetko, zbytocne fabulujes. Ak chces reagovat, daj nieco s rovnocennou hodnotou (testovacou vzorkou). Howgh. |
Ano, tvoj vysledok je možno oficialnejsi, ale: |
report sa robi uz vela rokov, takze si to mozes vyhodnotit aj aj... o spolahlivosti hovoria obidva pohlady, kazdopadne realny zmysel dava len porovnanie poruchovosti v jednom roku (kedze novu 1150 si uz nekupis)... a vysledok je jednoznacny, ked to aplikujem na tuto temu, 1200 GS DOHC je 5x spolahlivejsie ako 10 rocna 1150 GS... vsetko si najdes na webe aj s presnymi datami... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (10.10.2013 15:16) |
mas uplnu pravdu, ale: 1150 je staršia a maju viac km. Ale chcel by som vidieť tabulku, ktora mi ukaze poruchovost 1150 z rokov 2001-2003 a 1200 z roku 2004-2006 a potom 2013. Tie roky myslim tabulka z toho roku, takze vsetky modely boli v tych rokoch nove, nie ze dnes 1150ku a dnes 2013ku. |
googluj chlape... report sa zverejnuje kazdy rok, takze to tam najdes... |
Pozrel som si tie testy, mimochodom robi ich TUV a nie ADAC, ten robi pneu a podobne. |
DDD452: mas pravdu, moja chyba, kupujem zimne gumy, tak mam plnu hlavu ADAC testov... report spolahlivosti je samozrejme TUV... |
rovnica spoĺahlivosti je jednoduchá ................. renomovaný výrobca + overená konštrukcia + čím menej elektroniky + poctivá remeselná robota + kvalitná údržba = tým väčšia spoľahlivosť |
Som BMW negativ ale tato moto sa mi fakt paci a bez tych vsetkych ABS,CSC,MUDR,JUDR,CIA,KGB,MOSSAD a vsetkych tych elektr. vychytavok by som si ju aj kupil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (10.10.2013 21:19) |
RadoR6: ved toto, ze je poslednych par ks v DE. Ale pohoda, za rok-dva sa este najde niekolko takych, co maju 5000km lebo si ju niekto kupil viacmenej do počtu, takže kupiť sa bude tak takmer nova aj za par rokov. A to iste so vsetkym. 1150iek, co maju par tisic km je dost, co maju este prve gumy z roku 2001 nezjazdene a su ako nove, ale pytaju za nu aj patricne peniaze. |
Hodnotenie: Oprava ceny tohto nového zázraku.Nie 21 000Eur, ale 21 800 Eur. Sorry, ani keby to vedelo lietať a plávať. |
To je divné. 13950 stojí GS, GSA stávalo 16600 tuším. Za 21 mám nové GS a fajnové enduro k tomu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (11.10.2013 8:41) |
Hodnotenie: To odkial si cucate tie ceny? |
social paket, to ako pre socky? |
Socialpaket je ludovo zauzivane oznacenie pre hole, bose BMW |
zooo: pekne si to uviedol, cena aj s linkom... aspon som tu neni jediny boric mytov a povier Len teraz su zeze s majankom za uplnych hnupov... sami si za to mozu, ked trepu somariny... |
Ake myty? To si snad dnes este niekto mysli ze BMW stvrty stupen od slova drahy? Je to premiova znacka, tak je trochu drahsia ale isto za to clovek dostanie aj nieco navyse. Ale ked sa bavime o 1200 GS tak CT, Supertenerka, Tiger, 1190 Adv, vsetko je to cca za 14 litrov zaklad. Plus minus nejaka stovecka. |
Hodnotenie: Zujímavé, že tak moc, jak sa mi neľúbi obyčajná, tak sa mi strašne moc ľúbi adventura, vyzerá neskutočne dobre... |
tá motorka je ako vesmírna lod, starší typ sa mi páčil viac.. |
pito: presne o tomto hovorim a naražam. A o to ide: výrobcu to nezaujíma a to ma mrzí, lebo mňa (Slováka, ktorý si nekúpi motorku za 16000 každý tretí rok, ale možno 2x za život) ma to presvedčuje v kvality 1150 a odrádza od kúpy novej, čo je škoda pre mňa a väčšinu slovákov, ktorí by si ju chceli kúpiť za posledné a tešiť sa z nej 10 rokov |
Co vravite na novinku ? Osobne som cakal revolucnejsi design ... Ale na zivo mozno bude presvedcivejsia . |
V podstate už nie je čo dodať. |
Vyzera to monstrozne . Asi aj cena s odplnkami bude "monstrozna " |
Inak ak si tuto diskusiu citaju chalani so Styxu , ze co vsetko sa na novej GSA moze drbat .. s usmevom od ucha po ucho si iste povedia . " Aj tak vsetci skoncia u nas a zoberu Super Tenere " ... A maju pravdu . |
Kaper: netrep! Predaj za rok 2012 na Sk, R1200GS 34ks, SuperTenere 18ks. Prvy polrok 2013 podobne. Smeje sa Miso v FMoto a chalani v Styxe mozu akurat tak zavidiet. Predaje nových motocyklov na Slovensku v roku 2012 |
to je pravda, metrosexualov je ovela viac origos "offroadakov" |
Pitaz: Velmi neprofesionalne, ak predajca inej znacky zosmiesnuje zakaznikov, co sa rozhodli nakupit u konkurencie. Predajne cisla su vzdy zrkadlom predajnej strategie a tovaru. Tam treba hladat dovody, preco niekto predava viac, robit na sebe, aby sa to zmenilo. A nie robit zo zakaznika metrosexuala, ci inak povedane blbca... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (29.10.2013 10:57) |
Menton, len nam zavidi to metrosexualne porno co si tocime u susedov |
Ja som zvedavy ci novy Strom dokaze trochu zamiesat karty. I ked oproti GS/CT/ST nema kardan. Dolezita bude asi spolahlivost/cena. Mne sa zda byt tento elektronizacny trend ako medviedia sluzba spolahlivosti. Cidla, datove zbernice, riadiace jednotky... |
Takze plna naloz cca. 22000eur. |
xljanek: vestica Teodora ti povedala? Uved relevantny zdroj. Inak aj na teba plati to, co pisal zooo 11.10. 9:01 |
To same Bmw Wien a uz prijmaji objednavky na rok 2014. Upravené 1 krát. Naposledy upravil xljanek (29.10.2013 12:01) |
daj link na relevantny zdroj, napriklad www.bmw-motorrad.de, alebo na www.bmw-mottorad.at Upravené 3 krát. Naposledy upravil Menton (29.10.2013 12:07) |
To je cena full tj. navigace,kufry atd |
xljanek: cize tych 410.800CZK /cca 25= 16.432 € je cena za holu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil vxmery (29.10.2013 12:23) |
xljanek: pocitas to aj s navigaciou? fuuuu, no ked pripocitas aj oblecko, prilbu, cizmy, to vsetko dva krat aj pre zenu, plus poistka havarijna, zakonna, tak si aj cez 25k... ty vazne miesas jablcka s hruskami... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Menton (29.10.2013 12:14) |
Základ písali najnovšie na press BMW 15.900. Vo fulke 19.365 bez kufrov (neviem či aj s GPS). |
zoo metrosexual urcite neni Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (29.10.2013 12:22) |
www inveltpraha@invelt.com -tel.+420257117222. Potom Bmw Wien tel.+4313686868. |
Hola Full cca skoro 20000eur Stejne musis koupit kufry a drzaky a to je hnec cca 1000eur. |
Kdo chce vedet vic tak na: bmwgs.cz je o tom obsahlejsi debata. |
menton, myslím, že nebudem za hnupa a netrepem somariny, skor niekto iný. Tu máš stanovisko od Boba, dovozcu cestvných endúr a jeho stanovisko. A ja Bobovi verím, na rozdiel od iných ľudí.Ten už pár motoriek predal a aj na Slovensko. |
xljanek: drziaky na kufre su uz v pakete... stale si nedal link na cennik, ja som ti moj zdroj pripojil... |
prosim, uz to naozaj pochopte - nic lepsie ako BMW GS nikdy nebolo, neni a ani nikdy nebude! |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce