Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
06.03.2014 8:25

Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

A co konkurencia a kratke porovnanie? ;-)


06.03.2014 12:36

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Môže byť až po reálnom odskúšaní...


06.03.2014 13:02

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

nikde som nepostrehol cenu...?


06.03.2014 14:45

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Citujem výrobcu:
Cena
- AST2 bez tacitek 4000Kc
- AST2 s tlacitky 4500Kc
- AST2LED komplet e-kokpit s kontrolkama 6000Kc

V cene je snimac ke kolu a dalkove ovladani.

Spojka na hadici pro mereni vody stoji 500Kc. Neni problem poslat jen cidlo, at si to lidi nechaji vysoustruzit sami, kdyby se to nekomu zdalo drahe.


07.03.2014 11:52

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Menton
 Skútrista 

Ikona

nuz 370g je celkom dost a cena cez 200 eur v prepocte tiez... F2R vazi 120g a stoji o stovku viac... TT robi podobneho Golema s +- rovnakou vahou...
ake su dalsie moznosti?


07.03.2014 12:27

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Menton: ďalšie možnosti čoho? Iné alternatívy?


07.03.2014 12:34

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Menton
 Skútrista 

Ikona

dalsie moznosti/konkurencia pre tripmaster...je mi jasne, ze to je relativne nizkoobjemova vyroba a vela vyrobcov to nerobi... ale chcem sa dobre rozhodnut uz na prvy krat ;-)


07.03.2014 14:13

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Čiže asi takto:
- reálne dojmy z vizibility zariadení, citlivosti tlačídiel, rýchlosti zobrazovania zmien (napr. údaj o rýchlosti) atď. budú neskôr, po praktickom porovnaní.
- prakticky budem vedieť vedieť porovnať TrailtechVector a AST2, lebo tieto mám k dispozícii.

Porovnanie statické:
- odolnosť prevedenia: AST2 výrazne lepší.
- váha: trailtech výrazne lepší
- vizibilita: trailtech má problémy pri priamom slnku a pri zaprášení (rozumej "stále", lebo šak ako to v ofroude udržíš mimo prachu!!!), čísla sú malé. AST má jednoznačne väčší displej aj čísla.
- diaľkový ovládač: Trailtech ho má slabúnko odolný, gumičky sú nevhodné, nie sú dostatočne pružné, sú malé a blízko pri sebe. AST2 ho má poctivý, gumičky sú väčšie, rozostupy sú väčšie.
- cena: to čo na rally reálne potrebuješ /resp. oveľa viac/ je u AST za 4000CZ, čo je +- presne 150 Eur. Cenovo je to myslím bezkonkurenčné.

Iné možnosti:
- IMO od TT (váhovo +- to čo AST)
- ICO: drahé, až nezdravo podľa mňa...
- Niečo od TrailTech (Strike, alebo Vapor, lebo Vector sa už zrejme nerobí, lebo ho nemajú v ponuke): ak to zoberieš s DO tak si na cene AST, resp. vyššie (záleží od konkrétneho kitu)

Iné možnosti nepoznám a ani som reálne na moto zatiaľ iné nevidel.

V piebehu krátkej doby ideme robiť platňu na osadenie RB TT + AST2 na hrazdu od F2R. Myslím že jediný problém je tam ten, že treba zohľadniť vyššiu váhu AST a vziať to ako "komplet", t.j. RBTT a AST a z hľadiska ťažiska to rozumne osadiť, aby to nebolo váhovo excentrické vzhľadom na osku hrazdy, na ktorú sa to bude osádzať. Naviac, na platňu chcem dať zo spodu jedno podperné rebro, ktoré spraví hrozne veľa...

Typujem že toto budeme mať do 2 týždňov hotové (čakám už len na hrazdu od F2R) a potom to samozrejme zverejním a bude sa to dať už reálne posúdiť.

Ak ešte dačo, pýtajte sa konkrétne, lebo už všeobecne som popísal hádam všetko :-)

Podľa toho čo som si písal s Tyfom, tak AST bude za pol roka zase niekde inde, lebo na vývoji sa stále pracuje a ide sa ďalej...


07.03.2014 15:07

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

teplak
 Edvenčr 

Ikona

Neviem ako to maju poriesene ine konkurencne znacky, ale u AST sa mi paci moznost inovacie firmware-u. [dobre]


07.03.2014 18:51

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Menton: ja mam uz spomenuty Trailtech model Vapor..Co som potreboval to mi ponukol..Aj v ralley mode aj v mode kde vyhodnocoval rychlost jednotlivych kol a farebne signalizoval ci bolo dane kolo rychlejsie ako predchadzajuce alebo pomalsie..

Co sa tyka "vizibility" ktoru spomina Lanďák...nenapajam ho z jeho baterie, ale cez rele z masiny. Pri takomto zapojeni, po zopnuti klucika svieti. Takze aj na priamom slnku som problem nemal, alebo si na to nespominam.


07.03.2014 19:35

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Menton
 Skútrista 

Ikona

Chalani dakujem. [dobre] Ten Vapor je krasny, len ho nerobia k mojej moto. :-((( A uprimne, pri AST mi vadi ten Golem design a vaha... Ale mozno, ak bude na vystave daka super akcia, tak to prekonam... ;-)

Pozeral som aj komlet s RB od TT, ale to je uz ina paleta :-((((((

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.03.2014 19:47)


07.03.2014 19:58

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Flanky tak to Ti závidím, lebo z môjho pohľadu je problematická vizibilita hlavný nedostatok trailtechu (hneď za tým je "slabý" diaľkový ovládač). A to ho mám nepojený presne ako Ty - z batérie, t.j. stále je podsvietený.

Trailtech je proste náročný na správny uhol sklonu (a hlavne na slnko za chrbtom), t.j. ak pozeráš v ideálnom sklone, tak je vizibilita OK, ale predstavme si reálne podmienky na rally: sed, stupačky, zjazdy riť dozadu, vypalováky navalený na na nádrži, a všetky varianty rôzneho postoja medzi tým... Takže je dosť ťažko trafiť ten idálny uhol. Je problém, ak musíš zmeniť polohu aby si zistil hodnoty ktoré potrebuješ vedieť... Nevravím že sa to nedá, doteraz som sa s ním navigoval, ale ideálnu čitateľnosť displeja si predstavujem inak.

Ja budem mať dva vectory v kokpite, kvôli nezávislému navigovaniu pre prípad poruchy. Ale využijem to bonusovo tak, že jeden bude nastavený na sedenie, druhý na státie. Tým sa to hádam zlepší... Ale za prioritné považujem nastavenie na státie.

Tá vizibilita je dôležitý faktor, preto ma bude zaujímať v praxi a budem to chcieť čo najskôr vyskúšať reálne v rovnakých svetelných podmienkach, na tej istej trati. Potom dám info. Zatiaľ tento faktor na AST nemôžem vôbec posúdiť.


07.03.2014 20:57

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Samozrejme ze je to dolezite..kedysi som ho mal prichyteny na roadbooku a ten som mal otocny na konzole na riadlach, takze som si ho natacal aj s roadbookom podla mojej polohy...Teraz som asi vymakol spravny uhol, mam ho v sede pred ocami a v stoji ho vidim v pohode.

Menton: nerobia k tvojej moto znamena co? Ved je to univerzal...Jedine ze by ti chybala teplota chladiacej kvapaliny :-D

Ku krumpliakom sa aj tak hodi jedine IMO :-*

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (07.03.2014 21:02)


07.03.2014 22:35

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Hodnotenie: Dobré

Pekne, stručne a výstižne napísané [dobre]


11.03.2014 12:39

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Dôležítá vec:

Trailtech zariadenia (a tiež napr. RNS a skoro určite aj ICO) neumožňujú súčasné zobrazenie total distance (TDST) a adjustable distance (ADST). Význam týchto údajov je dobre ozrejmený tu: touratech-cz.blogspot.cz/2014/02/jak-jezdit-podle-roadb...

Zrejme preto:
- je na niektorých rally mašinách vidieť dve rovnaké meracie zariadenia veľa seba (druhý je asi záloha pre prípad poruchy) - toto bude aj môj prípad.
- väčšina hobby jazdcov jazdí alebo podľa TDST alebo podľa ADST, jedno alebo druhé.

Za prioritné považujem TDST, ale moja skúsenosť je taká, že je dobré mať aj údaj ADST, lebo:
- napr. viem, že najbližší bod mám o 3 km,
- stačí krátky "kuk" na ADST a viem, že som len 1 km od posledného bodu, takže ešte 2 km nemusím kukať do RB a môžem sa sústrediť na trať...
- síce to isté zistím aj z TDST, ale je tam vždy väčšie číslo a postupne ako tie hodnoty v etape narastajú, je to stále menej komfortné si to odpočítavať od TDST (aspoň u mňa to tak bolo).

Vepor má 110 g, ak mám dva tak som na 220 g, AST má 370 g.
Ak mám dva vepory, tak každý ovládam samostatne. Pri AST sa mi pri korekcii jedným ovládačom automaticky korigujú hodnoty aj TDST aj ADST.

Bude to aj v porovnávacom článku (ten bude, ale ešte neviem kedy...), ale toto považujem za dôležitú info a napr. Menton je práve v štádiu rozhodovania, tak preto som to rýchlo dal sem.


04.06.2014 10:13

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Menton
 Skútrista 

Ikona

Ahojte,
v ramci priprav na Rally Albania sme sa dostali do stavu, ze dvaja pretekari maju "nepouzitelne" tripmastre. Vzhladom na to, ze odchadzame rano 6.6. potrebujeme urgentne pomoc. V podstate su dve alternativy:
- kupit nove zariadenie - potrebujeme tip, lebo zatial sme nenasli zdroj kde, kludne moze byt aj v okolitych krajinach, ale na sklade,
- pozicat zariadenie - chapem, ze s tym je dost roboty s odmontovanim, akekolvek poskodenia by boli samozrejme uhradene, logistiku by sme vedeli vyriesit.
V tomto stave neriesime vyrobcu, vahu a podobne hovadiny. Podstatne je, aby tripmaster mal funkcne dialkove ovladanie, meral vzdialenost v desiatkach metrov a hlavne sa dala robit pocas preteku korekcia prejdenej vzdialenosti.

Verime, ze sa dobry clovek urcite najde a vopred dakujeme 8-)Ahojte,
v ramci priprav na Rally Albania sme sa dostali do stavu, ze dvaja pretekari maju "nepouzitelne" tripmastre. Vzhladom na to, ze odchadzame rano 6.6. potrebujeme urgentne pomoc. V podstate su dve alternativy:
- kupit nove zariadenie - potrebujeme tip, lebo zatial sme nenasli zdroj kde, kludne moze byt aj v okolitych krajinach, ale na sklade,
- pozicat zariadenie - chapem, ze s tym je dost roboty s odmontovanim, akekolvek poskodenia by boli samozrejme uhradene, logistiku by sme vedeli vyriesit.
V tomto stave neriesime vyrobcu, vahu a podobne hovadiny. Podstatne je, aby tripmaster mal funkcne dialkove ovladanie, meral vzdialenost v desiatkach metrov a hlavne sa dala robit pocas preteku korekcia prejdenej vzdialenosti.

Verime, ze sa dobry clovek urcite najde a vopred dakujeme 8-)


14.03.2015 17:11

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Caute, moc sa mi za ico nechce davat 400€, takze zobrat tuto cesku hracku?
Pouzitie - amaterske rally


14.03.2015 21:21

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: matus: neviem poradiť, lebo:
- s verziou I sme mali problémy, to neodporúčam.
- teraz má byť verzia II, ľahšia, v lepšej krabičke, vylepšená...., lenže tú nemám odskúšanú.
- písal som výrobcovi, bola tam úvaha z jeho strany o niečom, ale nejako to zastalo. Na výstave som myslel že bude ako minulý rok, ale nebol, takže neviem ako s týmto dalej (viem že v letňanoch bol a prezentoval tam, takže koncept AST ako taký ide ďalej...).

Takže sorry, viac povedať neviem.


14.03.2015 21:46

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

A co si miesto toho kupil?


14.03.2015 22:01

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Menton
 Skútrista 

Ikona

Mal som v Albansku Trail Tech Striker, fungoval bez problemov. [dobre]

Matus, mam komplet nepouzity Trail Tech Vapor, ak ti vyhovuje, na cene sa urcite dohodneme... ;-)


14.03.2015 22:32

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

josip
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

matus AST ma nasralo v Albansku, potom som mal Striker- male cisla a isiel prec aj ten. a skoncil som pri RNS -osvedcena dakarska technika. Len ta cena.....
www.facebook.com/photo.php?fbid=10203774436582729...
Dôvod úpravy: foto

Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (14.03.2015 22:39)


15.03.2015 17:34

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tak ten RNS vyzera paradne...aj cena bola dobra kym som si vsimol, ze ovladac na riadidlach ju zdvojnasobi :-(

ten trailtech - ma nejaky iny problem okrem toho, ze ma male cisla?
Doteraz som odcitaval na LC8, ktora ma cisla velkosti cca 8mm a nevadilo mi to. Toto velmi zazlievam KTM, ze na LC8 ma cele ICO vyslo asi 50 euro - kupa ovladaca na riadidla. Vsetko ostatne tam je. LC4 ma tacho pohanane v motore...uplne nahovno.

Menton> diky za ponuku, zvazim ju, musim si o tom nieco nastudovat. Nech nekupujem na 3x ako Josip.


15.03.2015 18:11

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Menton
 Skútrista 

Ikona

Treba sa s nim pohrat so sklonom. Iny uhol potrebujes v stupackach, iny v sedle. Aj preto mam na mojom kokpite dve samostatne nastavovacie pozicie na tripmastre. Ale tento problem budes mat asi zo vsetkymi, to nie je len problem TrailTechu...


15.03.2015 21:41

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

josip
 Bahniak 

Ikona

ale ta technika RNS za to stoji...
TrailTech je taky hrackarsky a ked chces korigovat trip, tak tie cisla su dost male...a ked palis tak na ne musis dobre zameriavat... po HP rally v Cechach isiel do prdele
Menton sorry ze Ti kazim biznis

Dôvod úpravy: uprava

Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (15.03.2015 21:43)


15.03.2015 23:28

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

Menton
 Skútrista 

Ikona

Josip: v pohode, nemam z toho business, len stratu. Jano si ho cezomna objednal, tak som mu ho zohnal a on mi ho potom vratil. Tak mi ostal na policke v garazi. Aj to je skusenost...


16.03.2015 8:45

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Josip> rozmyslal si aj nad Rallye VR Light?

www.webareal.cz/cizek/eshop/5-1-ICO/0/5/59-ICO-Rallye-V...

tiez je pekne citatelny, osvedceny, lacnejsi o 150eur. Nema tu clonku, co je velka skoda...dobastlit by sa to ale dalo.


16.03.2015 22:43

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Tripmaster AST2

josip
 Bahniak 

Ikona

rozmyslal som aj nad nim aj nad novym ICOm co ma CAP(azimut)-nema snimac na koleso ale GPS senzor, ale vEurope sa nedal kupit. Od konca aprila slubuje ICO nieco nove.
ICO ma o kus mensi display a taky titernejsi ovladac ktory je iba pren. RNS ma jeden ovladac aj pre TM a RB

Dôvod úpravy: text

Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (16.03.2015 22:44)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.