Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda potvrdila nový Gold Wing, predstavila koncepty Neo Sports Café, Riding Assist-e, Monkey 125 a elektrické aj hybridné PCX
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: kašlať na goldwing, ja chcem neo sports cafe |
Hodnotenie: No Golďas musím povedať že pecka, poriadne pochudol nabral na športovosti, zhranatel, páči sa mi... A 7-stupňový automat... Dobre to porobili + kopa hračiek... Teším sa že sa na ňom preveziem veru... |
Hodnotenie: hadam aj pride, hadam aj buduci rok... |
Hodnotenie: Tak ale ten Goldas je po poriadnej odtucnovacke Na niektorych obrazkoch mi pripomina skor sportovo-turisticky PanEuropean Ale ta F6B s automatom, to je pecka, zacinam setrit na stare kolena |
Len ci neschudol az do inej triedy moto. Z predu ma velmi daleko od terajsieho modelu a zadne kreslo uz nieje zadne kreslo. |
F6B nebude s automatom, len TOUR verzia (s kufrom) |
@pitaz: Si si isty? Lebo na tejto foto by som povedal, ze spojka a radicka chybaju: |
honda tak pise v tlacovej sprave pre EU: Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (25.10.2017 13:23) |
Mas pravdu, teraz som to cital na hondanews.eu. Tak to je sklamanie, ale kym nasetrim, tak hadam dostanu rozum |
Hodnotenie: Aj ja som viac zvedavý na N.S.C. |
Re: Awia: "Hodnotenie: Dobré |
Hodnotenie: Je urceny pre inu vekovu kategoriu. Stary GW bol skor pre pupkateho prachaca... |
p. Fischer: "Do typickej karosérie Honda Monkey" |
Hodnotenie: Myslim ze moze byt. |
Hodnotenie: Nech vyrobia Africu enduro concept s ktorou nás nedavno namlsali a beriem hypotéku. |
Hodnotenie: Novy Gold Wing - bravo. Tak mam jasne co chcem k 50ke |
Re: panbosko: o com to trepes, aky downsizing? ved to ma 1800cc a takmer o 20% vyssi vykon ako predchodca.. |
A este ma aj raz tolko ventilov A kopec novych funkcii, ale... |
" ?? Čoooó? KAROSÉRIE?? |
zda sa, ze to jazdi pjekne: |
Hodnotenie: Mňa sa táto nová viac páči , vizera tak viac FIT a s automatom to musí byť paradne zvezenie na dlhé štreky. |
Re: kvietok: "o com to trepes, aky downsizing? ved to ma 1800cc a takmer o 20% vyssi vykon ako predchodca.." |
Hrôza! |
|
bohuzial musim vsetkych haterov sklamat, pretoze po predstaveni gw 2018 sa v celej eu tak zvysil zaujem o objednanie, ze buduci rok bude skor problem s dostupnostou |
A co si cakal krémeše , jasne, ze sa bude predavat, ale to nemeni nic na nazoroch majitelov dnesnych GW nie hejterov. |
Re: pitaz: Prepáč pitazko, ale HONDA budúci rok nebude predávať GW, ale VFR 1800. Pozri sa na to reálne. Záujem o objednanie je jedna vec a samotný predaj je druhá vec. Ja som mal vyše pol roka záväzne objednanú novú Afriku a predsa ju nemám. |
Hodnotenie: No poviem pravdu, stary Goldas sa mi pacil viac. Ked sa povie Goldwing, okamzite si predstavim obrovsky korab, kufre, anteny, obrovske plexi. Proste lod. Toto sa skor podoba na Pan. |
mne sa nezda, ze bol mensi ako predchadzajuci model. podla mna je to plus minus to iste len modernejsi design. skore evolucia terajsieho modelu ako novy model. |
Novy motor ( vrtanixzdvih ) jine hlavy jina prevodovka jiny ram jine zaveseni predniho kola jine brzdy kapoty elektronika Ze soucasneho modelu je stejny jen rozmer predniho kola +pneu a cely mechanismus zpatecky To neni evoluce to je jina motorka |
podla mna su len vylepsene komponenty a doplnene novymi + moderna elektronika. motor urcite nie je komplet novy, len prepracovany povodny. ine vrtanie/zdvih a viacventilove hlavy su len "mala" zmena do pôvodného bloku. velmi pochybujem, ze je to novy blok. (vyvoj komplet nového motora by bol extremne drahy a v tomto pripade aj zbytocny). ostatne veci su "len" nove doplnky (zavesenie, prevodovka). |
Hodnotenie: Fúúú, paráda! Nezvyknú sa mi páčiť autobusy so vstavanými skriňami, ale toto by som si celkom vedel predstaviť, človeče. |
Blok je samozrejme novy tez. Je to novy motor. |
fuuu a tych gombikov tam furt pachaju kolko vladzu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (01.11.2017 10:03) |
videli ste jedno video a desat fotiek a ocakavate ze tu niekto bude vediet technicke parametre do podrobna, pockajte si nech to oficialne predstavia az potom tu sirte informacie namiesto bludov |
Re: xtremo: praveze GW uz je oficialne predstaveny. V clanku mas vyber asi 50 fotiek, plus technicke specifikacie. |
Re: Herghott: to by ale clovek, ktory tie motorky predava mal presne vediet, ci nie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (01.11.2017 10:32) |
Re: boombastic: co? Ze ci je blok novy? |
ano to mam na mysli. zakaznik, ktory do predajne prinesie 30 tisic euro sa moze opytat na cokolvek (samozrejme ohladom toho, co ide kupovat) asi by som isiel inde, keby na moje otazky predavac zacal hapkat a zmatkovat. |
Re: boombastic: tak predajca by podla mna urobil toto: |
kriste pane to zijeme v jakej prdeli??? chcu tu predavat motorky za 30 litrov a nedaju si ani taku snahu, ze absolvuju dake promo pre predajcov aby sa o tak vyznamnej novinke dozvedeli aspon zakladne veci (a to, aky tam je motor zakladna vec je) a mohli ich zakaznikom tlmocit bez patrania v papieroch??? to maju naozaj zakaznika tak hlboko v pazi, nech si zisti vsetko sam a k nim len nech pride minut prachy??? |
Re: boombastic: prosim ta, ta motorka bola predstavena pred doslova 6 dnami v Tokiu. Servisne aj predajne skolenia pre predajcov sa samozrejme robia, ale zvycajne az ked vsetky modely su fyzicky k dispozicii. GW to este chvilu potrva, kym sa na lodicke prepravi do Hamburgu. |
tak vidis...6 dni...kokso, to je cela vecnost, tak presne v tom tokiu mal uz pitazko stat v prvej rade a teraz nam tu zvestovat co a ako to s tym novym goldasom je |
Re: boombastic: no sak, ale tiez v Japonsku. |
preco na jeho prispevky vobec reagujete |
nezavid |
ja len spekulujem. asi je to novy blok, ked "bore pitch shortened 9mm".. ale podobny staremu |
Neni tu vidiet cely blok, ale z hrubych crt sa to da dovtipit: |
ja viem ze oficialne predstaveny je ale z tych zopar technickych parametrov a vykone a objeme jednoducho nemas sancu vediet ci tam je zaklad motora rovnaky alebo nie... |
1. predajca by to mal vediet 6 dni pred uvedenim na trh, nie ze 6 dni po je este skoro, opat vivat slovakia |
ako vies ze to vie a nie su to jeho osobne dohady ? uvedenie noveho modelu na trh je sprevadzane embargami najvyssej priority a preto sa takmer vsetky informacie dozvedaju predajcovia zaroven s verejnostou |
popracujem aby si mal ten pocit zo vsetkych prispevkov, s vacsinou sa neuspokojim, ty si na tom uz popracoval a to poriadne, tou prvou castou tvojho prispevku to plati mozno vo vrabloch |
Poprosim klud, nech nemusime mazat |
Kludne ho zmaž. |
tiez ma napadlo, ze tie xtremove kydy sa uz nedaju citat, treba to vymazat, mas pravdu a aj cloviecik z novej bane to tak vidi. |
Najskor si zadefinujte co mate na mysli pod pojmom “novy” a “stary” ci “povodny” |
Herghott a teda ci ma alebo nema vpredu monobloky nevieme? |
Re: raptor: v celej sprave sa o monoblokoch nespomina nic. Je tam vlastne iba toto: |
To ze su to radialky predsa vieme z obrazku. |
osobne pochybujem, to by honda asi spomenula |
Ja zas tipujem ze to monobloky budu. Konieckoncov zijeme v dobe kedy ich ine znacky bezne montuju na svoje top modely. A ze je goldwing topka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.11.2017 14:49) |
Tak ani Fireblade nema v zaklade monobloky. Iba drahsia SP/SP2 verzia. A vsetky spominane vratane GW maju navyse gumene hadice. |
6 piestikove v pohode, dokonca som cital aj o 8 piestoch ale predpokladam ze tie su uz urcene pre auta. |
Hodnotenie: GW nazivo nadherna motorka s modernym dizajnom. Jazdit sa s tym bude asi lahsie a sportovejsie, ako s predchadzajucimi. Aj posed prijemny. Ale ta mohutnost sa fakt stratila... |
raptor, su to monobloky |
.. vedel som to (pre istotu dodavam ze pocitovo, nie fakticky) |
Pozri obrázok |
|
[ |
Ten borec je od Traxxion Dynamics od kterych kupuji a montuju 4 komponenty nasoucasny model 1832 problemy u aktualniho 1833 se jiz objevuji. Spatne dosedle kulickove loziska na prednim vykyvu kratky 5mm static sag na prednim tlumici ( uz po 2 mesicich prodeje jsou aftermarkety ) tlumice nereguji na zmenu map ( rozpoctove nerozebiratelne Showy ) vytlacene silentbloky kulovych cepu a nyni novinka povolujici hlavni matice hornich bryli. Protikus je odspodu cili kapoty a predni tlumic ven neb tam zapomeli Loctite ...... ten predek je po prvnich 2-3 tis milich problem Budou predelavky a aftermarkety. A vykon motoru neni takovy jak byl deklarovan zmereno 97 kolo a starsi 103 kolo........ ze budou problemy bylo jasne. Upravené 4 krát. Naposledy upravil Wing2 (20.03.2018 7:31) |
Re: nevo: Máš pocit, že tento tvoj príspevok je patričný? Máš pocit, že niekoho zaujíma čo ty chceš? Máš pocit, že by si takto tliapal aj keby si nebol v anonymite? Na čo sa ozývaš, ak nemáš čo povedať? Preber sa, toto nieje FB! |
Re: borino1546: inak vsetko v poriadku? |
Re: janoval: Úplne. Ubezpečujem Ťa. Akurát nemusím hlupákov! |
Z tych videlii od Traxxion Dynamics na margo ulozenia a odpruzenia prednej vidly mam velmi zly pocit. |
Asi to ale az take vazne nebude, dalo sa to dotiahnut, otazka je ale preco si zakaznik musi robit takyto servis na uplne novom stroji po 500km. |
pozeral som tie videjka tiez a moc to nepotesi. |
Kde sa novy GW vyraba? V JPN alebo USA? Inak, neverim, ze Honda toto nedoriesi napr. zvolavackami, ale je fakt, ze na premiovom top modeli by si mohli dat zalezat viac. Tento vlog sledujem uz dlhsie, videl som vsetky videa od Traxxionu na tuto temu a aj ked to priaznivca znacky netesi, treba brat do uvahy aj to, ze tento shop je v biznise aby predaval svoje custom podvozky a nie len na GW, cize ich optika moze byt trochu skreslena (z nicoho ich samozrejme neobvinujem, tie videa hovoria same za seba). |
Hodnotenie: No co, trochu vakloza.. |
Japan. Blbe je ze serie s DCT uz jsou rok vyrobene ale v US si vyminili ze chteji i mechanickou prevodovku. Tak se rok stalo serie DCT byla rok vyrobena ale neprodavala a cekalo se na skrin mechanicke prevodovky jinak by s DCT byli na trhu o rok drive. Cili je to stejne. A Traxxion ? Montuji od nich duralove bryle AK20 cartridge pancerak a 3 krat zadek co maji od Penske. Ten pokazde vytekl do 20tkm i kdyz mel serizeni odskoku. Brace ztuzeni vidlice je krok vedle to nefunguje od nikoho ani od nich. Tlumice jim dela Penske Jejich predni pruziny jsou v tvrdosti napuĺl mezi Hyperpro tvrde az moc a mekkych od Progress suspension Nebi pravda ze na GW dela jen Traxx. Zkousel jsem i Racetech s ventily do vidlic. Od Racet nefunguje nic a pruzinyjsou po roce na kase a s pridavnymi ventily do vidlic se to i tak krouti. Progress Suspension predni pruziny dobre mekke ale na 2 roky a plynove cartridze on nich z 1 serie praskaly kartrudze a poustel uvnitr olej anebo jednorazove dusik uvnitr trubky. Me praskla catridge za jizdy. 2 generace Monotubes ma zesilenou pistnici i tesneni a drzi. V porovnani s AK to ale neni ono. Krouti se to v brylich ne trubkach. Nuze ano Traxx chteji prodavat ake jejich vyrobky jsou z teti sqadry top a funguji. Sam je jezdim a oproti serii je to na mile daleko. Nemaj duvod prehanet ci si vymyslet. to je bumerang. Nato maji moc dobre jmeno a jejich vyrobky funguji. |
@Wing2: Dakujem Taketo prispevky sa fakt dobre citaju, najma od cloveka co tomu evidentne rozumie a ma aj odskusane. |
Tie problemy s podvozkom nie su rozhodne vymyslene a keby som nevedel, co je ta firma zac, tak by som to sem nedaval.. |
Re: Mishko: a do kufra nedas dve integraly.. seriozne. pekne helmet lock, zavesit jak na vianocny stromcek.. kua na GOLD WING! |
dve helmy sa tam vojdu.. skusali sme to na vystave, dve integraly tam vosli Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (21.03.2018 7:17) |
není integrala jako integrala |
normalne dve velke prilby sme tam dali.. aj do stareho GW sa davali tazsie ale vosli tam. |
s prilbami by som to nevidel ako daky velky problem. ja ked idem turistiku, tak mam vsetky kufre plne veci a handier, takze vobec neriesim, ci sa mi tam vojdu prilby, lebo tam uz aj tak na ne neni miesto. v tankvaku doklady a prirucne veci, takze ked zasvavim, tak chtiec nechtiac musi tankvak a prilba somnou, co je ale v pohode. |
boombastic - tu skor problem ten co popísal mishko |
ale zas na druhej strane goldwinaci v slapkach a plechovych plembakoch voziaci sa okolo komina to ako problem vnimat nebudu. |
Re: pitaz: dve velke Schuberth integralne helmy? alebo dve Mkove Arai? lebo to je kua rozdiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil kvietok (21.03.2018 11:12) |
kvietok, to by som fakt klamal, aka to bola velkost. ale male neboli, podla mna aspon L. |
teraz som si to nagooglil na inych strankach a tych 110 litrov batozinoveho objemu je ozaj pravda.... |
".. tak ma napada ci by sa majitelov nechceli spytat ci im ozaj treba 6 valcov a nepostacili by im styri tak ako na zaciatku" |
stary paneuropean mal 115 litrov batozinoveho priestoru |
Presne to som chcel povedat. Mali to urobit s V4 a este o nieco lahsie a bol by to paradny Pan European. A ja som bol vzdy Pan European positive. |
A je to tu ... pád legendy GW sa už začal! Škoda, veľká škoda. |
na novom golďásku mám už pár desiatok km... |
ked zacnu do GTLiek montovat dobre fungujucu DCT, tak bude opat o dovod menej kupovat GW. lebo tych, co si ho kupia len zo sentimentu a vernosti k znacke vela nebude, ostatni pri tej cene budu rozmyslat racionalnejsie a tam podla mna GTLko bude mat na vrch. |
Boombastic - podla mna bude skor quickshifter ako DCT. |
sak DCT prevodovka je davno na svete, len ju ulozit k motoru, netreba dako zvlast vyvijat, myslim, ze sa tomu ani BMW nevyhne. |
jasne ze DCT je uz vymyslene.. hovorim o vyvoji na to aby ju mohli "ulozit k motoru" |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce