Test BMW HP2 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest BMW HP2 - Diskusné fórum

Diskusia k článku: Test BMW HP2

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
11.11.2005 7:17

Test BMW HP2

Romanki
 Turista 

Ikona

Trocha zvláštny dizajn, ale keď som videl video tak sa mi celkom páčila. BMW nerobia zlé moto. ;-)


11.11.2005 7:41

Re: Test BMW HP2

JJANO
Neregistrovaný

vyzera to strasne.Krok v designe o 20 rokov naspat.Este aj to okruhle svetlo.Original ako koza z dvora.Vyfuk na mieste kde ho odlomim.Ked uz robia nieco co ma mat vlastnosti ako krosa,tak mohli ten vyfuk licovat rovnobezne so sedadlom hore ako sa to robi.Tych kilogramov je ale na lietanie v terene velmi vela.


11.11.2005 7:54

Re: Test BMW HP2

Ivan Ifk0 Kuzevič
 Turista 

Nooo Hergi, veľmi si ju v teréne nepotrápil. Ale zase vzhľadom na platenie prípadných škôd to chápem.
Čo sa týka samotnej moto, po prečítaní tohto aj niektorých iných testov sa mi zdá, že ju nikdy nebudem chcieť.
Na cestovanie sa podľa všetkého vôbec nehodí (asi bude lepšie GS) a čo sa týka terénu, tak by som kúpil radšej o polovicu lacnejšie hard enduro (ako keby som ho už nemal heh), ktoré v teréne dokáže oveľa viac.
Pripúšťam že môj názor sa môže výrazne zmeniť po zvezení na HP2.


11.11.2005 8:07

Re: Test BMW HP2

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Jano:
- okruhle klasicke svetlo je kvoli usetreniu hmotnosti, nic lahsie neexistuje
- vyfuk by sa pod sedlo nevosiel a ak by ho tam nasilu narvali, museli by zmensit zdvih
- hmotnost zminimalizovali uplne najviac ako sa dalo. Obrovsky motor si vsak pyta svoje...

Ifko:
Praveze mimo asfaltu som bol 90 % casu, len som o tom menej pisal. S tou uhradou skod mas pravdu, tak preto som som radsej lietal po "polnych dialniciach", ziadne tazke technicke useky...

Herghott


11.11.2005 8:15

Re: Test BMW HP2

temny
Darca Krvi  Turista 

Ikona

No co s designom? Je to vec citenia mne sa paci niekomu nie, to je jedno keby sa nam pacili rovnake masiny tak by to bolo nudne ale nie to som chcel.
Masina je to paradna, ale asi by som si ju neuzil mam pocit akoby tu BMW ukazalo co vsetko je mozne v terene. A hlavne ja uz svoju lasku mam LC8 S pride mi praktickejsia a neporovnatelne krajsia, a ked budem velky tak so svojou laskou prezijem krasny zivot /ved na to treba len peniaze :-(((((( /


11.11.2005 8:28

Re: Test BMW HP2

throll
 Edvenčr 

Ikona

HerrGott... ... mnaaaaam... normalne mi slinky po celej brade tiekli ako mojmu synovi....zavidim ti take povozenie.... mno nic ... pockam ked sa budu neake 5-6 rocne predavat okolo 5 tisic a mozno potom si to vyskusam aj ja... ak dovtedy nebude nova Africa... >:-)


11.11.2005 9:00

Re: Test BMW HP2

DuffGNR
 Edvenčr 

Ikona

V cera bol test v Motoringu na TA3 kde spominali, ze motorka je vhodna na dlhe trate ako Dakar a podobne, ale robila pekny bordel na trati.


11.11.2005 9:00

Re: Test BMW HP2

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Hergi - ty si fakt testovaci jazdec BMW? Kuuua... :-D Pekne si to napisal. Mna teren nelaka, ale skusit tuto selmu by som chcel.
Ked budes najblizsie testovat BMW, tak si vyber nahodne R1150R, oki? :-)))


11.11.2005 9:44

Re: Test BMW HP2

zeze
 Turista 

Ikona

BMW ma ako jedna z mala znaciek stastie na to, ze aj totalne blbosti sa na trhu uchytia, alebo aspon zaujmu. V pripade HP2 nie je diskutabilny ani tak dizajn, ani "schopnosti" v terene. Co je totalne absurdne je cena, ktora je jednoducho nehorazna a nezdovodnitelna


11.11.2005 10:47

Re: Test BMW HP2

spirit
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Mašinka pekna , nadherna mnam mnam . Designe svojsky , na nic sa nehra . Kazdemu sa paci nieco ine .

A kilečká , hmmm no ma sice 195 , ale je to aj o jazdcových kvalitách.

Jedine co ma fakt nasrali v BMW je ta cena :-(((((( .


11.11.2005 11:22

Re: Test BMW HP2

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kazda novinka ma prehnanu cenu, za rok to bude ina cena


11.11.2005 13:17

Re: Test BMW HP2

marekxxx
 Kávičkár 

by ma zaujimalo z TA3 ci niekto z nich vie co je to Dakar!

takato kubatura nie je povolena... 451cm3 max. pre dvojvalce! - pre triedy 1,2/production a superproduction/

povolena max. rychlost 150km/hod a gps zaznamenava odchylku od rychlostnych limitov...

www.dakar.com/2006/presentation/us/r3_nouv_sportives.ht...


a bmw uz davno neboduje, KTM su najlepsi!



11.11.2005 13:49

Re: Test BMW HP2

tahitan
 Bahniak 

Ikona

tie Metzelere Karoo uz asi davaju vsetci vyrobcovia endur na nove masiny.. ..povedal by som o nich hocico, len nie, ze su naozaj vhodne do terenu. Awia tiez o nich vie svoje ;-)


11.11.2005 14:36

Re: Test BMW HP2

SOLBERG
 Jogurťák 

Ikona

mna skor zaujimaju auta BMW ako moto..nexcel by som to z niekolkych dovodov...
-cena...plati sa za znacku
-hmotnost (tak tam nemali dat 2 valec a este boxer o objeme 1150!!!a kto videl na endure kardan?)
-drahe diely
ta tie praxy si kazdy kupi vhodnejsiu moto do terenu..
tutu by som bral akurat tak na zvezenie po polnych.osobne mi to pripada ako skorej cestnejsie enduro s obcasnym prekonavanim terenu.Ale kebyze to vezmem do terenu aky jazdim s cr tak by to asi daleko nezaslo..vo vyjazdoch by s tym bola sranda sa otacat :-D :-D
na mn aosobne BMW moto neberu..kde sa chrabu na japoncov a KTM. ;-)


11.11.2005 15:30

Re: Test BMW HP2

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Hergi ty si to nedal ani na zadne ??? ty si amateeer :-P co takto nejaku fotku ako ides driftom v zakrute , mal si sa ozvat a daco by sme aj pofotili , nech ma BMW vacsi predaj . Ako tak na to kukam, cestovat sa na tom neda a do terenu nieco lahsie . Takze berte si ten kredecn naspatok do predajne 8-)
No ale povozit by som sa isol ,ale koli tomu si ju kupovat nebudem . Za tie peniaze mam LC8 aj s "otackomerom" a este mi aj velmi vela EUR ostane, LC8 je je v terene na velmi podobnej urovni a este ku tomu nemusim nosit v ruksaku pumpu na volaku zadnu strunu ci co to tam namontuvali . Sa mi zda ,ze to Jawa montovala uz pred 20 r.


11.11.2005 17:22

Re: Test BMW HP2

dodoKE
Darca Krvi  Turista 

Ikona

hergi: pekny clanok
PS: v anglicku na tom budu chodit do prace...tu sa bmw predava ako diva :-)


11.11.2005 19:03

Re: Test BMW HP2

Crash
 Turista 

Ikona

tak ako bolo povedane...na cestovanie nevhodne, do terenu nevhodne, na asfalt nevhodne...toto si kupi jedine ten kto nevie kde ma pchat prachy, a aj tak na to sadne len raz za rok :-P


11.11.2005 19:14

Re: Test BMW HP2

BOSS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

No celkom ma zaujala no za tu ceno je to moc a to co ponuka ale ako motard ako si povedal to by dol ryadnz yahul >:-)


11.11.2005 19:54

Re: Test BMW HP2

vlke
 Bahniak 

Ikona

Podla clanku sudim ze sa dizajneri poriadne vyblaznili a inzinieri mysleli na vela. Aj ked je to kvalita ... zeze to vystihol podla mna 100%.

1) Vonkajsi vzhlad -200 bodov ... ked som videl foto s predu tak sa mi spravilo nevolno
2) Cena -100 bodov.Ktory magor da za nieco tolko prachov aby to rozbil v terene?
3) Vaha -100 bodov.
4) Spotreba +10 bodov
5) Vykon +100 bodov. Tak sto konovy off-road si ani predstavit neviem.

Na sportove naradie to ma obrovsku hmotnost a na turistiku? To by som asik KTM Adventure. Tak tolko moj nazor.


11.11.2005 20:01

Re: Test BMW HP2

vlke
 Bahniak 

Ikona

jo a este ze kamos mal na krose CZ 125 fukazcky v zadu ... a ta bola vyrobena pred vyse 30 rokmi, takze s tym pokrokom co sa tyka tlmenia ... pokrok o 30 rokov do zadu :-P


11.11.2005 20:19

Re: Test BMW HP2

karol1
 Bahniak 

Ikona

195kg,105HP - kto to preboha v teréne ujazdí ? nanajvýš na poľnej "dialnici" . Vzadu len vzduch bez oleja a struny ? Vzhľadom na nestabilné pomery vzduchu po jeho zohriatí je to dosť zaujímavé :-) . Som zvedavý , kedy sa vrátia ku "klasike".
marekxxx - škoda , že v telke nedávajú zábery z depa v noci.Neviem , či by si aj potom tvrdil , že sú najlepší.
Myslím si , že je to motorka pre ľudí , čo sa chcú odlíšiť a chcú mať niečo , čo hneď tak hocikto nemá .Pretože nie každý je ochotný vyhodiť hrču peňazí za nezmysel.


11.11.2005 21:34

Re: Test BMW HP2

uomo
 Bahniak 

Ikona

BMW pekne moto. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil uomo (03.08.2006 2:03)


11.11.2005 21:59

Re: Test BMW HP2

Crash
 Turista 

Ikona

Inac velka pochvala za foto...ta 4. zhora je NADHERNA a dokazuje ze dobre spravene foto dokaze sprijemnit aj pohlad na "dodrbane" moto... :-D


12.11.2005 1:26

Re: Test BMW HP2

banditak
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

neni to prvy cisto offroad s takym vysokym objemom. Pred par rokmi som v ceskom motockly cital clanok o stroji HIGHLAND 950 {165 kg a 76 koni}, neviem ci sa vyraba{aj ako motard}, ale par kusov urcite jazdi... vhodnejsia masina, nie?

www.motocorse.com/testmoto/2000/highland_950v2.html


12.11.2005 9:08

Re: Test BMW HP2

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

No znovu som sa tu v diskusii dozvedel veci :-))) Od truhlikov, ktory vsetko vedia. Bez urazky :-)

* Ale stačí pár pádov a valce si nesieš domou v igelitke.
* Vyfuk na mieste kde ho odlomim.

Je len nemam rad, ked sa niekto vyjadruje k veciam o ktorych nema ani paru...

Mam 1150GS moto ktora je viac urcena na cesty ako HP2, ma tie iste valce a ravnako uchyteny vyfuk. Po sezone mam za sebou kopu offroad padov a jednu vaznejsiu nehodu na asfalte. Nemam padaky. Moto bez naslekov, vyfuk bez skrabanca... Tolko k tomu...

HP2 je extravaganicia, ktoru si len tak hocikto nekupi. Po prve to nevie vyuzit. Po druhe ta cena... Inak myslim si, ze LC8 dostala riadnu konkurenciu...

Awia


12.11.2005 10:02

Re: Test BMW HP2

karol1
 Bahniak 

Ikona

Extravagancia - pekne povedané.
k tým valcom - musíš uznať , že ich vytrčenie vzbudzuje nedôveru.
skôr by ma zaujímalo , či to dobre hreje na kolená . V zime to môže byť fajn , ale v lete? čo ty na to ?


12.11.2005 10:13

Re: Test BMW HP2

Mne sa najviac pacilo na videu ak si vylozil nohy na valce na ceste no proste veget parada :-)))
Mne sa ta moto paci je to nieco extra vykon velky ale aj vaha.
BMW vzdy prekvapuje zo svojimi modelmi a kostrukcnymi rieseniami mnohe z nich uz nikdy nepouzije ,ktore sa overia, pouzivaju.
A este BMW ma riadne chytlavu reklamu.


12.11.2005 10:20

Re: Test BMW HP2

Awia: Hahaha, to s tými truhlíkmi máš pravdu :-))) Veď je predsa jasné, že na každej igelitke by sa pod váhou valcov odtrhlo ucho. Na ne treba poriadne silnú tašku :-P
Posudzovavať akúkoľvek motorku bez toho, aby si na nej pojazdil aspoň pár desiatok kilometrov si môže dovoliť iba úúúúúúplný ignorant.
Podľa všetkej logiky by mali mať BMW vysoko ťažisko, lebo najťažšia časť motorky - kľukovka je u boxera vysoko. Ale na žiadnom Bavoráku som takýto pocit nemal.
Pre turistu v na nespevnených cestách má kardan opodstatnenie - reťaz sa najviac ničí vo vlhku a prachu.
Čo sa týka bočného uloženia výfuku: Prosím si jediný príklad ostrej krosy (kde sú pády úplne bežné), ktorá má výfuk umiestnený centrálne.
O dizajne sa nemá zmysel baviť, veď koľko ľudí - toľko chutí, ale mám podozrenie, že miestni kritici ju nikdy nevideli naživo :-O
195kg,105HP - kto to preboha v teréne ujazdí ? A kto ujazdí dvesto koní a tristovku maximálku na väčšine SS ??
Na záver cena: VTX 1800 sa vyrába už štyri roky a cena je 700 000 sk. Za čo?


12.11.2005 12:28

Re: Test BMW HP2

Kapro
 Bahniak 

Myslim,ze to nie je konkurencia LC8, je to trosku z ineho sudka. Zato konkurencia HP2 bude toto:
dirtrider.com/features/141_0508_ktm950/
www.moto-station.com/article1413-news-2006-ktm-super-du...

Neviem, osobne mi boxer na motorke nesedi a to super enduro od KTM sa podla mna viac podoba na motorku...


12.11.2005 19:57

Re: Test BMW HP2

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

karol1: Mozno tie trciace vlace vzbudzuju nedoveru, ale to nieje dovod tvrdit: "Ale stačí pár pádov a valce si nesieš domou v igelitke."

To si fakt myslite, ze ty konstrukteri su blbi a uz peknych par rokov produkuju motorky, s nepodarenymi motormi, ktore sa rozbiju pri prvom pade??? Ved su to motory (a motorky mam na mysli GS) ktore presli okolo sveta...

Ten motor je zabudovany padaci ram, az ked s nim padnete prvy raz tak to pochopite.
Nemusi kazdemu ten motor pasovat, ale to co vidite ako jeho najvacsie nevyhody su jeho prednosti..

Awia


12.11.2005 22:06

Re: Test BMW HP2

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia mne sa LC8 vidi niekde inde ako je helvett packard 2
pises "motor je zabudovany padaci ram" suhlasim ale kazdy padaci ram padom trpi ze, je lepsie ked trpi padaci ram a motor zaroven alebo len padaci ram?

pripajam sa ku kaprovi, skorej to nove superenduro od KTM je konkurenciou HP2


12.11.2005 22:36

Re: Test BMW HP2

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Duggo: este raz si to riadne precitaj a zistis, ze na zadne to slo aj na trojke.

Awia: zvysok ma pravdu, LC8 je niekde inde a HP2 nebola stavana kvoli nej, KTM vyjde na jar s novym strojom. Na HP2 nedas ani kufre (asi treba cakat na Touratech, no...)

Raptor: tiez nemam pocit, ze by cena HP2 mala klesnut. Ta cena je znama od aprila 2005, doteraz je rovnaka a bude rovnaka aj v aprili 2006, ak nie aj 2007, stav sa.

Herghott


12.11.2005 23:51

Re: Test BMW HP2

Rad by som sa zaradil medzi "truhlikov ktori vsetko vedia", ale bohuzial o tejto masinke som len pocul. Konkretne o predvadzacke, kde s tymto BMW vystrajali v terene na tu hmotonost pomerne odvazne kusky. Jedina poznamka k tolko kritizovanemu dizajnu. Este to nie je zdaleka to najhorsie, co v poslednych rokoch produkuje BMW. Napriklad taka cestovna turistika so styrmi reflektormi vpredu v jednom ovalnom "valove" bola naozaj dizajnovou "perlou", ktoru tak skoro asi nikto neprekona. Mne na tomto endurku trosku vadi ta splet modrych trubiek v zadnej casti. Ale pojazdenicko to asi bude smakove...


13.11.2005 18:29

Re: Test BMW HP2

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

zeze: Podla mna sa na to pozeras z nespravnej stranky. Na trhu musi byt moto kazdeho druhu. Je tam mnozstvo moto nad pol melka na ktorych by sa dalo kritizovat X veci... Ty sa na to pozeras prilis prakticky... HP2 nieje pre nas nic moc, urcite by som ju nebral na turistiku a na vysantenie v terenu su aj lahsie a obratnejsie stroje...

S tou konkurenciu LC8 som to myslel asi tak, z LC8 bola povazovana vzdy za lepsie enduro ako GS co sa tyka jazdy v terene. BMW sa snazi ukazat, ze aj s boxerom to ide... LC8 ma zas ine nevyhody oproti GS...

Awia


13.11.2005 20:17

Re: Test BMW HP2

karol1
 Bahniak 

Ikona

herghott - povedzme , že som dal o Dakare debatu s človekom , ktorý tam bol , dokonca jednu etapu vyhral a odtial moja skepsa.


14.11.2005 10:49

Re: Test BMW HP2

Ivan Ifk0 Kuzevič
 Turista 

Zopár krát som bol s Awiom v teréne. Tie valce sú bez problémov, niekoľko krát to položil a vôbec nič sa nestalo. Stalo sa aj v kopci že spadol, motorka hore nohami položená na valci (volant nižšie ako kolesá) a motor ani nezdochol, kľudne si to pufkal, koleso sa točilo.
Čo sa týka prejazdnosti, tiež dokáže viac ako by som typoval. Zatiaľ s tým prešiel všetko na čo sa odvážil a niekedy som sa fakt dosť divil, aj keď som ho viac tlačil ako jazdil, ale prešiel. A HP2 je ešte viac určená do terénu, takže prejazdnosť bude mať pomerne dobrú.
Ale aj tak, HP2 je drahá, nič moc na cestu aj do terénu, proste extravgancia.


15.11.2005 7:17

Re: Test BMW HP2

Pajo
 Kávičkár 

Ikona

Neexistuje škaredá žena a neexistuje zlá motorka , ja by som bral skaždej sorty trošku hovg !


21.11.2005 17:55

Re: Test BMW HP2

miso/BMW
Neregistrovaný

Chalani cafte,

ten moto je o tom, ze uz dlho sa porovnavala R1200GS (ktora je lepsia na ceste) a LC8 (ktora zas v terene).
Tak "soudrozi" vyvinuli motocykel, aby ukazali, ze ked chcu, tak aj zdvijvalca 1200 bude zurive enduro na blaznenie.
Tato masina nieje urcena na motokrosovu drahu, ale na nekonecne pustatiny, prerie a rôzne dlhsie prechody terenom (RALLY).
Ja tiez ak by som si kupoval motocykel do terenu, tak si kupim lacneho 4-taktneho japonca, ktoreho mi nebude luto roz....ť.
Skuste si pozret video ktomu a uvidíte zameranie

www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html
Motorsport/Offroadsport2005/HP2-Enduro-Das Fahrzeug/Die video - a druhé video

S pozdravom

Miso


21.11.2005 18:05

Re: Test BMW HP2

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

miso/BMW od masiny "na nekonecne pustatiny prerie a rozne dlhsie prechody terenom (RALLY)" by som ocakval vacsiu palivovu nadrz ako je 13 litrov


22.11.2005 12:54

Re: Test BMW HP2

miso/BMW
Neregistrovaný

Tak to mas pravdu, ale vies co som myslel. Je to nová kategória, ktorá nemá moc fanúšikov, ale motocykel je to fakt dobrý.
"Motokrosári" ktorý to jazdili, si nevedeli vynachvýliť a aj na pretekoch si dobre počínala.
Keby bola lacnejšia, tak je to velice predjná a oblúbená vec.


25.11.2005 9:38

Re: Test BMW HP2

Ivan Ifk0 Kuzevič
 Turista 

Miso/bmw čo si predstavuješ pod pojmom "na nekonecne pustatiny, prerie a rôzne dlhsie prechody terenom (RALLY).", resp koľko km?
100, 150 km? Lebo to zvládam v pohode aj na obyčajnom bahniaku. A keď chceš jazdiť viac ako 200 km, hoci aj po poľných "dialniciach", tak musíš byť trénovaný a musíš mať kondičku, lebo nebudeš vládať, odíde ti predlaktie, nohy, keď budeš sedieť tak aj zadok ...


25.11.2005 10:02

Re: Test BMW HP2

tahitan
 Bahniak 

Ikona

no, prave vcera som rozpraval z clovekom ktory bol 4-krat jazdit v afrike, a okrem kopy inych veci sme sa bavili aj na temu vhodnej motorky na "nekonecne pustatiny.." . Spominal svojho znameho, ktory bol z nim na Husquarne, pre ktoreho to bolo strasne utrpenie a kazdu chvilu si chcel vymenit motorku. Moj znamy bol vtedy na Afrike, a bol v toho. Takze ono na tie piesky a prerie, pri tych vysokych rychlostiach a dlhsich niekolko dnovych presunoch ma mozno nieco do seba tazsia motorka.


25.11.2005 10:26

Re: Test BMW HP2

Mne sa tento test, ako laikovi, paci. Som sa chystal ze si HP2 a aj KTM odskusam. (o rok na intermote), ale Intermot uz nebude v septembri v Mnichove ale az v oktobri a v Koline...scheise
len pre zaujamvost.
Chris Scott, zostavil svoju tabulku Top Ten Overlanders kde zohladnoval hmotnost, ekonomicnost, robustnost,komfort, spolahlivost, mechnicku jednoduchost, opravitelnost...
1. KTM Adventure 640R 154kg/530km (hmotnost/dojazd)
2. BMW R100GS 210kg/410km
3. HONDA XRV750 Africa twin 208kg/415km
4. YAMAHA XTZ600 "twin lamp" 147kg/460km
5. KAWASAKi KLR650 154kg/460km
6. BMW R1150GS 249kg/418km
7. ENFIELD BULLET 350/500 164kg/364km
8. BMW F650GS DAKAR 192kg/400km
9. HONDA XR650L 147kg/201km
10. YAMAHA XT600E 156kg/530km


25.11.2005 10:52

Re: Test BMW HP2

tahitan
 Bahniak 

Ikona

MaAT: veru vystavy, co za daco stoja, sa nam neustale kilometrovo vzdaluju.. :'(
Kolin uz je kilometrovo (aspon pre nas z vychodu) dostupny ako Milano. V Milane som si HP2 aj KTM odskusal (aspon na sucho ;-) ). Treba to skusit v terene, potom sa uvidi. Z pohladu a posedu motorku ohodnotit neviem...


25.11.2005 11:09

Re: Test BMW HP2

V Milane nebol pre navstevnikov pristupny enduro parkur, kde sa daju vyskusat rozne moto ?


25.11.2005 11:18

Re: Test BMW HP2

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tahitan ak ma pamat neklame tak afrika vznikla zo specialu ktorym sa jazdil dakar a podobne sutaze
pre mna je afrika jednym z najpodarenejsich modelov od hondy a velmi sa cudujem sudruhom od soicira hondu ze prestali z jej vyrobou a namiesto jej vzkriesenia vymyslaju kadejaku hybridy medzi skutrom chopprom a supersportom...aj ked proti chuti ziaden disputat... ale v tomto segmetne honde nepochybne usiel vlak :-~ :-(


25.11.2005 11:41

Re: Test BMW HP2

raptor, afrika ma svoje najlepsie roky nenavratne za sebou :-( ,
...kral je mrtvy, nech zije kral :-)
dobrych motoriek beha po svete neurekom..


25.11.2005 12:28

Re: Test BMW HP2

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MaAT bezpochyby su na svete lepsie motorky v danom segmente ako je africa...
ale ukaz mi jednu taku od hondy... :-(

podla mna je teraz kralom KTM 950 resp nova 990


25.11.2005 13:14

Re: Test BMW HP2

tahitan
 Bahniak 

Ikona

MaAT: bola tam taka predvadzacia enduro trat, ale pre moto inej znacky (sorry, nepamatam sa ktorej, awia alebo IfkO ma doplni). Osobne dost pochybujem, zeby tieto horuce novinky dali len tak do ruk hocikomu. ;-) Aj ked Ducati tam ucilo jazdit zeny ( skoda namahy... :-D ) Bola tam este jedna motocrossova trat, ale len pre preteky konane v ramci vystavy a pre vystupenie freestylistov(pozri fotky a video v awiovom clanku).
Inac, suhlasim s tebou.

raptor: mozno mas pravdu, ale na zaklade vlastnych skusenosti ti poviem, ze co neodskusam, to nehodnotim. ;-) ..na pohlad a na posed sa mi to zda vyrovnane z HP2, ale predsa len o vlasocek je mi KTM sympatickejsia. :-}


07.02.2006 20:30

Re: Test BMW HP2

rajce
 Kávičkár 

Ikona

Pekna Haluz ...BMW asi vie co robi...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.