Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku - Diskusné fórum

Diskusia k článku: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
01.11.2024 17:38

Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Palika
 Turista 

Ahoj, bol by som zvedavý, ako Honda vysvetluje, že na NT1100 je ručne nastavitelný štít, kým Forza 750 má eletricky nastavitelný. To už fakt nevedeli na NT pridať za tie peniaze? Radšej vyvinuly druhu generáciu, ktorá sa už lepšie ovláda, ručne.
Ešte aj Pan European 1300 mal elektircký šít za príplatok. No Pan mal aj len pre neho vyvinutý V4 motor a nie downsizing 1100 dvojvalec, aj keď možno podarený. Moje RT 1150 z 2002 má elektricky nastavitelný štít…


01.11.2024 18:02

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Thorien
 Turista 

Ikona

keby to malo kardan ako volakedy NT650 a NT700 malo by to sancu byt paradna masina ..


01.11.2024 19:42

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

copy
 Skútrista 

tej náklonovej automatike sa nečudujem, čo som pozeral recenzie na predchádzajúcu verziu, tak s tým automatom DCT sa dalo akurát tak rozbiť si hubu v zákrute


02.11.2024 7:53

Re: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

Palika
 Turista 

Honda má dobre motorky, to musíme uznať, držia ich za gule nezmyselne euronormy, tak , ako ostatných výrobcov. To vysvetluje tie dvojvalce a ich používanie vo viacerých modeloch, vývoj a certifikovanie motorov je ultra draha vec.Ale silne cítiť napriek rasúcim cenám, že šporia na každom kroku. Prve africa twin malo cenu tuším niečo nad 11 tisíc, prve ADV nad 14 ale s výbavou, čo teraz doplácaš k základnej cene.
Musím to NT vyskušať na pár kilometrov, alebo prenajaťn na deň….



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.