Anketa:
Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku
ZdieľaťPridané: 20.10.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Po troch odjazdených sezónach prešla obľúbená NT1100 prvou inováciou; konštruktéri sa zamerali najmä na veci, ktoré predošlej generácii vyčítali novinári aj majitelia. Svoju prácu urobili veľmi dobre, pretože z NT1100 sa stal takpovediac archetyp praktickej turistickej motorky.
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Najpodstatnejšie zmeny sa dajú zhrnúť asi takto:
- vyšší maximálny krútiaci moment v nižších otáčkach (112 Nm pri 5 500 ot. namiesto 105 Nm pri 6 250 ot.)
- náklonovo citlivá elektronika
- príplatkový semiaktívny podvozok
- jemnejší chod príplatkovej dvojspojkovej prevodovky v nižších otáčkach
- prepracovaná aerodynamika
- plexi nastaviteľné jednou rukou zo sedla
- väčšie bočné kufre
- pohodlnejšie jazdcovo sedlo
Obľúbené veci ako vyhrievané rukoväte, hlavný stojan či zrkadlenie Android Auto, resp. Apple Carplay, samozrejme, zostávajú v základnej výbave. Nedotknutý zostal aj výkon 102 koní pri 7 250 otáčkach.
Poznáme už aj slovenské ceny, a tie tiež zostávajú veľmi lákavé:
- NT1100: 13 990 eur
- NT1100 DCT: 14 990 eur
- NT1100 DCT so semiaktívnym podvozkom: 15 990 eur
Video: Nová Honda NT1100 (2025): nová éra cestovania
Naše testy predošlej verzie:
Video: Domáci test plnokrvného turistu za rozprávkovú cenu - Honda NT1100 (2022)
Video: Honda NT 1100 2022: V Španielsku sme otestovali nový sport-touring bike
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | NT1100 |
| Rok: | 2025 |
| Novinka: | NOVINKA 2025 |
| Kategória: | Športovo cestovná |
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1084 ccm |
| Max. výkon: | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 112 Nm / 5500 ot. |
| Kompresný pomer: | 11,1:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | SOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 150 mm |
| Zdvih vzadu: | 150 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70R17 M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55R17 M/C (73W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 238 kg |
| Výška sedla: | 820 mm |
| Rázvor: | 1535 mm |
| Dĺžka: | 2240 mm |
| Šírka: | 865 mm |
| Výška: | 1360 mm |
| Svetlá výška: | 175 mm |
| Objem nádrže: | 20.4 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 305 km |
| Servisný interval: | 12000 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | nie |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | za príplatok |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Automatická prevodovka: | za príplatok |
| Iná výbava: | v sérii bočné kufre, hlavný stojan, vysoké plexi, deflektory |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena 11/2024: 13 990 eur (DCT: +1000 eur, DCT a semiaktív: +2000 eur) |
Pridané: 20.10.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Zábavný sport-touring Honda NT1100 2022 sme jazdili v (ne)slnečnom Španielsku - Awia
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022) - Herghott
- Naživo: Testujeme Honda NT1100 novinku pre 2022 - Awia
- Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022) - Redakcia
- King of the road two times - test Honda Gold Wing Tour 2018 manuál aj automat - Herghott
- Test legendárneho a pokojného turistu BMW R 1200 RT - Herghott
- Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije - Awia
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022) - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Kawasaki Z650 S 2026 – ostrejší, elegantnejší naháč s väčšou kapotážou
- 2 zlatá a bronz z ME enduro 2025 pre Slovensko! Thomas Hostinský majster Európy
- Honda sa rozširuje modelový rad o retro model CB1000F
- Taliansky projekt „Hachimaan“ sa stal víťazom súťaže Honda Customs 2025
- MM SR enduro a country cross Brezno 2025
- GOES predstavuje modely na rok 2026
- Slováci ovládli grécku rely, Štefan Svitko absolútny víťaz
- Triumph predstavil TF 450-X pre rok 2026
- GASGAS predstavuje nový radikálny vzhľad pre modelový rad 2026!
- Honda potvrdila plán výroby a hlavné parametre modelu Honda WN7 – prvého elektrického motocykla
- ... zobraz všetky články od tohto autora
















































