ISSN 1336-6491 | Online: 3043 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29835
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17630)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12205)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Adresár Moto firiem

STYX

STYX

Web stránka: http://www.styx.sk
E-mail: styx@styx.sk

- Predaj motocyklov, skútrov a štvorkoliek Suzuki a Yamaha
- Záručný a pozáručný servis motocyklov
- Pozáručný servis všetkých značiek japonských motocyklov
- Kontrola a rovnanie rámov a kolies motocyklov
- Klampiarske a lakernícke práce
- Zváranie plastových dielov
- Prezúvanie a vyvažovanie kolies
- Oprava havarovaných motocyklov
- Preprava motocyklov
- Diagnostika motocyklov Suzuki a Honda
- Montáž doplnkov na motocykle
- Úpravy motocyklov
SERVIS VYKONÁVAJÚ LEN KVALIKIFOVANÍ MECHANICI

U nás na predajni nájdete širokú ponuku nasledovných značiek:
NOLAN, XLITE, GREX, MACNA, DIFI, DANE, FIVE, LEM, SHIRO, TCX, SIDI, FALCO,MOTTOWEAR, FORCEFIELD, BIKETECH, BRUBECK, SIXS, HELD, PREXPORT, SHIRO, ACERBIS, ALT RIDER, BIKE-LIFT, BOOSTER, BRIDGESTONE, AKRAPOVIČ, BREMBO, COLLONIL, COOCASE, GARMIN, GIVI, GOPRO, HEALTECH, HS, LEO VINCE, LIMA, METZELER, PIRELLI, MOTUL, MRA, MUC-OFF, OXFORD, PROOBIKES, SCOTTOILER, SENA, SW-MOTECH, YAMALUBE, YUASA a mnohých ďalších.

PREČO PRÁVE STYX?
- Stabilný partner po všetkých stránkach - už 17 rokov na trhu
- Nadštandartné služby, ktoré inde nenájdete
- Viac ako 2000 odovzdaných motocyklov
- Stovky predaných jazdených motocyklov
- Výhradný dovozca viac ako 30 renomovaných svetových značiek pre Slovenský trh
- Široká ponuka produktov na eshope (viac ako 10000 produktov)
- Množstvo tovaru skladom k okamžitému odberu
- Najširšia ponuka nových motocyklov na našich showroomoch
- Možnosť výmeny motocykla – starý za nový
- Testovacie dni motocyklov počas sezóny s pohostením (legendárnym gulášom a kapustnicou) a akocivými ponukami
- Premietenie motorkárskych filmov a stretnutia fanúšikov mototuristriky
- Pravidelná účasť na motosalóne v Bratislave
- Ochotný a odborne vyškolený personál s bohatými a dlhoročnými skúsenosťami
- Možnosť nákupu motocyklov a príslušenstva na leasing, úver, alebo splátky
- Dovoz jazdených motocyklov podľa špecifikácie zákazníkov
- Preprava nových motocyklov zákazníkovi, na servis...

Pobočky:

Adresa:
Hlavná 1405
95201 Vráble
Nitriansky kraj
Web stránka: http://www.styx.sk
E-mail: styx@styx.sk
Telefón: 037 783 114
Mobil: 0905711123

Adresa:
Kráľovská 43
92701 Šaľa
Nitriansky kraj
Web stránka: http://www.styx.sk
E-mail: yamaha@styx.sk
Telefón: 031 770 84 58
Mobil: 0918 718 333

Adresa:
Rybárska 18
94901 Nitra
Nitriansky kraj
Web stránka: http://www.styx.sk
E-mail: hondanr@styx.sk
Telefón: 0905 40 60 80
Mobil: 0908 40 60 80

 

STYX, Vráble

Mapa:

Pridaj novú pobočku:
Položky E-mail a Web stránka vyplňte iba v prípade, že má pobočka vlastný E-mail resp. Web stránku.
:
, :
:

aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »