Anketa:
Moto Katalóg - Suzuki VL 1500 LC Intruder 2001
Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme
Suzuki VL 1500 LC Intruder 2001:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | VL 1500 LC Intruder |
Rok: | 2001 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1462 ccm |
Max. výkon: | 68.0 k (50.0 kW) / 4800 ot. |
Max. krútiaci moment: | 114 Nm / 2300 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 96.0 x 101.0 mm |
Palivový system: | karburátor(y) |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 140 mm |
Zdvih vzadu: | 118 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 150/80-16 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 275 mm |
Pneu vzadu: | 180/70-15 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 296 kg |
Výška sedla: | 700 mm |
Objem nádrže: | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 170 km/h |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki VL 1500 LC Intruder' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki VL 1500 LC Intruder' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki VL 1500 LC Intruder 2001' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki VL 1500 LC Intruder' na www.google.com

Suzuki VL 1500 LC Intruder vlastnia členovia:
- 11TOMO11
- ben25
- Bigino
- Blues
- buratino
- domkotamara
- dutko
- enrico25
- fario25
- Fero69
- gibi
- grado666
- gyurka
- harley99
- HERO
- hoso
- Inginier
- JanyKE
- jofof
- maky12
- Marecku
- mario474
- Martjn
- maslak
- miro1084
- MiroGucek
- mo000nika
- motoirsko
- OldaPPS
- Pacolienko
- pazko
- pokrovec
- potapac001
- Provokatuer
- rasto1
- rrrrrr
- Rudy93
- ruru67
- sabikjuraj
- severak
- sisko
- sltmoto
- strateny35
- tibor0918900312
- Triska
- varos
- ZAJAC600
Porovnanie motocyklov:
Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!