Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1007 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31759
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18545)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13214)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

TENERIFE TOUR 2017 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať

Motoakcie, Stretnutia - TENERIFE TOUR 2017

Kedy:18.02.2017 10:00 až 25.02.2017 19:00
Kde:Kanárske ostrovy
Kto:Braňo (custom999) vás pozýva
Kontakt: customchoppers.sk@gmail.com, + 421 905617524
Ahojte motorkári
Pripravili sme pre Vás výjazd pod názvom TENERIFE TOUR 2017, v termíne od 18. do 25.2.2017.


Video: www.youtube.com/watch?v=Sjj0CNhkyL0

Tenerife je rozlohou 2057 km2 najväčším zo siedmych hlavných Kanárskych ostrovov. Tenerife je ostrov stáleho leta, alebo stálej jari. Ak sa Vám zdá, že všetkých 12 mesiacov roka musia byť júl, alebo august, tak sa nemýlite. Takéto počasie je na takzvanom Juhu (Sur), na Severe (Norte), najmä v krásnom údolí La Orotava (Valle de la Orotava) je stále príjemná a teplá jar. Priemerne teploty podľa ročného obdobia na Severe sú od 21 do 26 stupňov, na Juhu o 3-4 stupne viac.
Príjemné podnebie, pohostinní ľudia, možnosť celoročného kúpania sa v Atlantickom oceáne.

Cena výjazdu:

jazdec: 1399Eur/osoba (dvojlôžková izba obsadená dvoma osobami)
spolujazdec: 1299Eur/osoba (dvojlôžková izba obsadená dvoma osobami)

Zahŕňa:
odvoz aj dovoz na letisko v Budapešti
letenku
letiskové poplatky
transfer letisko-hotel-letisko
7 x ubytovanie v 4* hotely v dvojlôžkových izbách
raňajky
večere
4 dni prenájom motocykla
whale watching (výlet za veľrybami v prípade priaznivého počasia)
služby doprovodu
organizáciu
program
realizáciu výjazdu
V prípade záujmu je potrebné čo najskôr poslať zálohu 50% z ceny výjazdu, t.zn. 700 Eur.

Uzávierka je 31.12.2016 do 12:00 hod a zároveň je aj termínom úhrady na účet č.: 2622052613/1100 IBAN: SK 86 1100 0000 0026 2205 2613

Prihlásiť sa môžete telefonicky na číslo: +421 908 732 065, alebo e mailom na:customchoppers.sk@gmail.com

Za prihláseného sa považuje osoba, ktorá má podpísanú platnú Zmluvu o poskytnutí služieb, a v deň uzávierky má zaplatenú dohodnutú cenu za službu Cestovnej agentúre, podľa tejto Zmluvy a Všeobecných podmienok účasti na zájazde.

CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., nezodpovedá za spôsobilosť a zdravie účastníkov. Každý účastník si počas cesty zodpovedá za svoje činy sám a CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., Vám môže pomôcť vyriešiť komplikácie vzniknuté počas cesty (technické problémy, zdravotné komplikácie,...).

Organizátor výjazdu cestovná agentúra CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., si vyhradzuje právo na zmenu termínu, prípadne úpravu ceny v odôvodnených prípadoch. Takáto skutočnosť Vám bude včas oznámená.

Tešíme sa na Vašu účasť a dúfame, že zážitky, ktoré s nami zažijete budú pre Vás milou spomienkou na celý život.


Prajeme pekný deň
Kolektív CUSTOM CHOPPERS

Diskusia:

Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Triumph-side-07-2025

HD-side-06-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »