ISSN 1336-6491 | Online: 2237 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29865
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17644)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12221)

Video-Foto Galéria - Custom Bike Show Bad Salzuflen 2012 - časť 1.

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Custom Bike Show Bad Salzuflen 2012 - časť 1.

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 36.

02.12.2012 - Cacao

 "bežný" HD akých bolo na výstave možno sto

02.12.2012 - Cacao

 príklad farebnej kombinácie hardtailu

02.12.2012 - Cacao

ďalší príklad terénnych ambíciíi

02.12.2012 - Cacao

04-

02.12.2012 - Cacao

 svoje si tu našli aj priaznivci poľnohospodárskych strojov

02.12.2012 - Cacao

 ťažko povedať, čo tým chcel básnik povedať

02.12.2012 - Cacao

 skateboard ako rezerva

02.12.2012 - Cacao

tento stroj bol prihlásený medzi café racerov

02.12.2012 - Cacao

 vydarenejšia verzia cafáča

02.12.2012 - Cacao

 V ROD ako café racer

02.12.2012 - Cacao

 V ROD ako čistá stavba, môže sa zúčastniť súťaže o najväčší zadný brzdový kotúč

02.12.2012 - Cacao

 V ROD ako čistá stavba, môže sa zúčastniť súťaže o najväčší zadný brzdový kotúč

02.12.2012 - Cacao

 kandidát na titul najviacej najkrajších zvarov na výfukových zvodoch

02.12.2012 - Cacao

 víťaz matematickej súťaže dĺžka-šírka-výška sedadla nad zemou -šírka zadnej gumy

02.12.2012 - Cacao

 víťaz matematickej súťaže dĺžka-šírka-výška sedadla nad zemou -šírka zadnej gumy

02.12.2012 - Cacao

 víťaz matematickej súťaže dĺžka-šírka-výška sedadla nad zemou -šírka zadnej gumy

02.12.2012 - Cacao

 sivo modrý

02.12.2012 - Cacao

 bledo modrý

02.12.2012 - Cacao

 sivý - ako inak ich nazvať

02.12.2012 - Cacao

 asi najväčší priemer kolies , 23 palcov

02.12.2012 - Cacao

 toto monštrum sa nezmestilo do jedného záberu, kvôli vysokému počtu prechádzajúcich návštevníkov sa nedala urobiť panoráma

02.12.2012 - Cacao

 toto monštrum sa nezmestilo do jedného záberu, kvôli vysokému počtu prechádzajúcich návštevníkov sa nedala urobiť panoráma

02.12.2012 - Cacao

 do tejto kategórie patrí aj Victory so snehovo bielymi výfukmi

02.12.2012 - Cacao

 taliansky Free Spirit priviezol HD 1200 XR s (ne)centrálne odpérovanou prednou vidlicou a Čalšími vychytávkami

02.12.2012 - Cacao

 našlo sa aj pár takých, čo v dobrej nálade svoje kúsky dokončovali priamo na výstave

02.12.2012 - Cacao

 toto dielo upútalo tým, že nepotrebovalo akýkoľvek stojan a bolo položené spodnou časťou rámu priamo na koberci

02.12.2012 - Cacao

 Podľa sústavy pák a hadíc nebolo pochýb, čo ho má po naštartovaní zdvihnúť do prevádzky schopnej polohy. Počas naše prítomnosti sa to však nestalo ...

02.12.2012 - Cacao

 aj tento harlejík potrebuje na erektovanie vzduch po naštartovaní zdvihnúť do prevádzky schopnej polohy

02.12.2012 - Cacao

 aj toto sa ešte stále nosí ...

02.12.2012 - Cacao

 pre tých, čo majú radi väčší kufor

02.12.2012 - Cacao

 pre tých, čo majú radi väčší kufor

02.12.2012 - Cacao

 "drevené" kolesá a hlavy

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »