Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |||
Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Honda | BMW | Husqvarna |
Model: | CRF1000L Africa Twin | F 800 GS Adventure | Nuda 900 |
Rok: | 2016 | 2015 | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2016 | NOVINKA 2012 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Supermoto |
Motor: | |||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 798 ccm | 898 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. | 104.7 k (77.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98 Nm / 6000 ot. | 83 Nm / 5750 ot. | 100 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 12:1 | 13.0:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 x 75.1 mm | 82 x 75.6 mm | 84 x 81 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 230 mm | 210 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 215 mm | 180 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová (ABS) | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 300 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-R21 | 90/90-21 54 V | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R18 | 150/70-R17 69 V | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 208 kg | 174 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | 229 kg | 195 kg |
Výška sedla: | 870 mm | 890 mm | 870 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1578 mm | 1495 mm |
Dĺžka: | 2335 mm | 2305 mm | 2190 mm |
Šírka: | 875 mm | 925 mm | 895 mm |
Výška: | 1475 mm | 1450 mm | 1220 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | ||
Objem nádrže: | 18.8 l | 24 l | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 193 km/h | ||
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 4.3 l/100km | 4.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 251 km | cca 418 km | cca 211 km |
Servisný interval: | 12000 km | ||
Doplnková výbava: | |||
ABS: | v sérii modelu s ABS | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | v sérii modelu s ABS | ||
Trakčná kontrola: | v sérii modelu s ABS | ||
Palivové mapy: | nie | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
Tempomat: | nie | ||
LED svetlomet: | áno, v sérii | ||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | ||
El. Podvozok: | nie | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
Automatická prevodovka: | za príplatok | ||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok | ||
Poznámka: | |||
Poznámka: | Predbežné ceny: CRF1000G bez ABS/ bez HSTC: 11 790,- EUR CRF1000AG ABS/HSTC: 12 590,- EUR CRF1000DG ABS/HSTC/DCT: 13 590,- EUR Očakávaný príchod prvých kusov modelu pre zákazníkov je koniec novembra 2015. | Dve nastaviteľné palivové mapy Vpredu USD vidla SACHS, vzadu tlmič SACHS, nastaviteľné predpätie a útlm. |
Vaše najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal: Toman
"Soudruhu plukovníku, během mé služby se nic zvláštního nestalo. Teda...zlomili jsme násadu od rýče, když jsme zakopávali služeního psa."
"Co se mu stalo?"
"Přejelo ho hasičský auto."
"Co tady dělalalo hasičský auto?"
"Jak bouchnul ten muničák..."