Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |||
Odstráň z porovnania![]() |
Odstráň z porovnania![]() |
Odstráň z porovnania![]() |
|
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Honda | BMW | Husqvarna |
Model: | CRF1000L Africa Twin | F 800 GS Adventure | Nuda 900 |
Rok: | 2016 | 2015 | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2016 | NOVINKA 2012 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Supermoto |
Motor: | |||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 798 ccm | 898 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. | 104.7 k (77.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98 Nm / 6000 ot. | 83 Nm / 5750 ot. | 100 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 12:1 | 13.0:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 x 75.1 mm | 82 x 75.6 mm | 84 x 81 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 230 mm | 210 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 215 mm | 180 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová (ABS) | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 300 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-R21 | 90/90-21 54 V | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R18 | 150/70-R17 69 V | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 208 kg | 174 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | 229 kg | 195 kg |
Výška sedla: | 870 mm | 890 mm | 870 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1578 mm | 1495 mm |
Dĺžka: | 2335 mm | 2305 mm | 2190 mm |
Šírka: | 875 mm | 925 mm | 895 mm |
Výška: | 1475 mm | 1450 mm | 1220 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | ||
Objem nádrže: | 18.8 l | 24 l | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 193 km/h | ||
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 4.3 l/100km | 4.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 251 km | cca 418 km | cca 211 km |
Servisný interval: | 12000 km | ||
Doplnková výbava: | |||
ABS: | v sérii modelu s ABS | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | v sérii modelu s ABS | ||
Trakčná kontrola: | v sérii modelu s ABS | ||
Palivové mapy: | nie | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
Tempomat: | nie | ||
LED svetlomet: | áno, v sérii | ||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | ||
El. Podvozok: | nie | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
Automatická prevodovka: | za príplatok | ||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok | ||
Poznámka: | |||
Poznámka: | Predbežné ceny: CRF1000G bez ABS/ bez HSTC: 11 790,- EUR CRF1000AG ABS/HSTC: 12 590,- EUR CRF1000DG ABS/HSTC/DCT: 13 590,- EUR Očakávaný príchod prvých kusov modelu pre zákazníkov je koniec novembra 2015. | Dve nastaviteľné palivové mapy Vpredu USD vidla SACHS, vzadu tlmič SACHS, nastaviteľné predpätie a útlm. |
Nové moto videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!