Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |||
Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Honda | BMW | Yamaha |
Model: | CRF1000L Africa Twin | F 850 GS | Ténéré 700 |
Rok: | 2019 | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | ||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 853 ccm | 689 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8250 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 99 Nm / 6000 ot. | 92 Nm / 6250 ot. | 68 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 12,7:1 | 11.5 : 1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 x 75.1 mm | 84 x 77 mm | 80 x 68.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 204 mm | 210 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 219 mm | 200 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová 2 piestik | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 305 mm | 282 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-R21 | 90/90-21 54 V | 90/90 R21 M/C 54V M+S |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 265 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R18 | 150/70-R17 69 V | 150/70 R18 M/C 70V M+S |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 208 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 230 kg | 229 kg | 205 kg |
Výška sedla: | 870 mm | 860 mm | 880 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1593 mm | 1590 mm |
Dĺžka: | 2335 mm | 2305 mm | 2365 mm |
Šírka: | 930 mm | 922 mm | 915 mm |
Výška: | 1475 mm | 1350 mm | 1455 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | 240 mm | |
Objem nádrže: | 18.8 l | 15 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | ||
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.8 s | ||
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 4.1 l/100km | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 251 km | cca 274 km | cca 266 km |
Servisný interval: | 12000 km | 10 000km | |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | nie | za príplatok | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | za príplatok | |
El. Podvozok: | nie | za príplatok | |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok | USD vidlica | |
Poznámka: | |||
Poznámka: | Cena 10/2018: 12 890 eur, príplatok za DCT 1000 eur | Cena 10/2018: od 11 150 eur | Oficiálna cena: 9 590 € Prvé dodávky plánované na júl 2019 - cez objednávkový systém ktorý sa spustí 27. 3. 2019. |
Nové oficiálne videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!