Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |
Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Jawa |
Model: | 50 Pionier typ 21 Sport |
Rok: | 1972 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (2T) |
Objem: | 49.8 ccm |
Max. výkon: | 3.54 k (2.60 kW) / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 9,2 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 38.0 x 44.0 mm |
Palivový system: | karburátor |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 3-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 90 mm |
Zdvih vzadu: | 85 mm |
Brzdy vpredu: | bubnová |
Priemer bŕzd vpredu: | 125 mm |
Pneu vpredu: | 2,50×16 |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 125 mm |
Pneu vzadu: | 2,50×16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 65 kg |
Rázvor: | 1165 mm |
Dĺžka: | 1780 mm |
Šírka: | 600 mm |
Výška: | 930 mm |
Svetlá výška: | 120 mm |
Objem nádrže: | 5.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 60 km/h |
Spotreba paliva: | 3.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 125 km |
Poznámka: | |
Poznámka: | Typ 21 Sport mal športové riadidka s hrazdou, pohyblivě v kĺbe a s napevno navarenými úchytmi ovládacích páčok (spojka, predná brzda). Kĺb bol na rozdiel od typu 05 Šport zakrytý okrasným plechovým krytom. Tento typ nemal "revmaplechy" a podlahu ako typ 20, namiesto nich mal tzv "prsia" a skrutkované stupačky. Pre športové účely sa dal motocykel zakúpiť so zadnou terénnou pneumatikou S 9 o rozmeroch 2,75×16". Výroba Typ 20: 1967 – 1980 Typ 21 Sport: 1968 – 1977 |
Vaše najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal: Toman
"Soudruhu plukovníku, během mé služby se nic zvláštního nestalo. Teda...zlomili jsme násadu od rýče, když jsme zakopávali služeního psa."
"Co se mu stalo?"
"Přejelo ho hasičský auto."
"Co tady dělalalo hasičský auto?"
"Jak bouchnul ten muničák..."