Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (36 hodnotení)
Diskusia k článku: Testovali sme nového Horneta!
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
hergi : to ste vlastne ani nic nenatestovali , v zabehu sa moze vytacat len do 6 tis. otacok a sestovka v takych otackach ani riadne netaha, teda vlastne vobec ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil banditak (13.03.2007 23:18) |
sorry ze trosku mimo temu, ale nedalo mi ... |
Hodnotenie: ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TTom (13.03.2007 23:56) |
Hodnotenie: A jak ste ten clanok vobec nasli? Ja ho nevidim nikde, len link tuto hore nad diskusiou. |
Hodnotenie: chvíľku tam ten článok bol a hneď zmizol, je to ako u Jekylla a Hyda |
Koho to trosku navnadilo a chce precitat o "par" riadkov viac...mrknite sem: |
Hodnotenie: Pekné foto/kompozícia/ ale motorka je podla mna škaredá jak NOC!!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (14.03.2007 0:03) |
Hodnotenie: campa to ze je skareda stebou suhlasim..a inak musi byt skareda ved ju kreslili taliani Upravené 1 krát. Naposledy upravil wert (14.03.2007 7:52) |
Vadim.... tvoja a moja Shadow C2 bola to posledné dobré....už aj kvalita nie je to čo to bolo |
Hodnotenie: No mne sa moc nepaci ani stary Hornet,heh,ale tento novy Hornet si urcite ziska viac priaznivcov...Je nova doba, klasika pomaly zanika a tieto motrky s vesmirnymi tvarmi budu mat uspech. Tak ako ER-6N, Ulyses...Tie tvary skor oslovia mladych ludi ako nejaky koliskovy ram, klasicke okruhle predne svetlo a pod... |
Tak tento novy srsen skutocne vyzera ako samuraj, aj ked podoba s novymi modelmi Kawy je trosku zarazajuca. |
Minuloročný model s USD vidlou je jednoducho nádhera. |
Hodnotenie: ludom nevyhovies, pokial honda robi klasicke modely tak jej vycitaju ze jej prilis klasicka |
Cistič: Ďalší dôkaz toho, že vy Marauderisti ste úplne oftopik - nový Widow je skvelý! |
K Honde: |
Hodnotenie: fakt klasika uz prestava existovat, vyfukove potrubie tahane bokom, tlmic vyfuku taky ako ma aj Suzuki, nevidim na tom nic pekne, ER-6N je ovela krajsia. Berem, ze asi vycerpali vsetko v tom starom dizajne, ale toto... |
Hodnotenie: taak tomuto hovorim talianska pomsta japoncom |
stary vyzeral lepsie, honda je uz ............... Upravené 1 krát. Naposledy upravil zajo78 (14.03.2007 8:49) |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
Hodnotenie: keby napisali namiesto honda ducati na nadrz hned by to sedelo... fuj ten dizaj, a tie budiky ci co to jej jak bozula.. |
Hodnotenie: No ked som si ju obchytkával naživo, bola fajn, hlavne čierna na mňa zaposobila |
no mne osobne sa tiez ten dizajn moc nevidi, ale testovaciu jazdu by som urcite neodmietol. a nova 900-vka je uplne krasna... |
Hodnotenie: Mokushko, preco ducati miesto honda? Vyzera to tak, ze si este nevidel nahaca (monstra) od ducati, pretoze novy hornet sa nepodoba ani na jeden typ monstra. |
no ale ved sa nepohadajte... Herghi, preco az v aprili? Vsetci sa na to tesia! SI ZLY!!! |
designovo je velmi dobra, konecne sa JPN troxu zobudili...vsetko co je nove ma svojich odporcov zo zaciatku... to je vyvoj + historia.. |
kopec noveho vybehlo a nestalo to za vela.dufam , ze bude lepsi ako jeho starsi brat..lebo ten je moc ok. |
Mne sa naživo zdal hlavne menši a zadna guma sirsia, zvuk to malo dobry. Ako taky maly zlobor do mesta to moze byt fajn a celkom sa mi pacil. |
Hodnotenie: uz jak som to prvykrat videl tento tyzden v predajni, tak sa mi nepacil .. hlavne ten zadok sa mi nepaci..... |
Hodnotenie: toto su take zabomysie vojny, pamätam si ako vsetci nadavali ked prisla nova 5ka od BMW a dnes ju vsetci beriete, rovnako to bolo s roznymi inymi autami a motorkari a vzdxy si nasli svojich priaznicvcov, proste je to trend designu vzdy nieco inovovat, Upravené 1 krát. Naposledy upravil blade (14.03.2007 12:29) |
Hodnotenie: Som zvedavý aký ladák na to zase vymyslia...treba si na neho zvyknúť hoci ani mne to nejak nejde |
Hodnotenie: stary hornet je krajsi, na tomto mi chyba gulate svetlo a 2 budiky... digitalny tachometer je na dve veci |
Hodnotenie: paci sa mi aj stary hornet aj tento novy, obidva maju svoje caro, na jednej strane klasicky dizajn starsieho modelu, na druhej strane futuristicky dizajn a moderna technika noveho... a paci sa mi ze ma motor z cbr 07 a nie o generaciu starsi ako to bolo u predchadzajucich modelov. |
tak to bolo fakt prekvapenie že bude fičať s rr 07 motorom |
Hodnotenie: ja musím súhlasiť s campom, tento novy hornet je otrasny, starší bol z môjho pohladu lepší, taky kompromis medzi klasikou a modernou....toto je príliš futuristické. skôr sa mi zdá ucelenejšia a krajšia nejaká Z750 aj ked podobnosť tam je (honda začala kopírovať ) a z môjho pohladu naháčistu posledná pekná motorka od hondy bola CB 1300 veru hooooooondaaaaaaaaa už nie je to čo bývala |
Hodnotenie: Mne sa paci kazda motorka ktora jazdi |
Hodnotenie: CBR '07 ma 88kW, novy Hornet 75kW - maximalne vykony. ked sa ten skaredy vyfuk kompletne cely da prec a nahradi niecim malym (a lahkym) a K&N spravi k tomu vzduchovy filter tak hadam sikovny tuner z toho 95kW dostane |
Hodnotenie: starsi je krajsi , cierny motor sa tam vobec nehodi , to svetlo a budikovu konzolu troska obsekat so sekerkou nech to ma vkus , netusim ake plexi sa tam hodi . |
Hodnotenie: Esteze nerobia motorky podla niektorych vasich nazorov. To by sme jazdili na perakoch a holene by sme mali modre od nakopavaciek. |
Hodnotenie: miso:pravda.... ked sa na to pozriem, ako keby som to uz niekde videl |
Hodnotenie: Ja by som to tentokrat nevidel az tak tragicky s tym dizajnom. Chcelo by pozmenit par detailov a dokoncit myslienku. Co mne osobne vadi je nadrz, mozno ani nie az tak celkovy tvar aj ked tam by sa dalo tiez nieco poriesit ale hlavne mi nesedi ten dolny falc, ked uz je motka taka futurka tak ju mali osadit bezfalcovou nadrzou alebo ten falc nejako zakryt. Detail ale kazi to celkovy dojem. Druhu zmenu by som urobil na podsedadlovej castia sice podla mna by mala byt o kusok sirsia (myslene za prdelkou kocisa) lebo teraz to z foto na mna dycha akoby sa to malo urvat, v lespom pripade je to blizko cestnym bicyklom (prehanam). Posledna mini vyhrada bude smerovana na komplet predne svetlo/palubovka. Ked si zakryjem palubovku je to fajn, ked zakryjem svetlo je to tiez fajn, ale ked zakryjem zvysok motky tak svetlo s palubovkou sa pobiju ako japonsky poslanci. |
tak toto je fakt skareda masina, dizajneri spravili vtip na dvoch kolesach |
Ale zase na druhú stranu Yamaha už s takýmto DESIGNOM prišla už dávnejšie. Ale tak nejako sa im to viac podarilo. |
Hodnotenie: Stary hornet sa mi pacil, ale toto uz nemusim |
Hodnotenie: Dizajn je subjektivna vec, mne sa paci. |
Tino, podla mna momentalne najlepsia sestka je aprilka shiver 750 Aj co sa tyka brzd. Inak motoricky ma podla mna novy hornet navrch oproti fz6. Uz stary hornet bol lepsi ako novy fazer |
cygno: |
Tino: |
cygno: |
Missbiker maš recht. Posledná je CB 1300 ale čo už, Veď maš inazumu, to je klasik jak prasa! Čo tebe budem rozprávať. Teba taká moderna musí urážat .... |
Nevidel som novy hornet nazivo, ale z obrazkov sa mi dizajn nepaci. Ak chce vidiet ako vyzera krasny HORNET, kuknite moj profil |
ja som sice novy hornet uz videl..ale ak chcete vidiet ako vyzera pekny hornet tak kuknite moj profil |
S-kovy hornet neni to prave orechove... |
Hodnotenie: ako take navnadenie na vacsi test je to fajn |
Proti gustu žiaden dišputát ale ten nový Hornet je perfektný, teda čo sa dizajnu týka iné posúdiť neviem. Hold ľudia si ťažko pripúšťajú nové veci... |
Sabina veru ludia si tazko pripustaju nove veci...za par sezon budu nadavat na dalsiu novinku |
Hodnotenie: tiez mi vadi to svetlo a palubovka...ale zadok je perfektny...fakt neviem... ale dam paluch hore, je to honda |
nooo. vcera som si ho bol omrknut zblizka... nazivo vyzera ovela lepsie ako na fotkach... ked som nan nasadal javil sa mi ovela lahsi ako starsi model, ta cetralizacia hmoty im funguje, bude to dobre manevrovatelna moto... ...co by som mu vytkol su ovladacie prvky na rajdach - mohli ich trochu vynovit, a korman mohol byt trochu sirsi... |
Tu su nejake dalsie fotky (ziadna akcia): www.agressor.sk/hornet.zip. Enjoy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (18.03.2007 18:10) |
Tiež by som si ho rád vyskúšal ako sa správa oproti starším modelom.Trochen ma mrzí že sa zabúda na S-kovú verziu.U ostatných značiek je to ako by samozrejmosť bol by som strašne zvedaví ako by ju prepracovali keby bola |
Ak budem hodnotiť vyslovene iba dizajnovú stránku tak predná časť je z môjho pohľadu v pohode, ale nepáči sa mi, čo porobili zo zadkom a tým výfukom....proste tam niečo chýba...naživo si ho pozriem na tohoročnej výstave Motocykel. |
Hodnotenie: lubos suhlasim s tebou... "zadku" chyba robustnost... ale inak sa im podaril... aj na vahe dost schudol... |
Naživo je krajší ako na foto. Nejazdil som ho, ale keby sa vymenilo svetlo s budíkmi a výfuk, tak by bol dizajnovo celkom vydarený. Svetlo mi pripadá umiestnené príliš nízko a tvar má ako lampa zo skútra, budíky príliš futuristické a výfuk je taký nijaký, vytvára moc veľkú dieru medzi podsedlovou časťou (ktorá sa mi inak celkom pozdáva) a zadným kolesom. Krajšia sa mi vidí ale širšia nádrž (žeby preto, bo aj Fazer ma taku? ) Takže laďák a iný predok a ako moderný naháč môže byť.. |
Mrkol som včera na Agreho ako ho prehanal po babe a je fakt na tom horšie ako na fotkách.... jazdenie a berem agreho názor. Ale ten dizajn je fakt zrúda. Na svoje obranu poviem že aj zetko od Kawasaki je future ale to je pekné , hlavne tie 4 dela vzadu |
Hodnotenie: Agre: taky trt ze nevibruje... Okolo 5 tisic vibruje vcelku pekne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (19.03.2007 11:05) |
No z toho, co som vcera pocul na babe sa nezdalo, ze by bolo tie vyfuky nejako pocut. |
Cygno: no ladaky to nejsu, ale na to ze splnaju Euro 3 ci co to, ich je vcelku pocut... |
Hodnotenie: .........no, aj ja som mal možnosť sedlať tohoto "sršníka". Podvozok výborný, posed príjemný, ale žihadielkom to začína byť až od cca 7 tis. otáčok. Musíš poriadne otočiť rukoväťou plynu aby sa to poriadne "zježilo".Myslím si, že je to motka akurát pre sólo jazdenie. " Výkon nenahradíš ničím"............ |
Jozko no TRX-ka to teda nie je TRX je trosku ina kava Hold dvojvalec je dvojvalec... |
FaDe: ja viem, ze to nie su ladaky, ale na to, ze splnaju Euro3 tak ten zvuk znel ako elektromotor (stal som hore na babe, ked ste prisli, ale moze byt, ze som aj hluchy). Pocul si novu 1098 s origo vyfukmi splnajucimi Euro3? |
cygno - Jo, aj starsi fazer (moj ex - z roku 99) uz pocut nebolo (len take svistanie)... A to nesplnal ani Euro1. |
cygno-Len pre toto "Uz stary hornet bol lepsi ako novy fazer" to sú tvoje slová!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil sussa (19.03.2007 15:25) |
sussa: aha, takze moje tvrdenie je nie je zalozene na sedeni, ale na technickych parametroch: |
FaDe - máš pravdu, dvojvalec je dvojvalec. Vystihol to Agre keď zosadol z TRX-ky : "človeče, ani som nevedel a už som tam mal 140". Hornetík má príjemný posed, kultivovaný chod, ale aby si z neho dostal nejaký výkon, tak musíš mať aspoň 7 tis. ot. Potom sa začne niečo diať. Ale na dvojvalci začína točo už pri 3 tis. ot. Dukatisti a iní dvojhrnkári vedia o čom hovorím. |
Jozko: ved preto milujem dvojvalce... Nechce sa mi jazdit furt nad 7-8 tisic aby to malo tie spravne grady je pravda ze ten pravy nastup na Hornete nastal ja by som povedal ze az od 8 tisic... |
cygno: Niečo z praxe a nie z papiera - z Fazera 04 sledujem kolegu na hornete 05 len v spatnom zrkadle!!! |
sussa: v tom pripade je to ale o jazdcovi a nie motorke . Na brzde su si vsetky motorky rovne. A pri spolocnych jazdach by mal peloton viest najpomalsi jazdec |
Cygno - keby honda predavala len podla vykonovych kriviek, tak nepreda ani jednu CBRu. Fazer je naozaj podarena motorka. Ale o to v tejto diskusii vobec neslo... |
Agre ja viem, ze sa nepredava na zaklade vykonovych kriviek (nielen honda), ja som len reagoval na sussa a vysvetloval som mu svoj vyrok, ze novy hornet je na tom motoricky lepsie ako novy fazer a tak isto to bolo aj minuly rok. A podla mna jediny objektivny sposob ako motoricky porovnat dve motorky je dat ich na brzdu. Z toho grafu je jednoznacne vidno, ze stary hornet bol na tom motoricky lepsie ako stary fazer (rok 2006) a v sucasnoti bude podla mna ten rozdiel takisto v prospech horneta (vyssi vykon, vyssi krutak, nizsia hmotnost) |
- Agre, veď je to o tom komu čo pasuje. Niekto holky, niekto vdolky. Niekto má rád dvojvalce, niekto štvorvalce, niekto niečo iné. Chválabohu, že je možnosť si vybrať |
Rajcak - Ty si si nevedel vybrat, tak mas obe. |
Agre a to je zle? Sak ale sa neprehrieval, ten ventilator to stihal chladit, nie? Ja mam to stastie, ze ziadny ventilator nemam, takze neviem |
Hodnotenie: EXISTUJE UZ AJ NOVY HORNET AKO TATO 600, JEHO VACSIA STARSIA SESTRA? MYSLIM "900" ??? ALEBO KEDY BUDE AK BUDE? |
MatoTheOne: ešte nie, bude možno na budúci rok. |
Hodnotenie: ked moto tak hornet,novy je super .no a ten moj samozrejme tiez |