Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (16 hodnotení)
Diskusia k článku: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekny clanok Pali |
fakticka poznámka Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.02.2008 7:39) |
fakticka poznámka |
Pali-Na a teraz si to dostal.Nechcel som byt svina a hned ta zotret ale ked uz zacali.... Presne ako uz napisal raptor a karburator.Je podstatny rozdie vo zvuku ked pouzijes iny material na vyrobu...Myslim ze by si si mal najskor overit fakty a potom to hodit tu. |
raptor: ešte nikdy výnimka nehovorí o pravidle (ale nevadí....) |
DucatiST4s ak je na hliníkovom 3cm izolácie,a aj na karbonovom, 3cm izolácie, |
DucatiST4s prosim neber to osobne ale nechi ma vyprovokovat aby som ti napisal zoznam vynimiek ktore potvrdia tvoje pravidlo... ber to ako fakticku poznamku nie ako osobny utok |
Hodnotenie: V ziadnom pripade sa do toho nechcem starat, lebo ma ladaky nezajimaju a nemam s nimi skusenosti, ale myslim si, ze carbon a nerez (napr) ma rozlicne zvukoizolacne vlastnosti, a preto, keby tam bola rovnaka vrstva izolantu (vaty), tak by bol zvuk odlisny. Inak, otazka: Osobne preferujem carbón, ktorý je najmenej vodivý. Ma to nejaky vplyv, ci je material vyfuku vodovy? Nejak si to neviem predtavit Pozor na imitácie, ktoré sú označované ako carbón, ich cena má byť podstatne nižšia. Preco "Pozor"? Su zle alebo len upozornujes, ze existuje taketo lacnejsie riesenie? Ak su zle, co sa moze stat? |
leader myslim ze vodivost bola spominana v zmysle tepelna vodivost |
suhlasim s Karburatorom, je to moja jedina vytka. Kazdy material inaksie priepustne pasmo pre zvukove vlny a inu rezonancnu frekvenciu. Podla toho, co som pocul, tak carbony su zname najhlbsim zvukom. |
Ladene vyfuky su super, nex su akekolvek |
carbonova koncovka: hlbsi zvuk lahodnejsi uchu od nizkych do strednych otacok, vo vysokych otackach je zvuk carbonovej koncovky nenapodobitelny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (27.02.2008 12:42) |
Hodnotenie: Pali, pekny clanok, ani si sa mi nepochvalil, ze ho chystas... Inak, aj ja si myslim, ze material ma vplyv na zvuk. |
takze k tomu ci ma material vplyv na zvuk...: ja mam jednovalcove pollitrove kladivo a z vlastnych skusenosti viem.... ze: ak mas koncovku naplnenu nanovo vatou. tak rozdiel medzi hlinikovym a nerezovym plastom bude minimalny... avsak, po dobe jazdenia kedy sa vata z vyfuku vypali.... sa zvuk zacne rapidne lisit....je to aj logicke... ked ta vata pohlti ten zvuk... ked tam nie je obal zacne tvorit akusi ozvucnicu... a tam sa zvuk vplyvom materialov znacne lisi..... .. ale pri totalnom vykuchani a otvoreni vyfuku na ostrych jednovalcoch je to uplne jedno.....taky ci onaky zvuk.... aj z jedneho aj z druheho vyfuku co som mal ludi ide v meste porazit.... ked na to je...em |
chcel by som sa skor spytat, ci mi mozu policajti pri beznej kontrole nejak vycitat ze som hlucny, ak mam platne STK....??? |
Kto vie po nemecky, nech si to preloží sám. Je to zo stránky: www.ambi-bike.de |
Ducati: vezmi si 1 mm hruby pozinkovany plech a 1 mm hrube lexisklo. Buchni po kazdom kladivom. Kazde bude zniet inak. |
Vidicon: moja posledná reakcia - nechcem tu robiť prednášky z akustiky, ale je rozdiel medzi vzduchovou a kročajovou nepriezvučnosťou (kedy máš v byte vačší hluk, keď detiská od susedov skáču po podlahe, alebo keď sa hádajú?) |
Vidicon, si si istý, že zvuk vychadzajúci z výfuku je vytvorený rozonanciou jeho materialu? Lebo iba v tomto prípade by tvoj príklad dával zmysel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (27.02.2008 15:15) |
DucatiST4s: Preco si nikde v clanku neuviedol povodny zdroj s tym ze si to len prelozil? Trosku to zavana plagiatorstvom. |
Pilgrim: urcite ze nie len tym, ale podla mna to rolu hraje - ide o tvar vyfuku, jeho vypln a potom aj o tom, ako sa vlny odrazaju od stien vyfuku (alebo pohlcuju), a to zavisi od materialu plasta. Doda mu farbu, pohlti alebo zosilni niektore frekvencie... Ked budem mat cas, skusim nieco pohladat na nete... |
Mno ja sa pozastavím nad predposlednou otázkou, |
cela tato debata je asi o tomto - aky je rozdiel ked mas sex s jednou blndinou a jednou cernovlaskou s rovnakymi mierami , rovnaky ale aj odlisny? |
Hodnotenie: nemozem si pomoct ale clanok sa mi zda absolutne prazdny a v podstate clovek sa z neho nic nedozvie...uplne jednoduche info, akoze obrazky...proste hotovy novy cas...klikol som si na stranku autora, nula bodov, hlavne clanok o sportovych fitroch to zaklincoval..2-3 zakladne info par krat zopakovane v inom slovoslede a clanok je na svete |
Hodnotenie: Zaujmave a na nieco poucne. |
lepidlo: debata je asi o tom, či pri tom vreští jedna alt a druhá soprán alebo obidve rovnako . |
Hodnotenie: musím sa smiať. |
Hodnotenie: chcel by som sa ta opytat ci neves nieco o apriliach rs 125 ci su nejake ladaky a ak ano o kolko sa zmeni zvuk ... o kolko mi to zdvihen vykon ... vopred dakujem ... |
Hodnotenie: to ako bolo pisane pre moju mamu??? |
Hodnotenie: Vy co vsetko viete tento clanok vobec citat nemusite. |
Hodnotenie: Skoda ze som z niecoho takehoto nematuroval..... |
hm pali hm dajak ta tu chlapci sfukli no ale hlavu hore nabuduce mozno daju prsty hore ale musis este troska postudovat |
Hodnotenie: Zdar |
Vatu kupis v www.javormx.sk/tovar.aspx?ID=21&Page=9 |
Pozdravujem všetkých ! |
Vdaka Japetko |
Hodnotenie: No a po akej dobe/po kolkych km sa ta vata vypali??? Kde taku vatu kupim? Toto je dosť rozhodujúca otazka, pretože chcem kúpiť laďák, ale nechce sa mi každý rok kupovať neakú vatu a zháňať ju. Dakujem za odpovede. |
Hodnotenie: Tak co sa tyka zvuku páni tak obal koncovky ma na to strasne malý vplyv.Vačšinou bývajú obaly robené z 0,6-1,5mm hrubého matroša a je to jedno či je to hliník alebo carbon.Zvuk koncovky robí vnutormá perforovaná rúra.Čím väčsie otvory sú v tej rúre tým hlbsí zvuk,a čím menšie diery tak tým ostrejsí zvuk.Otvory bývaju od 1,0mm do 2,75mm.Krásny príklad toho ze to funguje je ked zhodíš koncovku dole z moto a zvrtneš ju -aky má zvuk?? ostrý.Ako som spomýnal čím menšie diery tým ostrejší zvuk lebo sa stiha absorbovať len velmi malé mnozstvo hluku.Aj ked zhodís koncovku ktorá ma dunivý zvuk dole moto bude zavíjať a ten dunivý zvuk je od toho ze sa absorbuje ovela väčšie mnozstvo vysokých frekvencii a dost vela sa ich vrati v podobe tlmiaceho učinku co spôsobuje ten dunivý zvuk.zalezi samozrejme aj od izolantu,jeho množstva a spôsobu vloženia či už natáčania alebo pozdlžneho kladenia.Na záver čo sa týka carbonu, titánu, hliníku, antikoru.je to len o hmotnosti.Kým antikor a iné výžšie legované ocele su ťazké (zvody+zbeh+koncovka cca 25-27Kg), hliník v tom istom prevední len ten rozdiel že koncovka je hliník 23-25kg, carbon, titán (zvody+zbeh+koncovka) 11-14,5kg a to páni je ten hlavný rozdiel.Čo sa týka článku tak podľa mna bol dobre napísaný a poslúzi urcite viacerým pri výbere koncovky na jeho moto.Veľa šťastných Km |
Pali, ta chlpy na tele sa zjezia nielen tebe, ale aj ludom, co o to vobec nestoja. Ja si myslim, ze ladene vyfuky patria vylucne na pretekarsku trat a nie do beznej premavky, pretoze len utvrdzuju nemotorkarsku verejnost o nasej bezohladnosti. A podla toho co som sa docital tak dokonca tie vyfuky vykonu ani velmi nepomozu, cest vynimkam, ale to je fakt ojedinele a pri beznych seriovych motorkach (aj ss), je to cca +2% a niekedy aj -5%. Skus niekedy stravit prijemne popoludnie niekde vonku, trebars na Alpinke, bez motorky, v kruhu svojej najblizsej rodiny. Myslim, ze deti este nemas, tak vezmi rodicov, pripadne babicky a dedkov ak je to mozne a skus s nimi druzne posediet, podebatovat poopekat, a potom sleduj, ako sa citia prijemne, ked vypali na Jahodnu 1 strelec, potom dalsi a dalsi... samozrejme, vsetci maju ladene vyfuky, vsak ako inac? Vsak to predsa kvoli vykonu! Inac by ta moto ani nesla! Ja neviem, ale ked chcem vykonnu moto, tak si ju kupim rovno taku a neriesim to sprostostou, ktora zo mna urobi v ociach vacsiny obyvatelstva chuja a o tom efekte zvyseneho vykonu sa mi tak akurat bude snivat. |
Hodnotenie: nad takym niecim rozmislam aj ja ale ten devil vifuk sa mi pacil najviac |
Hodnotenie: vďaka za info. |
Hodnotenie: Re: karol1: teplo = rýchlejší odvod spalín preč |