Denník JSA - časť 6. - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDenník JSA - časť 6. - Diskusné fórum

Hodnotenie: (14 hodnotení)

Diskusia k článku: Denník JSA - časť 6.

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
06.07.2010 9:59

Denník JSA - časť 6.

KolaceK
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

nádhera

uzastne clanky a skvele citanie

mal by som vsak otazocku na autora, mozno netradicna ale chcel by som sa opytat ci by mi mohol povedat aku roztec uchytenia maju pouzite predne strmene a z akej moto su zmontovane? za odpoved dakujem

PS miliony stastnych kilometrov zelam


06.07.2010 10:53

Re: Denník JSA - časť 6.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Predná vidlica /aj zadná/ je originál SUZUKI GSX 750 F asi prvý model. Strmene sú teda originál, rozteč dier z hlavy neviem, odmeriam a pošlem večer. Mám namontované Lucas pancierové hadičky a platničky ktoré dosť špinia motorku, ale celé to brzdí jedným prstom.


06.07.2010 11:53

Re: Denník JSA - časť 6.

KolaceK
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

vdaka

lucass platnicky som tiez nedavno nahadzoval ale zatial sa mi zda ze len pri jemnom brzdeni piskaju. ale rozmyyslal som nad vymenou strmena a ak by ten gsx-ovy pasoval tak super, nemusim robit adapter


06.07.2010 15:26

Re: Denník JSA - časť 6.

StuntBiker
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]
tu niet co dodat pecka [dobre] skvele citanie skvela masinka [dobre]


06.07.2010 15:29

Re: Denník JSA - časť 6.

Bic0
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Romoto: ked citam o tvojich sado-maso chutkach myslim ze si zrely na Pinelku :-D Inak som zvedavy co z toho nakoniec vyliezlo.

Poznamka: pre tych co neznalych, Pinelka = znama psycho-nemocnica v Peiznku :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bic0 (06.07.2010 15:29)


06.07.2010 15:35

Re: Denník JSA - časť 6.

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tak článek jasné, vísledek téš [dobre]
Bic0: mislíš mistra pinela f pezinku? :-D


06.07.2010 15:45

Re: Denník JSA - časť 6.

Bic0
 Kávičkár 

Ikona

mikulec: myslim presne to ... niektorych pacientov z Baby by tam mohla rovno odklanat policia :-)


06.07.2010 18:09

Re: Denník JSA - časť 6.

fitko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Obdivuhodné [dobre]


06.07.2010 22:11

Re: Denník JSA - časť 6.

cavan
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

sirak hlboko dole, hltam Tvoje clanky jednym dychom! Upravoval som si na motorke len zopar drobnosti a viem kolko casu a namahy vyzaduju aj tie najmensie prkotinky, postavit celu masinu "na kolene" tak ako sa to rysuje je nieco uzasne!

ps. Tino, nepochvalil si sa akeho sikovneho mas "svokra"!


06.07.2010 22:32

Re: Denník JSA - časť 6.

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Máš môj obdiv ;-)
Ja som dnes šteľoval ventily na SVéčku a nedala sa povoliť krytka na ľavej strane motora (nasrať do rúk všetkým svalnatým "uťahovačom skrutiek"), tak som musel celý ľavý kryt odmontovať aby som sa dostal ku kľuke :-((((((
Ale mať doma toľko roboty na motorke čo máš ty , tak skončím na psychiatrii :-))) Drž sa ! ;-)


06.07.2010 23:33

Re: Denník JSA - časť 6.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

marek750 - aj ja som vedúceho, ktorý nemohol doťahovať skrutky M6 - závit pretočil vždy a všade - 190 cm/100 kg :-)))
BicO - škoda že som o tom sanatóriu nevedel skorej, možno by mi pomohli ... :'(
ale do PK sa v článkoch vrátime, ale nie na Pinelku ...


07.07.2010 13:09

Re: Denník JSA - časť 6.

Vilinko27
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

to je porno :D :-* poznam ten pocit ked nejake cudo vypadne z garaze a funguje to :D je to nadherne...


07.07.2010 14:49

Re: Denník JSA - časť 6.

Rogid
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nenormálne články. Toto by sa dalo čítať dokola a dokola.
Rýchlo-rýchlo, chceme ďalšie...
[dobre] [dobre] [dobre]


07.07.2010 15:01

Re: Denník JSA - časť 6.

Hodnotenie: Dobré

Dorbý príbeh prde! [dobre]
Ale že sa Ti chce robiť prestavbu bez adekvátneho jazdenia fakt, ale fakt nechápem. [zle]


07.07.2010 15:19

Re: Denník JSA - časť 6.

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No kedy už bude ďalší článok ?? Aká to bude dlhá séria článkov ?? Ja len či sa to bude tahať do konca prázdnin :-D Lebo už začínam byť nedočkavý na final podobu. [dobre]


08.07.2010 17:01

Re: Denník JSA - časť 6.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

haro 007: jazdné vlastnosti nie sú samozrejme prevratné, ale koleno sa dá... Ibaže by si myslel pod adekvátnym jazdením ešte niečo iné, ale adrenalínu mááám pri každej jazde habadej.
Pozri obrázok
jawa555: komiks by mal mať asi 8 - 9 častí, "vychádza" v utorok. Posledné už nebudú o JSA.


08.07.2010 18:49

Re: Denník JSA - časť 6.

KolaceK
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

dokonalost


08.07.2010 21:59

Re: Denník JSA - časť 6.

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vzdy som snival o tom, ze raz budem takyto sikovny...si makac.


11.07.2010 2:00

Re: Denník JSA - časť 6.

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Prva vec co som si precital po tyzdni na MR. :-) [dobre] [dobre] [dobre]


12.07.2010 12:48

Re: Denník JSA - časť 6.

Hodnotenie: Dobré

[dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] :-D :-D :-D


31.07.2010 19:27

Re: Denník JSA - časť 6.

caferacer175
 Kávičkár 

Ja si dovolim byt trochu kriticky voci tvorcovi. Respektujem ze v dobe kedy si za takmer par korun mozme bez problemov kupit zahranicny motocykel existuju nostalgicky remeselnici, ktori tuzia si postavit svoj vlastny (v mladosti vysnivany) stroj na technickej aj estetickej urovni 80-tych rokov. Respektujem to ale nie celkom to chapem najma z dorazom na to ze sa jedna o pomerne priemerny stroj. Zrejmejsia mi je snaha tvorcov, ktori sa snazia postavit iny, dokonalejsi, rychlejsi, krajsi, uspornejsi individualnejsi atd atd motocykel. Napr. ak niekto postavi repliku nejakeho kultoveho a nedostupneho zavodneho stroja (napr. MV agusta) alebo historickeho , stavba inovativnych podvozkov (Baker,Martin, Rau, Bimota, Spondom, Egli atd), stavba uspesneho zavodneho stroja (John Britten), electro, naftove, bio, custom, street, caferacer, enduro, Dalniky Andrleho atd atd aj motorke postavenej len zo zapaliek rozumiem preco vznikla. Ale nerozumiem preco vznikol tento stroj? Pozvarat jednu motorku z troch v pivnici, ktora sa strati v dave a ani nikomu neutecie, je sice obdivuhodna snaha autora, ktory do nej investuje vela casu a penazi ale nejedna sa o nic vynimocne. Vymyslat (skor poskladat a dopasovat) vymyslene pred 20-30timi rokmi mi pride viac ako spiatocna terapia pre vlastne nepochopene konstrukterske ego. Ano, rozumiem je to uzasny pocit nastartovat svoj vlastny (postaveny) motocykel ale v tom je aj jeho cele kuzlo /vynimocnosti/, ktore ma hodnotu len a len pre autora. Nic viac nic menej.


04.08.2010 21:36

Re: Denník JSA - časť 6.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

caferacer175: viacmenej súhlasím s tvojim názorom. Nerozumiem iba vete: "vymyslene pred 20-30timi rokmi mi pride viac ako spiatocna terapia pre vlastne nepochopene konstrukterske ego". Motorku som si staval, lebo som si chcel splniť chlapčenský sen. Možno som si chcel postaviť aj trochu "individuálnejšiu" motorku, ale to sa mi podľa teba nepodarilo. Je pravda, že sa stráca v dave a iba málokomu utečie. Nie je pravda že nikomu ;-). Ale ten pocit naštartovať vlastný stroj je naozaj úžasný. Mám splnený sen a teraz snívam možno ďalší...


05.08.2010 14:50

Re: Denník JSA - časť 6.

caferacer175
 Kávičkár 

Moj nazor vychadza z asi z takehoto pohladu a prosim opravte ma ak sa mylim: Autor poznaceny podmienkami byvaleho rezimu sa vzhliadol v Yamahe RD 350 (kultovy stroj nepopieram) ktoru videl v parkovisku na nejakych zavodoch. Na mladeho socialistickeho cloveka to muselo posobit ako sok, tie kotucove brzdy, hadice, privery, esteticka uroven vidiet nieco take na vlastne oci nie len v casopise. Potom pride prakticke zivotne obdobie a neskor ked uz mame trosku penazi a casu sa rozhodne autor postavit si z Jawy (asi pozostatok myslenia z komunizmu, kedy vsetci stavali iba z jawy a ved jawa je lacna a dostupna) svoju chlapcensky idealisticky vysnivanu RD ale so 4T motorom ("lebo 2T uz odzvonilo"...hmm zaujimavy nazor pre cloveka, ktoremu sa paci RD). A tak vznikne tento projekt, ktory vlastne z povodnou Jawou nema nic spolocne (okrem par trubiek a TP) rovnako ani s RD (iba tie bojove farby). Vysledkom je motorka, ktora je spojenim v danom case prave dostupnych a funkcnych dielov. Nekonfliktny, "individuálnejši", oku lahodiaci KOMPROMIS, ktory funguje a vyzera ako z roku 1982. No prave tento celkovy pristup upravovania a prisposobovania seriovych dielov z inych motocyklov za ucelom aby vznikol vlastny motocykel, co ma vyzerat ako seriovy, z fabriky, to som zhrnul do spominanej vety. "Vymyslat (skor poskladat a dopasovat) vymyslene pred 20-30timi rokmi mi pride viac ako spiatocna terapia pre vlastne nepochopene konstrukterske ego."
Jednoducho moj osobny nazor. vymyslat davno vymyslene nie je prave obdivuhodna vlastnost a dejiny (aj tie motocyklove) pisali ludia, ktori hladali vzdy nove cesty.


05.08.2010 14:52

Re: Denník JSA - časť 6.

Bic0
 Kávičkár 

Ikona

caferacer175: niekto sa skratka rad sprta v zeleze a bavi ho vymyslat riesenia na rozne problemy.


05.08.2010 20:21

Re: Denník JSA - časť 6.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

caferacer175:Nebudem ti oponovať, je to tvoj názor. Ja mám na celú vec trocha iný pohľad, mal by sa dať vyčítať z mojich článkov. Nechám na čitateľoch, aby to vyhodnotili zo svojho pohľadu.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.