Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba? - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba? - Diskusné fórum

Hodnotenie: (34 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
27.09.2012 12:11

Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Rád som poradil chlape! Tak si ju ešte užívaj a starostlivo zvažuj nástupcu :-)

Herghott


27.09.2012 12:29

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne si sa rozpisal [dobre]

tiez mam taky pocit z VFR (800vky), ze je to nieco medzi turistom a sportovcom, viac sportovec ale v podstate ani ryba, ani rak.

myslim, ze to vacsie turisticke plexi pomoze pri pohodli

PS: vidim, ze si este uplne nedospel, ked nazivas varana obludou, ale neboj nic, to pride vekom a skusenostami >:-) :-D


27.09.2012 13:13

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Tomáš Škrovan - deep
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne pekne...
ked som prisiel o svoju milovanu GSR 600 tak VFR 800 bola jednou z masin po ktorych som sa obzeral, no nakoniec ma odradil na moj vkus prilis sportovy posed s vahou na rukach...
ale inak je to naaadherna masina (hlavne v cervenej farbe) ktora rozhodne nevyzera na svoje roky...
nech sluzi [dobre]


27.09.2012 13:36

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vyborna motorka, v dobrom na nu spominam.. hned mi sadla do ruky, na nic si nebolo treba zvykat

podla mna je to skor turista nez sportovec, nadcasovy dizajn ktory ktory ale najviac vynikne v cervenej alebo bielej farbe

p.s. dik za feedback :-} rad som tou mojou troskou pomohol


27.09.2012 13:38

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

deltoro5784
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dík za článok o motorke po ktorej ani neviem prečo túžim, lebo som na nej nikdy nesedel ale vždy keď ju vidím naživo tak slintám 8-) Dúfam že na jar nájdem nejaký dobrý kusok, a súhlasím s tým čo si napísal že nájsť niečo čo nieje stočené alebo poskladané je riadna práca.


27.09.2012 13:47

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

MARLBOROSK
 Jogurťák 

Hodnotenie: Dobré

Zdravim.
Vdaka za zaujimavy clanok o VFR-ke.
Reagujem na to trpnutie ruk,mam ten isty problem ,strasne trpnutie pravej ruky po 1 hodine jazdy.Nevedel som cim to je ale po Tvojom clanku je mi to jasne :-( choroba. Mam VFR Vtec,6-2003,bez ABS ,22 000km.Cervena :-) ten posed je fakt nic moc na dlhe cesty.A tlak vetra pri 150kmh je velmi silny.
Inac zadne svetlo je super a smerovky tiez ,mrknem na nette kde sa to da kupit.
A este Ti mozem poradit Metzeler 8.Poradili mi to a namontovali vo Viedni.Myslim ze to bola spravna volba.


Niekedy sa stretneme a pokukame obe motorky.

Vela stastia [dobre] [dobre]


27.09.2012 13:54

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Kaqpo
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Velmi prijemne citanie, momentalne mam Horneta a uvazujem o VFR, takze presne si sa trafil :-)


27.09.2012 13:57

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľmi pekne a podrobne popísané dojmy z kultovej mašinky... Mne sa ten V-tec vždy pozdával... Niekto udáva ako nevýhodu, mňa to naopak bavilo...

Awia


27.09.2012 14:01

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

dade121
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No a vďaka tomuto článku si VFR škrtám zo zoznamu motoriek nad ktorými som rozmýšľal.Tiež mám syndróm karpálneho tunela na oboch rukách a aby to nebolo málo tak som si dolámal aj zápästie na ľavej ruke. Tak sa popozerám po FZ1 FAZER :-~


27.09.2012 14:05

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

co je dolezite je ze opat raz niekto kto tu motorku realne mal a jazdil povedal ze mytus o vykonovom kopanci ked sa zapne Vtec ktory ti v naklone ma pretocit zadne koleso a ty mas spadnut ...je iba mytus

ja to vidim akoprijemnu vlastnost tej motorky, robi ju hravou a zaujimavou...

inak mne na nej ruky vobec netrpli aj sa mi na nej dobre sedelo a fukalo na mna cca menej nez som cakal ze bude (195cm)


27.09.2012 14:07

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

matosz
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi dobry clanok... [dobre] [dobre] [dobre]


27.09.2012 14:14

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

dade121
 Kávičkár 

Ikona

Ja osobne chcem meniť moto len kvôli problémom s rukami ,tým blabotaniam niektorých pisálkov o v-tecu som neprikladal dôležitosť, práve že mám rád " netypický" typ motora. ;-)


27.09.2012 14:26

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

milan3232
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mozem iba suhlasit, je to vyborna motorka.
Ja som na nej hned vymenil plexi za turisticke, to s tym prechodov V2 na V4 je uplne bezproblemovy. Ako casto v zakrute normalny jazdec otoci rukovatou na plny plyn??? Nikdy. Po rovine je to bezproblemove, v zakrute tiez, clovek si na to v pohode zvykne.
Na zadnej gume (teraz som ju menil) Metzler RoadTec 6. Najazdil som na nej viac ako 16 000km. Normalnou jazdou.
VFRka je pre mna idealna motorka. [dobre]


27.09.2012 15:17

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

motorka s charizmou... [dobre]


27.09.2012 15:22

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

chrumka
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

nenormalne si ma potesil s tymto clankom ;-)


27.09.2012 16:30

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nemozem nereagovat. Raz za rok sa sem prihlasim a hned uvidim toto. Velmi rychlo som to preletel pohladom. Pekny clanok, moja ucta. Dobre napisane a suhlasim az na jednu vec, a to tvrdenie by si mal radsej vymazat:
"A komu nie je určená? Tak najmä čistým turistom".
Toto je velmi subjektivny nazor a v Tvojom pripade podla mna silno ovplyvneny Tvojim karpalnym syndromom. Priatelu, mam tu VFRku 8-9 rokov, spravil som na nej vyse 50 000km (ano, odkedy mam deti a dom, uz jazdim ovela menej ako kedysi), prejazdili sme na nej so zenou dvojtyzdnove dovolenky a nedam dopustit na komfort, ktory ponuka. Mal som 2 roky cestovne enduro TDM a nikdy by som sa k enduru nevratil. Mam 35 rokov, takze ani mladik nie som. Aj Herghot bol prekvapeny, ked som mu povedal, ze medzi VFR 1200 a Crostourerom by som jednoznacne bral novu VFR. Ten posed je idealny. Setri chrbticu pred otrasmi a moj zadok pred strpnutim. O ruky sa clovek len zlahka opiera. Je to uplne prirodzena poloha a prijemna. A protivietor ruky este viac odlahcuje. Je to posed na turistiku a na sportovu turistiku uplne idealny. Tot moj skromny nazor.


27.09.2012 16:49

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Andrey
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

pekny clanok s pocitmi s ktorymi sa stotoznujem

problemy s rukami (chrbtom) riesi vfr helibars daju sa kupit za nejakych 200-300eur a posunu riadidla hore a dozadu pre ovela priamejsi posed (ziadna uprava kablov)

napor vetra riesi turisticky stit a deflektor.... potom je uz VFR dokonala (siel som 200kmh a pohoda)

co sa tyka kopanca pravdu povediac ovela citelnejsia je zmena zvuku motora ako nejaky kopanec (jazdil som rv2006+ kde je to este viac zjemnene)

jedine co VFR vycitam ze nejde do naklonov lahko a vahu citit akoby vo vrchnej casti motorky ale to je asi len vec zvyku...

farba - bordovo cervena je naaaj ale to je pri jazdenke a


27.09.2012 17:46

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Sheep
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne napísané


27.09.2012 19:24

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Hodnotenie: Dobré

mam rad ludi, ktori masiny skumaju, rozmyslaju o nich. Asi by som moc nesuhlasil, ze gsr je nestabilna na nejakych flakancoch po ceste. Ked jej zalozim, je uplne jedno, co na tej ceste je :-)..ale mam nejake skusenosti z krosy, takze to nemusi tak byt u kazdeho. A navyse tema je VFR.


27.09.2012 22:35

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Asi ostanem osamotený, ale z tohto článku mám pocit, že je napísaný niekým, koho životnou filozofiou určite nie je motorka. Tým nechcem povedať, že celý článok je zlý alebo že sú tam popísané úplné bludy, len je to také vírenie teplého vzduchu. Sorry za úprimnosť, nemal som v úmysle byť osobný.


27.09.2012 22:43

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

MaChr
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne napisane
tiez mam nutkanie ist do VFR, len sa mi nejak nepacia prave tie "famozne svietiace" svetlomety. inak je pekna.
ked ja ani neviem co chcem, som ako zenska. :-~ laka ma tiez busa, , vfr, rsv, 954 ... musim vsetky vyskusat a verim, ze ma jedna ocari...


27.09.2012 23:04

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

romanka, nechcem chytat za slovicka, len mam taku otazku - je nutne, aby napisanie (povedzme dobreho) clanku bolo podmienene zivotnou filozofiou 'ortodoxneho motorkara'?

nemoze napisat dobru recenziu/test/skusenosti aj niekto, kto ma moto len ako hobby (a nie zivotnu filozofiu)? ... podla mna sa to nevylucuje

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (27.09.2012 23:04)


28.09.2012 8:11

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

pitaz - stručne - nevylučuje sa to.
Na druhej strane, ja nemusím prílišnú snahu o štylizovanie sa do pozície niekoho, kto nie som - ináč "pózerstvo". Nemusím urputnú snahu za každú cenu, ktorá z toho celého vyskakuje ako z parížskeho šalátu cholesterol... Takisto ako príliš nemusím "duchaplné" bonmoty na adresu "prostoduchých absolventiek odborných učilíšť " v duchu hlášky - " nad nikým sa nepovyšovať, pred nikým sa neponižovať a hlavne sa zo seba neposrať " ( btw. podľa tejto slohovej úlohy sa nemôžem zbaviť pocitu, že pisateĺ článku je pán učiteĺ alebo pracovník v školstve alebo nejakej školiacej organizácii plnej širokospektrálnych všeumelcov schopných tvrdiť, že Vás za víkend "odborne zaškolia" na úplne všetko hlavne aby ste zaplatili poplatok za "odborné konzultácie " Nemusím "vysoko odborné" postrehy o motoimpotencii nížinných jazdcov z Nových Zámkov a porovnávaní jazdy na motorkách s lyžiarmi ( lebo všetky okruhy Moto GP sa jazdia výlučne v horách, že :-))) ) Tiež príliš nemusím týpkov, ktorí sa idú posrať z toho, že si kúpili motorku a teraz sú už " akože niekto " už sú akože iná liga medzi občanmi ;-) Už sú "veľkí zákazníci" ktorí rozhodujú o osude podriadených predajcov a blahosklonne im zadajú megazakázku - kúpia si farebnú reťaz :-))) a nezabudnú sa na webe nenápadko popchať do prdelky motocelebritám typu Raptor ;-), lebo veď už sú s nimi jedna liga... A je toho viac, čo ešte nemusím - hlavne sa nemusím siliť palcovať niečomu, čo ma neberie. Nikomu ale svoj názor nevnucujem za každú cenu. Tuším to už vyzerá tak, že začinam byť osobný ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (28.09.2012 8:15)


28.09.2012 8:26

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

side
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Ani ja nemusím pisálkov montujúcich sa v každom vlákne, ktorí prinášajú dusno, ktorí za každú cenu musia niečo a niekoho spochybňovať, schovávajúc sa za vyslovenie svojho názoru s prehnanou snahou byť neosobní.
Tiež toho nemusím veľmi veľa, no teraz musím na hajzel. ;-)


28.09.2012 8:30

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Hehe, hlavne ze Ty Romanka si nad vecou [dobre] a my uz vieme, co vsetko nemusis a ako hodnotis ludi :-))) To sa nazyva ako, nafukanost, pycha?


28.09.2012 8:37

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

polepetko
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Palec pre Sadlateho a v niecom aj pre Romanku.

A uz klud ;-)


28.09.2012 8:49

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

romanka kazdy pise ako vie... myslim zeby to tu bola obrovska nuda keby vsetci pisali tak aby sa to tebe pacilo

kupil si novu motorku, lepsiu ako mal predtym a opisal svoje dojmy a skusenosti... asi sa obaja zhodneme ze na tom nie je nic zle. To ze sa tebe nepaci ako to napisal je tvoje pravo. Ale rozpravat o nom ako o pozerovi je podla mna chore.

Ak za mnou niekto pride a spyta sa a nahodou mu viem pomoct tak rad pomozem. Ak si dotycny takouto formou spomenie je to este lepsie. Ak tebe z toho vychadzaju "motocelebrity" a "pchanie sa do zadku" tak nieco nie je s tebou v poriadku.

Nie som motocelebrita, nikdy som nou nebol ani nou nechcem byt. Som motorkar - clovek milion. Nemam pocit zeby sa mi SADLATY pchal do zadku... ked som si precital moje meno tak ma potesilo ze si na mna spomenul ale za 2 sekundy som ostal v rozpakoch pretoze ma napadlo ze sa toho skratka niekto chyti tak ako si sa toho chytil teraz ty. Zial nemylil som sa.

Dnes vychadza na MR prva cast mojej trilogie. Nech sa paci mozes si na mne zgustnut a rozniest ma na prach..


28.09.2012 9:37

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

ja ked citam nejaky clanok, hlavne sa zameram na popis masiny, uz nejake bonmoty a ine basnicke metody si vsimam menej, nezvyknem ich komentovat, kazdy je nejak naladeny, proste sme kazdy iny. Isteze nejedna sa o jazdecky text, ale z popisneho hladiska je celkom vypovedny a on si tu masinu aj pekne porobil a vycistil, co mne sa paci, ze sa jej takto povenoval. Niekto jazdi kolena, niekto masiny hladka a uvazuje.


28.09.2012 10:50

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

SADLATY
 Geriatrik 

Zdravím všetkým, vďaka, že ste si to prečítali.

pitaz ... ani ryba ani rak - asi tak [dobre] , je to taký príjemný kompromis. A varan je pre mňa obluda - normálne sa bojím tej motorky, mám pocit, že ak spadne zo stojana, tak ma zabije. Asi mám GW menší rešpekt ako za varadera . Ale ako píšeš - nechám roky utekať, a človek uvidí, na čo všetko ešte príde

deltoro5784 ...preto som ju kúpil aj ja, z neznámeho dôvodu som ju túžil vlastniť o kúsok viac ako nejakú inú

Awia ... ten V-tec baví, keď ide človek dlhšie a je znudený plynulosťou, potom to začnem pokúšať a usmievam sa do prilby len tak - o tom by to celé asi malo byť. Nateraz som s ňou spokojný.

Vidicon ... turista je BMW R 1200RT, honda Pan-European... tam si viem predstaviť spraviť za týždeň 5000km. Viem, že sa to dá aj na R1, aj na B-kingu ... na všetkom, keď ju človek miluje. V každom prípade pozícia jazdca na VFR nie je uvoľnená - aspoň pre mňa nie a ako som videl a čítal o tejto motorke, pre mnohých jazdcov to tak je. Nie je zlá, ale nie je ideálna turistická, nech tvrdíš čokoľvek. Neviem, či je posed taký istý na VFR r.2002 a VFR 2000 - aj tam môže byť rozdiel. Na motosalone som sedel som na Goldwingu a hneď na to na VFR1200 a potom na Crosstoureri a to je rozdiel ako sviňa. Na vfr 1200 je pozícia jednoznačne najnapätejšia, mne to nevyhovuje. Ja som v článku skôr myslel na tých diaľkových turistov, čo spravia skutočne veľa km a často. Iste sa na VFR človek viac zabaví, ale v tom asi turistická pohodová jazda prioritne nie je. No a u koho je, tak pre toho je VFR super voľba. Teda asi Adventure od BMW , alebo KTM sú iste vhodnejšie stroje do Afriky ako nový Versis 1000 od kawy... Tak sú na časté križovanie kontinentu iste na milión percent vhodnejšie motorky ako VFR 800 ;-)

bedna ... ho ho, netvrdím, že GSR je nestabilné na vyfrézovanej ceste, alebo nerovnostiach. Je to relatívne nová mašina s novými technológiami, jazdí super. Ale VFR je je jednoducho stabilnejšia, viac poberú tie tlmiče. Skúšal som to na panelke, myslím, že niekde pri Dunajskej strede - na VFR pocituješ rázy, nejde to ako po koberci, ale na GSR-ke je to podstatne viac cítiť, vo väčšej jame zadok len tak nadskočí. A veľký rozdiel je šírke rajdov - tie na GSR sú perfektné široké, super na ovládateľnosť, ale zároveň viacej citlivejšie na riadenie ako tie na VFR. Na bláznenie mne osobne vyhovuje podstatne viac GSR, ale zase VFR- ten V-tec, ten zvuk :-D a predsa len väčšia ochrana pred vetrom. Keby som si mal spätne rozmyslieť, ktorú by som bral na cestu do roboty - tak v teple GSR, ale ako náhle by bolo chladnejšie, alebo pršalo, tak VFR-ku, tá kapotáž ma zmysel. GSR je do zatočených vinglov podstatne vhodnejšia.


Romanka...neviem, či si mal vlastnú detskú izbu ako štupeľ, ale niečo málo k tvojím postrehom na moju osobu, k článku, z ktorého si si ty vybral ako to najdôležitejšie, aby som vysvetlil a nevyzeral ako nejaký... ;-) :
-môj predchádzajúci šéf bol absolvent učilišťa a je to správny chlap a vôbec nie prostoduchý [dobre]
-môj súčasný šéf má vysokú školu a doktorát a je prostoduchý [zle]
- ak chodí dievča s mladíkom iba pre to, lebo on má športové auto ( v skutočnosti favorit s obrovským prítlačným krídlom z plechu), tak je prostoduchá a bohužiaľ viacej takýchto "jednoduchých" (jeblých, nevzdelaných, ľudí bez rozhľadu, voličov Mečiara, slobodných matiek v pätnástich rokoch a súdne trestaných) ľudí vychádzajú z učňovských škôl, ako zo strojíckej fakulty STU - môže ťa to urážať, ale je to fakt, ktorý neovplyvníš :-~ Tým ja nechcem povedať, že sa to týka všetkých!!! Ako prasatá jazdí tiež iste viac jogurťákov, ako čoprákov -alebo sa mýlim? Ale to neznamená, čo jogurťák = arogantná sviňa a čoprák = pohodový kľudný jazdec. To keby som tvrdil, tak som čistý k***
- nížinný jazdci - zase vec, ktorá je fakt. Jazdiť rovno vie každý, preto ten, kto je nútený jazdiť "krivo", tak logicky toho asi bude vedieť v reále s motorkou viac. O lyžovaní tak isto, lebo ten, čo povie v Komárne, že vie lyžovať, tak je na často na úrovni 7 ročného chlapca z Námestova. Lebo pre "horalov" je to normálne, že je na lyžiach 60 dní v roku a ja 6 dní, lebo najbližší vlek mám 60km a on 600m... Tiež sa to asi netýka ľudí, čo prejazdili krížom krážom pol sveta a poznajú cesty na Orave lepšia ako ten Oravák ;-) ...
-posrať sa z toho, že mám motorku, alebo akože som niekto - toto je fakt, s ktorým súhlasím, len s rozdielom, že sa z toho neposierajú motorkári, ale veľká časť populácie. Upozorňujem na to v mnohých diskusiách, že v tomto národe je často verejný nepriateľ Maďar, cigán a motorkár ...prečo? lebo sme motorkársky rozvojová krajina - ak máš pocit, že sme na úrovni Španielska, alebo Talianska čo sa týka vlastnenia motocykla na obyvateľa, tak prepáč :-~ . Tak ako mnoho ľudí s opovrhovaním pozerá na majiteľov veľkých SUV od BMW, alebo Mercedes, tak sa mnohí pozerajú aj na majiteľov motoriek. Tí samotní majitelia nevedia, z akého dôvodu tomu tak je, ale môj sedliacky rozum mi hovorí, že je v tom závisť, zlá životná skúsenosť, lebo sme vo všeobecnosti relatívne chudobný štát v EU. Som z toho smutný, ale neverím tomu, že sa mýlim :-(
-motocelebrity - ak oslovím úplne neznámeho človeka, čo ma v živote nevidel, nestretol, neprehodil so mnou slovo a ten mi pomôže zorientovať sa v problematike, poradí a potom príde vo svojom voľnom čase (keď sa mohol hrať s deťmi, frajerkou alebo sedieť na pive, či jazdiť) pozrieť so mnou motorku, lebo ja som z toho jeleň, tak to je pre mňa motorkár -len preto, že má z toho dobrý pocit, že pomohol. [dobre] Takýchto motorkárov sú tu na motoride desiatky a občas sa ich meno objaví v rôznych diskusiách, že idú len tak s niekym pozrieť moto, pomôžu, poradia... ak môžem, tak požičané vraciam a nie dík a keď ho už nepotrebujem, môže byť osratý.
- moja životná filozofia naozaj nie je motorka... Moja životná filozofia a priorita je zabezpečiť a vychovať moje deti tak, aby keď ja im už nebudem môcť pomôcť, dokázali sa oni o seba a svoje deti postarať tak, aby si svoj život mohli spríjemniť aj takými radosťami ako je jazda ma motorke. Poznám ľudí, ktorí sú oddane zamilovaní do motoriek, alebo áut, piva alebo do futbalu, či iného športu ... v globále je to ich vec, ale pre mňa dôležité veci im utekajú. Ak si mám vybrať, či si idem zahrať pexeso so synom, alebo idem na motorku, tak radšej poteším syna. V prvom rade som otec, manžel, živiteľ rodiny až potom motorkár. Aj preto nespravím za rok toľko km, čo by som chcel...
Ostatné poznámky typu "sú s nimi iná liga", "blahosklonne im zadajú megazakázku", "pózerstvo" ... a ďaľších strašne veľa :-D sú podľa môjho skromného názoru hodné vyššie spomínaného prostoduchého človeka, čo keď nevie, tak si domyslí a na 12000% to tak bude, lebo on si to tak myslí a hotovo. Elán spieva takú pesničku ZANEDBANÝ SEX ...možno tam by som videl príčinu tvojho rozhorčenia, ale nechcem si domýšľať, skôr si myslím, že máš jednoducho zlú náladu ;-)

A neber veci osobne, lebo sa správaš ako nejaké zakomplexovaná učiteľka. :-*

Upravené 3 krát. Naposledy upravil SADLATY (28.09.2012 10:54)


28.09.2012 15:09

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Majt
Darca Krvi  Turista 

Hodnotenie: Dobré

pekne napisany clanok [dobre]
aj odpovede na reakcie ;-)

Majt


28.09.2012 15:21

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

DDD452
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Clanok dobry, citalo sa to dobre [dobre]

Dovolim si ale dve poznamky:

- iba sa mi to zda, alebo napriek vsetkym pozitivam tato motorka pre teba nebude "to prave orechove"?
(obzeras sa co dalej, plus viacere poznamky v texte aj inde...)

- tie hodnotiace "kulturne vlozky" na zaver si si mohol odpustit. Naozaj.


28.09.2012 16:01

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

2FAST
 Jogurťák 

Hodnotenie: Dobré

...dobre si to napísal [dobre] aj VFR veľmi pekná ;-)


28.09.2012 20:20

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

MARLBOROSK
 Jogurťák 


Romanka vyhladaj pomoc psychiatra.

Clovek co napisal tento clanok si zasluzi vdaku od nas vsetkych lebo stravil cas pisanim clanku pre nas aj ked mohol travit cas kludne s rodinou.

Chore poznamky a komentare od Teba kazia toto forum.



28.09.2012 20:24

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Feri Zubal - zeON
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

VFRku som chcel, práve takúto ale červenú a nevylučujem, že niekedy raz možno prikúpim. Neviem či by som si o nej vytvoril názor ako autor ale veď každý jazdíme a vnímame podľa seba. Mňa článok oslovil aj zaujal.

A jéj zase cholesterol a autofekálne príslovie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeON (28.09.2012 20:24)


28.09.2012 20:53

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Psy na seba štekajú, ale proti vlkovi sa spoja. / arménske príslovie / ;-)

btw . ak by to náhodou niekomu nedošlo, nikde som nekritizoval samotnú motorku - v tomto prípade Hondu VFR ani to, ako si ju pisateľ vyblýskal - tam totiž nebolo čo kritizovať. Článok by mal väčšiu hodnotu, ak by pisateľ držal chuť excelovať bonmotmi a pochlebovaniami za každú cenu na uzde

a komu by sa jedno arménske príslovie málilo, existuje aj arabské:

psy štekajú, karavána ide ďalej

PS: príslovia si netreba vždy , všade a za každú cenu personifikovať. Kto chce, ten si v nich múdrosť predkov nájde


28.09.2012 21:43

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Astacus
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Článok: [dobre]
Nedá sa mi nezapojiť sa do diskusie. VFR má svoje čaro aj keď som iného razenia.
@Romanka: Nerátal som ani koľko-krát Sadlatý hovoril o jeho subjektívnom názore. Tu nešlo o recenziu, ale o osobné pocity a tie môže mať každý iné.
@Sadlatý: S Tvojou reakciou súhlasím až na tých nížinných jazdcov a lyžiarov. Som pôvodne z BA (27 rokov), 10 rokov som býval v Šamoríne. Takže nížinný jazdec a lyžiar. Dovolím si povedať, že som stál viac na lyžiach, ako synovec z LM (a to má Jasnú pod nosom) a dotiahol som to až po inštruktora. V Šamoríne poznám takých kvalitných jazdcov, ktorí na čoproch naháňali jogurty na Babe. Takže tu sa nedá generalizovať či je to jazdec z hôr, alebo z nížiny. Uvedom si, že keď sme my vyťahovali motorky, tak na Orave ešte vyhadzovali sneh zo záhrady. Sezóna nížinných jazdcov je o niekoľko mesiacov dlhšia a sú ďaleko skôr vyjazdení.

P.S.
Aj Zuzulová je tušim z BA ;-)


28.09.2012 22:59

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

magor12
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dobre napísaná recenzia. Bonmoty mi tam vôbec nevadili-ak niekomu áno,treba zaťať zuby prípadne nečítať ďalej-nikto nikoho nenúti aby to čítal.(hlavne ak číta len kôli tomu aby to na záver v diskusii skritizoval). Musím súhlasiť z autorom že jazdci z nížin nemajú také šance si zajazdit na dobrých kopcoch ako napríklad zo stredoslovenkého kraja. Sám som z okresu N.Z. a dal by som si koleno vrtať aby tu bolo o niečo ako šturec. No darmo hľadím do mapy -nič ani len podobné tu nie je. Ak o dobrej zákrutovej trase v okrese N.Z. prípadne poblíž viete kludne mi dajte vediet-rád si ju vyskúšam.


28.09.2012 23:34

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

SADLATY
 Geriatrik 

Astacus ... vlastne aj ostatní
objektívny test je strašne ťažko nájsť vôbec niekde na nete, lebo samotné testovanie by bolo dosť náročné. Takže veľký porovnávací test aj s nejakou výpovednou objektívnou hodnotou sa v SR, alebo i v ČR hľadá dosť ťažko. Nakoniec to rozhodujú subjektívne pocity jazdcov, poprípade preberú niečo zo zahraničia, kde na to majú iné finančné prostriedky. Rád by som dal napr. otáčky pri jednotlivých rýchlostiach na jednotlivých rýchlostných stupňoch. Elasticitu z rôznych rýchlostí na rôzne stupne, spotrebu...ale nechce sa mi to až tak sledovať, aj keď viem, že hodnotu článku by to zdvihlo. Nejaký macher,profesionál v obore, povedal že triumph sprint st s 213 kg suchej hmotnosti je ťažšie ovládateľná a menej hravá motorka ako o nejakých 80 kg ťažší Pan-European od hondy...ja mu verím. Mne osobne sa napr zdá, že hmotnostne rovnaká CBF 1000 je o kus obratnejšia ako VFR 800, či to robí tá zadná guma - neviem... môj pocit, na CBF som sedel už dávno, len to mám tak zafixované v hlave. Samozrejme, že je to subjektívne. Keď čítam túto rubriku, tak skutočne dobre vedia popísať svoje mašiny len ľudia, čo majú dostatok skúsenosti, čo ja asi nebudem nikdy... Tak ako mi Vidicon napísal, že podľa neho je to ideálna cestovná mašina, no a podľa mňa nie. Asi by bolo divné, keby sme mali všetci rovnaký názor, ale je to môj názor, resp jeho - takto to vnímame.

O nížinných jazdcov - to som tam ani nechcel dávať, ale potom mi to nedalo, trochu rypnúť, snáď sa povznesú a pomyslia si svoje, nečakal som takú ješitnosť :-O veď je to tam aj napísané: "Trošku nech zabŕdnem" Doteraz som z toho prekvapený. Sám si napísal, že chalani sú rozjazdení viac, len si potvrdil moje slová - o väčšom kilometrovom nájazde. A ja som tam použil slovko v priemere Neverím tomu, že ak niekto bude chodiť do práce na motorke o dva mesiace dlhšie trasu Šaľa - Nové Zámky, tak bude z neho lepší jazdec ako ten čo robí do roboty Turčianske Teplice - Banská Bystrica. ;-) Len z tohto jazdenia. Aj ja poznám človeka na Burgmane, čo dá na Babe najmenej 70% borcov, čo tam chodia - ale to je macher, čo jazdieval okruhy pohárovo nie jednu sezónu, akých je tu pár. Dúfal som, že ľudia si v hlavách porovnajú porovnateľných a nie "ja poznám..." takí sú všade, ale tí aj keby bývali v Grónsku tak spravia 3x viac km za rok ako priemerný Slovák. Výstup z úvahy mal byť ten, že "dolniak" musí najazdiť viacej, aby dosiahol kvality "horniaka", lebo jednoducho na to nie sú v nížinatých oblastiach Slovenska reliéfne podmienky. Alebo sa mýlim? Sú? Prečo sa chodia voziť na Babu, prečo sú podstatne viacej atraktívne pre nás všetkých kopcovité oblasti ?.. Kvôli čistému vzduchu? Po tých rovinkách je to jednoducho nuda, ale možno sa nudím iba ja, možno je to frajerina valiť tam 200... :-} Nechcel som uraziť nikoho, aby to bral osobne - iba tak priateľský podpichnúť...

o lyžovaní :-D tak to teda nie. Nájdi si 15 základných škôl v okrese Komárno a 15 v okrese Námestovo a spýtaj sa žiakov, koľkí z nich majú doma vôbec lyže. Dolniaci ti povedia, na čo by im boli, v podstatne väčšej miere ako napr tí Oraváci. V priemere - samozrejme aj v tom Komárne sa nájdu a tí sú potom takí lyžiari ako napr ty. Ak si inštruktor (mne to už prepadlo asi pred 4 - 5 rokmi), tak potom vieš, že z dolniakov chodia často kurzy pozbierané z celých škôl, zatiaľ čo "domáci" lyžujú pomaly celé triedy... teraz hovorím o kvantite - množstve. Teda z priemeru vyjde lepšie ten horal. Aj keď v súčasnej dobe bude za chvíľu lyžovať iba "smotánka", lebo sa to stáva nekresťansky drahou zábavou - a peniaze sú na Západnom Slovensku a nie na Orave....To lyžovanie sa môže brať podstatne doslovnejšie ako to o motorkároch. Tému lyžovania považujem za ukončenú ;-)

magor12..teraz som si to všimol - veľká vďaka, že niekto si prizná, že sa nemá kde vyjazdiť, lebo okolo komína nie sú vingle, lebo bývam, kde bývam a matka príroda to tak zariadila. Ako keby to bola nejaká potupa..nechápem

Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (28.09.2012 23:40)


28.09.2012 23:59

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

SADLATY
 Geriatrik 

Snáď som niekomu pomohol, lebo to bol môj prvotný cieľ. Vyberal som motorku najmä na základe toho, čo som sa dočítal tu od Vás, aj z tejto rubriky.

PS: Ak by ste mali nejaký dotaz, napíšte mi to do pošty, som ešte mesiac na PN s nohou, času mám, v pohode napíšem. Po tej psychoanalýze od Romanky, ktorý vie, ako všetkými pohŕdam, ako sa chcem, kam a komu zaradiť ... nechcem tu rozpútavať zbytočné vášne a dávať niekomu dôvod sa na mne odbavovať. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (29.09.2012 0:00)


29.09.2012 1:18

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

No to si idem prečítať >:-) (aj keď VFR 800 nie je práve moto, ktorú by som si kúpil) .


29.09.2012 2:22

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Tiež by som si VFR nekúpil a samozrejme beriem tento "test" ako výsostne subjektívnu záležitosť.
Len čo ma zaujalo:

"...mi bolo jedno, či to bude naháč, čoper, cestovné enduro."
Si naozaj prvý - o kom viem - že mu po x rokoch jazdenia bolo takéto niečo jedno :-O

"...trochu ohnuté okuláre, ...Ja som to nepociťoval pri jazde vôbec, ale pravda je taká, že oska predného kolesa bola trocha pod tlakom skrížených vidlíc."
Neviem koľko máš na motorkách odjazdené, ale nevšimnúť si takúto "maličkosť" pri jazde... :-~

Ale na druhej strane to vysvetľuje tie dve fotky pred a po umytí zadnej kyvky s komentárom
"...hlupák kupujúci ciká benzín z toho, že motorka vyzerá ako nová."

Toto som asi presne nepochopil:
"...o triedu lepšie je ABS. Žiadne cukanie, žiadna prehnaná horlivosť. Absolútne jemná dávkovateľnosť a plynulé spomalenie na hranici šmyku..."
ABS má pri jemnom brzdení vplyv na nástup a intenzitu brzdného účinku? To som nevedel.

"Celá pozícia jazdca je naozaj podstatne športovejšia. V žiadnom prípade by som netvrdil že turistická, od pohodlia to má totiž stráášne ďaleko. Ešte raz opakujem sráááášne ďaleko."
Ak máš problém s karpálnym tunelom a tŕpnutím rúk, prečo si si ju teda kúpil?

Prajem ti veľa spokojných a bezpečných km.


29.09.2012 7:51

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

citat mishko:
Toto som asi presne nepochopil:
"...o triedu lepšie je ABS. Žiadne cukanie, žiadna prehnaná horlivosť. Absolútne jemná dávkovateľnosť a plynulé spomalenie na hranici šmyku..."
ABS má pri jemnom brzdení vplyv na nástup a intenzitu brzdného účinku? To som nevedel.

ja som toto pochopil normalne - proste, ked uz abs zacne ucinkovat, ma jemnu davkovatelnost a plynule spomalenie na hranici smyku (= to znamena, ze uz sa brzdi plne bomby na hranici smyku). neni tam nic pisane o jemnom brzdeni... ;-)

ja osobne som mal z VFRy 800vky zmiesane pocity hlavne kvoli tomu, ze je to kompromis turista/sportovec - na turistu je moc sportova (posed) a na sportovca je moc slaba a tazka.

ale napriklad taka VFR 1200, ktora je koncepcne tiez taky sportturista je podla mna uz cisty sportovec, pretoze vykonu ma na rozdavanie a vaha sa maze kvoli vynikajucemu podvozku a ultra pevnemu ramu.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (29.09.2012 8:01)


29.09.2012 9:55

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

SADLATY
 Geriatrik 

Mishko
-prvotne mi to bolo fakt jedno, mal som relatívne málo peňazí a najradšej by som bral nejaké cestné enduro a mal som nutkanie vyskúšať aj čoper. Smola je v tom, že za daný peniaz boli najmä ss a táto VFR. Nechodil som na nej už do roboty, je to iba niečo na zábavu, že keď sa budem nudiť, tak sa vyvetrám. Bola dobrá cena k stavu motocykla a to rozhodlo. Čo je na tom prekvapujúce - hovorim, riešil som absťák.
- okuláre - nie, nebolo to poznať. bolo zničené ložisko v krku riadenia, to som vedel, že sa musí vymeniť, ale naozaj to nebolo poznať. Predpokladám, že bola z predu ťuknutá a bolo to napravené. Vôbec to neťahalo, držala stopu rovno, rajdy si mohol pustiť pri jazde aj pri brzdení. Ako menili ložisko, tak vravel chalan, že ledva vvybrali, že to bolo pod veľlým tlakom aj oska, že im išla z tuha, tak to premerali a zistili, že to je krivé. Tak som to nechal vyrovnať, ale osku dali pôvodnú. Ako som písal, úplný des potom, už som chcel ísť reklamovať, ale som to tu zisťoval, že čo s tým môže byť. Dal som som vyvážiť nanovo koleso a keď som si všimol tej osky, tak som vymenil aj tú a už to je ok. Neverím tomu, že by si prišiel na to pri skúšobnej jazde, tak ako som neprišiel ja na to ani po niekoľko 100 km - naozaj nič nezvyčajné sa neprejavovalo.

o tom umytí - to som nepochopil. Motorka bola relatívne špinavá, samozrejme mala pár škrabancov, ale išla dobre, bola primeraná cena. Vedel som, že ak budem musieť do nej investovať, tak sa dostanem na cenu ostatných ponúk. A tak sa aj stalo. Dúfal som, že nebudem musieť dávať veľa na servis, ale bol som s tým zmierený, že keď áno, tak nestratím veľa. Tým som chcel povedať, že asi to , ako tá samotná motorka vyzerala, nebolo až tak podstatné - v bazároch sú leštenky pozliepané nikdy nebuchnuté a ledva držia pokope, že argumentovať pri cene tým, že pozrite, vyzerá ako nová je často zavádzajúce... A tiež si uvedomujem, že kopec ľudí nemá taký vzťah ku strojom. Kupoval som tak auto, celé som ho vypucoval, potom keď to videl chalan, čo mi ho predal, sa chytal za hlavu, že mi to dal tak lacno, že to vyzerá ako nové, že mohol pýtať viac... viac by aj tak nedostal

ABS... odstupom času a viacej skúsenostiach: Na GSR to brzdí relatívne slabo, stláčaš, spomaluješ, ak stlačíš trochu silnejšie, hneď to cukalo. Mám pocit, moc horlivo. Na VFR, ten nástup ABS prichádza, až keď som naozaj naozaj prudko stlačil brzdu. Ako som to testoval, mal som občas pocit, že sa už zdvihne zadok, keď sa zapojilo ABS. Teda je tam viac citu a ABS nezasahuje tak horlivo ako na GSR. Musel som vyskúšať na štrku, či tam naozaj je. Je, ale aj to nie tak brutálne cukavo ako na GSR, ale úplne jemne, spomalím, ani neviem ako. Na GSR som ABS vedel aktivovať kedykoľvek, tam to bolo softwarovo tak nastavené, že to cukalo každú chvíľu. Skromne si myslím, že to má podľa mňa vplyv na dávkovateľnosť bŕzd ;-) VFR o triedu lepšie jednoznačne.
Prečo som si ju kúpil? ... ja častokrát píšem do diskusií, ak si niekto vyberá mašinu, že ak si zdôvodni jej kúpu sám pred sebou, tak ostatným je veľké kulové, prečo si ju kúpil. Prečo ľudia menia motorky za iné? Aj ja viem, že túto motorku skôr, či neskôr vymením za inú. Hriech to nie je... Syndróm karpálneho tunela je u mňa ochorenie chronické - teda nepociťujem nič, ale ak mám ruky presilené, tak to mám citlivejšie. Niekedy mi vadí tlak na ruky, niekedy nie - nič to nemení na tom, že váha na tých rukách je, čo potvrdí 100 majiteľov zo 100. A či mi to vyhovuje som nemal ako zistiť, človek to po 20km nezistí... Teraz viem, že mi to nevyhovuje, ale kopec iných vecí to nahrádza... verím tomu, že každý si musí priznať, že by chcel niečo inak na tej svojej mašine - ak povie - nie toto je úplne dokonalé, tak je čistý zaľúbenec motorkofil ďaleko od objektivity.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (29.09.2012 9:59)


29.09.2012 12:47

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Astacus
 Čoprák 

Ikona

@Mishko: Tiež chodím do posilovne a všetko ma bolí, ale idem tam napokon opäť. Tu adrenalín a endorfíny víťazia nad bolesťou. Myslím, že je to podobné aj na moto.
@Sadlaty: Ak Ti ide o kopce, tak to máš pravdu, ale krásnu zátačkovú trasu si nájdeš aj na juhu, či na podhoriach. Ja nepoznám okolie NZ a KN, ale verím, že domáci sa tam nenudia.


30.09.2012 11:33

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

JaRCii
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

"Sám som bol zvedavý, čo je to za kopanec pri prechode z dvoj na štvorventilový pracovný cyklus" - Nejak tomu nechápem veď GSR aj VFR majú po 4 ventily na valec mohol by mi to niekto vysvetliť ? :-}


30.09.2012 11:58

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

deltoro5784
 Turista 

Ikona

VFR 800 Vtec má síce 4 ventily na valec ale ten systém V-Tec (variabilné časovanie ventilov) funguje tak že do cca 7 000 ot/min sa otvárajú len dva ventile na valec a po prekročení tejto hranice sa pripoja aj ďalšie dva. Ročníky nad 2006 majú to spektrum otáčok pozmenené.
Výhoda tohoto časovanie ventilov je že motorka idúca na dva ventile má lepší krúťák od spodu a má aj menšiu spotrebu paliva (turistická jazda) a zase vo vysokých otáčkach sú potrebné 4 ventile na lepšie plnenie valca čo umožňuje športovú jazdu a potrebný výkon. Snáď som to vysvetlil zrozumiteľne :-)


30.09.2012 12:17

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

gabo1985
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja mám svoju VFRu už tretí rok, no najazdených mám na nej len niečo cez 7000 km. Žiaľ... práca mi nedovoli stráviť viac času jazdením...

Ja som s rukami problémy nemal. Deflektor asi budem potrebovať, lebo pri normálnej jazde na prilbu dosť fúka (182 cm).

Sedadlo je už iné kafé... po 40-50 km-och ma tak začne bolieť zadok že až. A je aj pre moju výšku dosť vysoko (pred mesiacom práve preto sa mi podarilo položiť na mieste pri cúvaní :'( ). Uvažujem nad turistickým sedadlom. Stojí ale 300 eur, a je vyššie ako originál... no uvidíme.

Spotrebu som mal na začiatku okolo 9-10 l/100km, no bolo to pokazenym termostatom. Teraz uz mam okolo 6,5.

VFR Vtec je strasne citliva na rozladenie striekaciek. Ked nie su dobre naladene, tak pri nizkej rychlosti pri nizkych otackach reaguje priliz agresivne.

Dam aj fotku ;-)

Pozri obrázok

Upravené 2 krát. Naposledy upravil gabo1985 (30.09.2012 12:20)


30.09.2012 14:28

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

gico
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

clanok dobry [dobre]
myslim, ze pri opise pocitov z jazdy je to vzdy subjektivna zalezitost. ja ako turista som sa zameral na posed, spotrebu, servis a dalsie pre mna smerodajne veci.
,, jogurtak,, si zasa vyberie nieco ine. spravanie v naklonoch, vykon atd.
taketo clanky pomerne dost ulahcia ostatnym zaujemcom vyber masiny. a aj o to nam tu, myslim ide.
som za to, nech si kazdy z clanku vyberie to potrebne pre seba.
zatazovat ludi zbytocnymi reakciami naozaj nie je nutne. komentare k teme maju moje uznanie. na nete je aj tak dost balastu, ktory skracuje zivot.
s pozdravom.


01.10.2012 8:34

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

gabo1985: rozladene striekacky? Pokazeny termostat? To kto bol predchadzajuci majitel?

Deltoro5784: popisal si to spravne, akurat ze dosledok zavedenia VTECu bol opacny: spotreba stupla asi o liter (porovnavane na alpskych chodnickoch a dialnici s Milanom3232, plus moja spotreba je vzdy v rozsahu 4.8-5.8l). A v krivkach ziadny narast krutaku neuvidis, mam zaznamy z motobrzdy. Ten takzvany kopanec je sposobeny poklesom vykonu (v porovnani s mojim modelom) tesne predtym, ako dalsie dva ventili nabehnu. Proste len reklamny trik a snaha o inovaciu (inovacia, ktora obrala VFR o ozubene rozvody a tiez sposobila, ze treba castejsie nastavovat volu ventilov - vymienat drahe podlozky). Ale to uz odbacam. Uz zacinam smrdiet narcizmom :-D


Vsetkym vela stastnych km...


01.10.2012 10:33

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Hodnotenie: Dobré

>:-) SADLATY, zabudol si ešte pridať, že si lepším plavcom, ako beduíni... >:-) :-D

Ale článok sa mi páčil. Taký privátny, subjektívny, ale zas bez nádychu povinných marketingových "čestných kôl" profesionálnych testovačov. >:-)


01.10.2012 11:39

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Papi ;-) [dobre] nemôžem sa zbaviť dojmu, že Ty presne vieš, ktorým smerom fúkal vietor nesúci comment nížinného motoimpotenta :-D ( vieš, že ma tá asociácia s beduínmi napadla tiež ? ( akurát som chcel kôli tématickému zameraniu použiť terminus "tuarégovia") Lenže odo mňa by to bolo brané z tábora udatných šógunových samurajov ako zbabelý ústup zo zákopu :-))) )


01.10.2012 15:33

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

SADLATY
 Geriatrik 

Vidicon

www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky...

položky č.10 a 20 - tie zdvíhatka (čiapočky, hrnčeky? neviem). Aspoň mne to tak vysvetlili, že sa to premeriava a pokiaľ sa to dá riešiť iba podložkou, alebo vymenením sa medzi sebou navzájom tak, aby to spĺňalo dané predpísané parametre, tak netreba nič dokupovať. Ak len malá korekcia, tak iba podložky, ak je to odpálené ako u mňa, tak tie zdvíhatka komplet. A to sú 4 na každom valci. Mňa aj varovali pred tým, že v-tec je dosť chúlostivý na servis oproti staršej VFR, nuž ale keď... snažil som to tam v úvode článku vysvetliť - dobrá cena a mrkla na mňa, neodolal som ...

papiboy ..tomu, čo napíšem neuveríš :-D
Ako som písal, nerozumiem sa vôbec servisu (iba naozaj jednoduché úkony-kvapaliny, filtre, kolesá...), takže ak som zbadal inzerát, hneď som vedel, že budem musieť poriešiť niekoho, kto pôjde pozrieť motorku so mnou a aj vie, čo má pozrieť. Vedel som, že ty osobne si bol pár krát pozrieť s niekomu moto, ale predávajúci bol z BA, tak som sa snažil nájsť niekoho z BA. Bolo mi hlúpe ťa žiadať, nevedel som si to ani predstaviť, otravovať niekoho, koho nepoznám, aby sadol a išiel mi pozrieť moto. No a v BA som oslovil pár ľudí a tí mi poradili iných ľudí, ktorý mi všeličo povysvetľovali okolo tej mašiny a nakoniec išli so mnou pozrieť... za čo vďaka. Teda, keby bol predávajúci z Komárna (v profile píšeš, že z tadiaľ si), tak by som ťa bol oslovil ... a ak by si bol ochotný a pomohol mi, tak by som ťa v článku spomenul a poďakoval ti. Dúfam že mi odpustíš, lebo teraz som prezradil, že ťa mám zaradeného medzi "motocelebrity typu papiboy" na motoride a pchám sa ti do zadnice :-D (teda to bude asi záver jedného s prispievateľov do tohto vlákna)

Ale jedno mi prosím povedz, z čoho si usúdil, že sa pasujem za nejakého borca, kde píšem, že v niečom vynikám ja osobne. Odcituj mi to, kde? V tom že som napísal, že lepšie podmienky na učenie sa jazdy majú v kopcoch, že im to dá viacej ako keď idú iba po rovine. Máš precestované strašne veľa a nevrav mi, že jazda napr. v Maďarsku (v Poľsku, Argentíne...) medzi kukuricou, kde valíš celé kilometre rovno ti spôsobuje takú radosť a naučí ťa ovládať stroj, ako keď ideš cez Alpské priesmyky. Veď všetko, čo som spomínal sú časté problémy riešené i tu vo fórach, že sa stáčajú kilometre a mnohí sa snažia pri predaji zavádzať, že na motorkárov sa neberie na cestách taký ohľad, lebo to je "iba" motorka, tá zastaví. Že sa deti vzdychajú keď zastane motorka pri tescu, lebo oni doma nemajú ...že toto všetko spomeniem v článku, tak som borec, jednička, najlepší plavec na Rub al Chálí... :-O


01.10.2012 16:58

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

SADLATY
 Geriatrik 

Ak som v niečom prestrelil a beriete to moc osobne, tak sa Vám všetkým ospravedlňujem. :-~


01.10.2012 17:00

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

:-D Hej, srandisti, pomôžte, kua, lebo sa tu nakoniec pochytíme...

SADLATY, preboha, neber to tak vážne, len mi fakt nebolo úplne jasné, ako sa dostalo do článku o VFR (a trochu o GSR) akési hodnotenie južanov, lyžiarov už vôbec... ;-)
Nebral som to tak, že sa nejak vyťahuješ, len som sa trochu pousmial popod fúzikmi a dal som tú poznámku o beduínoch, to je všetko. Veď zimných Maďarov, často vyobliekaných v majlantových úboroch, čo sa na svahu vyvalia po piatich metroch – tak to poznáme tiež. Ja napr. strávim väčšinu lyžovačiek pri barovom pulte, nejak sa tam cítim bezpečnejšie a vôbec sa za to nehanbím. Štvorbob Jamaica darmo na mňa čaká... :-D

Zákruty, serpentíny? Ano, je to tu dole trochu menej zaujímavé (vieme to všetci, niet sa čo urážať ;-) ), ale zas nie je problém čo len za víkend spraviť nejakých 1000-1200 km – a hneď je to veselšie. Diaľnice fakt nie všetci preferujeme...

Pomoc pri výbere či posúdení motorky je inak kua-nevďačná úloha, stalo sa mi, že nadával aj predávajúci (išli sme dole s cenou) aj kupujúci (čakal za tretinovú cenu novú motorku) – navyše je tam vždy riziko, že neobjavíš skrytú (či šikovne zamaskovanú) vadu – a hneď si obvinený zo „spolupáchateľstva“. >:-)

Poradcu treba brať podľa možnosti radšej zo sebou, najlepšie známeho. Požiadať „miestneho“ je občas dvojsečná zbraň. Minule som síce na požiadanie radil napr. Juhani-mu tu v Komárne vo veci jednej CBF 1000, ale som mu vopred oznámil, že keby sa poznám s predávajúcim, spoločnými silami sme ho mohli pokojne odrbať... Nakoniec ale kúpil funglovku FZ8. ;-)

No a Romanka je citlivý úkaz dušou pubertiaka, avšak so sarkazmom hodným Voltaire-a, k nemu treba občas redukčný slovník. Len mu dajte, básnikovi ješitnému. :-D
Kua, raz som ho tu zastal a on ti ma preto zdrbal... >:-)


02.10.2012 21:47

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

Hodnotenie: Dobré

v predoslom clanku ti jeden clen napisal, ze nemas gule...v tomto sa tiez nasiel mierny kritik...

nepochopil som dovody prispenia toho prveho, ani tohoto druheho...

clanok vyborny, urcite lepsi ako niektore platene testy (napriklad na GW), z ktorych testovana motorka navzdory vseobecnemu nazoru vyjde ako vitaz majstra vesmiru...


02.10.2012 21:53

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

No a Romanka je citlivý úkaz dušou pubertiaka, avšak so sarkazmom hodným Voltaire-a, k nemu treba občas redukčný slovník. Len mu dajte, básnikovi ješitnému.


:-))) :-D :-D :-D [dobre]


03.10.2012 9:47

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

chooki
 Edvenčr 

Ikona

romanka to napisal najlepsie, aj s tym povolanim autora trafil do cierneho..z clanku som precital par viet, nedalo sa viac. nuda a kecy o teplom vzduchu ;-)


16.11.2012 10:51

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

SADLATY
 Geriatrik 

chooki ...stáčanie km, hmm, nejeden sa tam nájde... Trafil som do čierneho? ;-) :-D


16.11.2012 21:48

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

tomvfr
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dobry, tiez vlastnim vfr 800 rok 2006, vlani bol na predaj ale chvala bohu som ho nevedel predat lebo som v zahranici a motorka tiez. Nakoniec to dobre dopadlo lebo tento rok som na nej spravil za 3 tyzdne 6000km, irsko-francuzsko-nemecko-rakusko-slovensko-madarsko-chorvatsko-taliansko-svajciarsko-francuzsko a spat do irska. Mam na nej 37000km a ked som ju kupoval mala 7800km. Inac som s nou nenormalne spokojny. Ak vam pomozu pri rozhodnuti ze co je to zac za motorku tak ja poviem ze takato dobra asi ani nova 1200ka nie je, je to vsestranny stroj na ktorych sa tazko hladaju chyby. Prajem vam vela stastnych km


17.11.2012 16:13

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

tomvfr- to co mas jaky nick :-D :-D :-D :-D


28.11.2012 20:52

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

dpiero
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Tiez som sa stal majitelom VFRky a po par jazdach sa neviem dockat oteplenia, 8-)


21.01.2013 19:26

Re: Honda VFR 800 V-tec, alebo bolo mi to treba?

TomasM
 Motarďák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

celkom v pohode clanok [dobre]

tiez som stastnym majitelom tohto stroja, sice o rok starsieho, ale dizajnovo nestarnuceho :-P
pridavam foto

Pozri obrázok

Upravené 4 krát. Naposledy upravil TomasM (21.01.2013 19:30)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.