Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW R1100GS s podvozkom Touratech Suspension - prečo
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Moc zaujimavy projekt. Nech ti pruzi... |
Hlavne som však chcel také tlmiče, ktoré dostanem v záruke, ktoré budú bez úprav plne repasovateľné a ktoré ak s nimi nebudem spokojný môžem niekomu otrieskať o hlavu. Preto šli všetky čisto e-shopové obchody bokom. |
Urcite to tajomstvo nie je. Ako pisal, namiesto jednej slusnej dovolenky.. |
Hodnotenie: Mňa by zaujímalo kto ti robil ten repas na staré tlmiče a čo tam prasklo? |
Hodnotenie: aj ja chcem take |
Hodnotenie: Hmm, predstavenie a prvotná provokácia závidenia hodná! Dobrý podvozok je základ, hlavne pri univerzálnosti motorky, ktorú podľa tvojich článkov používaš naozaj univerzálne - teda na všetko! Som zvedavý ako sa ďalej bude odvíjať test a ďalšie postrehy k tlmičom, ale jednoznačne to vyzerá byť na pohodlnú sezónu Veľa šťastia s nimi a podávaj hlásenia |
O repase zeon písal pred rokom tu Predsezónna príprava BMW R 1100 GS alebo kedy to už skončí? |
to by ma zaujimalo ako sa daju repasovat tlmice kere su nerepasovatelne |
Hodnotenie: raptor: 2. je spravna odpoved. Mne odisiel tlmic na starom DRku a ked som sa pytal na repas, tak clovek, co to uz daval robit mi povedal, ze su to vyhodene peniaze. DRko ma tiez povodne nerepasovatelny tlmic. |
raptor , už by si mohol vedieť , že 90% vecí ide silou a zvyšných 10% ešte väčšou silou . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (03.04.2013 18:52) |
pôvodné tlmiče sú z výroby uzatvorené, nedajú so rozobrať rozmontovaním - rozšrubovaním ale iba rozrezaním. Po rozrezaní je potrebné vyrobiť nové závity a zátky a v tom je problém. Pôvodné steny tlmičov, neboli na závity a rozoberateľný spoj konštruované a to je potenciálne slabé miesto... Ten závit nemusí udržať ten tlak a môže povoliť. Tipujem že niečo také sa stalo aj zeonovi. |
brazel: cital si ten clanok? |
janoval , čítal a trochu sa aj bavil , však je to reklamný článok , tak sú tam pre laika samé lákadlá . |
A je to tam aj napísané bump and rebound , ak sa ale bump v tomto prípade nechápe ako nastavenie tvrdosti struny . |
ak som dobre pochopil, tak prvy clanok o repase tlmicov je bezpredmetny a v tejto chvili ma nulovu vypovednu hodnotu, kedze mu druhy clanok vo vsetkom protireci |
Slovo zrepasovať pri tých originálnych trochu zavádza, bolo totiž treba rozobrať a spraviť sčasti novú konštrukciu tlmiča a až tak sa dal zrepasovať. A to bola hlúposť, lebo telo tlmiča originálneho je pomerne úzke a má tenkú stenu do ktorej sa nedá vytvoriť adekvátne silný závit. Preto ak s tým niekto jazdí len po ceste problém nemusí nastať, ale pri našich tohtoročných cestách si viem aj tak živo predstaviť ako by to horné veko vytrhlo aj čisto asfaltovému jazdcovi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeON (03.04.2013 19:55) |
Hodnotenie: Najlepšia ivesticia aku poznam!!!!! To ta drži na ceste a dava ti pocit istoty!!!!! Poznam,jazdil som rellye a tam išli všetky prachy.Do tlmičov. |
zeON: tvoj prvy clanok mam stale v pamati. Viem o co tam islo. Preto som bol z pociatku zarazeny, ked si bombasticky zrepasovane tlmice s vychvalovanymi pruzinami Hyperpro zrazu zabil tym, ze vysiel druhy clanok, kde si ich poslal pod ciernu zem tlmicmi TOURATECH. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DOHC555 (03.04.2013 20:15) |
zeON , veľmi sa neurážaj , článok je len o pocitoch a reklame , ohúriť môže iba totálnych laikov , už som to v inej téme a práve raptor-ovi napísal , nastavenie predpätia struny má každý tlmič a ty napíšeš , že : |
DOHC555: Vtedy sa mi ten repas zdal ako fantastický, vedel som ja vtedy, že to na prvej poriadnej jazde praskne a vybľachne mi olej na celú prednú časť motorky? Nevedel, teraz už viem. |
Hodnotenie: prečo práve tlmiče od TT?, prečo nie od Ohlins, či Hyperpro?, aký je tam rozdiel v kvalite a pod.? |
Hodnotenie: " Myslieť si, že ktosi v dielni strieska dohromady funkčný podvozok, pche!" |
Hugila |
Hodnotenie: tie touratech tlmice vyzeraju (aspon podla foto) na solidny vyrobok |
ja som ostal zarazeny ze pre R 1200 GS boli tlmice touratech drahsie ako ohlinsy... to si musia chlapci z ex-WP naozaj verit ked suverenne cenovo preštia jednotku na trhu |
Hodnotenie: Feri, držím palce nech Ti poránno a radosno slúžá moc a moc kilometróv!!! |
Awia , daj mi pre mňa-za mňa ban aj doživotne , ale ešte predtým poukáž na stať , kde by som v tejto diskusii spomínal inú(é) značku ? |
brazel: nebudem tu riešiť žabomyšie vojny, dal som ti ponuku a možnosť akú tu má každý čosi k veci napísať... A neoháňaj sa tu Banom, ten si nikdy nemal a nikdy ani nebol dôvod. O ban ma nemusíš žiadať, stačí nepísať... tvoja voľba. |
brazel: ja len taký offtopic, že príklad: a tento tlmič má 32 klikov nastavenia útlmu a konkurencia len 22" (čísla som si teraz vymyslel) , ale v skutočnosti je to ako ten vtip , keď sa čašník pýta hosťa : |
Hodnotenie: Vsak brazel v poho... |
asi nastrbim marketing sponzorovi clanku ale opakujem, poznam XY ludi co si "nerepasovatelny" tlmic dali zrepasovat a "neprdlo" im to, veselo jazdia tisice kilometrov a dokonca aj v terene |
No ako ma prvy clanok nakopol tak ma tento zabil .... |
freebiker a ty čo chceš špekuľovať , veď za 350,-Euro máš nový tlmič aj s nastavovaním útlmu odskoku a to rovno pomocou otočného kolieska na spodku tlmiča a nie žiadnym inbusovým kľúčom . |
inbusový to je klúč vo vnutri autobusu? |
raptor , vedel som , že sa ozveš , tak ťa zase , už po niekoľkýkrát , niečo naučím (a posielam ti sladkú pusu ) : |
Póňal ? Tak to je sehr gut . |
brazel vedel si trt ale v pohode.. ja nemam patent na pravdu, necitim sa vobec citov raneny ze som trafil capa Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.04.2013 23:03) |
brazel: kde mam ten tlmic? |
Neboj sa , nie si sám ... , nie som nemčinár , ale toto viem už dosť dávno : |
donekonecna hadal a tvrdil svoje? prosim ta netrep |
raptor , vieš predsa , že všetky motory sú nemecké , no a technika v podstate tiež . |
Hodnotenie: Super, veď podvozok je podvozok. Nech slúži. |