Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinky 2015: Ducati Scrambler - V jednoduchosti je krása
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Nádhera a zábava určite zaručená Ale ja by som ju určite radšej bral so 150 kou vzadu , tu 180ku vobec nechápem |
Hodnotenie: obzvlast pekne |
Hodnotenie: krasne su... |
Menton , že v "emerike" 9995 www.motorcycle-usa.com/29345/Buyers-Guide-Specification... |
no tu pisali nieco o "social pakete" za 8000 eurodukatov, co by bolo vyborne... www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2014... |
Hodnotenie: na www.ducati.sk je to aj s cenami, vyzera to luubivo |
No prosím , načo hľadám ďaleko , keď ceny sú pod nosom (a celkom dobré) . |
Hodnotenie: Nadherne su |
Hodnotenie: Opravujem svoje hodnotenie (nedal som predtým žiadne) , na |
no to som zvedavy, podla mnozstva 'palculienok', kolko ich bude na (aj SK) cestach.. |
mne sa to moc nelúbí, ale výbavu to má pjeknú ... |
Hodnotenie: Objednavam pre manzelku 1x urban enduro, |
No ja neviem Jura ... , ja roky žijem v tom , že T-Scrambler má rovnaký podvozok ako T-Bonneville (lebo to tak bolo aj vždy uvádzané) , tu len tak narýchlo z mr.databázy , zdvih vpredu aj vzadu rovnaký (120/106) , teda akurát tak na cestu , tá talianska jebka má aspoň 150 vpredu aj vzadu: motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C9672%2C9009%2C... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.12.2014 20:21) |
Kks, ze aky bestialny zvuk... |
Brazel: prečo ti ten L kový motor od Ducati nikdy "nerezal" ? |
Nenapíšem , lebo ma tu do.ebú . Neviem , asi som ich často videl v servisoch a servisákov bez vlasov . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.12.2014 20:45) |
Hodnotenie: Dobré. Že z jedneho ponúkli hneď 4 verzie a každý si nájde to svoje. Icon a Full Trottle pre mňa. A cena Iconu dobrá, môj favorit medzi katalógovými classic/CR/Tracker Triumph Thruxton sa môže triasť. |
Hodnotenie: parada, velmo pekne ducati bravo |
Brazel:mne sa zas ten motor páči a hlavne jeho charakter jednoduchosť a hlavne spolahlivosť |
alexa7 , verím ti , ja som na Ducati v živote ani nejazdil , ani nesedel (ale tento Scrambler sa mi vidí ako veľmi praktická moto). Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.12.2014 21:17) |
Hodnotenie: Ak si odmyslím ( = neberiem do úvahy) - stupídne reklamné video, a ak sa na Sramblera pozriem reálne, vidím motorečku aká na trhu nie je. Žiaľ, s videom bude treba pravdepodobne vynechať aj slovenský trh. Lebo pre ten asi nie je primárne určená. Budem zvedavý na predajné čísla v západnej Európe napr. po roku. Osobne si myslím si, že si nájde dosť priaznivcov. Uvidíme ... |
Brazel:"praktičnosť" to je hrozné slovo na motorku ešte dodáme že úžitková hodnota, úspornosť, univerzálnosť a sme pri nejakom lacnom japoncovi no fuj |
Hodnotenie: Full Throttle (či Icon) vidím popri Moto Guzi V7 ako vážneho ašpiranta na 2. moto v garáži. Vyzerá to tak, že Scrambler bude pekná, malá, ľahká a hravá motorka s nadmieru postačujúcim výkonom do mesta, ale i na jednodňové výlety po okolí. |
Hodnotenie: Úžasne pekný stroj |
Hodnotenie: Velmi sa mi pacia, ale poprosim Vas... vie mi niekto povedat preco stoji napriklad na ducati.sk ICON 8290,- a FULL THROTTLE 9460,- ??? parametricky su zhodne, je tam rozdiel len vo farbe a vyfuku... Nic ine som nenasiel. Keby som si vyberal tak len jednu z tychto dvoch variant. |
Ked uz si na tej stranke, tak si ju aj precitaj, cast "vybavenie", plus rozdielne kolesa... |