Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (31 hodnotení)
Diskusia k článku: Doplnené: Offroad - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 - Prvé dojmy v Juhoafrickej Republike
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
Hodnotenie: To mohlo byt fajne |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: brazel, obavam sa, ze uz iny typ marketingu ani nebude. nie len pri honde. |
Hodnotenie: Motohouse kupujem uz od 1998meho, GASa sledujem a viem ze by testovacke nic neodpustil, o to viac, ze jazdi sukromne 1190 R. Ja sa tesim na nove cislo. |
Hodnotenie: Awia zabudni, ze Ta Honda este niekedy zavola na testovacku. |
feror - brazel vyjadril svoj nazor na to ze o novej Afrike je toho na motoride v poslednom case privela - ale ved to sa hadam moze nie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.12.2015 13:41) |
Feror , nevyhodili ťa z tej tzv.Mensa Sk príliš pozde ? |
Re: brazel: Jednoducho na mna nestihali |
Hodnotenie: ja si nepamatam, ze by v poslednej dobe bola vacsia diskusia o akejkolvek inej novej motorke. a diskusia ste vy. takze preco by redakcia neponukala nieco, co vas zaujima? |
otazka do plena: myslite, ze by malo vyznam spravit mensie endurko (aka nastupca transalpu) s tymto novym africa twin motorom, ale s mensim objemom? |
Hodnotenie: pitaz-ci spravit mensie endurko to neviem.Pre mna je nova Africa,proste TOP. |
Re: pitaz: To neviem či s týmto motorom, ale určite ano . Však KTM spraví |
ked bude, tak s tymto motorom ale mensim objemom |
Hodnotenie: Gasa poznám a preto som ho oslovil, a nasledne dohodol s Carlosom. Pozvanku do JAR som najprv dostal ale potom prišlo z Honda Europe, ze to maju byt printy. Nie le SK, ale aj CZ, Hu, Pl.... Atd.. Bavil som sa s kolegami novinarmi na KTM o tom... |
Re: pitaz: Kludne 200-300 ccm dole, 5 litrov na nadrz hore, 30 kg z moto dole a zaklad (dizajn, kolesa, zdvihy, svetlu vysku...) nechat. |
V tomto segmente by sa najviac uživila moto medzi 600-800(900)ccm, dvojvalček bez vibrácii, robustná, spoľahlivá, nenáročná, nie príliž pretechnizovaná, nie príliž ťažká. Taká väčšia, rýchlejšia a silnejšia KLE 500 alebo menšia, obratnejšia GS800. |
v sóse popradskej kavy som vycital, ze na slovensko bolo pridelenych 13 kusov afrik na rok 2016 a tie su vypredane |
baca, neni to hlupost, je to to najlepsie mozne riesenie |
pitaz, jasé že je to najlepšie možné riešenie.....ale iba z hľadiska využitia existujúcej výrobnej linky a minimalizácie nákladov a maximalizácie zisku. |
pitaz,este ktomu Pan Europeanu.Ci by bol s motorom V4 o objeme 1200 alebo 1300 je celom jedno. |
pitaz mas na mysli ze by aktualnu afriku cez downsizing honda zderivovala na noveho transalpa ktory by stal vyrazne menej penazi? |
baca, lahsi a mensi (nizsi) motor dnes spravi malokto, ako je ten v novej africe. vyvijat novy podobny len aby bol o par kg lahsi, nema velky vyznam. (=nehorazne peniaze to stoji) Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.12.2015 15:55) |
Janko vieš si predstaviť KTM690 s ťažkým blokom motora z afriky? Ja teda nie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (08.12.2015 16:07) |
mne osobne od hondy chyba nejake lahucke, udrzbovo nenarocne, blbovzdorne a cenovo dostupne endurko na take to domace, amaterske, bahenne povezenicko. nejaka trosku silnejsia varianta CRF250L. |
Satos> Re: pitaz: Kludne 200-300 ccm dole, 5 litrov na nadrz hore, 30 kg z moto dole a zaklad (dizajn, kolesa, zdvihy, svetlu vysku...) nechat. |
Re: pitaz: zla otazka. Motor do novej Afriky vznikol z NC750, mas to na zahranicnych portaloch. Aky vyznam by malo teraz vyvijat naspat nieco mensie? |
nevznikol, len ma urcite podobnosti |
Re: pitaz: tak ktoremu inemu Honda motoru sa podoba viac? |
tazko povedat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.12.2015 17:24) |
PPF čítať diskusiu |
Re: matus: Hypoteticky, mala sestra Afriky, resp. nastupca Transalpa - hovorime o cestovnych endurach. Jaksi vsetko, co ma teraz napada, ma nieco cez 200 mokrej. Myslim, ze sudruhovia tam závažia navyse nedavaju... |
Satos> Do terenu je 200kg prilis vela. |
Re: matus: To mi je jasne a plne s tebou suhlasim. Lenze sa tu bavime o cestovnom endure a realita je taka, ze ekvivalentne motorky k hypotetickej vyssie spominanej hore maju cca 210 kg. Asi tam nejaky konstrukcny dovod je a preto na pitazovu otazku nebudem odpovedat, ze 80 kg dole ... |
Ja by som si tiez prial 150 kg cestovne enduro. |
V článku doplnené dojmy z druhého dňa - offroad. |
Satos> uz som to tu niekde pisal. |
Re: raptor: V minulom storoci sa robili urcite skvele motorky |
mam zato ze jedine LC4 je cestovne enduro Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.12.2015 11:05) |
Re: raptor: Zas si si nevzal liek, ze potrebujes rypat??? |
no, neviem uplne presne aka je lc4 640 adventure ale mal som lc4 640 SM a ten motor podla mna moc na cestovanie nie je - vibracii do sytosti. sedlo - lavica. adventura ma asi ovela lepsiu ochranu proti vetru ale silne pochybujem, ze sa da pohodlie porovnavat s modernymi cestovnymi endurami podobnej kubatury. to su dva rozdielne svety. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (09.12.2015 11:15) |
Ako by mala vyzerať menšia sestra afriky, ...alebo nový transalp? Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (09.12.2015 11:47) |
chlapi, ale treba sa mozno aj zamysliet nad tym, kolko zakaznikov v skutocnosti chce pohodlne cestovne enduro na cestovanie a kolko chce ostre enduro na tazku offroad jazdu |
satos ja nerypem, len som zhodnotil skutkovy stav. Ale zaujimave sledovat ako reagujes ked niekto nepochvali tvoju motorku. jak podrazdena zenska |
O ostrých endurách na ťažký offroad tu debatu vóbec nevidím. |
Satos> Tiez som to uz niekde spominal, ze 230 kg mi v terene nevadi, pokial som v pohybe. |
Inak ten Gas Michna musi byt vdacny testovac. Pred pol rokom testoval GSA a napisal o nom kopec chvalospevov, okrem ineho "ominu-li však svůj zarytý odpor k elektronice, nemůžu než uznat, že BMW R 1200 GS Adventure je asi nejlepší motorka současnosti" a pise, ze si kupil staru Afriku, podla Awiu ma aktualne KTM, divne.... www.motohouse.cz/test-bmw-r-1200-gs-adventure |
Re: matus: Hej, neskromne priznavam, ze s tazkou motorkou v terene sa citim ako Chris Birch, ked mal 7-8 rokov... |
Keby som siel cestovat enduro po Rumunsku, tak tie 4 hodiny vydrzim bez problemov sediet. A potom, kedze idem jazdit enduro, uz budem viac stat ako sediet. |
Radek teda autor textu si pozrel aj diskusiu a poslal mi k tomu post - dám to sem celé ako citáciu: |
LC4 je cestovne enduro ? cestovne ?? besne tahala motorom, besne brzdila motorom, na bocaku na volnobeh sa vibraciami posuvala ze vysla z parkoviska sama, pri jazde vibrovala od stupaciek po spetaky. Zvuk motora ciste kladivo. Predal som ju najrychlejsie zo vsetkych moto co som mal. Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (09.12.2015 21:39) |
Tak tu máme aj Radkove "Gasove" video aj s celkom prijateľným zvukom. |
Re: Awia: asi to bola reakcia na mna, takze dakujem za sprostredkovanie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (09.12.2015 22:09) |
ked vidim ako lahko mu idu tie powerslidy, hned by som to skusil to asi ale nebude len tou motorkou |
Hodnotenie: ten zvuk... |
Hodnotenie: Slintám. A teším sa na jar. Pitaz nezabudni na mňa. |
Tak som si este raz precital ten test GSA na stranke Motohouse. Na jeho konci je samostatna kapitola Názor druhého jezdce - Co na to Gas? A pod tymto nazvom 36 riadkov textu, na konci citat, ktory som uz uviedol. A k tomuto Gas napise, ze ten test nepisal a bol tam iba ako modelka na fotkach? |
Re: HoGo80: nemyslim si Laci, ze vymenis 😏 Mozno tak KTM a to za lahke ostre endurko a na cestovanie si nechas GS. Neexistuje univerzalna motorka. Je len ta, kt ti vyhovuje. To znamena, mat dve. Afrika je urcite krasna a mozno aj dobra, ale dobru masinu mas uz doma. Tak konecne dokup poriadny dirtbike. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Meinl (10.12.2015 0:44) |
Re: Menton: |
Hodnotenie: Re: pitaz: |
Re: Menton: |
gsmh, ak su tu tie africi z eu, tak som na nich tiez jazdil, aj na bielej, aj na cervenej - isli pekne |
Re: pitaz: kde to bolo? V tom videu čo pridal bača nebol ani jeden powerslide. |
Menton , ale žalobaby (dali by sa označiť aj inak) ťa natreli . Okamžite . |
mne keby niekto v decembri zaplatil vylet do JAR, tiez by som bol takyto vysmiaty |
Re: GASMH: Na tom videu 1:35 , 1:36 tam bol nejaký "zásah" vodou do "tváre". Čo to bola za zrada? Kadiaľ to išlo? |
... a náhon predného kolesa to má? |
podme sa este viac hadat o slovicka, to je dolezite |
Marketing bol fakt na vyhnanstvo do uranovych bani, ale snad to nepokazi dobru moto. Holt je taka doba - ala Ducati scrambler cirkus. Na druhej strane to nalaka na kupu ludi co nemaju o moto ani sajnu ale maju prachy a potom ju po 3 rokoch predaju medzi nas. MUHEHE |
Re: satos: |
Re: raptor: ta už nebudte taký, ja som úplne happy a vyškerený, keď aspoň taký powerslide dám na ktm :D. Veľa miesta na pohyb tam nebolo. |
Hodnotenie: podla mna , najvacsia pecka je na tom ten automat, vsetko ostatne je len "literatura" |
Re: pitaz: jasne, ked niekto niekoho "nachyta na hruskach", tak to treba vyhlasit za nezmyselnu diskusiu. Tvoje PS na Gasa mi pripomenulo presne tuto scenku: |
A kedy budú fotky z toho ofroadu ? |
Detektiv Menton |
fuuu tak tu si iny cestovatelia odbornici.....pod 100km/h je uplne jedno ci mas stit alebo nie. Ja mam najazdnene cez 300tis. ale taku volovinu by som si nedovolil napisat.... |
a aky mas s tym vyjadrenim problem? |
deluxa - ja som nedavno baj d oko nacal tretiu stovku a nemam s matusovym vyjadrenim ziaden problem... |
deluxa - Tak stým musím súhlasiť, ......pod 100km/h je uplne jedno ci mas stit alebo nie, ale taku volovinu by som si nedovolil napisat.... |
Re: GASMH: Ako si vysoký ? . teda ak si ty na tých fotkách. |
Re: alexa7: z diskusie na MH.cz: |
ved som pisal,ze posobi mala, ale to je kvôli tomu,ze je stihla. sedel som aj na tom najvyssom sedle (900 mm) a na spickach som v pohode dociahol na zem (180 cm), asi tak nejak ako z crosstourera (850 mm). africa sadne trochu dole, viac ako crosstourer, ktory je tvrdsi, ladeny skor na cestu ako teren. africa je maksia, vyssie zdvihy. |
Hodnotenie: Vsetko znie super, nech uz z akejkolvek redakcie, alebo len tak z tusenia. Ale co emocie? Je to bezduche ako NC alebo to ma aspon stipku charakteru aspon ako Crosstourer? Je mi jasne, ze to nebude zurive ako mnou milovana KTM 990adv |
varan uz zo zvukoveho prejavu seriovej koncovky mam pocit ze ta afrika bude vsetko mozne len nie "bezpohlavna" honda |
Citam tuto diskusiu zle, alebo niekto ide pnaozaj orovnavat AT s 1190, 990 a GS 12? Alebo z nej chcem mat viac enduro stroj, a cestovatela zaroven ako z vyssie spomenutych masin? 😂😂😂😂😂 To hadam nie. |
Meinl: neviem, co je vtipne, ale k 990 Adventure ma teda rozhodne najblizsie |
Hodnotenie: cela tato debata je zatial na prd.bavime sa tu ako chlapci kto bude mat najmudrejsiu frajerku.a ako vas poznam vyhra ta co ma najvacsie cicky |
... a najlepsie fajci Upravené 1 krát. Naposledy upravil Feror (12.12.2015 18:52) |
Re: raptor: "nastastie pre nas beznych smrtelnikov" |
hogo80 - to mas tak ze, na adventureturistiku su aj daleko pohodlnejsie motorky s lepsou spotrebou ako je LC 950 Adventure |
vidim, ze po letiacom zazitku mas z 990tky este stale mindrak |
matus vtedy to rozhodne nebola chyba motorky ale moja...z 990 mindrak nemam a GS pre mna neni nudna motorka aj ked chapem ze pre majitela 990 Adv. to moze vyzerat inak |
And a river runs through it...toto je sen kazdeho marketera, ze to tu stale riesite. Bude mala?Malo vzrusujuca? Debata o spodnom pradle. Pripomína mi to relaciu - akoby asi vyzeral zivot na inej planete? Existuju mimozemstania? Ak ano, aki budu? |
tak ale co mame robit? |
Písal som to už v inej diskusii k Afrika, no tak to zopakujem. |
Re: raptor: "na ktorej si kychnes a ides po zadnom.." |
Vsak u nas na Liptove svieti slnko, plusove teploty, tak sa da stale vozit |
Re: alexa7: 173cm |
uzivat ako uzivat, niekto potrebuje k tomu adrenalin, niekto si zacina uzivat akonahle otvori garaz, a je jedno ci ide po zadnom, alebo na staruckej jawe |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce