CCM GP450 Adventure - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCCM GP450 Adventure - Diskusné fórum

Hodnotenie: (11 hodnotení)

Diskusia k článku: CCM GP 450 Adventure 2016 vlasnými očami

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

28.04.2016 15:01

CCM GP450 Adventure

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

[http:// www.ccm450.cz/realne-fotografie/]

Pozri obrázok

Koncepcia parádna [dobre] ....len tie ceny. :-~ ...na motor som tiež nepočul veľa pozitívneho, ale snáď to vyvráti niekto čo s ním už má skúsenosti.

Vedel by som si to kľudne predstaviť v kubatúre 650-700 o 10-15kg ťažšie, ale to už tu máme v podobe KTM690 alebo Husqvarna 701 a aj cena s nejakým kitom sa tomu celkom vyrovnáva.


28.04.2016 15:23

Re: CCM GP450 Adventure

Menton
 Skútrista 

Ikona

CCM robi velmi dobru hokejovu vystroj [dobre] :-D

G450X som trochu jazdil a bolo to dost kladivo, neviem si to moc predstavit na turistiku. Ale nahodit na to Speedbrain kit a tato CCM moze ist smutna do kuta.... 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (28.04.2016 15:28)


28.04.2016 16:04

Re: CCM GP450 Adventure

[dobre]
Velky turista to teda nebude, ale pre mna paradna motorka. Dlhsie asfalty by som si pretrpel, tak jak teraz, ale v terene to uz bude asi atakovat aj endura. A na endure asfalt nedam.
Jednoznacne pre mna zaujimava vecicka.


28.04.2016 16:20

Re: CCM GP450 Adventure

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Kladivo-nekladivo......motor sa dá naladiť všelijako. Od kladiva až po zamat. Myslím že keď to má 8000km interval, tak to príliš na ostro naladené nebude.

Vladko to že u nás CCM nepoznáme neznamená že inde to je tak isto.
Osobne sa mi trebárs rám pozdáva viac na tom CCM ako na G450X.
Niekomu vyhovuje viacej kúpiť už hotovú moto, ako zháňať a kitovať. Čo stojí ten Speedbrain+nová G450?


28.04.2016 16:55

Re: CCM GP450 Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Mne nejako tieto mašiny nedávajú zmysel... Na ceste to nemá čo robiť, turistika utópia a na trať či do lesa načo keď mi lepšiu službu spraví EXC a spol... Na rally... asi by to Šlo...


28.04.2016 17:03

Re: CCM GP450 Adventure

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: bacaono: tazko povedat, ci to je hotova moto. Firma vznikla v 1971 ako cista garazovka a dopracovali sa k sucastnemu jednemu modelu, poskladaneho jak lego z dielov inych vyrobcov a z ktoreho robia tri modifikacie. Prislusenstvo si k tomu inde nekupis, takze si odkazany na univerzalne veci, alebo samodomo kreacie, alebo ich kombinaciu...

G450 sa uz nepredava, ale jazdena aj s kitom bude urcite lacnejsia. Kupis k nej kopec doplnkov, na nete mas kopec skusenosti, dielov, uprav a zazemie velkeho vyrobcu...

Ale stale to moze byt dobra moto ;-)


28.04.2016 17:28

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Vyzera to ako hymalayan.

Ked uz maju umierneny moto s intervalom 8000km, tak to mali dat do klasickeho 110kg endura. Malo by to kil 125, ale furt pohoda.

Nieco ako yamaha wr250f a wr250r ~ wr450f a k nej prave chyba wr450r, nieco ako bola kedysi civilna 400vka drz.


28.04.2016 19:40

Re: CCM GP450 Adventure

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tomáš ty napíšeš že ti to nedáva zmysel, na ceste to nemá čo robiť a turistika je utópia? :-O ...čo si bol na KLX 250 kdesi v "prdelovcách" na severe?
Ja v tom vidím oveľa ľahšiu a o trošička slabšiu podobu XT660Z s oveľa lepším podvozkom. Po čom volajú jej majitelia, alebo aj ty v diskusii?
..a zmysel? jednoduché.....keď sa jazdil dakar na veľkých a ťažkých vznikli afrika, supertenere, LC8. Keď sa jazdil na ľahších vznikli 690replica a všelijaké kity. Teraz sa jazdí 450....tak vzniklo toto.


Vladko no vyzerá určite viac hotová ako G450X a následné dorábanie hocijakého kitu. ;-)
Na malú firmu jeden model súčasný...ale doteraz tiež nespali. www.sparesccm.com/

Janko a potom by ju majitelia z toho klasického endura prerábali všelijakými úpravami a rally kitmi do podoby ako vyzerá teraz. >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (28.04.2016 19:45)


28.04.2016 20:14

Re: CCM GP450 Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: bacaono: KLX 250 má podľa mňa úplne iný motor... Mal som česť BMW G450 jazdiť, ako EXC je to super ale na cestovanie neviem... a servisu na 8000 neverím... z toho motora to je tak že ten servis si dáš 3 krát e viac sa nedožije :-) Tak som to myslel...


29.04.2016 7:52

Re: CCM GP450 Adventure

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

perfektne umiestnili nariadidla - super sa bude ladit pruzenie.


29.04.2016 10:10

Re: CCM GP450 Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: matus: Riaditka sú tam úplne štandardne, tuším sú to okuláre z KTM, minimálnet ak vyzerajú... Riaditka majú byť v osi inak je to naprd, dajú sa i posúvať... Problém je skôr s tým že ta marzochi má nastavenie šobovákom, plastový čudlík by to poriešil...


03.05.2016 20:10

Re: CCM GP450 Adventure

Aktualne info priamo od predajcu:

Co se týče dvoumístné úpravy tak možná je. Set zadních stupaček stojí 121,-euro bez dph. Je ho možné montovat na model S nebo je nutné mít na motorce zadní rámy.
Zdvihy jsou př.245 a zad.250.


Inak, hladaju servisne zastupenia aj na SK:
Preferujeme spíš menší servis bez zastoupení jiné značky.


Momentalne tuho zvazujem, ze sezonu 2017 uz budem jazdit na tomto. Jun/Jul asi budem mat cestu okolo, tak planujem skusobnu jazdu a uvidim jak dalej.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (03.05.2016 20:11)


03.05.2016 21:34

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Kolik lidí tolik názorů.My hledali stroj který podle nás na trhu chybí.
Něco jsem po světě najezdil a to co se teď prodává je buď hodně limitované
do terénu a nebo je to nevhodné na převoz bagáže a značně nepohodlné.
Pro lidi co ví co je adventure ježdění a tuší co od svého stroje opravdu potřebují je to
řešení.www.ccm450.cz


16.05.2016 12:05

Re: CCM GP450 Adventure

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Konecne sa dostane aj k nam, zatial som videl len DE/ CH/ UK zastupenia.

Myslim, ze na ADV jazdenie uplne super (toto do Rumunska, Albanska, Ukrajinu, Ligurische Grenzkammstrasse... [dobre] [dobre] [dobre] )

Vykon 40 PS je na pohodu (pre porovnanie - Tenere, co ma cca o 50% vyssiu vahu ma len o 20% vyssi vykon) a ta vaha! Toto naozaj v pohode dvihne kazdy.

Uz som zvedavy na predvadzacku...

R.


16.05.2016 12:40

Re: CCM GP450 Adventure

Deluxa
 Edvenčr 

Heh pekne, premyslal by som keby sa to motalo niekde okolo 7tis. ako alternativu ku ktm 690 enduro r (trosku viac na cesty) ale skoro 10 to uz je fakt prestrelena cena. 1 val chladeny kvapalinou vydrzi vela 100tis nie je ziadny problem, neviem ako ho naladili alebo co to je vlastne za motor ale ked to ma byt aj cestovna motorka tazko sa to rozsype po 3 intervaloch.


16.05.2016 13:54

Re: CCM GP450 Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Cena je trochu viac ako 690 Enduro R ale má to kopu vecí, ktoré na KTM treba dokúpiť...


16.05.2016 14:40

Re: CCM GP450 Adventure

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

Ohladom 690R - ak sa bavime len o kapotazi + leseni na pristroje, dostaneme sa na cca 1000-1200e (zavisi od vyrobcu/ plagiatora). Vacsia nadrz (mozno opodstatnena, pri zohladneni vyssej spotreby KTM) je dalsich ca. 1000e. Otazna je potom pre mna napr. dostupnost STK, resp. buzeracia od polisov vzhladom k rally konverzii.

Urcite je KTM 690 dobry zaklad ADV stroja (peknych prestavieb je ozaj plno), len tam uz narasta jednak hmotnost a jednak je pre obycajnych smrtelnikov 70 PS vykon vyuzitelny asi len na ceste. Osobne po svojich skusenostiach preferujem zasadne nizsiu vahu vymenenu za kludne nizsi vykon.

Ale kolko ludi, tolko chuti :-)


16.05.2016 14:42

Re: CCM GP450 Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Awia: Ja v tom vidím zmysel: prívesom zobrať, spraviť pár celodenných tur cestou necestou a pekne na prívese domov. Také EXC je predsa len určené viac na pretek.


16.05.2016 15:00

Re: CCM GP450 Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: alexa7: Veď toto postavili nato aby si to nemusel na prívese ťahať... ;-)


16.05.2016 15:26

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

vsak na tom obrazku na kryte alternatora je vyrazene BMW. Bude to pravdepodobne motor z G450X, taky mam aj ja v huske. Este aj vyvodove kolecko je v jednej osi s uloznim kyvky.

Zatial 9 tisic km cestou necestou. Motor drzi. Olej zatial nezerie. Uvidime, co povie po chorvatsku. Ja tam mam liter oleja, menim kazdych 500km, alebo po kazdom "zavode".

Podla testov z medii je vraj ten motor slabsi oproti EXC, aj CRF, Husabergu... To by mohlo byt plus pre ten motor, resp. pre jeho vydrz. Ale kto vie, ci nejazdili s tou street legal mapou.

Jeden problem som mal. Spalene vinuntie alternatora. Na dvoch motorkach rovnaky problem. V podstate hned od nova. Po nejakych 2000km to uz nedobijalo vobec. Oprava 50E za previnutie. Od vtedy je s tym klud.

V prirucke od husky je udavany interval pri "civilnej" palivovaj mape 5000km. Ale ja by som tolko ten motor na litri oleja netrapil. Mozno na tento stroj dali nejaku nadrzku, alebo chladic oleja.... neviem. No dalsi litrik oleja by tomu intervalu isto pomohol.

Neviem ale co okolo toho motora pouzili za komponenty. Ale 10 litrov by som za to isto nedal. Vsak po tolko sa uz daju zohnat starsie orginal dakarske masiny. Uz ceny dnesnych endur, ked pod 8 tisic sa len tazko da nieco nove kupit sa mi zdaju prestrelene.

Ten motor na cestovanie velmi nie je. Ako da sa s tym ist 90km/h v kuse zopar stovak kilometrov, ked sa to inak sprevoduje, tak pojde aj 100. Myslim cestovnu rychlost, nie maximalku. Ale to je take plytvanie motohodinami na asfalte. A ked ten motor naozaj tak priskrtia, ze sa na tom bude dat cestovat, alebo bude mat ten 8tisicovy internval (predpokladam, ze je to myslene ako interval na vymenu oleja a nie piestnej sady), tak sa bojim, ze ten motor uz bude v terene "nudny"...

Keby ze chcem motorku z takejto kategorie, tak rozum by mi asi vravel KTM690 a srdce husku 701. Aj ked je to dnes uz asi to iste...


16.05.2016 15:48

Re: CCM GP450 Adventure

Re: sadilek: Skoda, ze ste nedali vediet, ze tu budete, na vychode. Toto by som si nenechal ujst, vidiet ju nazivo...


16.05.2016 20:56

Re: CCM GP450 Adventure

erbe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Chlapi a mne sa to paci! :-) Presne papierovo nieco taketo hladam namiesto GS. Uz som o tom cital ale neveril som ze sa to dostane na nas trh koli homologizaciam rovnako ako v sucasnosti existujuce a predavajuce sa modely Hondy CRF450X, XR650L a mnoho dalsich.


16.05.2016 21:26

Re: CCM GP450 Adventure

Re: Awia: Tome, jak prisli? Po svojich ci na autovlaku?


16.05.2016 21:59

Re: CCM GP450 Adventure

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Autovlakom. Naspať idú po ose až do Prahy.


26.05.2016 17:22

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Tak zde první testík.Jako ryba ve vodě!
[

Video: CCM GP450 Adventure TEST Rumunsko

]


26.05.2016 19:35

Re: CCM GP450 Adventure

Hodnotenie: Dobré

Re: sadilek: [dobre]
Pre mňa jednoznačne najzaujímavejšia motorka na trhu. Myslím, že ak by som tam bol s vami, už ju z ruky nedám.


26.05.2016 21:03

Re: CCM GP450 Adventure

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tá moto sa mi začína stále viac páčiť. (až na tú cenu)
Motor neznie vôbec "kladivovito". Vyzerá že sa s jeho naladením celkom pekne pohrali.


04.06.2016 15:34

Re: CCM GP450 Adventure

předváděčka bude 17-19.6.2016 v Křižanově

Re: sadilek: Križanovice u Brna?


04.06.2016 15:57

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Tady je to přesně.Ze Slovače blíž než ze západu čech.
mapy.cz/zakladni?x=16.1028983&y=49.3728815...


12.07.2016 22:17

Re: CCM GP450 Adventure

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Môj krátky zostrih z jazdy na CCM450, tesne pred akciou v Križanove.

Video: www.youtube.com/watch?v=jqtvWvunfPs


Video: www.youtube.com/watch?v=IL4X8nbHX7E


14.07.2016 16:52

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ccm...


14.07.2016 17:14

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Za tie prachy tam mohli dat "vynoveny" motor z husky, ktory ma 6kvalt a kvapalinovu spojku.


14.07.2016 17:24

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

drziak SPZ a smerovky je rovnaky ako na huske. Najprv ho clovek 2x strati a potom mu na nejakom skoku rozbije zadne svetlo.

Chapem, ze je to koli legislative, ale bola by to prva vec, co by som z tej motorky zhodil dole.


14.07.2016 17:46

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Este za tie prachy tomu urcite chyba tlmic riadenia, alebo teda aspon uchyt, kde by sa len primontoval. Ze to nedavaju na lahke endura este pochopim, ale na takuto rally/adventure masinu sa to proste pyta.

Cierno cierna nadrz - dalsi prezitok. Uz huska mala spodnu cast priehladnu. U KTM standard cela nadrz z priehladneho plastu a asi uz aj u inych vyrobcov.

Napad velmi dobry, motorka urcite super na to, na co ju stvorili. Ale od nova zastarala. Pripada mi ako keby ju poskladal Fero v dielni za domom zo suciatok zo starych motoriek. Kde sice by mu pasovali aj modernejsie diely, ale Fero je hipster, ktory sa vozi na starej vespe....


14.07.2016 19:32

Re: CCM GP450 Adventure

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Janoval-čo je na tej motorke zastarale?..teda okrem chýbajúceho tlmiča riadenia, čo je celkom podstatná vec. Priehľadnú nárdž ja osobne za dôležitú vec nepovažujem.
Možno CCM má naschvál takú cenu, veď je to jediná motorka v kategórií bez konkurencie. Všetky ostatné stroje sú buď ťažké, alebo bez turistických ambícií.
Až KTM postaví svoju 390tku so štítom a bude to vyzerať tak ako CCM a dá k tomu cenu 8tis, potom bude mať CCM problém. Teraz si osobne myslím, ten kto vie čo od tejto motorky má očakávať a nechcú sa mu robiť extra úpravy, tak si ju kúpi.


14.07.2016 20:02

Re: CCM GP450 Adventure

Menton
 Skútrista 

Ikona

Hlavna vyhoda tej moto je nizka vaha. Inak suhlas s Janovalom, v prepocte to stoji pekne cez 10.000 euro a v tej cene veru je uz z coho vyberat. Nebude to sice take lahke, ale lepsie sa zbalis, pohodlnejsie odvezies, dlhsi servisny interval da vacsi dojazd bez starosti pri adventure mimo civilizaciu a ked sa obcas musis presunut po asfaltkach, ci nebodaj dialniciach, tak neutrapis moto ani seba. A ked to ma byt tak, ako sa aj v tom teste pisalo, ze uz do Rumunska radsej v dodavke, tak to je potom konkurencia este lahsich endur na znackach velmi velka a aj za podstatne lepsiu cenu... ;-)


14.07.2016 20:38

Re: CCM GP450 Adventure

Asfalt:
1-2-3 celkom v pohode záber. Dokonca sa mi zdalo, že ak jednotke pomôžem, pôjde na zadné. Dvojka tiež pekne odľahčila tlmiče.
4-5 v porovnaní s XT660Z, čo teraz jazdím, je samozrejme cítiť slabšiu reakciu na plyn. Ale to neporovnávam rovnocenné motory. 110km/h je v pohode. Max. je niekde cez 140, ale tam som sa nedostal - nemal som na to cestu a ani ma to nezaujímalo.

Lesná cesta:
Krásne to išlo cez nerovnosti a ľahučko sa ovládala. Otočiť sa v lese? Postup ako pri endure.
Inak, ešte v garáži som skúšal nadvihnúť zadné koleso. Bez problémov. Chytiť pod sedadlo a zdvihnúť. Jak na endure. S XT660 to takto neviem. Kto sa rád zľahka túla po necestách a občas mu motorka spadne, či sa potrebuje otočiť v "divočine", chápe čo chcem povedať.
Takže ešte raz lesná cesta: celý čas som bol jak na endure.

Pole:
Nešiel som žiadny vypaľovák, len 1-2-3. No to, čo mi chýba na XT660 oproti GasGas 250 je radenie bez spojky.
Tak som skúsil: Radenie bez spojky bezproblémové. Ako na endure. (ak by niekto namietal, že radiť bez spojky je somarina, tak nech si kľudne mačká spojku ďalej - enjoy)

Na dvojke po poli pri spodných otáčkach (odhadujem okolo 2000) bezproblémová kochačka. Žiadne trhanie ani cukanie plynom.

No a že ten motor je z endura? To by na spodných otáčkach ani nemal ísť, či nie?
Tak ešte jeden test: Rozbeh a jazda po poli na voľnobehu. Aj do mierneho svahu.
Motorka vôbec neprotestovala. A, nespojkoval som. Proste išla.


Video: youtu.be/KPRj2Q07uZg


Ďalšie postrehy
Postoj v stúpačkách perfektný (moja výška 183)
Neviem jak to bola vysoká verzia, čo som skúšal, asi z tých vyšších, ak nie najvyššia. Komplet obidve chodidlá na zemi. A to má motorka podvozok vysoký ako enduro. Na XT mám päty hore.

Motorka absolútne nesklamala. Presne to som od nej čakal. Každý má svoje preferencie, no pre mňa je táto CCM-ka ideálny stroj.

Re: sadilek: Romane vďaka za požičanie. Fakt som si to užil.


14.07.2016 21:26

Re: CCM GP450 Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Tlmič riadenia možno nepotrebuje, lebo sa len tak nerozkmitá pre dobrý rám a podvozok.

Menton: Ja si práve nemyslím že to má extra konkurenciu. Vedel by som si predstaviť tuto moto vedla mojej WR 250 F. Že niekde donesiem na prívese a pobehám lesné , polné , cesty šotoliny v cellom okolí na "kochačku" Kludne dáš 250km za den. Mas dobré sedadlo držiak na veci na GPS....
WR by som musel najprv vystrojiť.. doma odstrojit a musel by som mat 450ku na ktoru sa zas na tratiach necítim ....ešte dám :-)

Je to ale dosť drahé.


15.07.2016 8:09

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

450tka enduro praveze taha od nizkych otacok. V tom je hlavna vyhoda, inak by kazfy jazdil o 10kg lahsi 2takt.

Tlmic riadenia. To nie je cestak, aby tlmic sluzil na to, ze sa pri 200vke nerozkmita. Ale ked narazis na poriadny suter, ci kolaj, kde bez tlmica ides k zemi a s tlmicom si len trosku cvrknes od strachu a a ides dalej.


15.07.2016 11:05

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Jsem hipster a vyrážím v sobotu po ose na GP450 v plné polní do Albánie,tak doufám,že se bez tlumiče řízení obejdu,tak jako jsem se naučil žít bez couvacího automatu. 8-)


15.07.2016 11:16

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: sadilek: Stastnu cestu. [dobre]
Kolo litrov oleja ide do toho motora?

S tou maximalkou je to celkom zaujimave. Lebo 137 je tiez max cislo, ktore som vydel na svojej otvorenej huske. Ten vykon je priskrteny asi len pri spodku, kde su velke tlaky a motor je viac namahany.


15.07.2016 12:04

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Re: janoval:
Je tam lehce přes litr oleje.Dolívám tak 1dcl za 1000 km.Maximálka je odzkoušená 145km/h,ale není to příjemný.
Na rychlé přesuny je dost jiných strojů.Tohle je dobré používat místo koně.


24.07.2016 21:42

Re: CCM GP450 Adventure

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

...momentálne sa Sadílek motá niekde v Albánsku.
Po 2000tis km dolial 0,1l oleja a jediný problém čo má je zjazdená zadná pneumatika. Na niektorých fotká z Fb ide i so Tigrom 800XC.
dalšie info na: www.facebook.com/ccm.cz/?fref=ts

Pozri obrázok


03.08.2016 11:52

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Tak jsme zpět.CCM zdolala 3800 km.ve všech režimech.V Alpách jsme mokli,na Balkáně se smažili.Motorka vše zvládala s lehkostí
a i nejtěžší úseky vyjela na totálně sjeté zadní silniční pneu.Spotřeba nepřesahovala 4,5l.Nic neupadlo,nic jsem nespravoval.Stroj už má za sebou za necelé 2 měsíce 6800km.testování.Silniční přesuny v rychlosti do 110km/h jsou příjemné a s dostatečnou rezervou pro akceleraci na předjíždění.
V terénu pak i v plné polní vévodí.Všechny nerovnosti žehlí jak má a pokud se dostanete do problémů,hravě je zvládnete díky nízké hmotnosti.
djudjapes.rajce.ialkan_2016/dnes.cz/B

Dôvod úpravy: Vkládám odkaz na fotky.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sadilek (03.08.2016 11:54)


03.08.2016 16:09

Re: CCM GP450 Adventure

Landal
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Od počiatku pred rokmi som tejto moto fandil a stále fandím, len si nemôžem pomôcť, cena modelu RS pri prepočte na eur 12.500,- je podľa mňa extrémna (základný model je za 10 tis.). Napr. Huska 701 je o 2 litre lacnejšia. Nehovoriac o tom, že za tú cenu mám novú afriku. Jednoducho akokoľvek sa nad tým zamyslím, tak ma nepadá dôvod, prečo v prípade, že by som tie prachy mal, by som zvolil toto.
A to popri tom jazdím presne ten druh adventure, kde by sa ľahká konštrukcia tohto druhu veľmi hodila.
Každopádne som rád, že sa motorka ukazuje v dobrom svetle.


03.08.2016 16:56

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Re: Landal:
Nějaký důvod by se našel.Hsq.musíš dost dovybavit aby se na cestování hodila a to něco stojí.
No a Afrika?Při prvním pádu se Ti rozpadne na trsátka a pak teprve poznáš co je drahé. 8-)


03.08.2016 20:58

Re: CCM GP450 Adventure

Re: Landal: Bude to o prioritách, nie? Či za tú cenu chceš ísť motorkou 180 po diaľnici, alebo mať v teréne o cca 80 kíl (suchá) ľahšiu motorku...
...niektoré endurá majú cenu cestovných motoriek, ale keď chceš jazdiť enduro na cesťáka ani nemrkneš. Proste je to o každého prioritách.


03.08.2016 23:01

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Roman Florian - ta CCM ma nejake zasadne lepsie plasty nez sa pouzivaju na vacsinu motoriek? :-O :-))) Lebo len taky nastrel "od pasu" je ze plast na afrike a na CCM je podla mna viacmenej rovnaky.

Tá cena za CCM je skrátka ujebaná (žiadne iné slovo vystihujúce viac podstatu ma nenapadá).
Novú KTM 690 ENDURO R ABS 2016 kúpiš za 9 (slovom deväť) litrov a 690 Enduro R je motorka ktorá si túto CCM dá na raňajky ako predjedlo a ani si neodgrgne... ;-)

Argument ze KTM nie je na cestovanie dopredu neberiem, lebo za ten rozdiel medzi 9 a 12500 si kúpiš rallye body kit alebo iba plexo a fajnové sedlo a cestuješ.. ;-)


04.08.2016 8:52

Re: CCM GP450 Adventure

Ked sme sa pred par dnami pesuvali do Albanska, ja na XT660Z a kamos na 690 R, cestovna rychlost bola niekde medzi 110-120. A vobec nebola kamosova snaha ist rychlejsie. Aj ked vykonovo by ma 690R mala sprdnut. Je to proste presun a na endure (690R) sa rychlostne rekordy na asfalte nelamu.
A v terene, pokial sa nejedna o zavodnika a clovek sa chce len previezt a ocumovat prirodu, je vyssi vykon 690R vacsinu casu nevyuzity.

A nemyslim (ale isto neviem), ze KTM ma na tu motorku kit, ktory napr. zvysi svetlu vysku, zvacsi objem nadrze a pritom znizi hmotnost motorky. A tiez je otazne, ci ma kit na vysku sedadla 790mm...

Porovnavat to s Afrikou, no, trufnem si takto, kedze ten isty teren som skusal s cendurom aj s o 100 kil lahsim endurom: Pre obycajneho jazdca bez snahy byt co najrychlejsi, je tych 100 kil rozdiel medzi trapenim a zabavou.

Bolo vela ciest, ked som sa na XT660Z zastavil a dalej nepokracoval. Detto by som spravil na Afrike. Tie "cesty" by som s usmevom dal na endure. A si dovolim tvrdit, ze CCM 450 enduro je.

Takze sa jedna len o to, co od tej motorky chcem. A je dobre, ze je z coho vyberat. Dokonca som minule zachytil info, ze nejaky biciylista mal bicykel za 12 000 €. Blbec, to uz mohol mat Afriku.


04.08.2016 9:18

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

porovnávať bicykel za 12 litrov s Afrikou.. je také Satosovské :-))) :-D

ono nejde len o vačší výkon ale aj použité komponenty, vývoj a nemenej podstatné servisné zázemie

keď sa ti niekde v Albánsku vyserie niečo na KTM myslím že si pomôžeš skôr ako s exotickou CCM.

Aby sme si rozumeli, okrem ceny mi na CCM vôbec nič nevadí. Ale v mojich očiach nie je vobec ničím hodná tých peňazí. Ak sa tebe zdá 12 litrov primeraná cena - nech sa páči. ;-)


04.08.2016 9:28

Re: CCM GP450 Adventure

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tá moto sa mi páči už od začiatku, ale cena je proste úplne mimo realitu.
Toľko by som za ňu nedal ani pod nátlakom. Možno je to daň za malosériovú výrobu, ale zdravý rozum jednoducho nepustí.


04.08.2016 9:53

Re: CCM GP450 Adventure

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

zial je ta cena vysoka. A to aj ked pocitam nutne dovybavenie KTM, do ktoreho treba dat cca 500-700 euro.
Cize KTMka vyjde tych 9.700 a da sa povedat, ze je uz dost paduvzdorna motorka a pripravena na dlhe cestovanie. Ked to +- prepocitam kurzom, tak je to stale menej ako zakladna CCM, kde nie su ani blastre, ani padaky, ani gumy v rozete (ale neviem ci ich je treba, nikdy som bez toho nejazdil), ale dokonca ani susplech.

Co mi este beha rozumom je ten olej v objeme iba jeden liter. Pride mi to byt strasne malo na servisny interval 8.000km. Co je aj vyhoda, lebo s jednou flaskou sa da spravit olejovy servis, ale skratil by som to na polovicu a pri zatazi v horucavach aj menej - predpokladam, ze olejovy chladic to nema.
Resp pri spotrebe deci na 1.000km sa za 8.000 takmer cela olejova napln vymeni - ale to uz Sadilka podjebavam :-)

Osobne si myslim, ze vyrobca ma limitovane kapacity na vyrobu a preto mohol nasadit cenu tak, aby v pohode pokryl dopyt a nebol s marzou na minime.
Drzim CCM palce...ak sa im bude darit, mozno zvysia kapacity a aj cena pojde troska dole, cim zasiahnu viac ludi. [dobre]


04.08.2016 11:08

Re: CCM GP450 Adventure

egres2
 Bahniak 

Ikona

Uvidíme kde bude dovozca do ČS a SR o tri štyri roky.
Osobne si myslím, že s takouto obchodnou politikou kde cena nezohľadňuje reálne úžitkové vlastnosti výrobku to nemá nádej na dlhé trvanie.
V cene je v dnešnej dobe potrebné hľadať aj servis. Cenu , spôsob a rýchlosť dodania ND. Existenciu asistentných služieb atď.
Ale inak je motorka , ktorú by som si zajtra kúpil ak by bola cenovka zodpovedná vyššie uvedenému.


04.08.2016 11:24

Re: CCM GP450 Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: A ktorý komponent je lepší na 690 ?




04.08.2016 11:32

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

len tak z fleku? nuz napriklad motor !!


04.08.2016 12:12

Re: CCM GP450 Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

čo s motorom ? akože dlhšie vydrží ?
možno má lepší "spodok" ako 690
Dôvod úpr

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (04.08.2016 12:19)


04.08.2016 12:19

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Servis?Dovolím si pochybovat že servisní síť KTM je hustší než BMW.Vše ostatní je na CCM z běžných rallye prvků takže sehnatelné kdekoli v civilizaci.Pokud to rozsekáš namaděru tak už stejně nic zpravovat nebudeš.
No a nakonec CCM svou spolehlivost zatím ukazuje.
Není to motorka pro chudé a nevyhraněné.Je to motorka pro lidi co vědí co chtějí a mají na to aby si koupili
hotovou věc.
A jestli je někdo tak dobrej že mi ujede v terénu nebo na okreskách o tolik aby si udělal náskok na tankování,tak klobouček dolů.
Co se týče pádu Afriky,tak jsem k disposici.Prostě jen nechám CCM upadnout na zem a ty udělej to samé s novou Afrikou,nebo jiným 200 kilovým hovádkem a ano plasty na CCM jsou extrémně odolné,ostatně jako vše.Líbí se mi jak nejvíc haní Ti co motorku ani neviděli,natož by se na ní svezli.Pokud prostě někdo nemá na určitou věc prachy tak by měl říci,na to nemám a né kydat špínu.Já taky neříkám lidem co si koupí kabelku za 100000,-kč že jsou na trhu i jiný z Číny.


04.08.2016 13:17

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

rozpravat po 20tkm na jednej motorke o spolahlivosti sa podla mna statisticky skratka neda ( je v tom iba matematika treba to brat bez zbytocnych emocii)

rozpravat o niekom kto povie ze ta motorka ma premrstenu cenu ze na nu nema peniaze mi pride hodne kratkozrake.... taketo reci by sa skratka nemali viest bez ohladu na to ze sa treba pozriet na akych motorkach jazdia ti ludia ktori vyjadrili pochybnost nad pomerom cena / vykon ;-)

a teda ak su plasty na CCM extremne odolne tak urcite nebudes mat problem svoje slova podlozit a povedat nam z coho tie plasty teda vlastne sú..

plus nemam pocit ze by niekto v tomto diskusnom vlakne hanil tu motorku, vsetkym sa velmi paci motorka ako taka.. len ta cena je skratka mimo realitu ;-)


04.08.2016 13:43

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Ok.Není pro spořílky.Kvalitní věci je třeba si zaplatit.
Proč si myslíš,že to nikdo jiný nedělá.Zkus se zamyslet.Že by to neuměli?Nebo by to bylo ještě dražší?
Pokud někdo vyjede se srovnatelným strojem jak váhově tak dojezdem a kokpitem za použití prvotřídních
komponentů s výrazně nižší cenou,pak budeme vědět že náš záměr nabídnout toto nářadí byl lichý.
Do té doby budu tvrdit že to nabízet a vyrábět cenu má.


04.08.2016 13:58

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

roman - skusim este raz z ineho konca - v com je KTM 690 R horsia (menej kvalitna) oproti CCM ked je tam taky cenovy rozdiel?

ja si fakt myslim ze za ten rozdiel 2500€ si vies na 690 kupit rallye body kit alebo len komfortne sedlo, nejaky plexistitok a ochranne prvky a este ti aj na GPS nejake ostane a na konci dna mas kvalitnejsiu a silnejsiu motorku (690 pri dialnicnych presunoch nemusis tak tahat za usi)

inak olejova napln o objeme 1 litra vo mne fakt nebudí dôveru :-~ (opat je za tym iba matematika + fyzika, ziadne emocie, mne sa ta motorka fakt dizajnovo páči ;-) )

p.s. tie plasty teda z čoho sú?


04.08.2016 14:01

Re: CCM GP450 Adventure

egres2
 Bahniak 

Ikona

Kto je výrobca motorov?


04.08.2016 14:03

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

kymco/bmw


04.08.2016 14:08

Re: CCM GP450 Adventure

egres2
 Bahniak 

Ikona

Motor=polovica motorky (cena).
Nič svetoborného a super kvalitného nad bežnú značkovú produkciu na tej motorke nevidím aby bola na tom založená cena.
Opakujem. Pekná motorka na ktorú mám dokonca aj teraz v kešeni peniaze a chuť a myslím si že som v mojom veku aj vyhradený ale toľko nedám.


04.08.2016 15:13

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Ok.Není pro spořílky.Kvalitní věci je třeba si zaplatit.
Proč si myslíš,že to nikdo jiný nedělá.Zkus se zamyslet.Že by to neuměli?Nebo by to bylo ještě dražší?
Pokud někdo vyjede se srovnatelným strojem jak váhově tak dojezdem a kokpitem za použití prvotřídních
komponentů s výrazně nižší cenou,pak budeme vědět že náš záměr nabídnout toto nářadí byl lichý.
Do té doby budu tvrdit že to nabízet a vyrábět cenu má.


04.08.2016 22:28

Re: CCM GP450 Adventure

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

ja si začínam myslieť, ze CCM dalo tú cenu tak vysokú preto, aby sa o tom veľa na fórach vravelo >:-) .
Ja peniaze síce na ňu nemám, ale keby ano, tak po premyslení všetkých tech. detailov, priorít a tak nejak všetkého by som uvažoval iba nad úpravenou Huskou 701, alebo týmto. Keď si to človek spočíta, tak tá cena nie je až taká prehnaná. Koniec koncov, na svete je veľa motoriek kde je cena prestrelená a predávajú sa veselo 8-)


05.08.2016 8:36

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

... keď KTM vybehne s 390 Adventure tak biznis plán v CCM sa zrúti :-~ ;-)


05.08.2016 8:50

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: raptor: nezruti, len mozno stlaci cenu nizsie zdrava konkurencia. Lebo ten kymco motor je ozaj vydareny, zabavny pre hobika ale aj ked tu moju motorku chytil do ruk kamarat, ktory to naozaj vie, tak som sa divil, co ta motorka dokaze.

Ale na cestovanie ten motor je uz malo, este ked ho dobre sprevodujes, tak sa da. Ja som na tom kedysi aj cestoval, torchu po slovensku, obcas do rumunska, na ukrajinu. Chorvatsku rally som na tom pojazdil.

Ale menej by som uz nechcel a bojim sa, ze 390 uz bude malo, viem ze KTM zo svojich motorov dokaze vycucat neskutocny vykon, ale tu ide aj o zivotnost. Ja menim len olej kazdych cca 500km a uz mam nalietane 10 tisic prevazne s ostrou mapou a to tu motorku nijako nesetrim. Teda setria ju moje jazdecke "schopnosti".


05.08.2016 9:10

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

janoval - ak je to maloseriova vyroba tak si trufnem povedat ze vyrobca na tom nema vacsiu marzu ako ostatni vyrobcovia .. ta cena CCM je vysoko nie preto ze ludia v CCM su nenazrani, ale preto lebo vyrobne naklady malych serii su vzdy zakonite vyssie ako ked nieco robis velkoseriovo...
navyse ak sa to montuje v UK tak tam manday stoji uplne inu ligu ako na Taiwane.

ak som si aj myslel tak mi google potvrdil, 390 od KTM bude mat viac koni ako 450 od BMW / kymco

KTM Duke 390 43HP
BMW G 450 41 HP

co sa tyka zivotnosti to je relevantna poznamka ale obavam sa ze odpoved na je nedohladatelná


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.08.2016 9:11)


05.08.2016 9:18

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

www.ccm-motorcycles.com/ajax/options-electronic.asp

Power Plug

Plugs directly into wiring loom to give increased power to 50bhp. * Voids engine warranty.

Stanku maju fakt na pi, dufam ze motorku robili ini inzinieri.

Presne taku prepojku (power plug) ma aj moja huska, ktora prehodi "street legal" mapu na "race II".

A to este vzdy nie je ta najostrejsia mapa. Da sa tam nahrat este jedna ostrejsia.


05.08.2016 9:29

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

A ako sam dobre vies. Vsade aj tu plati, ze objem nicim nenahradis.

Pre porovnanie. Taky moj trando 650 dvojvalec som kludne na dialnici drzal 140 (realnych podla gps) a tomu motoru to nevadilo. Porovnavam to preto, ze mal tiez 50 ponikov a 200kil. Ale huske, hoc ako sprevodovanej, by som toto nikdy nespravil.


S tou malovyrobou a navyse v UK uplne suhlasim. Ale ked sa im rozbehne biznis, co im uprimne zelam aby sa rozbehol. Tak casom mozu otvori montazny zavod niekde kde je lacnejsie. Trebarz na slovensku, v polsku, alebo v indii...


05.08.2016 10:13

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

janoval tak ale porovnavat 2 twin s jednobuchom na dialnicnom presune tiez asi neni na mieste
v tomto pripade SXV550 od aprilie by bolo lepsie porovnanie ;-)

ja sa pri tych KTM 390 spolahlivosti motora vobec nebojim, tie 390 Duky co behaju nemam vobec pocit zeby sa to kazilo


05.08.2016 10:20

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

No vidis, na ten motor som takmer zabudol. Kamarat ma RXV 450 a musel to predat, slo to ako raketa, potom kupil RMZ50.

Ale ten motor by sa do tej CCM hodil. Tazsi o vela nebude, ale na turistiku asi vhodnejsi a este vzdy dost terenny. Neviem ako na tom bol so spolahlivostou.


05.08.2016 10:48

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

servisny interval je tam ak si dobre pamatam len 3000km ale co som cital tak je to strasne "kladivo" ale zial spolahlivost je skor talianska nez japonska


05.08.2016 11:04

Re: CCM GP450 Adventure

Mozno by bolo dobre pozriet aj komentare, kde prispeli aj uzivatelia danej motorky aj Sadilkov partak v Albansku.
www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ccm...

Ale ak niekto nedokaze pochopit, ze kazda motorka ma nejaky svoj primarny ucel a u CCM450 je to presun "zlahka" a potom silny "nastroj" v terene, tak sa kludne orientujte na 100kW motorky (idealne s objemem 1,5 litra), pretoze aj tak jediny teren, ktory s nimi zazijete bude asi polna cesta za humnom, alebo "bezpecna" trat na rely.

A ked nic, tak kludne analyzujte:

ANALÝZA DOKÁZALA HOVNO

Hudba: Whisky
Text: Whisky

Do roboty chodila a vôbec nespala
analyzovala a dokazovala
degustovala až sa povracala
v mene globálnej analýzy
rozpitvávala a preparovala
zapisovala ale aj škrtala
a keď sa to skončilo tak sa spýtala
čo dokázala naša analýza?

Analýza dokázala hovno!


05.08.2016 11:16

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: satos: Co sa hned zlostis? Ta motorka je proste draha, to je fakt a myslim si, ze prave tu v tejteo teme na rozdiel od monohych dalsich na MR sa diskutuje k veci.

Nie je na mieste osocovat niekoho, ze jazdi na 100kw motorke, ked ho to bavi. Aj ja na takej jazdim a bavi ma to, bavia ma aj polne cesty za dedinou aj lesne cesty v slovinsku naposledy.

Ale jazdim aj na motorke s podobnym motorom ako v tej o ktorej tu je debata. Vsetko ma svoje pre a proti.

Radsej na miesto toho zlostenie nachystaj 2taktnu pilu a mrkni do temy vedla, kde sa riesi rumunsko na dodavke. Ked uz nemame 12 litrov na motorke, ktora tam dojde po vlastnych, tak poriesime dodavkou. BTW: stuple zhobluje na asfalte CCM rovnako ako tvoje, alebo moje enduro a bez stuplov je hoc aka terenna motorka v blate prd platna.

BTW: chystame sa s kamosom v sobotu niekde tvojim smerom pojazdit, nechces sa pridat?


05.08.2016 11:48

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tak pozrel som si tu diskusiu a pride mi rovnaka ako tu, alebo aj na nejakom zahranicnom fore, co som pozeral.

Motorka sa kazdemu paci, az kym nedojde na cenu, tam to kazdy zabali. Ale mozno je to "TESCO" strategia, ze na uvod prestrelia cenu 12 litrov, ale potom sa bude dat kupit na akciu za normalnych 8tisic, co je aj tak dost, ale vzhladom na tu upravu motorky mozno adekvatna cena.

A kazdy bude spokojny, ze to kupil za 8. Ale keby dali od nova cenovku 8, tak aj tak by par ludi pindalo, ze je to drahe, ako vsetky nove motorky...

Tiez sa vyjadruju v inych diskusiach, ze zobrali motor zo stareho bavoraka G450X, ktory sa navyse uz ani nevyraba. Ale to asi az tak nevadi, ktosi kdesi teraz postavil motorku so vzduchacom zo starej DR350-tky... Ten motor (g450x) je uz zrejme overeny. A mozno nesiahli po husqwarnackom 6 kvalte koli tomu, ze 5 koliecok na rovnakom "struciku" je asi masivnejsich ako 6 a mozno aj to ma vplyv na zivotnost.


05.08.2016 11:59

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos podla mna si uplna mimoza... :-)))

...to ake tereny zazijes s tou ktorou motorkou zalezi predovsetkym od jazdca az potom od motorky

hlavne vieš čo? okrem ceny nikomu nič na nej nevadi a ty ako jej hlavný obhajca by si mal urobiť len jedno... kúp si ju za tie prachy keď si myslíš že je toho viacej hodna ako napr. KTM 690 R Enduro :-D


05.08.2016 13:32

Re: CCM GP450 Adventure

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: janoval: sak aj ty si si kupil Husku, lebo bola v super akcii. Takze "Tesco" efekt funguje 8-)


05.08.2016 14:08

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: Menton: Pisem snad niekde, ze nefunguje? Napisal som, ze je to mozno tak aj s touto motorkou.

Ja som husku kupoval na konci roka 2011 a prihlasil v 2012. Je to uz takmer zauzivany standard, ze motorky sa na konci roka zlacnuju. Dal som za nu ak si dobre pamatam 6500E. Cennikova cena bola tusim nieco cez 7. Zeby to bola az taka "super akcia" si nemyslim. Skor standardna zlava za minulorocny model.


05.08.2016 14:44

Re: CCM GP450 Adventure

raptoš: Prečo som hlavný obhajca? Lebo som povedal, že mne, na to čo chcem jazdiť je ideálna?
Skrátim to, 12,500€ za Afriku nedám, ale za CCM - to teda zvažujem. Pretože na nejakú prestíž, že jazdím na litrovej motorke sa ja mozem vysrat, ked mi ju treba zo zeme zdvihnut a v terene s nou balancovat. Ako som spominal vyssie, kazdy ma ine priority. Ale ak by som mal 25000 volnych, tak kupim aj Afriku. Na nedelne vozenie.
A, samozrejme ty uz teraz vies, ze mensi motor a s 2HP vyssim vykonom bude urcite lepsi.

Re: janoval: Od pondelka mi vrci 2T na motorovej pile. 33 metrov dreva je uz takmer spracovanych, no zajtra asi volny nebudem. Ale kludne sa zastav, bude vas v chladnicke cakat ladove osviezenie, doma budem.
Ak by si bol na Huske, par 100 metrov odo mna je tu nova trat. Celkom fajnova. Na endure som uz asi 2 mesiace nesedel, ale nechal by som sa od teba na hodinku presvedcit.
To RO sledujem. Ale 9 dni volna nedam a na Gase sa po ose nevratim. To je dovod, ze by som predal aj Gasa aj XT a kupil radsej CCM...


05.08.2016 15:27

Re: CCM GP450 Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor:" ...to ake tereny zazijes s tou ktorou motorkou zalezi predovsetkym od jazdca az potom od motorky" akože aká silná myšlénka :-) Lenže prečo si dokazovať, ked to može ist aj s prstom v nose ?
Hlavne ked napríklad mne ide na 50.

KTM 390 Adv ?. Neni ani na obrázku. Ten motor by ale na off museli charakterom prekopať darmo dávaš čísla
výkonu. CCM ide podla videa z volnobehu ako traktor, 390 je "cestný" motor.

satos: [dobre]


05.08.2016 15:37

Re: CCM GP450 Adventure

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tu vetu som si ani nevsimol: " ...to ake tereny zazijes s tou ktorou motorkou zalezi predovsetkym od jazdca az potom od motorky"

Zaujimave, ze na ISDE som nevidel nikoho na CBR-ke :-D

Ale to uz len tak podyebavam. Lehke terenne motorky maju nieco do seba netreba sa tomu branit.


05.08.2016 16:48

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satoš - ja neviem kde si si precital ze jazdis na litri = prestíž

už dlhé roky jazdim nad 1100ccm a nikdy som z tohto titulu necítil vobec ani gram prestíže

len na jednu otázku mi odpovedz, prečo radšej CCM oproti KTM 690 R Enduro. Tak aby som tomu pochpopil že prečo je pre teba tato motorka lepšia.

alexa7 - písal som to s pokorou terénneho amatéra, ktorý videl čo sa dá dokázať aj na ťažkých motorkách keď to má človek v ruke. Mne by napríklad ani SixDays nepomohla aby som na motokrosovej trati prebehol Žubora na R 1200GS LC (čo sa zrejme zhodneme že je motorka čo na motokrosovú trať nepatrí)

janoval - čo si to povedal? :-D

Pozri obrázok


05.08.2016 16:49

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Zde jen pro zajímavost něco od našeho servisního partnera:Kdyby měl někdo rallye choutky,a chyběl mu výkon a musel tedy předělávat jiné značky,jen pro zajímavost:

Ahoj tento motor jezdím dlouho v bmw .S motorem jsem neměl za 7 let jediný problém z okruhu mých známých jsem zaznamenal 2 závady povolené zapalovaní na tento popud jsem ve 100 mth hodil motorku na bok a zapalování radši dal na lepidlo)a při častém startování prý muže odejít automatický dekompresor ale to jsem jen slyšel.Jinak základ je 30kw 9000 (lambda sonda a výfuk s katem) dále je u jednotky zasuvka do které když vložíte klemu a dáte otevřený výfuk tak máte 38kw 11 tis ot(cena výfuku + práce cca 15000kč ale prijdete o zaruku a nesmíte dlouhodobě po silnici nad 9000 ot ale to snad každýmu jasný že nepojedou na 5 ku 11 tis furt ) další upravou je demontáž lambda sondy jednotka přepnutá na vyšší výkon nevyžaduje lambdu a při odpojení motorka necuká v nizkých otáčkách a nemá tendenci chcípnout při podtočení.vhodné to těžšího terenu .Poslední nejsilnější upravou je co jsem psal ale vyjmutí druhé klapky u vstřikování keihin málokdo ví že tam jsou 2 jedna mechanicky ovládaná a druhá ovládaná servomotorem je to z duvodu emisí a plynulosti nástupu výkonu po vyndání reaguje okamžitě na plyn a nečeká jak se pomalu otvírá druhá klapka . toto je už pro závodní použití Nakonec racing uprava pro opravdové závodníky (píst 13:1+ vačky+vyndaná 2 klapka +powercomander a plně otevřený výfuk např.RP tuning)toto je už opravdu strop tohoto motoru výkon cca 44kw Takže možnosti máte dost ,nejvíce to samozřejmě vydrží na uškrcený režim ale máte možnost jednoduchého ladění . Vše na motor mužete objednat v každém BMW do 4 dnu za ceny stejné jak v KTM.Samozřejmě vše toto platí i pro husqvarny 449 a 511 2011-2013.když to vyrábělo BMW. Snad tato informace pomuže enduru zdar Tom.


05.08.2016 18:16

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Re: raptor: Pokud si to neumíš najít sám tak:
KTM má menší zdvihy,vyšší hmotnost a poloviční dojezd.O upevnění bagáže a absenci kokpitu se taktně nezmiňuji.


05.08.2016 21:29

Re: CCM GP450 Adventure

Re: raptor: A este doplnim Romana, ze vykon, ktorym "690 Enduro R je motorka ktorá si túto CCM dá na raňajky ako predjedlo a ani si neodgrgne..." mne absolutne nechyba. To som vysvetloval vyssie (4.8. 8:52).
A pokial sam seba definujes ako terenneho amatera, tak to sme na jednej lodi. Vezmi svojho boxera a podme sa previezt po lese, nie po trati, po lese. A potom ti poziciam Gasa. Hmotnostny rozdiel si prepocitaj. Mozem Gasa aj priskrtit na vykone, aby aj vykonovy rozdiel bol brutalny. A asi az potom pochopis, ze trebars Afrikou by si ako terenny amater dosiel tak po treti strom a s CCM pokracujes bez toho, aby si videl cestu. A toto je skurvene velky rozdiel, ked si niekde v riti na tripe sam. A ked nie si sam, tak je to o dost lahsie, manipulovat s lahuckou motorkou. A to nehovorim, kolko krat ako terenny amater spadnes, zastavis v tazkom vyjazde...
Vykon motorky, dany hlavne jej objemom ti bude nanic.
"Nevyhodou" (trebars) CCM450 je dialnicny presun, nie beznou cestou (vid komentar ohladom Romanovej cesty do Albanska, ktory pridal jeho partak na Tigrovi XC), ale dialnica. Kolko tam pojdes na 70 kW motorke, ked chces mat obute trebars E09? 130? Na novych E09 to je uz o drzku. Takze o kolko rychlejsie ako 110 na CCM?

Zamerne pojem terenny jazdec zvyraznujem, pretoze sa asi najdu aj jazdci, ktorym 100kil naviac vadit nebude. Cest ich umeniu.


05.08.2016 22:01

Re: CCM GP450 Adventure

FOGY
 Edvenčr 

môj skromný názor ako enduristu-turistu je:
1. je to moc drahé na to, čo to ponúka
2. na to, na čo je to určené -na dialkovú turistiku, lebo tak sa tvári, má SLABÝ a poddimenzovaný motor.
Jardo, ale keď tak po nej túžiš, kúp si ju. Ale ja by som radšej tú KTM690R. Skúšal som Norbiho a ten motor je geniálny a hmotnosť tiež. Vyskúšaj a uvidíš.


06.08.2016 12:18

Re: CCM GP450 Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

raptor: možeš sa ty predvádzať na MX trati aj na goldwingu. Stačí ked s moto 200+ vhupneš v udolí do poriadneho mazlavého blata a modlíš sa aby tam bol signál :-)


07.08.2016 14:13

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

KTM má menší zdvihy,vyšší hmotnost a poloviční dojezd.O upevnění bagáže a absenci kokpitu se taktně nezmiňuji.

roman - ešte raz, za ten cenový rozdiel vyriešiš kokpit, upevnenie bagáže aj dojazd :-) A ak niekto pri enduro jazde alebo adventure touringu bude citit zasadý rozdiel v komforte jazdy koli rozdielu hmotnosti medzi tymito dvoma motorkami tak sa mu hlboko pokloním lebo je to čávo

co sa tyka mensich zdvihov teraz neviem ci klames umyselne alebo si si len nepozrel fakty. CCM 245/250 vs. KTM 250/250. Ako je to s tym materialom plastov? Dozviem sa lebo viac sa uz na to pytat nebudem ale potom aj s touto informaciou nalozim rovnako ako s tou o zdvihoch. :-~

satos nerozumiem preco do porovnavania CCM 450 a KTM 690 R Enduro tahas moju GS na trati. :-))) ostanme prosím v rovine CCM vs. KTM.

co sa tyka vykonu (ktory ty nepotrebujes) tak vacsi vykon v nizsich otackach bude mat 690 a mam pocit ze tam kde s CCM budes musiet uz spojkovat alebo radit dole ides s KTM dalej.


07.08.2016 17:31

Re: CCM GP450 Adventure

Re: raptor: Taham do toho tvoju GS, lebo na nej vies jazdit a asi aj trocha v terene. A potom, ak by si presadol na lahucku motorku, pocitil by si rozdiel a zistil, ze s moto 200+ je jazdit v terene blud. Je to sice zabava ale len do chvile, ked prijemna sotolinka sa meni na enduro trasu a kamaratov v okoli zopar (100-viek) kilometrov niet...

Proti 690 R nic nemam. Som si isty, ze je to skvela motorka. Len som poukazal na to, ze terenny amater z nej na dialnici nevytrieska ovela viac ako z CCM a v terene jej vyssi vykon nevyuzije.
Nechce sa mi spatne po sebe citat prispevky, ale bud som sa niekde zle vyjadril - ak ano, tak sorry, alebo ich niekto cita nepozorne, ci dokonca zaujate. Neviem o tom, aby som niekoho presviedcal, ze jedine CCM a nikdy inak. Opakujem asi po 3-krat, ze mne sa javi ako idealna moto pre mna. A ja teda viem co chcem jazdit.

Jasne, ze vyssi objem da lepsi krutiak v nizsich otackach, paradoxne ty skor preferujes mensi motor 390 od KTM.

Tuna:
www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ccm...
clen Kome pise:

Kome (32) napsal 20.7.2016

Podle www.gearingcommander.com má g450x pri 110kmh cca 6300 ot/min, coz je ok.


Ak by som vychadzal z toho, ze BMW a CCM maju zhodne sekundarne prevody, tak potom pri 2000ot ma CCM/BMW 450 na jednotke rychlost 12,5, na dvojke 18 a trojke 22,7 km/h. Tieto kratke prevody kompenzuju mensi krutiaci moment. A naozaj, na dvojke sa mi na tej motorke islo fakt nadherne. A na rozdiel od testu na motorkaroch, mne fakt nic netrhalo / necukalo.

Este do toho zatiahnem 690R.
Boli sme v Albansku 690R + XT660R + XT660Z. Tempo udaval Fogy na XT660R. Ak by som bol sam, siel by som maliko pomalsie. Motorka by to v pohode zvladala. Ale Norbert na 690R sa casto stazoval, ze potrebuje ist malinko rychlejsie, aby tam hodil aspon trojku, ze dokonca v tomto "pomalom" tempe sa mu aj motorka prehrieva, resp. uz bol niekde "na hrane".
Podobny problem mam na Gase. Ak sa chcem len zlahka previezt, je to trocha problem. Ta motorka je stavana, aby sla ako divoch, nie ako macka. No a CCM mi dovolila sa len tak flakat na 2-3ke. Ziadna divocina, proste pohodova jazda.

A este k vykonu. Tu je test Beta Alp 4.0 - Enduro na klasický spôsob
a mimo ineho sa tam pise:
Preto možno Beta spolieha na tento motor a montuje ho do svojich „priateľských, k prírode šetrných“ alpinbikov. Pri takto zameraných strojoch nie je výkon až tak dôležitý. Výkonom nadopovaný motor je skôr nežiaduci.

Ako terenny amater sa s poslednou vetou plne stotoznujem. Ak si chcem uzit okolitu prirodu, prdkat si vedla beziaceho stada jelenov, ci len tak sa pocas jazdy rozhliadat, nechcem furt kontrolovat, ci nahodou nevrknem plynom a predne koleso mi nevyleti hore alebo zadne zacne nekontrolovane hrabat.

Takze este raz: kazdy mame svoje priority.
A na zaver: Jak na CCM, tak na Afrike a aj na inych motorkach co som skusal boli nalepky: "Nemusis si ma kupovat".




07.08.2016 18:25

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Něco o lháři bych si prosím vyprosil.
V plastech se nevyznám,ale jejich mechanické vlastnosti jsem osobně posoudil nesčetněkrát.


07.08.2016 19:57

Re: CCM GP450 Adventure

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Ja som si tiež povedal,
ze na KTMke nie je výkon tak dôležitý, ako váha...
rajče.net">Pozri obrázok

Upravené 4 krát. Naposledy upravil Feror (07.08.2016 20:10)


07.08.2016 20:14

Re: CCM GP450 Adventure

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Feror (07.08.2016 20:16)


07.08.2016 20:45

Re: CCM GP450 Adventure

Feror
 Edvenčr 

Ikona

...kapanek zlozite na tablete vybrat link z rajče

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Feror (07.08.2016 20:47)


07.08.2016 21:31

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

roman - ja som mal k dispozicii informacie uvedene tu na motoride nie z tvojho propagacneho materialu ;-) a nepredpokladam zeby si awia cucal tie čísla z palca

Zdvih vpredu: 245 mm
Zdvih vzadu: 250 mm

CCM GP 450 Adventure 2016 vlasnými očami

ak sa v plastoch nevyznas nemal by si tvrdit ze plasty na CCM su odolnejsie ako plasty na Afrike ;-) Plast moze byt napriklad presne ten isty len je zrejme rozdiel ked pri akte padu ma motorka o 100kg viac alebo menej.


07.08.2016 21:46

Re: CCM GP450 Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

raptor:porovnávaš výrazne rozdielne stroje. Vzhladom na váhu CCM by KTM musela nejaku malu adventúru spraviť z EXC 450.A neviem či by cena bola pod 12 litrov :-)






07.08.2016 21:54

Re: CCM GP450 Adventure

Roman Florian
 Edvenčr 

Ikona

Raptore,čekal bych omluvu,ale to Ty asi neumíš.Takže promiň,ale s Tebou končím.
Jsi manipulátor a rádoby internetový chytráček.Nikde jsem nepsal,že plasty na Africe jsou
horší-i když si to myslím.Psal jsem,že se rozpadne a za tím si stojím a nabídl jsem test.
A pokud uveřejňuješ informace měl by si mít alespoň tolik síly si je ověřit.
Pa pa.


07.08.2016 22:00

Re: CCM GP450 Adventure

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

raptor- porovnávaciu tabuľku som vytvoril i v mojom blogu.. sergejdesign.blogspot.sk/2016/07/report-z-jazdy-ccm-gp4...

Inak v podstate súhlasím so Satosom. Kto nebude potrebovať výkon, bude mu toto stačiť. Avšak vždy bude záležať na hmotnosti. Zdvihnúť 10x CCM bude vždy stáť oveľa menej energie ako zdvihnúť zo zeme vyššie spomínané motorky.


07.08.2016 22:23

Re: CCM GP450 Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa - rozdiel v tomto pripade je cca 15kg suchej vahy. Málo? Veľa? Uhol pohladu. ;-) Podla mna ak KTM vybehne s Adventure 390 tak CCM 450 v tom momente skončila bez ohľadu na diskusiu medzi mnou a Romanom.

Roman Florian zaco sa ti mam ospravedlnit ty táraj? Zato ze som vychadzal z udajov na portali na ktorom prebieha diskusia? :-))) Kontaktuj Awiu a prejdi si to s ním.

Nuž ak som ja manipulátor tak ty si väčší - viď rozprávka (čítaj blábol) o plastoch CCM vs. plasty Afriky. Kde to vlastne všetko medzi nami začalo

citujem

- "No a Afrika?Při prvním pádu se Ti rozpadne na trsátka a pak teprve poznáš co je drahé."
- a ano plasty na CCM jsou extrémně odolné
- V plastech se nevyznám,ale jejich mechanické vlastnosti jsem osobně posoudil nesčetněkrát.

vrchol diskusii si nasadil v momente ked si začal tárať o "Pokud prostě někdo nemá na určitou věc prachy tak by měl říci,na to nemám a né kydat špínu."

vieš ono je to tak že zajtra by som si mohol kúpiť dve tie CCM ale podľa mňa tá motorka nie je hodna viac ako 8-9 tisíc a po tejto tvojej vsuvke by som si ju nekúpil ani v 50% zlave.

apropo internetový chytráček? Nuž milý Roman Florián, ak si myslíš že len ty na motorke jazdíš po svete a ostatní čo majú iný názor a slušne sa s tebou o tom bavia su internetoví chytráci... potom máš pravdu a dalšia diskusia medzi nami nemá význam.


08.08.2016 9:31

Re: CCM GP450 Adventure

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Podla mojich skusenosti je na motorke, ktora chodi po dialnici 110km/h, kapotaz zbytocna. Navyse v tazsom terene je vyslovene na skodu, pretoze ta moze udret a je to dalsia vec, ktora sa moze pri jazde lesom, alebo preleteni cez riadidla poskodit. Strasne som tuzil mat kapotaz, aj ta motorka o 100% lepsie vyzera, ale 9.000km ma presvedcilo, ze to vobec nepotrebujem.

Upevnenie batoziny nie je treba riesit, pretoze taku kotvu ako sa dava k CCM sa da na 690tku v pohode namontovat - tiez vlastna skusenost.
Ano KTM ma kvoli nadrziam o dost mensi dojazd. Ak ho treba riesit, potom uz treba namontovat nosice za cca 300 euro, na ktore sa daju namontovat 5 eurove kanistre (po 5l) - je pravda, ze to vyzera byt amaterske a neprakticke riesenie, ale zivot ma presvedcil o opaku. S tenkymi touratech straps a jednoduchou stahovacou gurtnickou je to absolutne perfektne, prakticke a lacne riesenie. A hlavne ide to dat lahko prec...takze napr prides do Erg Chebbi a nemusis si dopredu planovat benzin...za 3min mas kanistre dole a nalahko sa blaznis v piesku.

Co je realne vyhoda CCM oproti KTM je hmotnost. Trocha mam vsak obavu, ci je realna, pretoze urcite bola vazena ta prva verzia ccm, ktora nema skoro ziadnu ochranu, ani susplech atd. To je Roman na vas mozno aj taky podnet, ze zoberte tu vasu plne vybavenu verziu bez batoziny, zoberte nejaku 690tku a dajte ich niekde zvazit. Lebo aj KTM moze v tychto cislach ojebabravat.

Co sa teda tyka hmotnosti a dojazdu, tak toto ma CCM urobene, mas to v cene a nemusis sa o nic starat, co je tiez pridana hodnota, za ktoru sa aj plati.
Ale ako som pisal, na KTMke sa to da dorobit relativne jednoducho. Co vsak CCM nikdy nebude mat je ten vykon. Ten vykon sa moze zdat zbytocny, ale pravdupovediac neviem ako by som na slabsej motorke isiel napr marocky usek Mhamid-Foum Zguid cez Erg Chegaga. Alebo cez Wahibu, kde je treba ist ist aspon 70.
Ano su to cisto pieskove useky, cize kto ich nejazdi je v uplnej pohode - ale je to obmedzenie, ktore sa na tejto motorke vyriesit neda - ak teda neberiem hore popisovane riesenia, ktore vyznamne znizia zivotnost motora.
Rovnako by mi ten vykon chybal na nasich amaterskych pretekoch, ktore tu na Slovensku jazdime. (pretoze nie som velmi dobry jazdec a nedokazem ist plynulo, musim si to vynahradit vykonom)

Ja vidim vlastnosti CCM takto a v mojich ociach je prilis zamerana iba na cestovanie, a aj to iba na tvrdom povrchu. Inymi slovami, posrali to tym motorom. Inak sa zda cela motorka velmi fajn.
Osobne s radostou budem mat o 10kg tazsiu motorku, ak ma o 20k ci kolko koni viac, specialne s vedomim, ze 10.000km interval ta motorka vdaka objemu olejovej naplne a 2-3 filtrom v cestovatelskom tempe aj realne prejde.

Napisal som to preto, lebo som mal potrebu na niektore vyjadrenia reagovat. V podstate by som mohol CCM velebit, lebo mi KTM lezie na nervy svojou nedorobenostou a chybami. Je to naozaj polotovar, ktoremu sa treba po kupe riadne venovat a dat do toho dost svojho casu a aj penazi, aby to bola spolahliva motorka.


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.