Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2070 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30706
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18071)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12635)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - MopedSlovakia

Login: MopedSlovakia Offline

Meno: Moped (priezvisko utajené) (~32 rokov)
Môj štýl: Skútrista - od mesta až na kraj sveta, hlavne bez radenia...
Skúsenosti: Pretekám na amatérskej úrovni, jazdím 16 rokov, ročne najazdím v priemere 100000 kilometrov
Motorka: Sym MAXSYM 400i ABS 2013
Mesto: Kolárovo (Slovensko)
Čas registrácie: 10.06.2014 13:52
Posledne prihlásený: 22.07.2014 14:04

Niečo o sebe:

Spoločnosť Moped-Slovakia s.r.o. vznikla v roku 1995. Zakladateľom spoločnosti bol Ing. Štefan Mančík. Hlavným zámerom bol export mopedov Babetta a náhradných dielov do zahraničia.

Za toto snaženie sme boli ocenení Ministerstvom hospodárstva SR ako NAJLEPŠÍ EXPORTÉR ROKU 1996 SR. Toto bol dobrý odrazový mostík pre náš zámer presadiť sa aj na slovenskom trhu. Tento cieľ sme začali naplno realizovať od roku 1998. Sme radi, že si získavame stále nových obchodných partnerov ako aj spokojných zákazníkov.

V súčasnosti je našou najväčšou prioritou pokračovať v upevňovaní pozície na slovenskom trhu prostredníctvom veľko a malo predaja motopríslušenstva, náhradných a tuningových dielov na skútre, náhradných dielov na babettu, pionier. Začiatkom roka 2006 sme rozšírili sortiment o skútre CPI (Rakúsko-Taiwan). V roku 2009 sme sa stali importérom exkluzívnej skútrovej značky MALAGUTI (Taliansko)
Všetko robíme spôsobom priameho dovozu od výrobcov, respektíve sme výhradný dovozca.

Od roku 2009 sme otvorili BIKERS SHOP + servis pre všetkých priaznivcov jednostopových vozidiel, čím sme sa dostali medzi jedných z najväčších predajcov motopríslušenstva a skútrových náhradných dielov na Slovensku.

Novinkou pre rok 2010 je spustenie E-SHOPU čím sa chceme ešte viac priblížiť nášmu zákazníkovi, skvalitniť služby, zrýchliť dodacie termíny a zabezpečiť najlepšie ceny za tovar.

Svoju špecializáciu na skútre a postavenie na trhu sme v roku 2012 upevnili aj novou rýchlo rastúcou značkou SYM. V roku 2012 otvorili novú modernú predajňu a servis so špecializáciou na skútre, maxiskútre a motocykle.

Vieme Vám zaručiť vysokú odbornosť a starostlivosť o zákazníka počas jeho návštevy u nás.Naša starostlivosť nekončí pri zakúpení tovaru, ale staráme sa o zákazníka aj počas jeho používania.

Tovar ktorý Vám ponúkame sa snažíme v čo najväčšej miere poznať z vlastných skúseností a testujeme ho mi osobne, čo zvyšuje kvalitu informovanosti o tovare pri vašom rozhodovaní sa.

Dnes môžeme povedať, že naša spoločnosť stojí na pevných základoch a má svoje miesto na slovenskom motocyklovom trhu čo nás zaväzuje a ženie ďalej k vytváraniu kvalitných podmienok pre obchodovanie s novými produktmi a spoluprácu so zákazníkom.

Štatistika

Foto člena:

Foto člena

Foto motorky:

Foto motorky

Zoznam členov

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »