ISSN 1336-6491 | Online: 2508 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29845
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17636)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12209)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - andy888

Login: andy888 Offline

Ikona

Meno: Utajené
Môj štýl: Jogurťák - alebo Superšport. Na ceste alebo na okruhu byť stále prvý...
Skúsenosti: Jazdím pre relax, jazdím 18 rokov, ročne najazdím v priemere 10000 kilometrov
Motorka: Suzuki GSX-R 600 2005
Mesto: Piešťany (Slovensko)
Čas registrácie: 10.05.2008 17:07
Posledne prihlásený: 13.06.2014 18:09

Ďalšie motorky:

Motorka:
Suzuki GSX-R 600 2005

Niečo o sebe:

Zrak:
výborný, Pozerám závodne do diaľky..,

Vlasy:
pleš, Presne ako Aďo Hitler len ofinu si jebem na druhý bok.

Ukončené vzdelanie:
retrospektrány vývojový astrofyzik zaoberajúci sa nanofunkciami elementárnych indukciíí mikročastíc substantčných nábojov implikačnej dedukcie hydrogenetického vývoja v hyperbolickom prostredí rezonancie kvapalneho a plynneho skupenstva v aerosoliach...

Moja obľúbená farba
R13S27cI018

Závislosti:
fajčím pravidelne malinový sirup cez respirátor na lavej strane hrántu, som minule nevidev osem minut a potom mi ten 7-hlavy drak povedal, že nech poumývam po sebe riady ked žerem o pol tretej ráno huspeninu s čokoládu. drogy neberiem

Vierovyznanie:
verím Chuckovi Norrisovi, Supermanovi, Majklovi Najtovi, Anete Parížkovej a tomu ciganovi čo mi pred tescom ponukal ten FUJI foťak za 1000 že to neni atrapa...

Môj vzťah k príležitostnému sexu:
príležitostne ráno naobed večer, volakedy v noci

Môj partner by mal byť:
.. povahovo ako mič bjukenen, rozumovo britny spírs, krásou ako Milanovej Lasicovej svokry muža vnučkyna dcera alebo ta cigana čo spieva s Kuricom ó Maňo, ,

Momentálny rodinný stav:
Mám vztah ktorý je dosť vážny

Deti
zatial doma nechovám, v budúcnosti by som chcel mať farmu

Predstava pohodového večera:
s Čakom Norisom a Mičom Bjukenenom nahánať Stana Dančiaka

Moje záľuby:
recitovanie záručných listov, pálenie mravcov z lupu, chodiť na úrady práce každý pondelok, šplhanie po hromozvode bez nôh, potápanie vo vani.

Športy, ktorým sa aktívne venujem
Vraždy, Kladenie Ikier, Skákanie na švihadle, pálenie mravcou s lupu..

Športy, ktoré pozerám
Pošta pre teba, rozvedený zo záväzkami, srdcové záležitosti...

Štatistika

Zoznam členov

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »