Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2253 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29866
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17644)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12222)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - spidooo

Login: spidooo Offline

Ikona

Meno: Spidooo (priezvisko utajené)
Môj štýl: Kávičkár - motorka je relax, výlety na ľahko, od kávičky (kofoly) ku kávičke sám aj s partiou...
Skúsenosti: Jazdím pre relax, jazdím 26 rokov, ročne najazdím v priemere 4000 kilometrov
Motorka: Aprilia ZLÝ TONO!
Mesto: Pressburg-račišdorf (Slovensko)
Čas registrácie: 01.02.2008 10:16
Posledne prihlásený: 02.08.2019 19:17

Ďalšie motorky:

Motorka:
Garelli 50
Suzuki RG125F Gamma
Honda CBR 600 F 1998
Adamoto JL 125 T 10 retro 2006
Triumph Sprint RS 2001
Aprilia Tuono 1000 R 2008
Honda CB 550 F 1 1977
Honda VTX 1300 S 2007
Honda PS 125i 2007
Honda PCX 125 2015

Niečo o sebe:

Jazdím už veľa rokov, ale vždy to bolo málo km ročne, pretože som jazdil bez papierov, okolo komína. Lietal po okolí, utekal policajtom a podobne.

V roku 2002 som si dal do peňaženky výstrižok obrázku, krásneho SpeedTripla a povedal som si, že takto si predstavujem moju motorku, keď budem veľký. Začal som teda trošku sledovať Triumphy.
V apríli 2010 som zbadal v inzercii Sprint RS.
Kúpil som ho, porobil a teraz si konečne užívam môj "skoro" sen z obrázka v peňaženke. Skoro preto že to stále nieje SpeedTriple, ale má jeho srdce.

Preto zvyknem hovorit, ze moje jazdenie začalo v podstate až v roku 2010.

GÓ ON JOR VAJ, VRAJ.

*A toto bola asi moja najväčšia chyba, co sa týka kúpy motorky. Čínsku štvorkolku oproti tomuto vôbec neľutujem!
Cely Triumph som dal komplet porobiť a predal ho za par €. Ten kto ho kúpil vyhral lotériu, pretože teraz je v stave tip-top a je v nom natlačených viac ako dvojnásobok predajnej ceny!
Užívaj ho v zdraví, ale ďaleko odomňa, lebo keď si na neho spomeniem, nožík sa mi vo vačku otvára!
Triumph ma krásny chod motora, ale už nikdy!!!
___________________________________________________________________
Je tu zmena. Obloha sa zatiahla a prišla búrka. Rok 2012, budúcnosť je prítomnosťou.
Do garáže pribudla moderná, pre mňa silno futuristická mašina, mocná, vulgárna. Nehrá sa na nič je naozaj taká ako vyzerá.
Je to taký samonasieraci typ, tak sa snažím ju príliš neprovokovať...aj keď...ja mám tiež svoje výkyvi a sem-tam mi rupne v kokose.
Ale naštastie ma má rada, teší sa tej mojej váhe. Hrá sa so mnou a hádže si ma zo strany na stranu...
Ja sa ale nedám! Ale to jej nehovorte, nech sa nevytočí, lebo zas pôjde predné do neba. Takže psssssss......akože nič......ja muzikant....
Jej motor pracuje na tomto princípe ec.img.v4.skyrock.net/eca/raptor901/pics...


Jediné, čo ťa v živote nikdy nesklame je hudba!

Video: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded...
______________________________________________________________________
Wír šrajben jare 2013, und Helmut z Nemecka sa rozhodol predat svoju Hondu CB550F1.
A o to tu ide, lebo teraz je moja. Co mi tato motorka bere a kolko a co dava, o tom napisem neskor lebo som sa teraz zobudil :-)

Štatistika

Motorky v rubrike Vaše stroje:

Zobrazujem články 1 až 15 z cekového počtu: 1.

25.11.2009 - spidooo Čitatelia: 37563 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Čínsky Bashan Bemi 250, rv. 2009

Vzhľadom k tomu, že som nikdy nemal vodičák na veľkú motorku a už som mal dosť stresov a obmedzení pri jazde na nich, rozhodol som sa vyskúšať štvorkolku. Zvláštny dôvod, ale je to tak.

 

Zoznam členov Yamaha Posledná šanca

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »