Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 965 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31680
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18512)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13168)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Stredoslovenská spanilá jazda 2012 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať
Kedy:21.09.2012 08:00 až 23.09.2012 18:00
Kde:Slovensko
Kto:Brano vás pozýva
Kontakt: office@customchoppers.sk, 0905617524
Motocyklový zájazd Stredoslovenská spanilá jazda 2012
CUSTOM CHOPPERS SK, cestovná agentúra pripravila pre Vás už štvrtý výjazd v tomto roku , a to po malebných regiónoch Slovenska . Stredoslovenská spanilá jazda sa uskutoční v dňoch 21.-23.9.2012, a povedie po nádherných slovenských údoliach a horách Tekova, Podpoľania,Novohradu a Gemera, Horehronia a Turca.
Čaká nás ako vždy cesta malebnou krajinou a znovu nabitý a bohatý program .
Stretávame sa v piatok 21.9.2012 o 8.00 hod. v Blatnej na Ostrove v našej spoločnosti, odkiaľ po úvodných formalitách vyrážame o 8.45, smer Nitra a banská Štiavnica, kde budeme aj počas celého víkendu ubytovaní priamo v centre mesta v štýlovom a luxusnom penzióne. Tento je umiestnený v zrekonštruovanej budove zo 17. storočia. Všetky izby majú nábytok v historickom štýle, vlastnú kúpeľňu a káblovú TV. Bezplatné Wi-Fi pripojenie na internet je k dispozícii vo verejných priestoroch penziónu. Súčasťou penziónu je reštaurácia, terasa pri rybníku a kúpeľný areál. Tento krát je úvodná trasa kratšia ako sme zvyknutí a preto plánujeme v poobedných hodinách, predpoklad o 15.00 hod. navštíviť Múzeum vo Sv.Antone a pozrieť si unikátnu poľovnícku expozíciu (www.msa.sk ). Po tejto prehliadke sa ešte , podľa počasia, povozíme po nádhernom okolí Banskej Štiavnice – Štiavnické bane, Počúvadlianske jazero, Banský Studenec, Štiavnické vrchy.... Po večeri môžeme zrelaxovať v kúpeľnom centre, či prejsť sa po historickom centre Banskej Bystrice a nájsť nejaký zaujímavý bar......
V sobotu 22.9. absolvujeme spanilú jazdu po už spomenutých regiónoch , kde po krásnych cestách prejdeme mnohé vrchy a údolia , mestá a dediny ako Zvolen , Detva, Hriňová, Hnúšťa, Tisovec, Pohronská Polhora, Čierny Balog, Brezno, Brusno, Slov.Ľupča, Banská Bystrica, Turčianske Teplice, Kremnica....... Táto trasa má dĺžku približne 300 km a môže byť podľa poveternostných podmienok upravená. Večer nás čaká výdatná večera v našom penzióne a potom už len relax a voľná zábava.
V nedeľu po výdatných raňajkách si pozrieme Banské múzeum v prírode, ktoré sa nachádza len 2 km od Banskej Štiavnice kde si pozrieme originálnu expozíciu dobových strojov a zariadení a tiež sfárame do bane v šachte Ondrej.......
Potom nás už čaká len cesta naspäť- smer Bratislava, napr. cez Krupinu, Želiezovce, Nové Zámky, Galanta.....Príchod do Bratislavy bude približne o 17.00-18.00 hod.
Cena tejto spanilej jazdy je 85 Eur, v cene je 2 x ubytovanie v luxusnom penzióne v dvojposteľových izbách s raňajkami (švédske stoly), 2 x večera v penzióne, 1 x sauna a výrivka v kúpeľnom centre penziónu, vstupné do Múzea vo Sv.Antone a Banského múzea v prírode, organizácia a zabezpečenie zájazdu.
Keďže región Banskej Štiavnice je obkolesený horami plnými divej zvery , je tu zrejmá bohatá tradícia poľovníctva a prípravy jedál z diviny. Náš penzión sa hrdí vychýrenou kuchyňou, zvlášť skúsenosťami s prípravou diviny, preto v prípade záujmu nám v sobotu šéfkuchár pripraví bohatú večeru - ochutnávku poľovníckych špecialít formou švédskych stolov. Ponuka jedál je nasledovná:
- Polievka z diviny
- Srnčie medajlónky s brusnicovou omáčkou
- Plnená divina (diviak) - šunka, šampiňóny, čučoriedky
- Sviečková na smotane z diviny s knedľou
- Divinový špíz - divina, slanina, sušené slivky, cibuľa
- Opekané zemiaky
- Dusená ryža
- Chlieb
- Baranie rohy a uhorky
- Nakrájaná zelenina - paradajky, paprika, uhorky, cibuľa, šalát
Táto výnimočná večera je však za príplatok 25 € na osobu a podľa záujmu si ju treba doobjednať pri rezervácií výjazdu.
Ak sa rozhodnete stráviť s nami tieto zaujímavé 3 dni, záväzne sa prihláste prosím do pondelka rána 17.9.2012 do 8.00 h a to buď , telefonicky na 0905/617 524,príp. mailom office@customchoppers.sk a následne zaplatením uvedenej sumy 85 Eur .Všetky Vaše otázky radi zodpovieme na vyššie uvedenom telefónnom čísle, alebo mailom. Počet miest je limitovaný preto v prípade záujmu neváhajte a včas si pobyt zarezervujte....

CUSTOM CHOPPERS SK, cestovná agentúra

Diskusia:

Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Vespa

HD-side-06-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »