ISSN 1336-6491 | Online: 1028 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30068
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17749)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12319)
Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (34)  [Verzia pre tlač] Tlač

Drž sa tam hore Lukáš...

 Zdieľať

Pridané: 03.02.2008 Autor: adrenaline
Čitatelia: 13647 [Novinky - In Memoriam]

Čaute všetci, určite poznáte tieto stránky a viete o čom sa tu píše. V piatok 21.7.2007 nás opustil super motorkár a ešte lepší kamarát. Týchto pár riadkov by som mu chcel venovať a hlavne si tým uctiť jeho pamiatku...

 Lukáš a jeho Honda VFR 750 na ten zvuk nikdy nezabudnem...
Lukáš a jeho Honda VFR 750 na ten zvuk nikdy nezabudnem...

 Spoločné výjazdy, Lukáš vždy vpredu. Bez teba to už nebude mať takú iskru...
Spoločné výjazdy, Lukáš vždy vpredu. Bez teba to už nebude mať takú iskru...

Miloval si svoju motorku nadovšetko na svete, mal si rád ten pocit keď ju prevetráš na ceste. Čo prežíval si s ňou to už my nevieme...

Bol si štastný a mal si úsmev na perách, vždy aj keď si stál vo dverách...
Dával si sa prekvapiť vždy keď si na nej mohol zažiariť. V tej rýchlosti netušil si čo sa môže stať, že aj ty môžeš tak skoro pri bránach neba a pekla stáť. Zlatko chcel si mať krídla, byť volný ako vták...
Teraz si ich dostal, tak si ich prosím ťa stráž. Bol si ako anjel na zemi a teraz si sa ním stal. Chcem už len jediné, aby si mňa a nás všetkých ktorých si mal rád ochraňoval...
Viem ti sľúbiť jediné, že keď príde môj čas ja prídem Zlatko za tebou a budeme spolu zas. Maj sa tam krásne, užívaj si nebo...

VŠETKÝM NÁM TU VEĽMI CHÝBAŠ!!!
/ Priateľka Veronika /

 Lukáš vždy usmiaty a vždy v perfektnej nálade...
Lukáš vždy usmiaty a vždy v perfektnej nálade...

Myslím že by vôbec nebola potreba písať takéto riadky keby ľudia bývali opatrnejší a hlavne dávali pozor nielen na seba ale aj na druhých.

Pridané: 03.02.2008 Autor: adrenaline Zdieľať

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (34)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »