Anketa:
Nový Ducati Superbike s V4 motorom?
ZdieľaťPridané: 23.01.2017 Autor: datadive
Čitatelia: 7616 [Bleskovky - Novinky]
Na predstavení MotoGP teamu továrne Ducati sa CEO Claudio Domenicali nechal počuť, že sú celkom blízko k novému superbajku s V4 motorom. Určite pred rokom 2019.
Nový V4 motor prevzatý z Desmosedici by sa mal objaviť v novom stroji pred nástupom továrenského teamu Ducati do sezóny 2019 World Super Bike Cup. Pre rok 2017 a 2018 sa počíta s modelom Panigale, ktorý ma nahradiť.
Dobrou a tou podstatnou správou je, že nový bajk bude mať aj svoju civilnú verziu, a nemalo by ísť o prémiovú záležitosť ako model Ducati Desmosedici RR alebo Superleggera, ale skôr o novú Panigale, a to hlavne cenovo.
Citácie:
CEO Ducati pán Domenicali pri otázke na nový V4 superbajk počas prezentácie Ducati MotoGP teamu povedal: "Motor ktorý máme v MotoGP je vEľmi spoľahlivý, ľahký, kompaktný a výkonný. Zvažujeme že by sme ho ponúkli zákazníkom. Motor sa musí samozrejme do sériovej podoby upraviť. Výsledkom by ale nemal byť exotický bike ako Desmosedici ale výkonný superbike."
Športový riaditeľ Ducati Corse Paulo Ciabatti naznačil kedy by sme mohli novú V4 očakávať: ‘mal by nahradiť Panigale po sezónach 2017 a 2018.’
zdroj : VisorDown
Video: Ducati Team MotoGP 2017 - záznam z tlačovky
Pridané: 23.01.2017 Autor: datadive Zdieľať
Súvisiace články:
- Ducati testuje nový superbike - bude mať V4 motor? - Herghott
- Intermot 2016: Harley Davidson s novými motormi - datadive
Ďalšie články tohto autora:
- Triumph Speed Triple 1050 S 2016 - chuligán nám dospel
- Nová Jawa 350 OHC?
- Intermot 2016: Harley Davidson s novými motormi
- Intermot 2016: Horex predstavil retro klasiku s VR6 motorom
- Intermot 2016: Novinky značky Indian
- Boli sme na siedmom ročníku Honda Fest, Lipno - Šumava 2016
- Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F
- Boli sme na BMW Motorrad Fest 2016 v Poľsku
- Harley-Davidson Praha druhý krát Kráľom Customov
- Yamaha NMAX 125 - každodenný život je súčasťou balenia (porovnanie s Hondou PCX)
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Galéria ku článku:
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!