Anketa:
Moto Katalóg - Honda @ 125 2002
Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme
Honda @ 125 2002:
| Foto: | |
|   | |
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda | 
| Model: | @ 125 | 
| Rok: | 2002 | 
| Kategória: | Skúter | 
| Motor: | |
| Typ motora: | jednovalec (4T) | 
| Objem: | 125 ccm | 
| Max. výkon: | 14.00 k (10.29 kW) / 9000 ot. | 
| Max. krútiaci moment: | 11.5 Nm / 7250 ot. | 
| Kompresný pomer: | 11.0:1 | 
| Vŕtanie x Zdvih: | 52.4 x 57.8 mm | 
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | automatická | 
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová | 
| Priemer bŕzd vpredu: | 220 mm | 
| Pneu vpredu: | 110/90-13M/C 56L | 
| Brzdy vzadu: | bubnová | 
| Priemer bŕzd vzadu: | 130 mm | 
| Pneu vzadu: | 130/70-13M/C 57L | 
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 120 kg | 
| Výška sedla: | 800 mm | 
| Šírka: | 700 mm | 
| Svetlá výška: | 130 mm | 
| Objem nádrže: | 9 l | 
Honda @ 125 vlastnia členovia:
- 123456
- 5o99
- Alkac007
- andrej1289
- andy74
- BadRrY
- bahniar125
- bali982
- bekus14
- benyk22
- boss5
- bratranec320
- cafefade
- CarrollBass
- castrol33
- CROWLONE
- Daniell
- Danlika
- Dejw2904
- Deny185
- didocool76
- elena
- ethernet
- Fabro
- greenarrow
- hondacbr2
- hondacr125r
- janci125cr
- Janco1995
- janislaw
- Janmoto
- jbelak
- jonas
- jurki201
- juro88
- kajlin
- karin1
- klasik2
- kontra
- krpa1
- krstitel
- lea333
- Lubos22
- LuKos
- Lulinka22
- Majkl429
- majo49
- maninko
- Marco1018
- Marco294
- marekhlina
- mariap969
- massasean
- MatoShadow
- matuliatko59
- Merih2011
- mikey84
- MiMkaCiK
- mino942
- misscho
- moric280
- motoskola
- murto01
- MUTU
- nationalist8
- office
- Pcxtatra
- petas888
- playandwin
- polepetkos
- Poncho
- quadbest
- radkaMazak
- rhavlat
- sammy222
- sikulka7
- Sjuzi777
- skank
- skutrista99
- skutristka
- soskar
- staryrider
- stemild
- strace
- susan063
- tamka
- Tina38
- Tom111
- travian
- tulo69
- tulubos
- VLADO453
- vrutky
- Washington
- zizu
- zlatunkava
Porovnanie motocyklov:
Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal: 
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!
 
			
![[]](/pictures/news/9737.m.jpg) Novinky 2026
 Novinky 2026 Články
 Články Video Galéria
 Video Galéria Tipy na výlet a trasy
 Tipy na výlet a trasy Foto Galéria
 Foto Galéria Pozadia / Wallpapers
 Pozadia / Wallpapers Moto katalóg
 Moto katalóg![[]](images/drop.gif) Daruj krv
 Daruj krv![[]](images/ph_lt.gif) Len Tak
 Len Tak![[]](images/ph_mt.gif) Moto turistika
 Moto turistika![[]](images/ph_mp.gif) Moto poradňa
 Moto poradňa![[]](images/ph_ms.gif) Motošport
 Motošport![[]](images/ph_um.gif) Ukradnuté moto
 Ukradnuté moto![[]](images/ph_nd.gif) Nehody
 Nehody![[]](images/ph_vj.gif) Výjazdy
 Výjazdy![[]](images/ph_cl.gif) Diskusie k Článkom
 Diskusie k Článkom![[]](images/ph_fs.gif) Diskusie k Fotosúťaži
 Diskusie k Fotosúťaži![[]](images/ph_wp.gif) Diskusie k Bodom Záujmu
 Diskusie k Bodom Záujmu![[]](images/ph_mr.gif) O motoride.sk
 O motoride.sk![[]](images/zabava.png) Zábava - Video, Audio, Foto
 Zábava - Video, Audio, Foto![[]](images/video.gif) Diskusie k videám
 Diskusie k videám![[]](images/ph_ot.gif) Off topic - Mimo tému
 Off topic - Mimo tému![[]](/pictures/technika/6720.m.png) 5 tipov ako prežiť začiatok moto sezóny
 5 tipov ako prežiť začiatok moto sezóny MOTORIDE.SK
 MOTORIDE.SK YouTube MR
 YouTube MR Instagram MR
 Instagram MR![[]](/pictures/news/6053.m.png) Kampaň Pozri 2x
 Kampaň Pozri 2x![[]](/pictures/turistika/9791.m.png) S Awiom do Indie
 S Awiom do Indie![[]](/pictures/turistika/9220.m.jpg) Pionierom na Nordkapp
 Pionierom na Nordkapp![[]](/pictures/turistika/8192.m.gif) Na Afrikách do Afriky
 Na Afrikách do Afriky![[]](/pictures/turistika/8823.m.png) VIETNAM moto trip
 VIETNAM moto trip 



 








