Anketa:
KAWASAKI ZX6R Ninja - LUCY
ZdieľaťPridané: 12.05.2003 Autor: rohi
Čitatelia: 20738 [Vaše stroje - Moja motorka]
Hi. Tak som konečne vymenil naháča za neakeho jogurtika.
Byvalá XJ-čka bola už namňa dosť pomalá a ani mi neseda dobre v zákrutách. No Ninja, to je iné kafé.
![]() |
Krásne si drží stopu. Motoricky je bezchybná. Mám tam racingové zvody+výfuk. A môžem povedať, že zvuk je perfektný. LUCY bola dovezená z Nemecka. R.v.: 1996.
![]() |
Takže zatial som spokojný. Je to niečo úžasné, jazdiť na tejto ľahučkej a dosť silnej mašinke.
![]() |
Pridané: 12.05.2003 Autor: rohi Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Kawasaki Ninja ZX-6R 1996:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Ninja ZX-6R |
Rok: | 1996 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 599 ccm |
Max. výkon: | 106.5 k (78.3 kW) / 12500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 63.7 Nm / 10000 ot. |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 182 kg |
Výška sedla: | 810 mm |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 230 km/h |
- NOVÉ Porovnaj 'Kawasaki Ninja ZX-6R' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Kawasaki Ninja ZX-6R' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Kawasaki Ninja ZX-6R 1996' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Kawasaki Ninja ZX-6R' na www.google.com
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:

Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!