Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3089 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29849
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17638)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12211)
Hodnotenie: (15 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (124)  [Verzia pre tlač] Tlač

Predstavujeme oblečenie RUKKA

 Zdieľať

Pridané: 04.10.2010 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 12875 [Novinky - PR článok]

Fínska spoločnosť Rukka vyvíja, vyrába a predáva technické a funkčné oblečenie z vysokokvalitných materiálov pre voľnočasové aktivity. Pozrime sa bližšie na ich históriu a najmä motocyklové oblečenie.

Rukka vyrába kolekcie pre rôzne športy, motocyklové oblečenie, golfové odevy, tepláky a teplákové súpravy, oblečenie do dažďa, zjazdové dresy, oblečenie na plachtenie a doplnky pre rôzne športové účely.

Ako sa to všetko začalo

V roku 1950 Roger Störling založil rodinný podnik "AB Sportsbeklädnad Urheiluvaatetus Oy" spočiatku so špecializáciou na jogging. Najstaršie výrobky boli vyrobené v kuchyni starého statku v mestečku Kokkola na západnom pobreží Fínska. Spoločnosť získala svoje prvé zváracie stroje a v roku 1953 rozšírila svoj sortiment v oblasti vodeodolného oblečenia. O tri roky neskôr sa firma presťahovala do novej budovy v centre mesta Kokkola, kde sa začala malosériová výroba.

V roku 1966 spoločnosť zmenila meno na ,,Rukka výrobky“ a v roku 1981 sa stala jednoducho Rukka Oy. Rukka je prezývka zakladateľa spoločnosti Rogera Störlinga.

V procese vývoja výrobku Rukka úzko spolupracuje s rôznymi inštitúciami, aby vytvorili dokonalý výrobok. Aktívne spolupracuje s dodávateľmi ako sú Gore a DuPont. Nové materiály sú vyvíjané a testované s ohľadom na vhodnosť pre funkčné oblečenie.

Každý druh materiálu je niekoľko krát testovaný. Samotný výrobný proces je tiež predmetom sústavného hodnotenia. V konečnej fáze vývoja profesionálnych testovačov a skúseností športových nadšencov vyhodnocujú funkčnosť prototypov v teréne. Skôr ako sa začne sériová výroba, vyhodnocujú sa nespočetné skúšky v extrémnych poveternostných podmienkach.

RUKKA ochrana a bezpečnosť

V posledných desaťročiach sa značka Rukka stala synonymom pre vysokokvalitné textilné motocyklové odevy a rok po roku fínsky výrobca prináša vysoko inovatívne riešenia. Ku kľúčovým cieľom vývoja a výroby patrí trvanlivosť.

Motocyklové oblečenie Rukka je navrhnuté a vyrobené podľa hesla Rukka ,,ochrana a bezpečnosť“, aby vyhoveli aj tým najprísnejším kritériám stanoveným pre počasie – odolnosť voči vode a jazdný komfort.

Všetky motocyklové odevy Rukka sú vybavené patentovanými chráničmi Rukka Air protectors. Patentované priedušné chrániče Rukka sú jediné na trhu, ktoré spĺňajú normu EN 1621 – 1 a funkčnosť vo všetkých poveternostných podmienkach. Elastická štruktúrovaná sieť rozdeľuje prípadný náraz do širšieho okolia a pôsobí ako tlmič.

ARMA PROTECTION TECHNOLOGY

MAXIMÁLNA OCHRANA, KOMFORT A FUNKČNOSŤ

Gore – Tex Pro Shell pre 100% vode / vetru odolnosť a priedušnosť.

Priedušnosť a odolnosť voči vode a vetru sú garantované 3-vrstvovým Gore-Tex ProShell s technológiou Armacor. Tento vyspelý materiál poskytuje vynikajúcu odolnosť proti roztrhnutiu oderu a tým mimoriadne dobrú ochranu.

ArmaProtection technológia prináša revolučnú teplotnú reguláciu Outlast, čo prispieva k teplotnej rovnováhe. Outlast pohlcuje a uvoľňuje teplo podľa okolitých podmienok a funguje ako vyrovnávacia teplotná pamäť.

AirCushion systém v rozkroku znižuje kondenzáciu a udržiava priaznivú klímu. Keprotec Antiglide zabraňuje posúvaniu jazdca na sedadle.

AIRPOWER TECHNOLOGY

MAXIMÁLNE POHODLIE AJ V HORÚCICH JAZDNÝCH PODMIENKACH

AirPower technológia využíva výhody Cordura AFT materiálov, ktorý bol vyvinutý Rukkou v spolupráci s DuPont. Vysokopevnostné polyamidové vlákna sú základom ľahkej, extrémne tenkej a oderu odolnej konštrukcie. Cordura AFT používa pletenú štruktúru, ktorá je vhodná najmä pre horúcu klímu.

Odnímateľná podšívka bundy a nohavíc je vyrobená z Gore-Tex Performance Shell a je priedušná a stopercentne odolná voči vetru a vode.

AirPower technológia prináša revolučnú teplotnú reguláciu Outlast, čo prispieva k teplotnej rovnováhe. Outlast pohlcuje a uvoľňuje teplo podľa okolitých podmienok a funguje ako vyrovnávacia teplotná pamäť.

CORDURA TECHNOLOGY

ŠPORT – ALLROAD – KAŽDODENNÉ POUŽITIE

Extrémne oderu odolná tkanina Cordura 500 je použitá ako vrchný materiál pre oblečenie Rukka Cordura technology. Gore-Tex performance Shell pre 100% vode a vetru odolnosť a priedušnosť.

Odnímateľná zateplená podšívka zvyšuje komfort pre širšie spektrum klimatických podmienok.

Dovozcom oblečenia značky RUKKA na Slovensko je firma:

PH KONZULTA s. r. o.
Zlatovská 27
911 05 Trenčín

tel: 032/658 75 55
fax: 032/652 65 71
rukka.com, www.hondatn.sk
email: hondatn@hondatn.sk

Mapa:

Pridané: 04.10.2010 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (15 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (124)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »