Anketa:
TRANSYLVÁNIA TOUR 2016 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotoakcie, Stretnutia - TRANSYLVÁNIA TOUR 2016
Kedy: | 11.06.2016 10:00 až 18.06.2016 19:00 |
---|---|
Kde: | ![]() |
Kto: | Braňo (custom999) vás pozýva |
Kontakt: | customchoppers.sk@gmail.com, +421 908 721 000 |
Pripravili sme pre Vás výjazd pod názvom TRANSYLVÁNIA TOUR 2016, v termíne
od 11 do 18.6
Predpokladaná dĺžka trasy je cca 3000 km, vyrazíme z Bratislavy cez Maďarsko, prejdeme východnými Karpatami pod Ukrajinou až do Moldavska, kde dva dni strávime v Kišiňove. Tu navštívime aj legendárne katakomby s vinnými pivnicami v meste Cricova. Následne sa presunieme do Rumunska, kde sa už tradične povozíme po nových cestách v krásnom prostredí Transylvánskych Álp, prejdeme Tranfagaras a Transalpinu... Na záver sa okúpeme vo wellnesse v Oradei a odtiaľ nás už čaká len presun domov.
Cena výjazdu je 499€/ osoba
Zahŕňa:
• ubytovanie na 7 nocí v hoteloch 3*a 4*
(dvojlôžková izba obsadená dvoma osobami)
• raňajky
• pitný režim počas jazdy (minerálka)
• občerstvenie počas jazdy (müsli tyčinky, croissanty)
• vstup na prehliadku vínnych pivníc v Moldavsku - Cricova
• ochutnávka vína s občerstvením "Regatul Vinului"
• služby doprovodu
• organizáciu
• program
• realizáciu výjazdu
• sprievodné vozidlo Mercedes Viano, ktoré je vybavené zariadením na menšie opravy počas výjazdu, možnosť odvozu nepojazdného motocykla ako aj motocyklistu v prípade zdravotných komplikácií, technických problémov.
Uzávierka je 28.5.2016 do 12:00 hod a zároveň je aj termínom úhrady na účet č.: 2622052613/1100
Prihlásiť sa môžete telefonicky na číslo: +421 908 732 065, alebo e mailom na: customchoppers.sk@gmail.com
Za prihláseného sa považuje osoba, ktorá má podpísanú platnú Zmluvu o poskytnutí služieb, a v deň uzávierky má zaplatenú dohodnutú cenu za službu Cestovnej agentúre, podľa tejto Zmluvy a Všeobecných podmienok účasti na zájazde.
CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., nezodpovedá za spôsobilosť a zdravie účastníkov. Každý účastník si počas cesty zodpovedá za svoje činy sám a CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., Vám môže pomôcť vyriešiť komplikácie vzniknuté počas cesty (technické problémy, zdravotné komplikácie,...).
Organizátor výjazdu cestovná agentúra CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., si vyhradzuje právo na zmenu termínu, prípadne úpravu ceny v odôvodnených prípadoch. Takáto skutočnosť bude včas oznámená.
Link na video z výjazdu TRANSYLVÁNIA TOUR 2015:
Video: www.youtube.com/watch?v=7SQzWvVxz88
Tešíme sa na Vašu účasť a dúfame, že zážitky, ktoré s nami zažijete budú pre Vás milou spomienkou na celý život!
Kolektív CUSTOM CHOPPERS
Diskusia:

TRANSYLVÁNIA TOUR 2016
Re: ivancsa: Fagaraš je sice bloknutý betónom,ale s moto tam neprejde vedľa neho len ten,kto nechce.V sobotu bol hore pred tunelom ešte sneh,ale 2 týždne a je po ňom.Smerom od Curtea De Agres neviem ako to vyzerá,to je pravda,ale do toho termínu tam veľa snehu nezostane.Skôr by som mal obavy z popadaných skál,ktoré sa trieštia a po ceste je veľa malých úlomkov.Tiež som tam využil sadu na opravu pneu.. Ja mrkám na stav Fagarašu hore na : [ |
TRANSYLVÁNIA TOUR 2016
Rumunsko robíme už tretí ročník vždy v tomto termíne zatiaľ sme nemali problém s prejazdom. |
TRANSYLVÁNIA TOUR 2016
Osobne idem radšej v termíne,keď je Fagaraš uzavretý,ako keď je otvorený.Premávka nulová,maximum nejaký mototuristi hore.Cez sezónu tam ideš slimačím tempom a hore máš preblém sa predrať medzi turistami.Alpina detto radšej pred sezónou.V piatok sme boli celý deň cestou na ňu a z nej sami.Pár Maďarov na moto,pár Čechov a jedno jediné auto,aj to si len prišli hore zašukať,len narazili na nás.Návrhy sice boli,že no problemo,my sa pridáme,ale z nejakého dôvodu potom zdrhli |
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!