Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Keď prvá moto je R1... - Diskusné fórum - Nehody
Sú chvíle v živote strážnych anjelov, keď nedokážu pohotovo reagovať prípadne nestihnú dôjsť na určené miesto včas. Preto sa nespoliehajte na šťastie či náhodu a jazdite vždy tak, aby ste vedeli pohotovo reagovať a bezpečne zastaviť.
Nech je toto fórum miestom tichej spomienky na tých, ktorí nedošli do cieľa, ale aj miestom varovania pre tých, ktorí sa chcú učiť na vlastných chybách.
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKeď prvá moto je R1... - Diskusné fórum - Nehody
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Re: Keď prvá moto je R1...
rozum a respekt a to ze na vas doma niekto caka a niekomu by stechybaly, ........vlastne uvedomenie si toho ked sadate na moto by vas malo na tej moto udrzat |
Re: Keď prvá moto je R1...
pridm par riadkov aj ja, zacinal som v rokuak si dobre pametam 2007 som si kupil moto, nemal som vodicak nic a dovtedy som na moto nesedel, dokonca ked som ju kupo |
Re: Keď prvá moto je R1...
RIP pre babenku. |
Re: Keď prvá moto je R1...
...tak mlady skusim Vam raz a navzdy vysvetlim,preco musite robit VP po skupinach a my sme dostali v 17tich rovno plne Acko, je to jednoduchy a prosty dovod, kedze ine moto ako MZ 150 a Jawa 350 si pomali na ceste nevidel a motoriek bolo v kazdom meste desat...tak bol pomer umrti motorkarov zanedbatelny a nenarusalo to priamo vyvoj a rast spolocnosti no v dnesnej dobe,ked 100koni kupis za facku a mrtvych motorkarov je kazdym rokom viac a viac, treba vam trosku pristrihnut kohutik...bo keby to takto islo dalej, za chvilku by uz nemal kto robit na dochodky a to je aj dovod preco musis jazdit podla predpisov a nosit prilbu, lebo mrtvy nemas pre spolocnost ziaden vyznam takze nech zije revolucia |
Re: Keď prvá moto je R1...
www.navratdoreality.cz/?p=view&id=10368 |
Re: Keď prvá moto je R1...
Netreba sa báť ked sadáš na velkú kubatúru, treba mať rešpekt a poznať svoje hranice. Kto sa bojí sadnúť na motorku tak nech nesadá vôbec lebo to môže zle dopadnúť. Mám úctu pred 1000-kami, ale pre tento moment je to pre mňa privela koní, a mám pred tým rešpekt. Zo 125-ky chcem presedlať na väčšiu kubatúru, a to je 600-vka povedzte si že som blázon a že o pár dní, týždňov, mesiacov mi budete R.I.P. -ovať , ale jedno vám poviem! Mám rozum a nie horúcu pravú ruku. Ako tu viacery píšu na silných mašinách, je to len o tom ako sa viete ovládať. Ked vás obehne na dialnici v 140-tke M3-ka v pondelok pri hustej premávke, a vy budete nielen seba (ked sa za ním rozbehnete) ale aj ostatných ohrozovať, tak vtedy človeku nepatrí moto do rúk. Jazdím rýchlo, aj ked mám len 125-ku, ALE LEN TAM KDE NEOHROZUJEM DRUHÝCH LUDÍ. Nevedel by som žiť keby niekoho iného zraním pri svojej bezočivej a rýchlej jazde... (môj názor, nikomu ho nenútim) |
Re: Keď prvá moto je R1...
Vsetko to je v hlave... Ja som zacal jazdit v 15tich, pred 10 rokmi...najprv skuter 50ccm, potom 125ccm skuter od yamahy, neskor yamaha drag star 650ccm, na ktorej som jazdil zhruba 4-5rokov a teraz po skoro 5 rocnej pauze som si kupil suzuki gsx-r 1000 K1...Dlho som uvazoval, ci to je rozumna volba, pozeral som aj nejake 600-vky, pripadne aj nahace, ale strasne sa mi paci jogurt-style, tak som si ho proste kupil. Viem, ze liter je dost a ta masina je fakt silna, ale zatial som nesiel rychlejsie, ako 150, ani nemam potrebu ist viac. Jazdim si vacsinou predpisanymi rychlostami a vychutnavam si jazdu...som taky relax jazdec na silnom stroji nemam potrebu sa predvadzat, ani nic podobne, takze si myslim, ze fakt to je len o tom, ci clovek premysla, alebo sa ukazuje pred inymi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Xader (12.06.2011 17:29) |
Re: Keď prvá moto je R1...
gixxerPP a ostatný, na jednej strane máte pravdu že pre blbcov ktorý by v 17-náske machrovali a nedajbože by sa nedožili 18-ky je tento zákon dobrý, ale ešte stále je malá skupinka jazdcov ktorý keby aj majú kone pod sebou vedia sa ovládať a boli vychovaný od rodičov tak aby rozmýšlali rozumom. a pre tých je nevýhoda toto rozčlenenie vodičákov... je to aj od mentality človeka čo spraví na tej ceste, a nie len od počtu rokov ktoré dovŕšil... je pravda že človek dospieva v neskorších rokoch (20+), ale berte na vedomie že sú aj výnimky ktoré majú rozum aj v mladšom veku... (môj názor, nikomu ho nenútim) |
Re: Keď prvá moto je R1...
serus.ja si myslim,ze na silnu motorku musi mat clovek rozum.ja som presedlal zo 175 rovno na 900rr.a celkom v pohode som si na nu zvikol.zatial bez padu. |
Re: Keď prvá moto je R1...
tatrnova Prečítal som si celú diskusiu od r.2006 nikde, naozaj NIKDE som nevidel, aby niekto čo i len slovom nejak hodnotil Vášho syna.. Naozaj nikde.. |
Re: Keď prvá moto je R1...
demmoo,ty máš šťastie,že si prežil možno teraz už si múdry,len sa podľa tvojich rečí aj správaj,bude to fajn.Ani človek neni robot a sme rôzný,mám veľa odjazdených kilometrou no na aute a všeličo som zažila na cestách až sa mi tajil dych.Počkajte si až budete mať svoje deti.Veľa šťastia. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Uplne suhlasim so Spike666. |
Re: Keď prvá moto je R1...
nehody su rozne niekedy nedostane motorkar prednost a kedze je zranitelnejsi tak to moze skoncit tragicky. ja som len kritizoval jazdu toho majstra na videu na zaciatku tejto stranky. mozno som sa vyjadril dost tvrdo, ale za svojim nazorom si stojim |
Re: Keď prvá moto je R1...
Spike666 mame na vec rovnaky nazor |
Re: Keď prvá moto je R1...
čistý degeš na motorke |
Re: Keď prvá moto je R1...
Tu bolest nepoznam kym ju nezazijem. takuto jazdu by som kludne prirovnal k pokusu o samovrazdu, len mu to nevyslo. nemam uctu k ludom co si vedome siahnu na zivot, alebo s nim takto hazarduju. v tom sa nase nazory lisia. |
Re: Keď prvá moto je R1...
musim prispiet, aj ked nerad...pani Tatrnova mylite sa, na vine nikdy nie jerychla jazda, vzdy je na vine CLOVEK, ktory rychlo jazdi...Spike ma pravdu, aj ked sam by som to povedal trosku jemnejsie, ako on... |
Re: Keď prvá moto je R1...
ešte si dosť mladý,abys pochopil tu bolesť rodiča.Je pravda že na vine je vetšinou rýchla jazda,ale ty nemáš právo sudiť a nadávať na niekoho koho si nepoznal.Prajem ti šťastné chvile na cestách. |
Re: Keď prvá moto je R1...
luto mi bude toho co spadol pri tej Roznave, lebo ak to bolo tak ako som opisoval tak to sa moze stat hocikomu aj mne. a na vine je mozno chvilka nepozornosti zly stav vozovky alebo spravil chybu vodic skodovky. no tohto by mi luto nebolo |
Re: Keď prvá moto je R1...
draha Alenka sorry že sa nad tým príspevkom len pousmejem. život je ako sviečka každemu raz dohorí. ale ten čo sňou chodí vo vetre tak k tomu úctu nemám. kebyže to nezvládne a rozplaští sa tam ako jogurt po ceste slzy by som neronil. može si za to sám. chorý nie som ja chorý je ten debo čo valil 260 po tej ceste. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Spike666-si chorý chlapec,bez úcty,len si dávaj pozor,abys nedopadnul tak isto.Je mi lúto nad tvojimi slovami pohrdania. |
Re: Keď prvá moto je R1...
richo coze tolko palcekov. chalan co vali po okreske 260 KM/h nema moj obdiv a keby jeb*l tak si nezasluzi ani moju lutost clovek ktory takto hazarduje so zivotom nema u mna cenu |
Re: Keď prvá moto je R1...
ten na tom videu ozaj borec. skoda ze nejeb*l do toho auta bola by vacsia sranda |
Re: Keď prvá moto je R1...
chlapci je moc fajn že poznate svoje hranice,no dokedy?nemožem sa dodnes zmieriť s tým že som stratila prave na takej to mašine syna,aj on si bol istý.Prajem Vám veľ šťastných kilometov |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja mam 22, jazdim na R1 a poznam svoje hranice. ale su borci co su davno po 30tke a na tku masinu by som ich neposadil |
Re: Keď prvá moto je R1...
a niekde je predpisane ze jazdit sa smie len v zime? motorka ma byt o slobode ale ako to tu citam za chvilu niekto vyda prirucku ako sa smie jazdit.....bod cislo 5 nehres do prilby... |
Re: Keď prvá moto je R1...
ešte zima z ďaleka nezkončila a už chlapci vyťahuju motorky,neverila som vlastnym očiam,keď som ich stretala.Kde sa hrniete? |
Re: Keď prvá moto je R1...
Suhlasim s obmedzenim vykonu moto pre zaciatocnikov. Nie preto, ze by som niekomu nechcel dopriat sviznu jazdu, ale kvoli tomu, ze mam za sebou vela rokov jazdenia na moto a autach. Sam som preskakal od babetty, pioniera, simsona, emzety, malej cbr a po nielkorocnej pauze jazdim teraz na malom strome. |
Re: Keď prvá moto je R1...
no predstavte si ze som sedel na takej sile a dokonca som sa aj pohyboval....a som tu ...asi zazrak.tato diskusia aj tak nema cenu ako tu uz bolo napisane kto nema v hlave tomu niet pomoci |
Re: Keď prvá moto je R1...
nie chlapče,nik sa nechce hadať,len raz hádam budeš v roli rodiča,pochopíš.Nepovedala som že sila motorky je na vine a dufam,že ty nepatríš medzi tých ko..tou. Sedel si ty aspoň na takej sile?Ktož vie ako by si skončil |
Re: Keď prvá moto je R1...
a nechcem sa tu hadat s niekym koho ovladaju emocie aj ja by som bol zaujaty keby mi syn umrel na masine .....ruku na srdce 90percent "sportovcov" jazdia ako ko..ti ale motorka moze za to ze je taka silna nie ten co na nej sedi ze? |
Re: Keď prvá moto je R1...
ok Mikey ja som zabudol ved ja sa len pustam dole kopcom na neutral a hore kopcom musim radit za jeden vazne ziadny vykon ako hovoris......ked niekoho treba vodit za ruku jeho problem |
Re: Keď prvá moto je R1...
no mam kamosa,mal 2-3 roky prvu moto diverson 900,lital na tem jak magor 3 -4 krat sa na tem vydrbal,hovorim ju jazdi opatrne ,sak ma uz skoro 30rokof,ale ne ,teraz pred 2 tydnami bol u mna ukazat delo,kere furt scel R1,no reku parada,pekna ,v nedzelu mu volam ze pod sa prevest,on lezim dolamany vydrbal sa motorka ze vraj do srotu to mam od byvalych kolegov,ale oni zas toho nataraju,ja furt hovorim ,do to nema v gebule pokope,temu je nebezpecna aj babeta |
Re: Keď prvá moto je R1...
havran este nesedel na motocykli...ma skusenost iba z objemom,bez vykonu...ignore |
Re: Keď prvá moto je R1...
havran: jasne chalan si vyhoni a ide :D a co taka baba?:D nekere su po tom este nadrzanejsie:D |
Re: Keď prvá moto je R1...
to o com tu kecate? sak ked neviete ovladat svoje telo a mavaju s vami hormony tak si vyhonte a az potom sadajte na motorku....kazdy ma svoj rozum ja som nemusel jazdit na ziadnej jawe ani nic....prva moto bola 600 teraz mam 1500 aj ked cruiser a stale zijem nemal som ani jednu buracku dokonca som ani macku nikdy nezrazil...tak co mate daku poruchu?sak na moto sa da aj inak jazdit ako plny kotol |
Re: Keď prvá moto je R1...
je to velká chyba,že sa sem dostali tieto velké kubatury,mladý nemaju prax a navyše u nas su zlé cesty a myslím si že aj keď su ojazdené aj tak su drahé.Klobuk dolu pred dobrými predajcami |
Re: Keď prvá moto je R1...
Poznam zopar predajcov, mozno preto som si dovolil povedat ze sa "snazia" dohovorit aby si neskuseni jazdec nekupit litrovu RR-ku. Ale tiez, ako som povedal, ked predajcovi do ruky raz niekto strci 10 litrov za motorku, tak verim ze nebude stat za svojim a dalej ho prehovarat nech kupi slabsiu (spravidla lacnejsiu). |
Re: Keď prvá moto je R1...
nemáš pravdu,ten predajca by bol hlupi,aby niekoho odhovaral od kupi silnej kubaturi,naopak,je rád že viac zarobí. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Jednoznacne suhlasim s novym zakonom - velka moto od 35 kw - od 24 rokov.. |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja som mala prvy bike yamaha yzf-r 125 a teraz mam 6kilo .ninju no ale na prvu motorkyu na R1 sadnut??to chce odvahu |
Re: Keď prvá moto je R1...
uprimnu sustrast mam traz len simsona pretoze namam vodicak na vecsi obsah ... presiel som sa na 400-vke a uz ta spod seba trhala asfalt |
Re: Keď prvá moto je R1...
chlapci zlatí keď čitam ako lahkovazne,podaktorý,beriete silu R1,je mi smutno.Zahynul mi na nej moj 23r.syn a verte je to ktuta bolest pre vsetkych členou rodiny.Mam rada motorky hoc mam 48r. a mojim snom je ovladat tu silu.Skusala som to na 350tke a nedopadlo to dobre,no moj syn od mala snival a kreslil si R1,drel na ňu v zahranici,mal ju iba pol roka,pred dvoma roky prisil na dovolenku a hned druhy den bol jeho posledny.Prosim davajte si pozor.Nikdy som si ani na tu motorku nesadla iba som ju obdivovala a bala sa tej sily.Markova mama |
Re: Keď prvá moto je R1...
uff...tak to bolo o .... fus...ale mal stastie ze nespanikaril a nezacal brzdit, ale sa vyhol |
Re: Keď prvá moto je R1...
Superšport ako prvá moto naozaj nie je vhodný a asi ani ako druhá... Chce to mat už cosi odjazdené a mať ten spravny cit pre moto.. |
Re: Keď prvá moto je R1...
to teda neviem, no viem ze som si prave stanovil koniec mojej motorkarskej karieri. Az ma raz budu tlacit tak ako mas v profile dve stavnate holky do kopca na motorke Som si povedal, ze ak sa to niekedy udeje, tak si poviem dost |
Re: Keď prvá moto je R1...
To delenie vodicakov je dobra vec , ale opat to niekto upravil na KOMERCNE ucely . To nie je normalne kolko sa za to vsetko plati. To ako clovek jazdi (ci uz na moto alebo autom, bezpecne alebo dementne), nemusi zavisiet od veku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil moloch (03.10.2009 14:32) |
Re: Keď prvá moto je R1...
je to celé len o ochrane mladých motorkárov lebo tiež nemá logiku, aby si v 18 mohol dostať vodičák na auto, čo je kľudne aj ferrari a na motorku 1000 nie. |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja som prestupil na gsxr 1000 k2 po asi 10000km na pionieri,13000 km na jawe 350/640 a 40000km na suzuki rf 600.najprv to bol obrovsky respekt.teraz to uz je v pohode.gsxri sa nebojim kvoli tomu ze nemam potrebu s nou chodit rychlo max 130-140,paci sa mi ten pocit mat pod sebou tu silu-aj ked nevyuzitu.pre tych co uvazuju hned o litri.mam kamarata co ma cagivu raptor 1000- jeho uplne prva moto jazdi uz 4.rok.podla mna je to o rozume,pude sebazachovy a osude.na bezne jazdenie je motorka zo 150 konmi a viac uplne zbytocna.staci 600 a´120 koni |
Re: Keď prvá moto je R1...
Oco bol,alebo je motorkárskym vírusom napadnutý??.... Krpec,ja mám syna motorkára a tiež jazdím roky na CBR-e A tak isto,ako Tvoj oco sa o neho bojím,hoci osud nezmením .Urob ocovi aspoň tolko,že ho nebudeš dráždiť jazdou po zadnom,prednom...gumovačkami atď On v podstate chce len a len pokoj a pohodu a koniec koncov sa o Teba bojí...rešpektuj to Hej? |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ehhmmm... R1.. v 18 ? ja mam 15 a mam 50 .. a oco este tezas do mna zakazdym ked sadnem na motorku huka ze pomaly... neplas sa pzor daj v zakrute nieze spadnes. .. ZABIJES SA.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krpec15 (20.06.2009 18:50) |
Re: Keď prvá moto je R1...
Tiez som dost skocil zo 175 (nikdy na normalnej ceste) na cbr 600f a sam vidim, ze je to velky skok, ze jaksi za nou nestiham a tak sa musim krotit..urcite je lepsie a lahsie naucit sa niektore veci na slabsej kubature...samozrejme po prvych 600km som sa dost dobre vyj...chvalabohu stastny koniec....teraz dva krat zvazim.. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Nooo...tak tu sa už ukájať nepotrebuje nikto .Alebo že by niekoho z vás chytla druhá puberta???, |
Re: Keď prvá moto je R1...
Sme takáto partia: |
Re: Keď prvá moto je R1...
zbrdlowski niekto skrotne a niekto neskrotne .Je to o samoukájaní .Pozri si rubriku nehody |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ja osobne si nemyslim, ze kupovat si supersporta v mladom veku je to spravne riesenie. Je to ako krotit dravu selmu, kua tokolo koni, to zrychlenie. ten adrenalin. Neverim, ze clovek odola tomu aby to cas od casu neprevetral. Najskor len na prehladnych usekoch, potom aj hentam aj tu aj tam... A jedneho dna to nezvladne. Ono aj Murphyho zakon hovori: Keď máš v ruke kladivo, všetko ostatné ti pripadá ako klinec. A mat hentaku silu pod zadkom, ved to je miestenka na cintorin. Ten moj blabotak, co ho sedlam ma nejakych 50 koni? a aj to dokaze vyrazit jak raketa (pre mna) neviem si predstavit co by som robil, mat nejakeho nadupaneho SS. |
Re: Keď prvá moto je R1...
caute vsetci,tak ktej R1ke len tolko ze klobuk dolu pred drzostou tej babenky,nezelam nikomu aby sa vyrubal,naopak tesim sa ked sa vsetci vratime po jazdach v poriadku,ale u takych borcou ako slecinka sa to inac hadam ani neda.mal som liter CBR ku,viem co dokaze takato masinka ale pred nou som mal niekolko mensich kubatur aby som si trufol...teraz mam R6ku,myslim ze uplne staci,chcel som R1 ale v podstate niet preco som spokojny,nie je totiz dolezite mat viac koni ale naucit sa dobre jazdit aby si mal radost stej jazdy.rychlo na rovine vieme vsetci....tak drzim palce aby sa vam nikomu nic nestalo... |
Re: Keď prvá moto je R1...
Lorrynka , neviem kto ako , ale keď sadám pred domom na moto , vždy mi prejde hlavou to,či to nie je naposledy .Nie je to deformácia , ale rešpekt .Ako som už písal,nie je to vždy vo tvojich rukách a v hlave .Je to žiaľ tak as tým sa treba vyrovnať |
Re: Keď prvá moto je R1...
cavte .. no taze hodim aj ja par riadkov.. taze ja motorku zatim nemam ale koncom leta si chcem kupit nejaku 250tku - na vacsiu si netrufnem, a ani nepotrebujem , lebo som si ista ze by som uz mala kyticku dakde... No ale podla mna nejde o to aka motorka, aj na babete sa mozes zabit, ak ta niekto sejme ... proste PDO, a s tym musi kazdy ratat, kto sadne na motorku |
Re: Keď prvá moto je R1...
Junior........ ale je tu ten problém...zabije Ťa ten,kto Ti nedá prednost,nemá vodičák,poistku,je opitý ...a jazdí na starom žiguláku |
Re: Keď prvá moto je R1...
zdravím no tak aj ja prispejem do tejto témy jazdím od malička na "veteránoch" jawa 125, jawa 250, MZ a ČZta + stará honda 600 a tiež súhlasím s tým, že treba veľmi veľmi vela najazdiť a zažiť... stretnúť pár jeb... vodičov čo nerešpektujú nič a pár krát zistiť, že aj hlavná cesta môže byť zrazu "vedlajšia" teraz mám skoro 21 a kúpil som new mašinku Hondu cbf 125 som plne spokojný a na vyššiu kubatúru má podla mňa každý svoj čas držte sa a nezabite sa |
Re: Keď prvá moto je R1...
po predchadzajucom prispevku od maminy je tazke napisat cokolvek .... |
Re: Keď prvá moto je R1...
milí motorkári, musím sa zapojiť do vašej diskusie. Som mamina mŕtveho motorkára Tomáša/ zomrel 17.09.06/Nezabudnem na jeho vetu, keď si kúpil v apríli 2006 HONDU 500 a povedal" neboj mami, ja sa len trochu povozím a v jeseni ju predám, určite drahšie ako som ju kúpil."Bohužial mal pravdu - povozil sa len trochu lebo 23.07.06 havaroval a 8-týždňou bojoval o život a napolon zomrel, teda predal ju za najdrahšiu cenu akú si vie niekto predstaviť. Nechcem vás deprimovať, ale stále pripomínam, myslite aj na najbližších ktorí vás milujú a chráňte si to najdrahšie život. Môj Tomáš nebol ani príliš mladý, mal už 27 roko a bol skúsený šofér. Nemusí to byť vždy len o skúsenostiach, ale aj o priazni osudu.Tomášovi osud neprial vôbe, po ťažkej dopravnej nehode nedostal okamžitú adekvátnu pomoc a jeho organizmus, napriek 8-týždňovému boju boj prehral. Verím, že jemu je dobre a mi tu trpíme a učíme sa žiť. Veľa šťastných kilometrov Tomášova mamina |
Re: Keď prvá moto je R1...
to iste kamarat!Mal len MZ 150,ziadny vztah k motorkam ale potom si zmyslel ze chce motorku a hned dvojročnu R1.Nevyberal podla tohoco je prenho njalepsie,alebo co mu najviac vyhovuje a sedi a co vyuzije,ale podla toho aby bol cim vacsi frajer a nakoniec to dopadlo velmi zle.Prisiel o moto,no lepsie ako o zivot.Vyuzijete R1 na nasich cestach ak sa chcete povozit,sem tam urobit niejaky vylet??Nie ,vyuzijete na frajerinu ze to ma tolko koni ako kilo a ked chcete ist tam kde ta moto patri musite ist na okruh do Brna alebo Madarska.A ak to mam vytočit len po dialnici a po par hodinach byt ako dolamany....Pič..Mal som aj ja GSXR 750,teraz mam Bandit a dalsie moto bude nieco lahsie aby som sa necitil ako na tanku |
Re: Keď prvá moto je R1...
ozaj netuším čo proti R1 všetci máte. samozrejme budí rešpekt a tak to má byť. mal som ju a každý kto si ju niekedy kupil alebo jazdil na nej mi dá za pravdu že je to motka, ktorá padne do ruky každému, nízka váha, vysoký výkon, dobré brzdy a o krízových situáciách ked máš naložené 298km/h po ktoré digi tachometer ukazuje je asi zbitočné rozprávať to sa nedá prežiť pri kreške na žiadnej motke možno len na okruhu v super modernej kombinéze. kto vie čo jazdí slečna dnes. možno má opäť R1. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ahojte, moj nazor je taky, ze urcite treba zacinat od mensieho. Ono si clovek rychlo zvykne aj na silnejsiu motorku a vacsie rychlosti, ale nech mi nikto nehovori, ze co ja viem po 5000km ju dokaze niaky mlady frkam (trebars aj ja) ukorigovat v krizovych situaciach. Za idealnych podmienok je to pohoda, ale ked sa cosi zomele tak uz moze byt neskoro. A obvzlast pozor treba davat na tych ´´synčekov bohatych fotríkov´´. |
Re: Keď prvá moto je R1...
No tiez som nato isiel postupne R1 je silna kawa aj pre chalanov co maju uz co to odjazdene ale tazko sudit tuto situacii ak nevieme co vlastne holka prezivala ci nemala skrat a nechcela ho len vyvetrat z hlavy,trochu to prepiskla su aj ine sposoby napr.box.vrece |
Re: Keď prvá moto je R1...
Po dlhom čase konečne aj nejaká rozumná adekvátna odpoveď...Blazex ... Niet čo dodať |
Re: Keď prvá moto je R1...
mam svoje roky!!! ale či mám liter alebo menej treba si uvedomiť čo mám pod sebou!!!!! je rozdiel ak mám pod sebou 170 koní alebo 90 koní aj ked obsah bude rovnaký. všetko závisí od nás. ak mám peknu rovinku tak vysolím aj ja tomu ale musím byť sám. sám sa mojej mašiny bojím. nie že by som bol posero ale je nevy spitatelná. také su gsx_ry |
Re: Keď prvá moto je R1...
Takze ta 750 je normalne oficialne prihlasena s papiermi poistkou a vsetkym co ma byt. Vyuzivam ju na bezne cesty na vylety sam alebo s priatelkou. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Len mi prosím ťa vysvetli prečo jedna na okruh /600/ a druhá /750/ na.....čo? Nechápem,možno , keď vysvetlíš , pochopím |
Re: Keď prvá moto je R1...
Takze presiel rok od kedy som kupil GSX-R 750 a som stale tu. Neuveritelne co? Teda aspon pre niektorych. Chcem len potvrdit moju toriu, ze ked jazdis s rozumom a nie s pravou rukou tak je to v pohode. A este nieco k mojej 750 pribudla aj GSX-R 600, ktoru vyuzivam cisto pre okruhy. Okruh je skvela vec na vyblbnutie. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ilyp.Tvoj príspevok svedčí o Tvojom zdravom úsudku na začiatočnícke orgie vo vyššej kubatúre. .Nedal si sa zviesť silnými rečami a dobre si urobil .Ak sa proste teraz na vyšší výkon necítiš,.. alebo si sa rozhodol o menšej kubatúre,nič si nepokazil,naopak.Vyjazdíš sa , postretávaš blbcov na cestách...zvykneš si .A po čase zatrasieš somárikom abude aj lepšejšie vozenie |
Re: Keď prvá moto je R1...
Netreba zabudat na to ze moto je nebezpecna ci mas babetu, alebo R1. Chujov je na cestach dost a krizovka pride tra la la. |
Re: Keď prvá moto je R1...
|
Re: Keď prvá moto je R1...
ja mam 19 a v 18tich som si kupil rr919....ale jazdim uz skoro od piatich rokov....taze dost dlho podla mna....prva moto na ceste v premavke bola gs500e,a to som mal co robit na semaforoch a pruhy...atd |
Re: Keď prvá moto je R1...
gabko: a talo sa mu nieco? |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja sa chystam na jar zadovazit si gsx r 600 alebo 750 (moje prve moto). Dufam, ze sa do tejto rubriky potom nedostanem |
Re: Keď prvá moto je R1...
k tym motorkam s 25kw... ja som teraz pred 2tyzdnami kupil noveho Fazera600 bloknuteho na 25kw a yamaha ma aj dalsie modely ktore sa daju takto bloknuk... to len tak okrajovo :D |
Re: Keď prvá moto je R1...
no ja len dufam že nedopadnem rovnako,,prva motorka čo mam a to ju mam asi dva týždne,,je Varadero XL 1000,,a to som predtým na nicom nesedel,,no na tomto som sa vozil týžden v kuse a nejde mi to zle,,ucim sa rýchlo,,už som zdrhal aj policajtom,, |
Re: Keď prvá moto je R1...
gabko24: ako vravýš...niektorý chodia ako blázni aj keď sú pokročilí |
Re: Keď prvá moto je R1...
Aj ja som mal dobreho kamarata este zo strednej skoly,zacali sme spolu s motorkami?lenze,kym som ja kupil ER 500 on uz mal kupenu R1. Uz sme boli dohudnuty ze sa vyrazime volakde?ale nevyslo to lebo sa nevedel dockat kym sa mu spravi stabilizator. Dostal balanc pri rychlosti260km/h odletel s motorkou a este jeho hlavu chitila dobravna tabula. Takze tak s timy silnimi motorkami hned na zaciatik!!!!!!!!!!!!!!! |
Re: Keď prvá moto je R1...
tino: chcem bidiet tu tvoju 1400 hp scaniu.. co tam mas 3 motory? preboha uvedom sa a nastuduj si akych vykonov sa vyrabaju trucky.. alebo ty mas nieco extra? |
Re: Keď prvá moto je R1...
Barney Rentar teaches motorcycle safety. He said many bikers can avoid accidents by taking a safety course. |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce