ISSN 1336-6491 | Online: 2237 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29865
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17644)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12221)

Video-Foto Galéria - Custom Bike Show Bad Salzuflen 2012 - časť 3

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Custom Bike Show Bad Salzuflen 2012 - časť 3

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 34.

11.12.2012 - Cacao

 ako prikryť monstera pokrivenými plechmi

11.12.2012 - Cacao

 upravená gts 1000

11.12.2012 - Cacao

 špagátová variácia

11.12.2012 - Cacao

 také svetlo nemá naozaj nik

11.12.2012 - Cacao

 každý tankuje svoje PHM

11.12.2012 - Cacao

 späť do reality - čo bolo raz pekné, navždy zostane pekné

11.12.2012 - Cacao

  jediný motard na výstavisku

11.12.2012 - Cacao

 Ducatka má s HD spoločný iba počet a usporiadanie valcov a (tie staršie) spôsob chladenia.

11.12.2012 - Cacao

 cit pre detail

11.12.2012 - Cacao

 talianska krása na vypletaných kolesách

11.12.2012 - Cacao

Custom Bike Show Bad Salzuflen 2012 - časť 3

11.12.2012 - Cacao

 za obeť padla časť zadnej kyvky, ktorá musela byť odstránená a diera po odstránení zavarená. Aké jednoduché.

11.12.2012 - Cacao

 úroveň diela podtrhujú vypletané kolesá,  ktoré bez problémov zvládnu bezdušové pneumatiky. Trocha problém s čistením, ale inak ...

11.12.2012 - Cacao

 uff

11.12.2012 - Cacao

 PainTTless

11.12.2012 - Cacao

 možno už niekto do motorky letecký motor namontoval, ale na vlastné oči som to videl prvý krát

11.12.2012 - Cacao

 subtilná predná vidlica má čo niesť

11.12.2012 - Cacao

 základ tejto prestavby v duchu so začiatku minulého storočia spočíva v niečom naozaj z toho obdobia, ale inak sa konštruktérskej fantázii medze nekládli

11.12.2012 - Cacao

 palubovka a radiaca kulisa

11.12.2012 - Cacao

 iba kotúčové brzdy prezrádzajú dátum vzniku

11.12.2012 - Cacao

keď sa niekto hrá s kružidlom a ohýbačkou...

11.12.2012 - Cacao

 MZ-ta diesel - variant lacnej motorizácie pre bývalú NDR

11.12.2012 - Cacao

 tento autor obľubuje autosúčiastky pre stavbu mtc

11.12.2012 - Cacao

 serie na STK a koho naháňa vo svojom voľnom čase, to ani nebudem radšej reprodukovať A to už plynulo prechádzame do kategórie ú.....

11.12.2012 - Cacao

 ani nemusím písať, že v tomto stánku mali stále plno ..!

11.12.2012 - Cacao

 spomienka na II. Sv. vojnu

11.12.2012 - Cacao

 spomienka na... "...neviem si spomenúť, čo som to vtedy bral , keď som to takto do....al (dotvoril)""

11.12.2012 - Cacao

 "Na kone!" "Nemáme!" "Aha, ...tak  štartujme!"

11.12.2012 - Cacao

 keď si niekto nemôže zvyknúť na to, že ho prepustili zo služby a kúpi si motorku

11.12.2012 - Cacao

 nepohodlne a šikmo

11.12.2012 - Cacao

 nepohodlne, ale farebne zladené

11.12.2012 - Cacao

 nepohodlne a na skrutkách

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »