ISSN 1336-6491 | Online: 1947 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29865
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17644)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12221)

Video-Foto Galéria - Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 39.

12.01.2007 - Awia

VIDEO Pozri si video
Video - Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Cesta na Izru

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Pozor štátna hranica

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Cesta na Izru

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Cesta na Izru

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Šturec

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Na Šturci

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Duchonka 2005

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Jankov vršok

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Kokava

12.01.2007 - Awia

Klenovec

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Klenovec

12.01.2007 - Awia

Štítnik

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Dadi pri tréningovom kole

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Dadi pri tréningovom kole

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Scooter Cup, Sverepec, 2006

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Na šturci

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Turňa

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km - Aniel v obci Háj

12.01.2007 - Awia

Tiesňava na ceste z obce Háj do Hačavy

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Štós

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Úhorná

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Úhorná

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Na vrchole zjazdovky Červený breh (pri hľadaní cache)

12.01.2007 - Awia

Test Honda SCV 100 Lead po 10 000 km<br />
Keď mu mesto leží pri nohách...

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »