ISSN 1336-6491 | Online: 2312 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29848
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17637)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12211)

Video-Foto Galéria - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 55.

11.02.2018 - Awia

10.02.2018 13:11 - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

10.02.2018 13:11 - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

10.02.2018 15:33 - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

10.02.2018 15:33 - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-C4 Tour - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-C4 Tour komunikátor - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-C4 Tour - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-C4 Tour - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-C4 Tour - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-C4 Tour - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-C4 Tour - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-E1 Adventure - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-E1 Adventure - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held H-E1 Adventure - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held 2 v jednom - Air n Dry rukavice - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held 2 v jednom - Air n Dry rukavice - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held In and Over membrane - Gore-Tex - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held In and Over membrane - Gore-Tex - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held In and Over membrane - Gore-Tex - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Clip in airbag vesta - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Clip in airbag vesta - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Clip in airbag vesta - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Boodie - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Lumberjack  - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Jester - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

Retro / café prilba Root - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

10.02.2018 17:02 - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

10.02.2018 17:02 - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

11.02.2018 - Awia

10.02.2018 17:04 - Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie
aci-03-main

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »