Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 774 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30229
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17833)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12396)

Video-Foto Galéria - Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 53.

09.04.2015 - Masochista

Talianské kapučínko - Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800
Porovnávačka: 5x MV Agusta -...

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta F3 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 1090R - Porovnávačka: 5x MV Agusta
MV Agusta Brutale 1090R - Porovnávačka:...

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800
Porovnávačka: 5x MV Agusta -...

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 800 vzadu F3 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta F3 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 1090R a F3 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 1090R - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800
Porovnávačka: 5x MV Agusta -...

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta F3 800 a Brutale 1090R - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 800 vzadu F3 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta
MV Agusta Brutale 800 vzadu F3...

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Rivale 800 vzadu Brutale 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta F3 800 naháňa Brutale 800 Dragster - Porovnávačka: 5x MV Agusta
MV Agusta F3 800 naháňa Brutale...

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 1090R - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

Porovnávačka: 5x MV Agusta - Brutale 1090R, Brutale 800, Brutale 800 Dragster, 800 Rivale a F3 800

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 800 Dragster a Brutale 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta

09.04.2015 - Masochista

MV Agusta Brutale 800 Dragster - vzadu Rivale - Porovnávačka: 5x MV Agusta

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »