ISSN 1336-6491 | Online: 1488 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31638
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18491)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13147)

Video-Foto Galéria - Show Bikes alebo kreativita bez hranc..

| 1 2 3 4 5 | Nasledujúce

Zobrazujem obrázky 129 až 160 z cekového počtu: 145.

05.05.2002 - feci

GRAN PREMIO MARLBORO DE ESPAñA 5.5.2002

19.02.2002 - Awia

<B>MV Augusta</B>

09.02.2002 - Harly

<B>Yamaha XS 650</b>, dvojvalcová klasika ako má byť...

06.02.2002 - Awia

Je to vobec este motorka ???

04.02.2002 - Awia

<B>Harley Davidson</B> ako má byť

31.01.2002 - Awia

Jednoducho trike...

11.01.2002 - Awia

3+1 grátis :-)

31.12.2001 - Awia

Fantázia alebo skutočnosť ???

07.12.2001 - feci

Marine Turbine Technologies Y2K Superbike 2002

23.11.2001 - Awia

Verili by ste, že tento nádhrný motocykel vznikol z <B>Kawasaki Z900</B> z roku 1978...<BR>
Samozrejme nebolo to také jednoduché, boli použité diely zo <B>Suzuky GSX-R, Yamahy FZR 1000, Hondy VFR 400</B> a <B>NSR</B>...<BR>
Ale výsledok rozhodne stojí zato...<BR>
<A href="http://www.mcnews.com.au/ClassicsCustoms/Kawasaki/z9_special.htm" TARGET="_newwin">Bližšie info tu (v Anglištine)</A><BR>

23.11.2001 - Awia

Nie je ti zima dievčatko ???<BR> 
Zdroj: <A HREF="http://www.fighters-magazin.de/" TARGET="_newwin">http://www.fighters-magazin.de</a></p>

22.11.2001 - Awia

Kto zistí v akom motocykli má tento <B>ShowBike</b> základ ???<br>
<b>drstak &lt;drstak@volny.cz&gt;</b> tvrdí:<br>
Show-bike č. 58 je SUZUKI GSF 400 (tzv. malý Bandit). A řekněte že ne! :o)

09.11.2001 - Awia

Tento <B>V-MAX</B> vyzerá naozaj lákavo...<BR><BR>
Mimochodom všimli ste si doplnkový tlmič na prednej vidlici, asi mal mäkké pruženie...

08.11.2001 - Awia

<B>TRIKE</B> alebo trojkola, hybrid motocykla a auta. <BR>
Chcel by som sa raz odviesť, aby som zistil či sú jazdné vlastnosti také slabé ako si myslím...<BR>
Na druhej strane však musím uznat, že to vyzerá štýlovo...

07.11.2001 - Awia

<B>Červený diabol</B>, tu je už problém zistiť aké srdce mu bije...<br />Vraj je to: VZ 800 Marauder v úprave Higway Hawk special...

06.11.2001 - Awia

<B>Penz SP-14 Performance</B><BR>
Motocykel na ktorom mal v auguste 2001 nehodu <B>Herman Maier</B>, známy Rakúzky lyžiar.<BR>
Nehodu nezavinil...<BR>

02.11.2001 - Awia

Čo by ste povedali na takéhoto Harleya

 

| 1 2 3 4 5 | Nasledujúce

Ostatné Galérie
Kawasaki Good Times Tour

Vespa

HD-side-06-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »