Anketa:
Moto Inzercia - Najnovšie inzeráty
Vyber rubriku:

Vitajte v inzertnom centre servra motoride.sk
Čo máme nového?
- Nové rozdelenie rubrík: Motocykle, Doplnky, Náhradné diely a Ostatné.
- Upravené a sprehľadnené filtrovanie podľa viacerých kritérií.
- Doplnené nové údaje pre inzerovanie motoriek (kúpa, predaj a výmena moto):
- Rok výroby
- najazdené km
- Kategória (Supersport, CCC, atď)
- Výkon: do 11kW, do 35 kW, nad 35 kW
- TP/EČV - áno, nie
- Havarované/poškodené - áno nie
- Typ produktu pre inzer=aty v rukrike Doplnky, Náhradné diely a Ostatné.
- Ku každému inzerátu je možné pridať 3 foto
- Automatické mazanie inzerátov predĺžené pre registrovaných členov na 30 dní. Neregistrovaný 14 dní ako doteraz.
Najnovšie inzeráty:
* * * Honda XL 700V Transalp 2008 * * * | |||
Dátum: 06.07.2025 (06:44) Počet zobrazení: 13364 | Nitriansky kraj | ![]() <detail> | |
![]() predam motocykel honda xl 700v Transalp rv 2008 platne stk full vybava: nosice, padaky, 2x hlinikove kufre, plastovy 50 l topcase s nosicom a vnutornym vreckom na mapy a nepremoky, turisticke plexo mra +deflektor, rozsirenie bocneho stojanu, predna mriezka... Cena: 4 500.00 € (135 567.00 Sk) | |||
Kontakt: italo (italofighter) | ![]() | ![]() |
* * * vyroba nosicov a padakov * * * | |||
Dátum: 06.07.2025 (06:44) Počet zobrazení: 20831 | Nitriansky kraj | ![]() <detail> | |
vyroba nosicov a padakov na vsetky druhy moto ceny dohodou
Cena: 10.00 € (301.26 Sk) | |||
Kontakt: italo (italofighter) | ![]() | ![]() | |
WWW adresa: www.italo-tech.sk |
* * * brasne do kufrov * * * | |||
Dátum: 06.07.2025 (06:44) Počet zobrazení: 11657 | Nitriansky kraj | ![]() <detail> | |
predaj a vyroba brasni do hlinikovych kufrov presne podla rozmerov kufra brasne su nepremokave, rozne farebne prevedenie uvedena cena je za jednu bocnu brasnu moznost vyroby aj inych brasni nie len do kufra ale aj na padaky a podobne viac na stranke
Cena: 25.00 € (753.15 Sk) | |||
Kontakt: italo italo (italofighter) | ![]() | ![]() | |
WWW adresa: www.italo-tech.sk/37-textilne-brasne |
* * * Zvaranie plastov * * * | |||
Dátum: 06.07.2025 (06:44) Počet zobrazení: 11912 | Nitriansky kraj | <detail> | |
Neviete co s prasknutou alebo inak poskodenou kapotou je tu zvaranie plastov vsetky bezne dostupne plasty od PP, PE ABS a ine
Cena: dohodou | |||
Kontakt: italo italo (italofighter) | ![]() | ![]() |
* * * potahy na sedacky motoriek * * * | |||
Dátum: 06.07.2025 (06:44) Počet zobrazení: 17051 | Nitriansky kraj | ![]() <detail> | |
oprava upravy zmena tvaru vysky farby potahov na sedackach an moto ceny uz od 30euro v pripade surnosti da sa oprava spravit aj na pockanie
Cena: dohodou | |||
Kontakt: italo (italofighter) | ![]() | ![]() | |
WWW adresa: www.italo-tech.sk |
Štatistika inzercie od 1.3.2003:
Celkový počet podaných inzerátov: 47428
Počet inzerátov s obrázkami: 2
Počet inzerátov odoslanych do www.echo.sk: 25236
Počet inzerátov odoslanych do www.inzercia.sk: 0
Počet inzerátov odoslanych do www.inzeraty.sk: 0

Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!