Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2557 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30762
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18100)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12662)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Moto Katalóg motoriek

Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme

Motocykle Sym

Kategória:Model:Rok:
2020:
 SkúterFOTO Sym MAXSYM 400 NOVINKA 20202020
2017:
 SkúterFOTO Sym CRUiSYM 300i NOVINKA 20172017
 SkúterFOTO Sym SYMPHONY ST 125i NOVINKA 20172017
2016:
 SkúterFOTO Sym JOYRIDE EVO 1252016
 SkúterFOTO Sym SYMPHONY SR 1252016
2015:
 SkúterFOTO Sym FIDDLE III 125 NOVINKA 20152015
 SkúterFOTO Sym JOYRIDE EVO 1252015
 SkúterFOTO Sym MAXSYM 400i2015
 SkúterFOTO Sym SYMPHONY SR 125 NOVINKA 20152015
 NaháčFOTO Sym WOLF 250i2015
2014:
 SkúterFOTO Sym JOYRIDE EVO 1252014
 SkúterFOTO Sym MAXSYM 400i2014
2013:
 SkúterFOTO Sym JET 4 1252013
 SkúterFOTO Sym JOYRIDE EVO 1252013
 SkúterFOTO Sym MAXSYM 400i2013
 SkúterFOTO Sym MAXSYM 400i ABS2013
2012:
 SkúterFOTO Sym MAXSYM 400i2012
 SkúterFOTO Sym MAXSYM 400i ABS2012
2004:
 SkúterSym HD 1252004
 SkúterSym HD 2002004
 SuperšportSym Husky 125 Euro I2004
 SuperšportSym Husky 150 Euro I2004
2001:
 Chopper/CruiserSym Husky 1252001
1999:
 Chopper/CruiserSym Husky 1251999
1997:
 Chopper/CruiserSym Husky 1251997
 SkúterFOTO Sym Super Duke 1251997
Kawasaki Good Times Tour

Porovnanie motocyklov:

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »