Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | ||
Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | BMW | Honda |
Model: | F 850 GS Adventure | CRF1000L Africa Twin Adventure Sports |
Rok: | 2019 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 853 ccm | 998 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 8250 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 92 Nm / 6250 ot. | 99 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 12,7:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 84 x 77 mm | 92 x 75.1 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 252 mm |
Zdvih vzadu: | 215 mm | 240 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 2 piestik | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 305 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 54 V | 90/90-R21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 256 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 69 V | 150/70-R18 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 244 kg | 243 kg |
Výška sedla: | 875 mm | 900 mm |
Rázvor: | 1593 mm | 1580 mm |
Dĺžka: | 2300 mm | 2340 mm |
Šírka: | 939 mm | 930 mm |
Výška: | 1350 mm | 1570 mm |
Svetlá výška: | 270 mm | |
Objem nádrže: | 23 l | 24.2 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 197 km/h | |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.8 s | |
Spotreba paliva: | 4.1 l/100km | 5.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 420 km | cca 324 km |
Servisný interval: | 10 000km | 12000 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok | nie |
LED svetlomet: | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | za príplatok | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | |
El. Podvozok: | za príplatok | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | |
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii | |
Automatická prevodovka: | za príplatok | |
Iná výbava: | USD vidlica | plne nastaviteľný podvozok |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 08/2019: od 13 100 eur | Oproti základnej CRF1000: vyššie zdvihy, väčšia nádrž, širšia kapotáž, ochrana motora, vyhrievané rukoväte a 12V zásuvka Cena 3/2018: 13 990 eur, príplatok za DCT 1000 eur |
Najsledovanejšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!