Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1135 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29781
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17604)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12177)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Porovnanie motocyklov:

Vyber motocykel pre porovnanie:

Vyberte motocykel

Značka:
Kubatúra:
Model, ročník: Žiadne záznamy.

Vybrané motocykle

Foto:
 Odstráň z porovnaniaObrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
Odstráň z porovnaniaYamaha TMAX 560 2020 Odstráň z porovnaniaSuzuki AN 650 Burgman 2018 Odstráň z porovnaniaHonda Forza 750 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWYamahaSuzukiHonda
Model:C650 GTTMAX 560AN 650 BurgmanForza 750
Rok:2021202020182021
Novinka:NOVINKA 2020NOVINKA 2021
Kategória:SkúterSkúterSkúterSkúter
Motor:
Typ motora:radový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:647 ccm562 ccm638 ccm745 ccm
Max. výkon:59.8 k (44.0 kW) / 7500 ot.47.6 k (35.0 kW) / 7500 ot.56.8 k (41.8 kW) / 7000 ot.58.6 k (43.1 kW) / 6750 ot.
Max. krútiaci moment:66 Nm / 6000 ot.55.7 Nm / 5250 ot.62 Nm / 5000 ot.69 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:11.6:110:9 : 111,2 : 110.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:79 x 66 mm70.0 x 73.0 mm75,5 x 71,377 x 80mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatickáautomatickáautomatickáautomatická 6 stupňová dvojspojková
Sekundárny pohon:reťazvariátorreťaz
Zdvih vpredu:115 mm120 mm120 mm
Zdvih vzadu:115 mm117 mm120 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová radiálne strmenedvojkotúčovádvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:270 mm267 mm310 mm
Pneu vpredu:120/70 R15120/70-15120/70R15120/70-R17 M/C
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájedno kotúčová
Priemer bŕzd vzadu:270 mm282 mm240 mm
Pneu vzadu:160/60 R15160/60-15160/60R14160/60-R15 M/C
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:261 kg218 kg277 kg235 kg
Výška sedla:810 mm800 mm750 mm790 mm
Rázvor:1591 mm1575 mm1590 mm1580 mm
Dĺžka:2218 mm2200 mm2270 mm2200 mm
Šírka:877 mm765 mm810 mm790 mm
Výška:1475 mm1430 mm1484 mm
Svetlá výška:125 mm120 mm135 mm
Objem nádrže:16 l15 l15 l13.2 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:175 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:7.5 s
Spotreba paliva:4.5 l/100km4.8 l/100km3.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 266 kmcca 234 kmcca 274 km
Servisný interval:10 000km12000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nienie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:nieáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:nie
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:za príplatokáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:nie
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:el. nastavenie plexi, za príplatok: vyhrievané rukoväte a sedlo12V zásuvkaautomatická prevodovka DCT
Poznámka:
Poznámka:Cena 12/2021 11 800 eurCena 10/2020 od: 11 290 EURCena 11/2015 9290€ s DPH (verzia 650Z 9490€)Cena 3/2021: 10 890 eur

Dvojspojková prevodovka DCT, hlasovo ovládaná konektivita.

EURO 5

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »