Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |||
Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | BMW | KTM | KTM |
Model: | F 900 GS | 790 Adventure | 890 Adventure R |
Rok: | 2024 | 2019 | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2024 | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 895 ccm | 799 ccm | 889 ccm |
Max. výkon: | 104.7 k (77.0 kW) / 8500 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8000 ot. | 105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 93 Nm / 6750 ot. | 88 Nm / 6600 ot. | 100 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 13,1:1 | 12.7:1 | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 86 x 77 mm | 88 x 65,7 mm | 90,7 x 68,8 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 200 mm | 240 mm |
Zdvih vzadu: | 215 mm | 200 mm | 240 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 2 piestik | dvojkotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 305 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 54 V | 90/90-21 | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 260 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 69 V | 150/70-18 | 150/70-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 189 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 219 kg | ||
Výška sedla: | 870 mm | 850 mm | 880 mm |
Rázvor: | 1590 mm | 1509 mm | 1528 mm |
Dĺžka: | 2270 mm | ||
Šírka: | 943 mm | ||
Výška: | 1350 mm | ||
Svetlá výška: | 233 mm | 263 mm | |
Objem nádrže: | 14.5 l | 20 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | ||
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.8 s | ||
Spotreba paliva: | 4.4 l/100km | 4.8 l/100km | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 247 km | cca 312 km | cca 333 km |
Servisný interval: | 10 000km | 15 000km | 15 000km |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok | za príplatok | za príplatok |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok | nie | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | ||
Bezkľúčové zapaľovanie: | za príplatok | ||
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok | za príplatok |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | ||
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii | za príplatok | za príplatok |
Vyhrievané sedlo: | za príplatok | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | nastaviteľný podvozok, USD vidla Ø 43 mm | USD 43mm WP vidlica nenastaviteľná, vzadu nastv. predpätie | USD 48mm WP XPLOR vidlica a XACT WP PDS tlmič |
Poznámka: | |||
Poznámka: | V sérii režimy Rain a Road, trakčná kontrola a náklonové ABS Pro Enduro Pro balík: lepší podvozok titanium nitride USD Ø 45 mm + lepší tlmič ZF Sachs, zvýšenie riadidiel a odolnejšia reťaz M Endurance. | Cena 02/2019: 12 099 EUR | Cena 11/2021: 13 990 eur (základná verzia 12 990 eur) |
Nové oficiálne videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!