Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |||
Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | KTM | KTM | Honda |
Model: | 950 Adventure | 1050 Adventure | CRF1000L Africa Twin |
Rok: | 2005 | 2015 | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 | NOVINKA 2015 | |
Kategória: | Enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 942 ccm | 1050 ccm | 998 ccm |
Max. výkon: | 98.0 k (72.0 kW) / 8000 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 6200 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 95 Nm / 5500 ot. | 107 Nm / 5750 ot. | 98 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.5:1 | 13.0:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 100.0 x 60.0 mm | 103 x 63 mm | 92 x 75.1 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | DOHC | DOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 185 mm | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 230 mm | 190 mm | 220 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 320 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 110/80-R19 | 90/90-R21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 267 mm | 256 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-18 | 150/70 R17 | 150/70-R18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 198 kg | 212 kg | 208 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 235 kg | 228 kg | |
Výška sedla: | 860 mm | 850 mm | 870 mm |
Rázvor: | 1560 mm | 1575 mm | |
Dĺžka: | 2335 mm | ||
Šírka: | 950 mm | 875 mm | |
Výška: | 950 mm | 1475 mm | |
Svetlá výška: | 261 mm | 220 mm | 250 mm |
Objem nádrže: | 22 l | 23 l | 18.8 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km | 5.5 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 313 km | cca 256 km | |
Servisný interval: | 15 000km | 12000 km | |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | v sérii modelu s ABS | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | v sérii modelu s ABS | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | v sérii modelu s ABS | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
Tempomat: | nie | nie | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
El. Podvozok: | nie | nie | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | Voliteľná automatická prevodovka DCT | ||
Poznámka: | |||
Poznámka: | Cena 06/2015 12 700,-EUR | Predbežné ceny: CRF1000G bez ABS/ bez HSTC: 11 790,- EUR CRF1000AG ABS/HSTC: 12 590,- EUR CRF1000DG ABS/HSTC/DCT: 13 590,- EUR Očakávaný príchod prvých kusov modelu pre zákazníkov je koniec novembra 2015. |
Nové moto videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!