Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |
Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Jawa |
Model: | 50 Pionier typ 21 Sport |
Rok: | 1969 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (2T) |
Objem: | 49.8 ccm |
Max. výkon: | 3.54 k (2.60 kW) / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 9,2 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 38.0 x 44.0 mm |
Palivový system: | karburátor |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 3-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 90 mm |
Zdvih vzadu: | 85 mm |
Brzdy vpredu: | bubnová |
Priemer bŕzd vpredu: | 125 mm |
Pneu vpredu: | 2,50×16 |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 125 mm |
Pneu vzadu: | 2,50×16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 65 kg |
Rázvor: | 1165 mm |
Dĺžka: | 1780 mm |
Šírka: | 600 mm |
Výška: | 930 mm |
Svetlá výška: | 120 mm |
Objem nádrže: | 5.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 60 km/h |
Spotreba paliva: | 3.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 125 km |
Poznámka: | |
Poznámka: | Typ 21 Sport mal športové riadidka s hrazdou, pohyblivě v kĺbe a s napevno navarenými úchytmi ovládacích páčok (spojka, predná brzda). Kĺb bol na rozdiel od typu 05 Šport zakrytý okrasným plechovým krytom. Tento typ nemal "revmaplechy" a podlahu ako typ 20, namiesto nich mal tzv "prsia" a skrutkované stupačky. Pre športové účely sa dal motocykel zakúpiť so zadnou terénnou pneumatikou S 9 o rozmeroch 2,75×16". Výroba Typ 20: 1967 – 1980 Typ 21 Sport: 1968 – 1977 |
Najsledovanejšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!