On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOn/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R - Diskusné fórum

Hodnotenie: (17 hodnotení)

Diskusia k článku: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

25.10.2012 12:56

On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Fak som zvedavý naživo. Nielen na vzhlad ale aj na jazdné vlastnosti.


25.10.2012 12:59

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

zooo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tož nechcem strašiť, ale mam chuť na niečo oranžove :-)))


25.10.2012 13:00

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

KTM 1190 Adventure aj Adventure R prichádzajú so systémom C-ABS. Ten bol vyvinutý v spolupráci s firmou Bosch a využíva najnovšie možné technológie. Novinkou je však funkcia offroad mode. V tomto móde, C-ABS umožňuje zablokovať zadné koleso avšak antiblokovacia funkcia na prednom kolese ostáva zachovaná. ABS je však možné aj úplne vypnúť.

presne nad tymto som premyslel ze pre offroadove polena ako ja by bolo fasa aby ABS na prednom kolese stale funguvalo ale zadnym by si mohol brzdit podla lubovole az do uplneho zablokovania [dobre] [dobre]


25.10.2012 13:29

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

hmm.. KTMka veru riadne zabrala [dobre]

nastavenie riaditok, stupaciek, sedla [dobre]
C-ABS s viacerymi modmi [dobre]
150 k motor [dobre] - to si ani neviem dost dobre predstavit, ako to pojde. vozil som sa na 990 adv. 2012 a ten motor isiel paradne

aj design je fajn

ak KTM pokrocila aj kvalitativne (spolahlivost) tak ako technologiami, vybavou a vykonom, tak ju hodnotim velmi pozitivne [dobre]


25.10.2012 13:35

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak ta ABS-ka ako keby bola presne podla mojich snov robena. Asi niekto vyslisal moje priania.
Na celu motorku sa rad niekde pozriem na zivo.


25.10.2012 13:36

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Landal
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak za to inteligentné ABS-ko ešte aj s možnosťou úplného vypnutia [dobre] [dobre] [dobre]


25.10.2012 13:41

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Aj SuperTenera 1200 ma taky nejaky mod brzd... Zadok dovoli do ovela vacsieho smyku ako predok...

Inak vyzeraju dobre, a urcite to nebudu zle masinky. Na ceste je 150koni fajn zabava, ale do terenu ich nepotrebujem... Na turistiku taktiez...

Awia


25.10.2012 13:41

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

eNeM
 Geriatrik 

Viac sa mi páči ten back to the roots prístup Gas Gas-u a Hondy, radšej menej, ale poriadne :-}


25.10.2012 13:56

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

zooo
 Edvenčr 

Ikona

eNeM, tebe sa paci aj HD, takze tvoj nazor je uplne irelevanty :-P
My, chlapi s malym ch, potrebujeme nieco velke :-D


25.10.2012 14:04

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

eNeM
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

zoo, ono ako asfaltový cestovateľ pre ľudí s mojou výškou určite že ano [dobre]

ale ako cestovateľ na offroad by som asi radšej toho gas gasa, brašničky, tankvačik, rolečku a hajde hou ;-)


25.10.2012 14:08

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Hodnotenie: Dobré

Are you ready for the race , so now it´s your turn >:-)
Široké spektrum využitia - chrumkavučké !
Veľmi sa mi páčia, ale asi sa radšej utiahnem späť k môjmu ,,malému ADVENTURE stroju" s veľkým srdcom :-)


25.10.2012 17:07

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

budik1
 Edvenčr 

Ikona

Mohol by sa tu niekto,kto sa tomu trochu rozumie vyjadrit:Ze podla coho rozne znacky nastavuju servisne intervali masin.Kedysi bolo 6000 km potom 10000,12000,15000 a Triumph Eplorer ma myslim 16000 km.Ci to nebude mat vplyv na zivotnost motora.Maju kvalitnejsi olej,alebo nieco ine....No neviem,aby to nebolo ako z novymi dizlovimi autami,ktore maju servisni interval 30000 km a tiez sa uz nedozivaju takeho km najazdu ako bolo kedysi bezne... :-O


25.10.2012 20:07

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

budik 1:- servisne intervali zalezia od roznych vlasnosti by som povedal.
Od druhu motora, na co je skonstrulovany a na koniec ma vpliv aj jeho pouzitie.
Druh motora: ak pouzije znacka motor ktory je spraveny na +160k a znizi jeho vykon lahkou konstrukcnou upravou a inym casovanim- vstrek mapa, na 120k tak je jasne ze motor zvladne ovela vacsi pocet pracovnych hodin.

Pouzitie: no ak motor sa bude pouzivat na dane ucely napr. sport, ocakava sa max. vykon pri max. zatazeni- teda je vyspickovany na hranicu pevnosti. Takze musi mat oto lepsi servis. Ak mam motor ktory bude na turistiku jeho zatazenie bude z 70%pouzivania na 50% teda povedane jazdim na 5tis. z 10 tis isto bude s neho drziak..

A zaverom pouzitie: ako si spominal niektore auta nove maju 30 000km intervaly.. Poviem takto cez tyzden som mal k dispozici v skole pozriet prezentaciu od jedneho docenta z ZA Univerzity. Skoda Fabia 1,2TSI,, analyza oleja po 6000km. Majitel ho pouzival na chodenie do prace vzdialenej 5km. Teda motor a olej sa nemal kedy poriadne zahriat, a z vytiahnuteho oleja bola tuha vazelina podobna bravcovej masti!!!

Takze ked soudruzi z KTM tam supli motor z RC8 ktory je vyrobeny pre superbike, a daju ho do ,,civilnej" Adventure ocakava sa ze vydrzi toho podstatne viac. 8-)


25.10.2012 20:18

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

budik1
 Edvenčr 

Ikona

pito dik za odpoved,uz som trochu mudrejsi... :-)


25.10.2012 20:35

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

budik1 Servisny interval ovplyvnuju konstrukcne riesenia motora a jeho prislusenstva,kvalita materialov pri vyrobe, presnost vyroby, kvalita olejov, kvalita filtrov.
Servisny interval neurcuje vyrobca z brucha ale po serii testov. Niekedy aj destrukcnych. Vsetko nakoniec zalezi na vysledkoch testov a odvahe vyrobcu. Urcite nechce riesit reklamacie, ale vsetci vieme aka doba nastala a ze dnes uz je vyrobcom uplne suma-fuk co sa stane po zarucnej dobe a podla toho sa spravaju.
Jeden cas boli prehnane servisne intervaly modnym trendom a dobrym reklamnym tahom, ktory sa ale vratil ako bumerang. Doba overila ze 40-60tis intervaly pri osobakoch a dokonca 60-100tis pri nakladakoch sa daju zvladnut asi iba v laboratornych podmienkach, ale v praxi sa neosvedcili. Aj ked to tie motory mozno vydrzia, neprospieva to ich zivotnosti.
Zivotnosti dnesnych motorov neprospievaju aj vsetky "ekologicke" kurvitka, aj preto maju kratsiu zivotnost ako ten isty motor bez nich.
A nakoniec. Ziadny vyrobca nechce aby ti ten motor vydrzal vecnost.

Ale na druhu stranu 15 tisicoveho intervalu by som sa pri dnesnych motoroch a olejoch vobec nebal. ;-)


25.10.2012 21:36

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

budik1
 Edvenčr 

Ikona

bacaono tak isto dik


26.10.2012 0:45

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Tiez mnozstvo oleja je dolezite


26.10.2012 10:03

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

PepekNamornik
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kto ma, ten vie: na svojom S-ku som presiel kusok sveta a nie je nic horsie, ako ked sa zacnu pismenka kazit: takze mam prirodzeny despekt voci EFI, C-ABS,MTC,TPMS,Ride-by-Wire... pre ziveho Boha, co to hlada na tekejto motorke???? Doba, kedy clovek uvalil plyn a z karburatorov prskal benzin do valca a ked sa to postralo uprostred stepi, tak ste zobrali skrutkovac a vytiahli trysku, fukli a isli dalej...ta doba je prec. Takze teraz, ked som cely Balkan rozoberal vstrekovanie, cerpadlo, kabelaz a za boha som na nic neprisiel a jazdil na prskajucej zdutej krave nechcem nic, co ma v prospekte viac ako tri pismenka... A nie som si isty, ci tie pismenka maju byt KTM.Bohuzial, doba, ked ludia vedeli jazdit a nepotrebovali pomocne kolieska ako male deti je asi prec. Kazdy machruje, ked ma vela pismen v katalogu, ktore aj tak vacsina nikdy navyuzije, lebo sa boji driftovat, smykat, jazdit po prednom, po zadnom, nad 3500 otacok, viac ako 90 km/h atd.: maju strach, ze si tie svoje pismenka nebodaj oderu... Tak si to lestite, mili pani, ja sa pokusim pozriet po nejakej 950 s karburatorom, alebo prinutim svojho stareho Dominatora nakopnut ten svoj jednovalec a vyrazim so srobovakom niekam daleko... Vas tu necham vyuzivat vase C-ABS,MTC,TPMS,Ride-by-Wire pismenka na dalekej ceste Bratislava - Trnava- Môťová-Lúčky a späť :-)))


26.10.2012 15:19

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

zooo
 Edvenčr 

Ikona

Clovece, ty si musel mat taku traumu zo slabikara, ze ti z nej zostalo az do dnes! :-D :-D :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil zooo (26.10.2012 15:20)


26.10.2012 16:31

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Julo> urcite mas v niecom pravdu, ale s tym vstrekovanim s tebou nesuhlasim. Je to vec 30 rokov stara, vychytana.

Ak som mal v zivote problem s podavanim paliva, tak to bol VZDY karburator, ktory sa zaniesol, pretoze ma plnu pi*u kanalikov, z ktorych ked sa jeden upcha, tak si nahraty. A vobec sa nemusi zaniest spinou, ktoru vies filtrovat cez palivovy filter. Karburator sa zanesie aj nanosom uschnuteho benzinu, ak par tyzdnov nejazdis. To je osobna skusenost.

Bacaono> nakladakom, teda tahacom, sa stale davaju intervaly na 100-120tis km a este to planuju predlzovat. Ale s autami mas pravdu. Na 30.000 interval by som isiel iba s benzinovym autom, ktore jazdi dlhe trate inak 15.000km je najlepsia volba. Hlavne pre turbomotory.


26.10.2012 17:00

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

PepekNamornik
 Edvenčr 

Ikona

Matus, mas samozrejme kus pravdy. No ja som typ, ktory potrebuje NADEJ. Takze ak som niekde daleko, kde nie je vacsinou moc znackovych servisov mat NADEJ, ze to nakoniec niekde v piesku opravim sam.Vyberiem karbec a nakoniec prefuknem vsetky dierky. Preto mam tak rad svojho Dominatora, hlavne pre jeho nenarocnost. Ak cestujes daleko, vies o com hovorim. takze si neviem predstavit, aku bude mat zivotnost take ABS cidlo na kolese, ktore je neustale zablatene ci od piesku. Ja myslim, ze kazdy pocitac navyse je naprd, lebo postupne sa tam dostane vlhkost, vzniknu oxidy, s oxidmy skrat a so skratom... A to nehovorim o roznych relatkach, ktore zopinaju, elmg piestiky, ktore prepustaju ci tlacia a pod. Na mojej oranzade (ktoru mam velmi rad a myslim, ze nema v danej kategorii konkurenciu) sa pokazilo toho dost, aj piestiky, ktore boli mohutne, aj gumicky, a teraz sa nieco kazi, neviem co. Pravda je taka, ze nie som typ, ktory by vynikal obzvlastnou starostlivostou, preto hladam nenarocne riesenia...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PepekNamornik (26.10.2012 17:02)


26.10.2012 17:29

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

BranoBA
 Edvenčr 

Ikona

Uzasne stroje, ale palec davam PepekNamornikovi... [dobre]


26.10.2012 23:39

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

PepekNamornik z duse mi pises. [dobre]
matus ano davaju aj chcu predlzovat, ale uz zistili ze aj ked je motor v tahaci alebo vyklapaci ten isty, nemaju rovnake prevadzkove podmienky. Preto to chcu predlzovat uz iba u tahacov. A aj tak si o tom myslim svoje. A myslim ze nielen ja, ale vsetci co uz niekedy aspon videli ako vyzera ten motor zvnutra po takychto vymennych intervaloch. Aj z tahacov sa stal spotrebak, ktory sa po par rokoch meni, a tie roky sa stale skracuju,


27.10.2012 9:16

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

P666
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pepek namornik lepsie sa to vystihnut snad ani neda [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


27.10.2012 9:32

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

PepekNamornik [dobre]


27.10.2012 22:17

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

... nevie pls niekto, kedy by mali prísť na trh, resp. kde by sa dala zistiť cena ? ...


27.10.2012 22:25

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

rmacko cena v UK bude nieco okolo £13000. Takze u nas neocakavam ze to bude pod 15000 eur.


27.10.2012 22:54

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... dík, tiež som rátal, že to bude okolo 15 000 ...


19.11.2012 12:44

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

majanko
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Napodiv sa mi tie KTM-ky páčia. Kto vie ako je to spoľahlivosťou uvedených motorov a km prebehom /životnosť motora/ pri normálnom používaní. Keby dosahovali aspoň spoľahlivosti Varadera, nie je čo riešiť a pokrok nezastavíš...


20.11.2012 21:22

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Matej
 Bahniak 

Ikona

Asi slova netreba....

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


20.11.2012 22:08

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Menton
 Skútrista 

Ikona

zaujimave, KTM klesli vyrazne k zemi a pri novom R1200GS isla svetla vyska o 8mm hore...


20.11.2012 23:47

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

edott
 Edvenčr 

Ikona

950-kou to u mňa asi končí,no možno 990, ale toto mi nejak nepasuje. nebude to samozrejme zle,je to taká konkurencia gs a novej tenere,možno by som ju dal v tejto kategórii na prvé miesto ale do terénu to asi nebude.presne jak tu bolo spomenuté,vela skratiek a vela kablikov a to ja tiež moc nemusim.ide to zlým smerom,za chvilu nebudem mat nad čím slintat.ale neni to škaredé :-)


21.11.2012 6:57

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... takže tých 302 mm by mi mohlo stačiť :-} ...


21.11.2012 19:06

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Jo ale tych 302 mm nie je nahodou "stara" 990?


21.11.2012 20:46

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... stará jak stará >:-) , ale ide jak gula ;-) ...


21.11.2012 21:08

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Niekto tusim uvazuje nad zmenou znacky!? Videl som toto biele prevedenie s oranzovymi ramami na slovensko-madarskom vyjazde a teda dobre som si ju vsimol. Tato "stara" 990 je este KTM, ktoru si aj ja "starsi" motorkar viem predstavut v garazi. Som sice asfaltovy, ale vsak cestne gumy na nu by som nasiel.... :-D


21.11.2012 22:03

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

wiese
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pepek namornik [dobre] vela ludi uz nechcu starsie motocykle ,ide im len o to vlastnit novu moto [zle] .motorkarov ako takych ubuda .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (21.11.2012 22:04)


21.11.2012 22:36

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

wiese az tak celkom z motorkarov neubuda.Tiez som mal moznost vyberu a namiesto akychkolvek moto s CAN BUSami, FLY BY cimkolvek a cokolvek, palivovymi mapami a kdejakymi pouzivatelskymi modmi,ABS a CSC,CIA,KGB a "suck my dick" modmi som si zvolil "novu-staru" KTM 990ADV R bez vsetkych tych modov,map a podobnych vychytavok a dufam ze mi vydrzi az do zodratia(ci mojho alebo moto ukaze cas ;-) ).Vsetky tieto nove moto su pekne ale vyrastal som na Simsonoch a MZtach a tieto elektronicke hracky-DAKUJEM NEPROSIM.


21.11.2012 23:57

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... Rado R6 - tiež som neodolal a jedná novučká voňavučká 990 R-ka mi už odpočíva v garáži ;-) :-} [dobre] ...


22.11.2012 0:17

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

rmacko blahozelam [dobre].Ja si ju idem vyzdvihnut konecne po dvoch mesiacoch v sobotu.Moto sice bola na predajni ale kedze nemam 1.9 metra+ tak som musel cakat par tyzdnov na znizovaci kit (nechcel som ABS preto som siel do R-ka).


22.11.2012 6:54

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... dikes, ja mám 183 cm a dočiahnem skoro celými šlapami 8-) ...


22.11.2012 8:36

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

wiese
 Turista 

Ikona

rado r6 nemyslel som mz ,simson-myslim moto napr ako ja,zzr 1100,stare bandity atd bez elektroniky,.ked niekomu poviem ze mam moto roku 91 pozera na mna jak debil.a ked to uvidi na vlastne oci tak sa ukaja na tom pol hodinu.ludia bazia proste po novych rocnikoch a je jedno ake je to pekne.ked sa doj..be niekomu nova moto tak nadava na danu znacku jak pohan.nieje nic lepsie ako porobena starsia moto .a nejdu tu o to ci na to mam alebo nie.moje heslo je okolo domu na novej moto a do sveta na starej :-P

Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (22.11.2012 8:39)


22.11.2012 8:55

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wiese - takže ty nemáš pocit že tvoja GSX 1100G 1991 je odporne moderná že?!

asi stačí len vhodne nastavený benchmark a veci môžu vyzerať radikálne inak :-P ;-)

Pozri obrázok

hádzať všetky nové motorky do jedného vreca koli tomu že majú viac elektroniky ako tie staršie je skrátka kravina

netvrdím že ride by wire je nutnosť ale striekačka oproti karburátoru je overený pokrok ktorý sa nikomu nekazí, ...dnes minimum ludí jazdí "do sveta" a gro jazdí "okolo domu" a tomu sa prispôsobili aj výrobcovia

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.11.2012 8:56)


22.11.2012 9:43

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

to mi pride take trapne onanovat nad tym, ze mam staru motorku kvoli tomu ze nema elektroniku, ale potom clovek dvihne nadrz a sedlo a zisti, ze aj ta 20 rocna motorka tam ma gucu kablov ktore riesia zapalovanie, elektricku palivovu pumpu, obmedzovac otacok atd...

Myslim, ze raptorov obrazok je vystizny.


22.11.2012 10:13

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

wiese, ja viem.Poukazanie na Simson ci MZ-tam to cele zacalo.
matus je nam vsetkym jasne ze kazda moto ma nejaku elektroniku.Ide len o to kolko jej je.Co je na tom zle ze jej niekto preferuje minimum?Ved aj je jedno prislovie "Menej je niekedy viac". Nazvi ma divnym ale mne zase pride trapne ako sa niektori ludia zenu za vsetkym naj, najviac vykonu,najviac gigabajtov,megapixelov,pixelov,svetielok,pacok,displejikov a tlacitok ktore nikdy nevyuziju ale davaju im moznost sa nimi pri kazdej prilezitosti pochvalit a zaspavat kazdu noc s blazenym usmevom na tvari ze mam vsetko "NAJ".
raptor suhlasim s tou striekackou a jej spolahlivostou(teda pokial je v nadrzi kvalitny a cisty benzin).V opacnom pripade ta striekacka dokaze narobit velke vrasky na cele.


22.11.2012 10:20

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

RadoR6 - to čo si napísal je teoreticky možné.. ale prax je taká že čo to málo som pocestoval, a čo to viac pocestovali aj moji mnohí početní priatelia a známi a fakt nikto nemal problém so vstrekovačom v dôsledku nekvalitného a špinavého benzínu - a ver mi že nehovorím o západnej európe a benzínkach na západný spôsob

žeby palivové filtre? :-)))


22.11.2012 10:37

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

RadoR6 ja nepotrebujem nikomu nic dokazovat. Moje vlastne skusenosti hovoria, ze elektronicke vstrekovanie je blbuvzdornejsie a spolahlivejsie ako karburator - a to specialne do prostredia so zlou kvalitou benzinu.

Ako si napisal, kazda moto ma elektroniku a ked sa v tom nevyznas, tak proste neopravis nic.


22.11.2012 11:57

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

RAPTORe, Tvoji známi nemali problém.
Ale známi Tvojich známych...
V Iráne Afrika (s karburátorom) a malé GSo (so vstrekovaním).
GSo sa začalo zakuckávať. Čistenie pomohlo, ale iba na pár desiatok km.
Po x-tom čistení už GSo nenaštartovalo.
Vtedy už hľadali prepravu moto letecky do CZ.
Údajne by to stálo iba 18 000 Czk (+poplatky a príplatky)
Ale z Teheránu. A oni boli dosť ďaleko od Teheránu.
Ale objavil sa miestny šaman...
Nikto nevie čo presne urobil (ako čistil).
Ale predpokladá sa, že niektoré "zákutia" vstrekovania dal očistiť ultrazvukom.
edit:
Prečo nemali filter, ktorý tomu zabráni?
Mám ja taký filter, ktorý tomu zabráni?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil quanto (22.11.2012 12:04)


22.11.2012 12:24

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

quanto - to čo si popísal je príbeh ktorý nepoznam, v poriadku ...nikde som nenapísal že tento problém nemôže nastať ale prosím skús byť objektívny a daj si tento prípad do nejakého pomeru ku tým ktorí na svojich cestách problémy so vstrekovačmi nemali keď dospeješ k nejakému vysledku skús ho interpretovať z globálneho hladiska ;-)

neviem si dosť dobre predstaviť ako dosť daleko od teheránu čistí miestny šaman vstrekovač ultrazvukom ale v porádku

ale každopádne ak "nikto presne nevie čo urobil" a iba sa "predpoklada" tak je to z tvojej strany nezmyselná špekulácia o tom čo vlastne tej motorke bolo

to či ty máš takýto filter sa spýtaj pitaza, nie mňa - ale predpokladám že asi aj áno

na každej väčšej ceste sa ti može dojebať hocičo a hocikedy ale asi treba viac cestovať než počúvať historky o tom čo sa komu kedy dojebalo... lebo o tom ludia rozprávajú najradšej a to si každý aj najľahšie zapamatá, ak niekto prejde cestu bez problémov nie je to také zaujímavé ako keď mal závažný technický problém

matúš [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.11.2012 12:26)


22.11.2012 12:30

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

kazda normalna motorka ma palivovy filter (aj TA :-) )
otazka je, co vsetko vie taky filter zachytit

je mozne, ze pre trhy s horsimi benzinmi sa pouzivaju (uz vo vyrobe) ine filtre


22.11.2012 12:33

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

A tema o KTM je v onom, v Teherane. Este je pri tom benzin, filter a ultrazvuk bojuje s GSkom....
Super!


22.11.2012 20:09

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

kankoXF, si zabil [dobre] :-D
matus, neviem preco ta srditost.Chlape precital som si to co som napisal 4x a nikde som sa nedocital ze mas mne alebo niekomu nieco dokazovat :-O .
Ale vsak,nechajme to tak.Mozno si sa len dneska zle vyspal,zajtra sa to moze stat mne ;-) .
A mozno je to len tym ze sme na motoride :-D .


23.11.2012 8:23

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

majanko
 Turista 

Ikona

Mňa osobne zaujíma spoľahlivosť KTM-iek, tzn. km prebeh na jednu závadu. U Varadera ak odmyslím poruchu mazacieho systému ktorý ani nemusí byť súčasťou motorky, prasknuté spojk lanko z dôvodu zlej montáže, vypálenej žiarovky 2x je spoľahlivosť doteraz 67 000 km/0 porúch. Ja viem už sa to sype :-D ... ale ako je to s KTM, zvlášť s motormi ? Doterajšie poznatky mám zhruba také, že do 40 tis. km sú KTM celkom bezporuchové-lenže to najazdím za 2-2,5roka a potom čo? Poznám pár majiteľov ktorí nedajú na ne dopustiť, ale pomerne často fatálne závady zvlášť na motore a prevodovke. A tie hrozné ceny opráv a ND čo i hovorili... :-O Prosím majiteľov KTM o nestrannú a objektívnu recenziu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil majanko (23.11.2012 8:25)


23.11.2012 8:49

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

majanko> objektivnu a nestrannu recenziu ti tu da niekto tazko, kedze vacsina ludi ma motorku jednu a ostatni su JPP.
Chcelo by to nejaku statistiku so vzorkou aspon 10.000 motoriek aj s najazdami a potom by sme vedeli, ako to ide.

Dalsia vec je, na aku konkretnu motorku sa pytas. Lebo dal si otazku na KTM, a KTM vyraba cca 5 typov motorov a kazdy ma este rozne modifikacie.
Pytas sa na spolahlivost a chces obmedzit svoju otazku iba na motor a prevodovku?
Ja ti mozem povedat vlastne skusenosti s 2 ktm a osobne poznam majitelov dalsich zhruba 30 LC8, cez forum dalsich cca 20.
Co sa tyka motorov tu je KTM nadpriemerna. Neviem ake a koho zavady mas na mysli - co ja poznam vaznejsie zavady na KTM tak su takmer vylucne sposobene zlym servisovanim.
O kvalite motorov je vela realnych dokazov: EXC ma normu na piest 90h, je bezne, ze vydrzia 300h. LC8 spravi prehriata stovky/tisice km bez vaznejsich dosledkov (Kaprova cesta do Turecka, ale nie je jediny). Najazdy na LC8 cez 50.000km su bezne a ziadne opravy, ktore by boli nutne nepoznam. Dokonca sa uz rozsiruju najazdy cez 100.000km - napr Qwert, ktory vacsinu tychto km najazdil v ceskych lesoch. Motor za celu dobu nemal menenu jedinu suciastku, dokonca ani rozvodove retaze, ktore maju interval 70.000km. Pozri na cestopis Aurela, ktory isiel na LC8 okolo sveta, ma uz snad 150.000km s povodnymi suciastkami motora.
Babci ma 80.000km - na motore sa menila volnobezka startera (zvolavacka) - inak povodne suciastky.
Kamaratov spolocnik v Omane isiel 300km na LC4 640 takmer bez oleja a dosiel (motor samozrejme bolo potom treba opravit, ale dosiel po ose - to je dolezite).


RadoR6 - liezol mi na nervy ton wieseho, preto som tak reagoval.


23.11.2012 9:11

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

od Kapra viem že sa mu zaklepali ventily - ale sam poukázal skôr na zlý servis než chybu motorky

božskému kajovi sa pri relatívne trápnom kilometrovom nájazde rozsypal spojkový kôš - tu som tiež náchylný veriť tomu že za to môže zlý servis a nie motorka ako taká

Cachovi sa dva krát vysral výtlačný valček spojky a nakoniec som mu cez internet kupoval voľáky aftermarket ktorý bol lepšie konštrukčne vyriešený

ale to že sa Pajovi SuperDuke v hlave riadenia zlomil na dve časti keď robil wheelie je megatrapas, stať sa to v USA tak dnes Pajovi patrí polovica oranžového kráľovstva.

viem kolko platievl za servis Kapro, kolko Ernesto keď mali LC8 - ďakujem neprosim

neberte to tak že Baworák si ide zgustnúť na KTM. Tá motorka má famózny motor, vysoké zdvihy, pre turistov ochotných oželieť trochu pohodlia a zameraných najmä na offroad je to jednoznačne najlepšia voľba. Ale prevádzkové náklady mi oproti konkurencii prídu vysoké.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.11.2012 9:13)


23.11.2012 9:21

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Čo cestopis s KTM to opis porúch... je to proste tak... Iné značky sú na tom oveľa lepšie, všetci japonci napr... Skutočné nezmary staré TransAlpy či Afriky...

Na druhej strane ale treba povedať že záleží aj ako majiteľ tej svojej nakladá... To je veľmi dôležité potom porovnať porovnateľné...

Ale celkovo to sledujem tak, že KTM ide zo spoľahlivosťou hore... Od prvej 950 LC8 určite...


23.11.2012 9:41

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nechcem reagovat na ceny nahradnych dielcov, pretoze nemam prehlad o cenach ani ktm ani inych motoriek (snad len: na gsx-r mi odisiel plosny spoj na servomotore sekundarnych klapiek sania. Malinka vec, ale suzuki tento diel nepredava - iba cely motorcek vratane konzoly klapiek za cca 800usd... Takze sialene ceny nahr.dielcov nie su domenou iba jednej znacky)

k veci: ano, prevadzka KTM je draha, pokial si ju nevies servisovat sam.
Nejdem menovat, ale ked niekto donesie motorku do servisu a povie - urobte vsetko co sa da urobit :-) tak servis je potom extremne drahy. Ale to by bolo u kazdej znacky tak.

V realite to az takto nie je - najdrahsi je servis po 15.000km (ak teda hovorime o LC8 950/990) pretoze je tam strasne vela rozoberania a skladania, takze zatial co samotne nastavenie ventilov zvladne normalny clovek za hodinu, tak dalsich 6-7 hodin skladas a rozoberas motorku. Vypocitaj si to s hodinovou sazbou a mas to. Takze mas 3 moznosti:
- das to do servisu a zaplatis za to zhruba 250 eur (vratane vymeny oleja, sviecok a vzd.+olej.filtra)
- olej a filtre si spravis sam, sam motorku rozoberies, das na vozik, odvezies na nastavenie ventilov a potom sam zlozis (to samozrejme prinasa urcite rizika)
- spravis si to vsetko sam (potrebujes na to naradie za zhruba 150eur, ale potom uz ti ostane)


skoda, ze si nepamatam ceny servisu na fazerovi, lebo tam bolo tiez dost rozoberania ked sa robil vacsi servis... Ale to je jedno - podstatne je to, ze prevadzka KTM nie je lacna ak si ju nemozes servisovat sam. Je to tak, a treba na to mysliet, pretoze povedal by som ze zanedbany servis u KTM prinesie vacsie problemy ako mozno u nejakej inej znacky. Proste KTM ma spickove parametre a niekde sa to musi odrazit.

Awia - nepausalizuj. Mas len JPP a nemas rozhlad, tak nevynasaj sudy, specialne z tvojich ust to znie velmi neprofesionalne.


23.11.2012 9:45

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

podla mna plati tato awiova veta:
...Iné značky sú na tom oveľa lepšie, všetci japonci napr...


23.11.2012 9:54

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pitaz nesuhlasim, pretoze KTM LC8 Adventure niet s cim z japonskej produkcie porovnat.


23.11.2012 10:03

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus, tak ano, to mas mozno pravdu, ze ziaden japonec nema(l) paramatre ako LC8. ale keby sa zobrala prevadzka v rovnakych podmienkach (povedzme obycajna turistika, ziadne brutality), vysli by japonske stroje s mensou poruchovostou


23.11.2012 10:09

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Mola
 Edvenčr 

Ikona

Je to luxusna štetka ktoru si nemoze hocikto dovolit koli financiam ale zas ten sex stoji za to :-)))


23.11.2012 10:13

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pitaz mas pravdu: fabia je lepsia S-klasse, lebo na fabii sa nemoze pokazit elektricke otvaranie kufra. A prevadzka je na fabii lacnejsia.

Mola [dobre] :-)


23.11.2012 10:15

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus, az take rozdiely su tam ani zdaleka neni :-D

mola to vystihol, este by som mozno doplnil, ze ...ktoru si nemoze hocikto dovolit koli financiam - a nervom

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (23.11.2012 10:22)


23.11.2012 12:59

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... tých 250 evry za ten 15000 servis mi vobec nepríde príliš vela, myslím že to v pohodke našetrím >:-) ...

Mola - presne 8-) [dobre]

... kua, už nech mám značky a nech takto vonku nesmoklí a idem zabehávať (a .ebem aj na značku, pojdem na tej českej 10 dňovej papierovej prevozke >:-) ...)


23.11.2012 13:06

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

rmacko - to bude vela radostiiii.. ta 990tka ide strasnee >:-) [dobre]


23.11.2012 13:12

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... šak víme svoje, som na nej išiel z Brna, že zábeh do 6000 otáčok, ale ona kua už páli skoro 160 >:-) , pri otáčkach navyknutých z GSA mi viac ani netreba, zatial :-} ...


23.11.2012 13:16

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

aj varan toci pri 160tke cca 5500 ot.. ale s akou chutou ide ta KTMka do otaciek , to je uplne ina liga

pre ozajstny KTM 990 zazitok odporucam este do zadu namontovat zariadenie od igora akrapovica - to je potom ciste porno >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (23.11.2012 13:19)


23.11.2012 13:32

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... akrapy dám možno na jar, a uvidím či vobec, aj tie origo vyfuky majú celkom dobrý zvuk ...

... a je pravda, že to zrýchlenie je oproti mojmu bývalému baworáčku troška iný level, straaaašne ma to baví :-))) ...


23.11.2012 13:57

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

rasťo keď zabehneš daj echo aj o spotrebe ;-)


23.11.2012 14:14

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Menton
 Skútrista 

Ikona

a pytal si sa kamosa, co ta do Brna viezol na spojku ? >:-) ale gratulujem samozrejme... [dobre]


23.11.2012 15:35

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... moj kamoš zrejme extrémne spojkuje jako :-P 8-) ...


23.11.2012 16:33

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

teplak
 Edvenčr 

Ikona

uz len vediet na tych nasich strojoch takto jazdit :-)

Video: www.youtube.com/watch?v=wmPXols_qFk


23.11.2012 17:49

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... toto videjko som videl už aspoň 20 x, namakaneeeee ...


25.11.2012 17:46

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

macko,no pocul som,ze si bol na prvom vyjazde,kolko si spravil km?ako slape motorecka?? :-P
Ja myslim,ze vsetci v tomto vlakne su na to velice zvedavi

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Francuz (25.11.2012 17:47)


25.11.2012 19:07

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

:-O


26.11.2012 7:10

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

Pre škodoradostného francuza - včera nejakých 150 zabehávacich km, po malej elektroinžinierskej vložke moto samozrejme šlape jak hodinky a moc sa z nej vytešujem :-P ...


26.11.2012 7:20

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

no kua!! tak dúfajme že to bolo prvé a posledné intermezzo čo si tá motorka na teba pripravila a odteraz ti bude robiť už iba radosť...

..a čo sa vlastne stalo Rastík?


26.11.2012 7:42

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... po mojom "odbornom" dopájaní šeckých elektrokokocin som nechtiac dobre nezacvakol naspeť konektor pri štartéry, ktorý sa pri jazde uvolnil a nešiel prúd do spínačky :-} ...


26.11.2012 8:27

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Francuz
 Edvenčr 

Ikona

no neviem,neviem :-*


26.11.2012 8:45

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

majanko
 Turista 

Ikona

tak majitelia okrem citovaných sa s tou spoľahlivosťou ktm nepriznajú? Dajte tie závady, poruchy, havárie do pľacu na prejdených cca 60-70 tis. km. Ide mi o skutočné poznanie problémov keď už človek premýšľa nad moto.


26.11.2012 8:57

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... aj ja Ťa lúbim Igi :-P ...

majanko - pozri lc8.cz


26.11.2012 14:20

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

Menton - tak presne na toto som si tú moto kupoval, do Smoleníc na kávu, ale v plnej polnej :-P [zle] ...

MaT - ktm má na chudobnejší benzín (od 80 - 94 oktánov) pod sedlom tzv plug-in konektor, ktorý keď rozpojíš, tak by nemal mať motor problém ani s chudobnejšou zmesou ... Pri zopnutí chlemtá 95 a viac ...


27.11.2012 9:01

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

majanko
 Turista 

Ikona

rmacko, ďakujem, nahliadol som na tie stránky a vôbec z toho nemám radosť. 30tis.km problémy s prevodovkou oprava až 3300Eur, 35-50 tis.km uniky chl. kvapaliny z rôznych príčin, ceny za opravy koľko len chceš, 40 tis.km voľnobežky cca 500-600Eur, 40-50 tis.km ale aj skôr pri 4-5tis km !!! spojka 150-200Eur, 80 tis. km úniky oleja množstvo iných "drobností". Ako napísal jeden užívateľ: ...Kamaráde to není BMW kde si skoro všechno uděláš tahle motorka tě zežere.No a pomalu se to blíží.No co už teď.Je to prostě sportovní náčiní a to chce péči vetší než jí můžu já dát... Takže mám po radosti a do ktm nejdem, ani náhodou. Ja chcem jazdiť, nie opravovať a báť sa, kde sa mi čo pokazí...škoda, vyzeralo to celkom nádejne. :-(


27.11.2012 9:10

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

majanko - ak mozem otazku co ta vedie k tomu aby si vymenil svoje varadero za KTM LC8 Adv.?

lebo ja ziaden iny logicky dovod ako silnu tuzbu jazdit poriadny offroad neviem najst...


27.11.2012 9:19

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

majanko
 Turista 

Ikona

...chcel som viacej jazdiť mimo asfalt a na to je Varan ťažký, hlavne má malé zdvihy. Jednoducho cestovné enduro doslova a do písmena, cestou, necestou. Inak mi maximálne vyhovuje Varan.


27.11.2012 9:33

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

majanko tiez som pred par rokmi premyslal nad touto motorkou, velmi sa mi svojim dizajnom pacila a stale paci ..ale potom som si nalial cisteho Zweigeltrebe a dospel som k tomu ze ak neviem siahnut na dno offroad moznosti mojej sucasnej motorky tak LC8 nepotrebujem lebo LC8 zo mna lepsieho offroadoveho jazdca skratka neurobi

navyse napriklad tvoja aj moja motorka ma nieco s cim si KTM zatial netykaju... a to je spolahlivost.. veď uvidime dalšie Rasťa mládenca príhodi a skúsenosťi

navyše poznam iba velmi malo ludi ktori si kupia fungel novu motorku (akejkolvek znacky) a davaj s nou padať do terenu


27.11.2012 9:39

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

som velmi zvedavy, ci sa ta spolahlivost zlepsi prichodom novych 1190tok


27.11.2012 9:48

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

majanko
 Turista 

Ikona

...tak teda počkáme a uvidíme.


27.11.2012 10:21

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

Raptor, LC8 z teba lepsieho offroad jazdca urobi 8-)


27.11.2012 10:44

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nespolahlivost KTM je mytus rovnako velky ako spolahlivost bmw.
Ale nech si kazdy sniva svoj sen.


27.11.2012 10:53

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus, ked si taky odbornik na myty, ako je to s mytusom o spolahlivosti hond? >:-)

(lebo ja si snivam taky sen...) :-)


27.11.2012 10:58

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tak zastaralu techniku je tazke hodnotit, ale fakt je, ze cim starsia technologia, tym vychytanejsia, takze zle to nie je.


27.11.2012 11:00

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

:-D [dobre]


27.11.2012 11:06

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja som len raz jazdil KTM, asi tyzden EXC450 a rozpadol sa mi motor pod ritou :-)


27.11.2012 11:30

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Zase som po case nakukol co do temy pribudlo nove a vidim ze sa tu niektori hadaju jak mali chlapci.
Ked uz hlavne priaznivci BMW a pripomienok k tej nespolahlivosti a kratsich servisnych intervalov u KTM,rad by som poukazal na jednu malickost.Pozrite si hodinove sadzby BMW a KTM a inych.Tiez som porovnal ceny v UK.BMW cca 85libier/100vecka v Londyne,Yamaha,Honda,KTM cca 45libier. Chce mi niekto povedat ze mechanici u BMW robia 2x rychlejsie alebo lepsie?Kazdy nech si jazdi na tom co sa mu paci.Muchy ma kazda moto,ci je to KTM,BMW alebo Ural.


27.11.2012 12:59

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... idem zabehávať, je vonku lukšury počko >:-) ...


27.11.2012 13:07

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

keby niečo volaj, kamoš má Vito :-)))


27.11.2012 13:47

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

majanko
 Turista 

Ikona

>:-) kúúúúa a to keď mi kľakla po 4 rokoch baterka na Varanovi a musel na vozík /270kg sa dosť zle tlačí/ skoro som sa prepadol od hanby....čo to je oproti starostiam majiteľov ktm.Náhodou včera som mal debatu s mechanikom čo robí aj ktm.Nesťažuje si, byť to na hondách tak sa neuživí, ale ktm ho držia nad vodou. Keď mi hovoril že nový motor bez závodného nasadenia 16-20mth a bol po smrti a nie raz, nechcel som veriť, potom dal ešte pár vecí do pľacu.brrrr. Ale aj tak sú tie nové ktm pekné.


27.11.2012 14:04

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

majanko
 Turista 

Ikona

Ideálna motorka pre mňa: zjav Varadera, pruženie ktm, spoľahlivosť Varadera, výkon ktm, pohodlie Varadera, ceny príp. opráv a nd jawa, váha bmw, spotreba bmw a hopsafráčik BMW-tie majú pekné >:-)


27.11.2012 14:05

Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

myslím že nie je fair hodnotiť výdrž litrových twinov podľa výdrže motorov na krosových motorkách
..to sú uplne iné motory na motorkách úplne iného zamerania... zas majme trošku súdnosti


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.