Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (26 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Mne sa teda dizajn moc nepaci a neviem cim si tato motorka zasluzila oznacenie enduro |
Hodnotenie: Teba poznam... ty si ten, co sa vysmieva bonsajom Upravené 1 krát. Naposledy upravil Saturn (22.09.2013 22:30) |
Inak bonsaj detto, stary dizajn bol krajsi ako novy, ten novy ma tvary ako pre baby |
tak uz ste dvaja to som pocul aj od neho, ked vyhanal pavukov z vyfuku svojho varadera ale ked ho videl zblizka a nazivo, tak uz bol zmierlivejsi Upravené 1 krát. Naposledy upravil Saturn (22.09.2013 22:46) |
Hodnotenie: Za prístrojovku palec hore, že nedali celodigitálnu, jak má CrossTourer, ale ten design je zas raz od veci, jak všetky V-Stromy.... pod motorm mu dačo chýba... predok škaredý, zobák Upravené 1 krát. Naposledy upravil 123talis (22.09.2013 23:03) |
Hodnotenie: pekny grc ten novy bonsaj....kam toto vsetko speje... |
Hodnotenie: dzefe - 1000 ludi 1000 chuti, mne sa design paci, vadi mi len to vyfukove potrubie nestastne z predneho valca. Som zvedavy na cenu. |
kingston: mudro hovoris, suvislo |
kingston no jednoducho sa mi to nepaci, je to ako natiahnuta kacica do dlzky...a musim sa priznat,ze ani nove GS H2O mi nie je nejak moc po chuti.. |
Hodnotenie: konecne sa to podoba na enduro ako je triumph alebo bmw ma to cosi viac do seba nez stary V-strom a hlavne som pocul kritiku ze to netahalo v spodnych a strednych otackach ako by enduro malo v clanku pise ze sa posnazili ktovie aka cena bude ale urcite bude mat predaj ten zobak asi uplne nevysiel ale nech a tiez si dobre pamatam kto stym zacal moja prva velka motorka www.suzukicycles.org/photos/DR-series/DR-Big... mozno toto bude posledna ked zostarnem uz mi tam len chyba nieaky krit motora padaci ram a chranic na ruky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil doctor46 (23.09.2013 9:19) |
Nuž a výkon by mal byť 74 kW pri 8.000 ot./min a max krútiaci moment 103 Nm je posadený pekne dole pri 4.000 ot./min. Už len záleží na tom ako dobre prerobili tú prevodovku a aká bude cena. |
Hodnotenie: mne sa paci, uvidime aky mastodont to bude nazivo. Nevadi ani retaz. Ak suza zvoli a nieco mi hovori, ze zvoli, priaznivu cenu, môze to byt bestseller |
Hodnotenie: Tato motorka by mohla mat vsetky predpoklady prekonat maly stromcek. |
Hodnotenie: Velebnosti, jdu blejt...Jeden uchylný blb na zobáky maluje motorky pre všetkých výrobcov a tí mu to žerú. Ó Dio, zo všetkých zobákoidných motoriek je toto to najškaredšie. Kde sú všetky pekné motorky? Pardón jediné plus dostáva za reťaz ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil majanko (23.09.2013 10:07) |
tak niekto si kupuje motorku na imidz a niekto na jazdenie ...tym ale netvrdim, ze sa mi ten zobak paci |
Hodnotenie: jedine tu palubovku by som este bral, ale tu uz ma aj novy maly stromcek poriesenu. lebo inak zvysok, co sa tyka designu, tak u mna nem. triumph, crosstourer aj nove GS sa mi pacia rozhodne viac. ale mozno to bude nazivo vyzerat lepsie jak na obr... Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (23.09.2013 10:52) |
Vaha je super Konecne nieco s normalnou vahou z Japonska... |
Chlapi, aký vlastne má ten zobák na motorke zmysel? Prečo to vôbec kedysi začali na motorky dávať? Pre mňa, voziaceho sa laika, je to totálny dizajnový úlet "o ničom". Kto viete, povedzte. nech neumriem neinformovaný. |
Declen: zobak ma velmi prakticke vyuzitie. Ked sme s partiou dorazili na miesto vyjazdu, tak sa na GS-kovy zobak krasne zmestila flasa slivovie a dva stamperliky na privitanie... |
Hodnotenie: Výfuk pekne na rane, svetlá výška 165mm, olejový filter na rane, fakt originál enduro...Aspoň, že tomu nedali meno DR-big 1000ABS, keďže sa hovorí o "vzkriesení", lebo to by bol už fakt blivajs. Upravené 1 krát. Naposledy upravil snowden (23.09.2013 12:01) |
Hodnotenie: dizajnovo sa mi paci, tiez super ze ozivili myslienku velkeho stroma, ale bohuzial enduro vyuzitie zas trochu kulha |
keby ostal V-strom ako povodny stary V-strom bolo by to ofrflane minimalne zmeny spravili pokrok ale zas ofrflane ze je to lacna napodobenina bmw a triumph mozno aj ano ale ak bude za ovela mensiu cenu preco nie ... a mozno by to chcelo aj vypletane kolesa... |
no sak jasne, ja som rad ze na tom popracovali. aspon bude si z coho vyberat a snad ich budu aj vylepsovat aby bojovali o zakaznika. uspokojit seckych sa im nikdy nepodari.. akurat mna neoslovil, ale to nakoniec ani novy maly stromcek... |
Hodnotenie: Celé zle. Toto už nie sú motorky, toto sú len klony konkurencie v triedach ktoré držia predajné priečky. (cestné enduro) |
"Enduro vyuzitie" na 200kg+ masine je naco dobre? Myslim, ze vacsine ludi staci ked to zvladne polnu prip. lesnu cestu a to zvladne ktorykolvek Mastodont bez ohladu ci ma vypletane kolesa a podobne. Ak jazdim rocne 95/5 asfalt/off tak aj motorka by mala podla toho aj vypadat. To by som si potom mohol rovno kupit crossku a jazdit na nej cely rok a mal by som brutalne enduro vyuzitie ale na ukor jazdy po asfalte....vsetko je to o kompromise a takto si to asi trh ziada u velkych cestovnych endur. |
tolan: to je sice pravda, ale ked pri tych /5 off poskodis zvod, alebo motor, tak nebudes rad. Minimalne taketo detaily mali byt zvladnute na motorke ktora si chce vraviet enduro, aj ked cestovne |
to mas pravdu...ale zrejme aj doplnkari chcu zarabat |
ja sa vzdy musim smiat nad plastovym krytom dolu pod motorom.. to je k comu dobre? co spravi plastovy kryt ked ho suchnem o asfalt alebo kamen???? |
tolan: Ja by som bez vypletaných kolies dávno skrachoval na opravách resp. nákupe furt nových kolies dokola. Sú chvíle, a vlastne vzadu to je doteraz, že v podstate nemám ani koleso lebo je to skoro vajco. A moj kredenec možno jazdí pomer asfalt/off 80/20 ale tých 20 naplno, ten strom by to skrátka neprežil. Akurát mi to je u tých nových motoriek jedno, lebo ja zákazník nie som, tak nech si robia čo chcú. To ja len k tejto otázočke: "Enduro vyuzitie" na 200kg+ masine je naco dobre? |
To je proste tučniak: |
S DR bigom to nema nic spolocne. Verim, ze tie zobaky uz v dalsich modeloch vynechaju, lebo je to len trapny plagiat. Ked si ho ale odmyslim, tak to nie je az taka tragedia. Nie su tam ziadne technicke supernovinky, ale myslim, ze nikto by ich ani v stromcekoch nehladal. Ako turisticka motorka sa mi celkom pozdava, ale ako enduro je to na zaplakanie. Davam prst hore aspon za ozivenie prastromceka |
Hodnotenie: Mne sa to pozdava. Nizka vaha, minimum kurvitok, retaz, palubovka |
hliníkové páčky, zrkadlá z minulého storočia, zadná odrazka ako na mojej starej triapole (v kontraste s diódovým svetlom), to sú drobnosti, ktoré mi hneď padli do oka. Inak vcelku podarená, som zvedavý na testovacie jazdy. Nového Caponorda vychvál awia a zeon do nebies, som zvedavý čo povedia na litrový strom. Dizajnové drobnosti by sa dali odpustiť, ak to bude skvele jazdiť. Do kufrov toho asi extrémne veľa nikto nedá... na off treba zabudnúť. Cestovné enduro s endurom už dnes nemá nič spoločné a po suchej šotoline trochu prejdeš aj s BMW K1600GTR |
neviem, uvidíme naživo... ale na tak dlho očakávaný model mali pritlačiť |
mne sa nové tieto mašiny nepáčia už vôbec..začalo to ,,crosčudami, cez polovodník, z KTM urobili dačo hruza, a toto takisto"... |
Hodnotenie: uvidime zvazujem prechod na litra a ostal by som mozno aj pri suzuki |
Hodnotenie: tolan: ked 95% ludí jazdí enduro masiny ako ty a tomu sa prisposobuje trh, tak dakujem za také endurá...kupte si turistické cestáky... endura nechajte endurami a nekurvite ich na svoj cestny obraz. |
pito1145: Ja nerozprávam o jazdcoch jazdiacich okolo sveta. Ráfik som pokrivil, špice praskli, gumu som nesekol, sekol som gumu a kolesa ostali ako predtým. Nemyslím si, že ďalšia debata na túto tému je nutná. |
superflanker: lenze tolan ma pravdu (zober si aj sucasny SUV-ckovy trend), tych par ludi medzi motokrosom a cestou vyrobcov nevytrhne, a sucasne "enduro" je hlavne o cestach kde tie starsie motorky boli pomerne nestabilne kvoli makkemu podvozku s velkym tenkym prednym kolesom (aj tvoj Transalp aj ked inak nic proti nemu). Navyse kazdy vyrobca ma v ponuke ozajstne enduro 450ccm +, ktore prakticky bez uprav mozes nahanat po terene kdesi v Mongolsku kolko to da. Takze pre minoritnych zakaznikov je ponuka obmedzena ale este su nejake Yamahy, KTM, ktore na tento ucel v pohode vyhovuju. Takze ak teren na velkej motorke tak prerabat (tak ako ja kedysi Tigra a ty Transalpa). Inak zase tie nove motory su silne, usporne, moto maju stabilne podvozky, vacsinou vyborne brzdy s ABS, tuhe ramy zase co by sme chceli... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (24.09.2013 8:49) |
ano...Konstrukteri asi moc dobre vedia ze ak ma nieco cez 200Kg a ide sa s tym do vazneho terenu tak sa to bud rozpadne alebo to aspon vyraba vajcove kolesa... Upravené 2 krát. Naposledy upravil tolan (24.09.2013 10:00) |
Hodnotenie: wau! tam sa bude jak bombovo menit olejovy filter!!! |
Hodnotenie: Som rád, že suzuki konečne vypľula niečo "nové" (v úvodzovkách, lebo až také nové to predsa len nie je). |
Hodnotenie: Je to v pohode, dosť som na to čakal po malom Strome : |
zeON: toto donekonečna vyzdvihovanie starej GS je naozaj trápne. JA som už ujo vedla teba ale z mojho pohladu sú to motorky tak pre dôchodcu . |
alexa7: Keby som mal Afriku písal by som o Afrike, keby Super Teneru písal by som o nej. Nových motoriek som si vyskúšal dosť, aj mám možnosť stále sa na nejakej prejsť, a čuduj sa svete, vždy sa rád vrátim na moju motorku pre dôchodcov a trápne mi to nepríde. Každý má to čo chce, ak sa ti to zdá trápne tak nech sa páči, ja budem v pohode za trápneho. |
zeON: nerozbitnosť, spolahlivosť , bez kurví.ok......plné sú toho fórumy. |
alexa7: Tak isto sa na toho V-Stroma dívam aj ja (a na všetky nové moto), lenže na teraz potrebujem aj motorku ktorá je viac menej nerozbitná a takú mám. O spoľahlivosti a bezkurwítkovosti by som aj pomlčal. A netajím sa tým, že by som ku GSe nechcel aj ďalšiu moto, no už by bola ináč využívaná. Tož pardón, že si vo fóre dovolím napísať čisto subjektívny pohľad na daný stroj, neviem o tom aby som v článkoch (napr. test Caponorda) písal riadky o tom aká je tá motorka totálne terénne nevhodná atď atď keď viem za akým účelom bola vyrobená. Nuž asi opäť začnem praktizovať nečítanie fóra, pri ohníku sa s ľuďmi lepšie rozpráva. |
predná maska, katastrofálne smerovky a tie predpotopné suzukácke zrkadlá ... |
zeON: možno keby si si kupil do terénu čosi čo tam naozaj patrí tak nebudeš mať problém s vajcovým kolesom a vacšia zábava, a na cestu potom hned čosi ako tento strom , zas vačšia zábava, čiže adios milované gs. |
alexa7: a na to čo "naozaj do terenu patri" prejde aj okolo cierneho mora ze? |
povedal by som, ze na to co prejde okolo cierneho mora staci aj maly stromcek bohato... |
superflanker: nie, nič neprejde okolo čierneho mora len staré krápy |
alexa:to nikto netvrdi..len tvrdim, ze napr. na tvojej Gaske, by si si na takej ceste par krat spravil dobre, kym by si to presiel... |
superflanker: uprimne, okolo Cierneho mora prejdem aj s mojim skutrom... Ale to je 2012, takze pre teba prilis novy... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.09.2013 18:26) |
Hodnotenie: ja by som povedal, ze ak bude dobre nastavena cena (okolo 10-11), myslim, ze si novy VSTROM najde svojich zakaznikov. bude to spolahlive a funkcne |
Menton: to nepochybujem...pekne pohodlne na gaučoidnom sedadle...niekomu však brnia gule aj na jednobuchovej XTčke na ceste okolo komína... |
Ja si myslim, ze pod 11000E to nebude, cena bude niekde okolo ceny Kawasaki Versys 1000 a ta v sucasnosti stoji bez 5 Eur 12000. |
Hodnotenie: ten zobak je vazne grc!..U inych moto ako napr BMW ma zobak funkciu zbierania a usmernenia naporoveho vzduchu na chladic oleja,alebo na ochladenie elektrosuciastok...ale tu??? Maximalne tak na usmernenie vzduchu do airboxu...ale to by zvladol Ve-burka aj bez toho neestetickeho bananu vpredu ako vsetky ostatne moto,napr aj akykolvek jogurt. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (25.09.2013 19:03) |
superflanker: čierne more by som dal s mojim Stelviom NTX a Gasíka si nechám do naozajstného terénu ale podla mnohých "retrobajkérov" by som to so Stelviom nedal. Lebo je to nové a je tam hrozný terén |
alexa: do puče nikto netvrdí že nie...ja reagujem na tvoje slová "keby si si kupil do terénu čosi čo tam naozaj patrí tak..."...tak po lopate - niekto chce s jednou masinou aj do terenu /lavice skakat nemusi/ a aj okolo toho cierneho mora...kapisto? Keby som chcel na kazdy druh "zabavy" 100% special tak potrebujem 5-garaz, 6 motoriek a 4 auta... |
ako sa hovori, "co je univerzalne to stoji za hovno" Proste treba pochopit ze nemoze byt motorka dobra aj na cesty aj na Off. Vzdy je to kompromis k jednej alebo k druhej strane.Presne preto som si aj ja radsej kupil motorku ktora je uz cisto "cestovno/cestna" a ani sa nehra na offroad aj ked sa stale oznacuje ako dualpurpose. |
Sám mám doma eSVéčko 650 a nedám naň dopustiť. Som presvedčený o tom, že kvalitou tento stroj (nový Strom) prekoná predchodcov, ale... . Predný blatník by spĺňal aj socialistické normy o uhloch prekrytia zvislej aj vodorovnej osi. Stúpačky sú priskrutkované na pomocnom ráme, ale držiak výfuku je privarený ... Pri fotke detailu prepákovania vyčnieva z rámu akýsi ďalší, akoby zbytočný držiak. Keďže sú fotky iba z pravej strany, dá sa iba hádať, na čo to tam je. Dizajn a emócie predávajú. V tomto prípade sa Suzuki ale asi viacej spolieha na kvalitu, imidž a cenu než na emócie. |
superflanker: povodná moja reakcia bola že tie nové motorky menej vydržia ako tie staré. Každý si kúpi dnes na tolko univerzálnu motorku akú potrebuje aby si najviac užil tú časť cesty Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (26.09.2013 21:48) |
Hodnotenie: ALEXA7: |
strateny: minuly rok som sa bavil s Nemcom co tahal na GS800 z Mnichova do Vladivostoku... |
Zdá sa mi, že aj J.Šíma bol na GS800 práve vo Vladivostoku. |
stratený: mám takého "hrocha" doma neviem si predstaviť keby som ho niekde na svahu prekotil dolu hlavou a bol by som tam sám.....s 800 sa jazdí celý svet, a vlastne so všetkým |
quanto: a nemenovany cestovatel musel so starsou KTM cakat pri ceste z Mongolska na spojku z SK par dni... osada so zvarackou mu bola naprd... takze ako je to s tou tvojou pravdepodobnostou? varis z vody, nemas ziadne relevantne statistiky, inymi slovami trepes... |
ALEXA, |
Milanko, len vsetka ta elektronika sa vyraba prave v tej Azii, cim rastie sanca, ze najdes na nu aj opravara prave tam u nas sa uz vsetko opravuje vymennym sposobom celych modulov... a samozrejme plati, ze zla sprava sa siri najrychlejsie a ustnym podanim cez niekolko ludi sa z nej stane nieco uplne ine... o spolahlivych strojoch nepocut, lebo su furt na cestach... |
- to je dobre, že rastie šanca na opravu pokazenej elektroniky v Ázii. |
Áno, |
stratený: jasne,na motosalónoch budem slintať nad novinkami a budem jazdiť zo starou šunkou. |
Hodnotenie: čawte, |
minuly tyzden mi dosiel mail, ze v styxe ho maju ako predvadzacaku - mozes si ist vyskusat sam |
Hodnotenie: nejazdil som na nej, len som na inchebe pozrel - motorka ma, z pohladu enduro jazdenia, viacero zavaznych, ale zrejme riesitelnych nedostatkov, co pri cene motorky 9-10tis eur nie je problem. Ale potom som zistil, ze za to chcu 12tis. Ajajaj. |
Hodnotenie: Obrázok nie je reál a naživo...sánka dolu šefe,aj ten zobák tam sedí je famóóózna pekná práca.. |
Bol som zobrat nejake drobnosti v STYXe, tak som si na nej posedel. Musim povedat, ze posed pre mna (198cm) perfektny, stupacky prijemne nizko, dobre umiestnene, motorka je to vysoka, ale na tu velkost a vysku lahucka ako pierko (v porovnani s Varaderom). Na cestnu turistiku podla mna vyborna ergonomia, ak by som siel este raz do cendura, tak kludne by som ju zaradil na horne priecky vo vybere |
vozil som sa na nej. musim povedat, ze velmi prijemne povozenicko. motor zivy, tocivy, taha pekne zospodu. ma taky trochu inu zvuk ale nie zly. celkovo vyvazena motorka. |
Co sa tyka jazfnyvh vlastnosti neviem nic, viem len jedno, ze tohle ke stvorenie, ktore ma ani papierovo ani estetickym dojmom nepritiahlo ani len na otestovanie. A to sa mi zatial nestalo ani ked som dostal kluce od hocijakeho skutra. Dizajner |
Hodnotenie: Je to prijemne rychle povozenicko, da sa na tom pekne vyblaznit |