Anketa:
Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014
ZdieľaťPridané: 22.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 17476 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Nie je žiadnym tajomstvom, že Suzuki chystá nový model V-Strom 1000 ABS. O vzkriesení cestovného endura postupne informuje na svojej stránke www.suzuki-vstrom.com, kde boli nedávno uverejnené fotky a niektoré technické parametre nového modelu.
Seriál článkov - Novinky 2014:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
Parametre ako výkon a krútiaci moment motora si Suzuki necháva pre seba. Dvojvalcový motor má o 2 mm väčšie vŕtanie než mal motor v predchádzajúcom V-Strome 1000, jeho objem je teraz 1037 ccm. Redizajn motora má zabezpečiť jeho príjemnejší chod a zlepšenie ťahu v nízkych a stredných otáčkach. O zlepšenie spotreby sa má postarať nový systém elektronického riadenia v kombinácii s vylepšeným systémom vstrekovania paliva. Spotreba paliva by tak mala byť na úrovni 4,8l/100km. Úplne nová je 6-stupňová manuálna prevodovka. Spojka je hydraulická a vďaka systému SCAS (Suzuki Clutch Assist System) sľubuje ľahšie preraďovanie rýchlostí najmä smerom nadol.
Z elektroniky na Suzuki V-Strom 1000 ABS nájdeme kontrolu trakcie a ABS. Systém trakčnej kontroly je možné nastaviť do dvoch "polôh", ostáva aj možnosť trakčnú kontrolu úplne vypnúť. ABS zase drží pod kontrolou brzdový systém značky Tokico. Vpredu nájdeme 310 mm kotúče a 4 piestikové, radiálne montované monobloky, zatiaľ čo vzadu je kotúč s priemerom 260 mm a jednopiestikový strmeň. Odpruženie je nastaviteľné. Vpredu je USD vidlica s priemerom rúrok 43 mm, ktorá je plne nastaviteľná. Vzadu je tlmiaca jednotka s možnosťou hydraulického nastavenia predpätia pružiny.
V-Strom 1000 ABS má pekne spracovanú prístrojovú dosku, ktorej dominuje analógový otáčkomer skrývajúci v sebe aj výstražné kontrolky. Zaradený rýchlostný stupeň a rýchlosť sú zobrazované digitálne na samostatnom LCD dipleji, zatiaľ čo informácie ako teplota chladiacej kvapaliny, stav paliva v nádrži, nastavenie trakčnej kontroly, hodiny, vonkajšia teplota, priemerná spotreba a dojazd na nádrž majú vlastný LCD displej.
Dizajn samotnej motorky sa neodvážim hodnotiť. Je ale jasné, že dizajnéri sa nechali inšpirovať minulosťou, konkrétne modelom DR750/800 Big. Svedčí o tom zobák a mohutná predná časť. Na novom V-Strome 1000 ABS nájdeme aj nastaviteľný čelný štít (v troch polohách), ktorý bol testovaný v aerodynamickom tuneli.
Suzuki k svojmu novému modelu V-Strom 1000 ABS pripravila aj bohaté príslušenstvo. O batožinu sa majú postarať plastové kufre s celkovým objemom 90 litrov. K dispozícii je aj 12V zásuvka, ktorá sa bude nachádzať pod prístrojovým panelom. V katalógu doplnkovej výbavy potom nájdeme veci ako centrálny stojan, plastovú ochranu motora, plastové chrániče rukovätí, prídavné svetlá, znížené alebo zvýšené sedadlo, padacie rámy, vyhrievané rukoväte a turistický štít.
Suzuki V-Strom 1000 ABS sa bude predávať v týchto farebných prevedeniach: Candy Daring Red (červená), Glass Sparkle Black (čierna), Glass Desert Khaki (hnedá) a Pearl Glacier White (biela).
Pridané: 22.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | V-Strom 1000 ABS |
Rok: | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1037 ccm |
Max. výkon: | 100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 103 Nm / 4000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.3:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 100 x 66 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg |
Výška sedla: | 865 mm |
Rázvor: | 1555 mm |
Dĺžka: | 2285 mm |
Šírka: | 865 mm |
Výška: | 1410 mm |
Svetlá výška: | 165 mm |
Objem nádrže: | 20 l |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | nie |
LED denné svetlá: | nie |
El. Podvozok: | nie |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, antihop-spojka, radiálne brzdy Tokico |
Poznámka: | |
Cena 04/2014: 11990.-€ |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki V-Strom 1000 ABS' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki V-Strom 1000 ABS' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki V-Strom 1000 ABS' na www.google.com
Seriál článkov - Novinky 2014:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Prvý test: Suzuki V-Strom 1000 2014 - štíhly obratný dobrodruh - Awia
- Prvý slovenský test Suzuki V-Strom 650 XT 2017 - prednosti nielen obhájil, ale aj vylepšil! - Herghott
- Veľká alpská porovnávačka 2023! - Awia
- Honda CRF 1100 L Africa Twin a Adventure Sports 2020 Kráľovná Adventure dozrieva ako víno - Awia
- Suzuki V-Strom 1000 - Jednoduchý adventure motocykel v úprave Touratech - Redakcia
- Suzuki V-Strom 650 2012 - unikli prvé fotky a info - Awia
- Suzuki prináša cestovnejšieho V-Strom 800 (SE) pre rok 2024 - Awia
- Kawasaki Versys 1000 Grand Tourer 2015 - rozvážny dravec a spoľahlivý turista - zeON
- KTM 1050 Adventure 2015 - Oranžový mix chutí - zeON
- KTM 1190 Adventure 2013 – sakra rýchly dobrodruh - zeON
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora