Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda VFR800F 2014 - nie je to len o novom kabáte
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: holt, velmi zmiesane pocity mam z tohto... na jednej strane kvitujem velku nadrz, pristrojovka sa mi fakt paci, blinkre v spatakoch si fajn, vyhrievane hefty v serii su tiez paradna vec, no na druhu stranu to predne svetlo je take... divne... mozno to bude nazivo vyzerat lepsie, uvidime, ale z coho som fakt sklamany je vyfuk... ja viem ze to mozno nebolo uplne prakticke, ale tie dva tlmice zo styrmi koncovkami pod sedlom boli uplny masaker a bol to jeden z definujucich znakov Interceptora... toto co tam praskli mi pripada jak keby to zobrali z nejakeho maxiskutra... skoda... snad to nejaky pekny Akrapovic zachrani |
Hodnotenie: vyzera to dobre |
Hodnotenie: Krása je v očiach pozorovateľa no a tie výfuky dali dole aj kvôli váhe ,centralizácii a úspore peniažkov |
Hodnotenie: s tym vyfukom suhlasim, ale inak - vyzera skvele, pohrali sa s dizajnom. ozaj nenavrhovali tento facelift v taliansku? neviete niekto? |
Síce som sa už k nej dávnejšie vyjadril (nie úplne lichotivo), ale je to pekná motorka , určite si nájde svoju klientelu . |
Hodnotenie: nadherna motorka, len jedna jedina vec ma strasne sklamala a tou je nezmeneny vykon. 20 koni navyse jej kludne mohli dat. Sam vlastnim jej babicku a aj ta by ich zvladla. |
s tou spotrebou je to tazko povedat... pri mojej masine (Honda CBF 1000 FA) Honda uvadza priemernu spotrebu 6l/100km... uprimne povedane, dosiahnut sa to da, ale to jej musi clovek davat taku palbu ze az... bud 230+ na dialnici v kuse alebo vytocena 2 - 3 do cerveneho hore kopcom... |
- "neprináša inovácie v podobe balíkov plných elektroniky" a co ine prinasa, okrem novych kolies a plastov? LED svetla, ukazovatel zaradenej rychlosti, automaticke vypinanie smeroviek, vyhrievanie rukovati, TCS su cista elektronika... aj ked jasne, ze konkurencia uz je o dost dalej... |
Hodnotenie: Nechapem co niekto riesi kapotaz alebo vyfuky ako to vyzera. Ked to bude funkcne je mi to uplne fuk. Mna hlavne zaujima motor a jazdne vlastnosti. Nemal som pocit ze by ta V4 mala malo krutaku v nizkych otackach. Stara isla ako strela nebol problem ani s elasticitou pozbierala sa hned. Spotreba bola viac menej tiez ok pri rychlej jazde snad 8L aj viac... Vyborny motor bez poruch. Nepacila sa i vaha bola tazka a podvozok viac menej turistika. Pokial dobre vidim ani na novej nie su upside-down predky a to mi vadilo najviac. Sice tam bol nejaky system proti ponaraniu prednej vydlice ale istotu z toho predku som nemal. Hlavne pri rychlejsej jazde. Ale na "sportovu" turistiku to bola super masina. Nova bude lahsia tak zac o nieco lepsia palec hore V4 od hondy je legenda a je len dobre ze nadvazuju na stareho predchodcu predavat sa to bude som si isty.... |
Piár funguje ako ... a dookola o tom istom Diskusie k Článkom: Naživo výstava EICMA... |
Hodnotenie: Mne sa zase dizajnovo nepaci vobec... Ale to asi ziadna honda... |
Brazel: japonskí výrobcovia udávajú spotrebu podľa metodiky WMTC a tá je podľa mojich skúseností dosť presná. Je to reálna jazda vonku, žiadne laboratórne sračky: |
Hodnotenie: Pekná je a aj praktická istotne bude. Len prečo tá nadváha? Kde sa skrýva tých 40 kg nadváhy? |
Hodnotenie: Pekná motorka, všeko ok len ked som vydel cenu 11 900 tak proste prestala byt pekná neviem kde to vymyšlaju ty ceny.... za tú cenu by som radšej bral CBF 1000 |
Kto mal niekedy pod zadkom super-šport tak pochopí, turistická mašina nemôže mať 200kg v pohotovosti. Musí byť dlhšia aj ťažšia aby bola jazda plavnejšia a príjemnejšia. |
ferike8 no lenze tu je ten problem... ak si pozries moto.honda.sk , tak uz tam CBF 1000 nenajdes |
mrmmrm nemyslim... to F tam bude skor preto ze aj jej vacsia sestra VFR 1200 je F |
Hodnotenie: Fakt, čo sa zmenilo??? Rám ten istý, motor ten istý, výfuk škaredší a cena bude predpokladám úplne v prdeli posadená... |
Myslím, že všetci, nie len ja, čakali niečo viac. Po vypustení a dôkladnom odskúšaní VFR1200 mala byť 800vka niečo z čoho padnú všetci na hubu. Ale toto je také...hmm... plné kompromisov, dačo za dačo. |
ved cena je jasna, 11900 aj s ABS... |
Čo riešite cenu , tá je predsa už stanovená (už ju chlap aj hore spomenul) - 11 900,- s ABS |
Snake: VFR 800 nikdy USD vidlu vpredu nemala. O CB650 a CBR650 nehovorím. Kde je ten agresivny Hornet s USDčkou? A ten vykon? CB 650 vyzera ako rozpočtovy shit (v porovnani s Hornetom 2007-2010 či kedy po.ebali to predne svetlo) |
Varan: kolko tisic km si na turistickych moto okolo 200kg najazdil a na akych modeloch? |
Varan |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
Varan |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Flame war. |
Menton |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Flame war. |
Menton |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
Cenu som si nevšimol, ani nehľadal mea culpa. Ale keď pozerám na tých 11 900€, mmm, ale e-e. Za 10 má potencionálny záujemca málo jazdenú 1200vku v top stave aj s kuframi a ďalšou výbavou. |
Varan veď toto práve že nikdy USD vidlu nemala tak už by aj bol najvyšší čas... lenže smutne je to že Honda USD vidlu zobrala aj odtiaľ kde doteraz bola, nehovoriac už o tom že výkonnostná diera medzi CB650 a CB1000 sa ešte viac zväčšila ako doteraz. |
Hodnotenie: Presne podľa môjho gusta, nápadne sa podobá na staršiu verziu z roku 1998-2001, RC 46 Línie svetla, predná kapotáž, kde stred kapotáže je pretiahnutý až do svetla, umiestnenie výfuku, páči sa mi, že sa snažia vzhľad tohoto modelu udržať aj po 13 rokoch a vrátili sa späť k pôvodnému vzhľadu |