Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: Talianska adventúrka - SWM Superdual 650 2016
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Aj ked som nevidel oficialne cenniky, ceny SWM pre Superdual by mali byt viac nez vyborne (ca. 7000 EUR?). S dobrym podvozkom a motorom, malou hmotnostou velky favorit na kupu a konecne nejaka rozumna konkurencia pomerne drahej KTM 690 Enduro alebo pomerne starej XT660R. Konecne vacsi vyber naozaj cestovatelskych endur. Super. A to este mame Husquarna (KTM) 701 Enduro! |
na jednovalcovu 600vku 19stku do predu a 17 do zadu? |
Hodnotenie: mňe sa ti koua nezdajú blbé. Lúbi sa mi váha a velké brzdy. A vlastňe aj celkovo. |
Hodnotenie: janoval> tak tak. Tou 19tkou dopredu dost obmedzuju vyber terennych pneu. |
úplňe v ríchlosci gumki na predek v 19tke velkosci: Karoo, K60, TKC80, Mitaski ňejaké, Pirelka škorpiojón a určiťe ňejaké ešče |
tiez by som pri endurku tohto razenia cakal 21 vpredu a 18 vzadu |
čekali bi ste to, ale proč? Lebo vječí koua sú trochen lepší f teréňe? Alebo? |
Milan> |
21/18 skúr asi sceus napísat Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (25.01.2016 11:17) |
Hodnotenie: Určite to malo mať kola 21/18 o tom žiadna diskusia. To je asi jediná chybička krásy na tejto inak podarenej moto... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (25.01.2016 12:28) |
takže sa 'technický manažér Ampelio Macchi (46 svetových titulov s Husqvarna, 5 s Aprilia)' pri tejto motorke 'urcite myli'? |
Hodnotenie: Za mňa |
awia - asi by ste mali zaviest nejaky doublecheck prv nez ide clanocek / bleskovka von Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.01.2016 12:15) |
Hodnotenie: Je urcite fajn, ze je z coho vyberat a nie je to len cisto oranzovy svet. Na druhu stranu, TE630 nebol ziadny predajny trhak a to mala ta moto dobru cenu, rovnaky motor, podvozok (teda nepozname zdvihy, len komponenty, ale znizeny razvor napoveda nizsie zdvihy), obutie 21/18, ale zas mensiu nadrz a ziadnu ochranu pred vetrom... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.01.2016 12:17) |
Mikulec> ma zmysel co hovoris - da sa na to aj tak pozerat. |
Re: Menton: Zdvihy: www.advpulse.com/adv-bikes/2016-swm-superdual... |
Re: satos: potvrdil si moj predpoklad na zaklade razvoru. Tie zdvihy su adekvatne zameraniu moto... |
Hodnotenie: Re: matus: K pneu ,tam este myslím vieš variovať so šírkou/výškou tak sa ti výber ešte trochu rozšíri. Mne orsobne 19/17 by nevadila skor naopak.S polocestným |
Hodnotenie: Napriklad nechapem preco je XT660R tazka jak hovado, ked hen to vedia urobit v takej vahe. Nevyzera to veru zle, to vobec nie. Podstatna otazka pre mna ako ultimatneho mlatica km :D je: vydrzi ten cinsky jednovalec tolko co Yamaha..u mna 100tis. km za 2 roky bez akehokolvek zadrhelu v motore, ziadna spotreba oleja, ziadne pazvuky, ziadne problemy. Takze keby som si mal vybrat znova male nenarocne enduro na cesty necesty, volba jasna. Az cas ukaze ako na tom bude toto s kvalitou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (25.01.2016 15:40) |
Toto nemá uplatnenie, ale Gran Milano /cafe racer/ majú moc pekne vyladený. |
Tak tých 159 kilo (podľa článku motoride.sk s náplňami a podľa článku advpulse.com bez benzínu) je veľmi podozrivých. Buď to je nejaká "kačica" alebo je to na úkor nosnosti. Zas keď kukám na KTM 690 Enduro R a to má bez benzínu 143 kg (celková hmotnosť až 350 kg) tak by to nemuselo byť až také zlé. |
Hodnotenie: mne sa to fakt páči, žiadne zbytočné hovadiny, účelová motorka. Akurát že by som na nej vyzeral ako cirkusový macko na bicykli |
Re: satanokky: No je to smutné že Yamaha tým "srdciarom" nespravý niečo zaujímavajšie. |
Myslim, ze nie je ferove porovnavat enduro (690 R) s cestovnym endurom (Superdual). Enduro bude vzdy lepsie v terene a cenduro na ceste. Treba pozerat po motorkach v rovnakom chlieviku/zamerania a nie, ze su zhruba rovnako tazke. |
Hodnotenie: mne tá predná 19´ nevadí, lebo ako turista urobím najprv 500-1000 km po asfalte, potom šotolina a až potom sa driapem na dajaký Tarcu 2200, Kajmačkalan 2500, Pelister atď. A to je taký hard, že idem na jedničke alebo cez spojku rýchlosťou 5 - 10 km/h. |
Veľmi mi pripomína BMW G650 Xcountry. SMW je o mnoho viac turistická. Ani ryba ani rak, ani motard ani enduro. Využitie by som videl pre menšie postavy alebo pre tých čo nepotrebujú prechádzať zákruty driftom. Výhodou menších kolies je lepšia ovládateľnosť na ceste a nižšie ťažisko čo je fajn v malých rýchlostiach prípadne v pomalom technickom teréne. Nevýhodu je zas malá svetlá výška a tiež menší rozhľad. |
Ale ved SWM 650 mozete mat aj na 21/18 Upravené 2 krát. Naposledy upravil jojkoz (26.01.2016 8:14) |
Teraz pozeram ta superdual je postavena trosku inac - tu nemaju v CZ zatial v ponuke - ta ma naozaj 19/17 |
Hodnotenie: mne sa to paci,co som napozoroval z obrazku Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (26.01.2016 9:10) |
duggo dal si to ako pán to je ten rozkošný rozdiel, keď dvaja pozerajú to isté, nemusia vidieť to isté. Ja by som mohol na tú motorku pozerať do aleluja, aj tak by som v živote nedosiahol taký level, aby som to tak pregnantne napísal ako Ty. Aj preto ostanem iba simple motovodič. Ale zato si to vychutnávam |
Hodnotenie: Romanka aké mačiatka? |
ked ma clovek uz nieco osukane, pardon oskusane, vie uz celkom na prvy pohlad dedukovat co od toho moze ocakavat, samozrejme ked sa niektore hlavne suciastky nehraju na nieco cim niesu |
Re: satos: No porovnal som túto SWM s KTM preto lebo majú podobný motor (objem a koncepcia) a dokonca podobnú hmotnosť. Pretože taká XT660Z TÉNÉRÉ má cez 200 kg. A mňa práve u tejto SWM cenduro mašiny zarazila tá "nízka" hmotnosť - a preto by ma aj zaujímalo max. konštrukčné zaťaženie tejto motorky, pretože to je dôležitý parameter u cestovateľskej mašiny. Chlapi s polámanými/popraskanými či dodatočne vystužovanými podsedlovkami či inými časťami rámu by vedeli rozprávať. |
Re: satanokky: Aj mne sa kedysi zdalo, ze by som trocha mohol porovnavat enduro s cendurom. Kym som k cenduru nedokupil enduro. To su proste ine kategorie. Zial, ani Awia nebude mat z 1150 GS enduro, nech by mal podvozok sebelepsi. Proste tie motorky su navrhnute na iny ucel. |
FOGY: moja rec! Ak bude spolahliva da sa s nou tahat po svete po cestach-necestach. Sirsia guma a nizsie zdvihy su fajn na asfalt a ked sa s nou clovek v terenie niekde zasekne, tak sa urcite lahsie vytahuje ako nejake 200kg+ hebiedko. Ak motor a materialy vydrzia super masinka (vlastne kopia starsich Husquarn). Trochu mi pripomina stare DR-y s tymi sa tiez dalo chodit od nakupu po Koreu a dala sa kade-tade oplieskat. Pekna motorka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (26.01.2016 13:09) |
normálňe aš tuším nechápem, jak sa tu múdro píše. |
Jedno leto som jazdil na BMW 800GS a BMW 650 TWIN , /dve takmer rovnaké motorky / len jedna má 21ku a druhá 19 . Keby 650 malo motor ako 800 a nie taku sračkovú vidlu a brzdu ako má, tak by som radšej tu 650 s tou 19kou. Na účel 80% asfalt a 20% šotolina. |
Keď je tá kombinácia kolies 19/17 taká najsamfasauniverzálnejšá prečo ju inžinieri nedali trebárs aj na novú CRF1000. Šak do terénu je to aj tak ťažká sviňa, tak načo má vlastne také velké kolesá. |
Re: satos: No gut. Sme sa nepochopili. Mňa zarazila u tohto SWM tá "kvázi" suchá váha (s náplňami a nenatankovaná) 159 kg - lebo nikto zo známych výrobcov toto v segmente cendúr okolo 650ccm nemá (BMW G650GS bez náplní má 175kg čo je plus 10%, Yamaha XT660Z TÉNÉRÉ okolo 182 čo je plus 14%, Suzuki DL V-Strom 650 má okolo 190kg čo je plus 19%, Honda nič podobné nemá a Kawasaki Versys 650 má okolo 190kg čo je plus 19% - beriem suché váhy základných modelov bez doplnkov). A preto som to "blbo" zrovnal s tou KTM. |
Re: satos: no keď sme sa driapali po kameňoch na Tarcu, najlepšie sa išlo Norbimu na KTM690, ja som plakal nad páliacou spojkou na XT660R ale bez pádu, ale najviac sa asi zapotil Jano - Asfalt na tuningovej XT660Z - párkrát spadol, ale nie kvôli tomu, že by išiel rýchlejšie. Asi tam išlo o hmotnosť stroja. |
Re: bacaono: no predsa pre tých najsam drsných terénnych rajdérov, čo ja nie som |
Re: alexa7: Ja sa len pousmievam nad tým, ako sa dlho čakalo na poriadne cestovateľské enduro na kolesách 21/18...... |
Re: bacaono: Či 19/17 alebo 21/18, tak mne je to jedno, keď sa na jednotke niekde šplhám. Aj keď geometria hovori, ze lepsie to bude na 21/18, ale reálny rozdiel pocíti len macher. |
Re: FOGY: |