Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2241 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28535
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16995)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

KTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: KTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
29.09.2014 10:44

KTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

šak o tomto som s mikulcom robil článok pár rokov dozadu. ???


29.09.2014 12:09

Re: KTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

rocnik 2014?


29.09.2014 12:55

Re: KTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Filip - a rozdiely nejaké markantnejšie? kukám dizajn rovnaký, motor a podvozok rovnaký.. :-D velkého brata kedy vytiahnete na svetlo sveta?


29.09.2014 19:52

Re: KTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok

insomnia
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ten vyfuk (ak si odmyslim to skarede pod motorom co ma kazda dnesna motorka) sa mi aj paci, ale mohol byt mozno trochu inak uchyteny...inak motorka celkom pekna
iba by ma zaujimalo, preco tam dali na test tak stare pneu...dlho im ziadna predvadzacka nepadla?


01.10.2014 12:17

Re: KTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok

akoVanok
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:-} [dobre]


03.10.2014 22:10

Re: KTM Duke 690 - Vojvoda a jeho masový útok

Peter3P
 Skútrista 

Hodnotenie: Dobré

Bol som sa dnes na dukovi povozit, vlastne som ju chcel skrtnut zo zoznamu moznych moto do buducnosti, kvoli vibraciam a comukolvek co na nej najdem, ale potvora sa udrzala zubami nechtami na zozname. Vibruje teda strasne, najma ked sa jej nieco nepaci, najma ked sa jej trosku znizi pomer otacky/plyn, na krizovatkach sa nechce rozbiehat, otacky aspon do polovice maxima inak chce skapat (jasne je to o zvyku), neprehladna zastaralo posobiaca pristrojovka, hlucny vyfuk, vibrujuce zrkadla (prave samomeniace polohu), ale inak....
V meste parada, ked ma bloknu auta na krizovatke, spravit opravu na poslednych dvoch metroch a prejst pomedzi, okolo, poza auta proste sa prestrikovat kade je volno sa na nej da ako na skutri, akurat rychlejsie a drzejsie. Skutocne na rodny list. Ked uz je v otackach, tak akceleracia paradna, na mesto a nielen to bohato dostacujuca. Dokonca pri dostiahnuti pozadovanej rychlosti a miernom uvolneni plynu znizuje vibracie na znesitelne minimum. A co ma udivilo tak v prudkych zakrutach (na 2jke, pretoze 3jka uz vibrovala ako keby som ju pri 3.5 az 4t podtacal alebo co) pri mierne pridanom plyne (mierne podla zvyku z mojej, tu to asi az take mierne nebolo) sa mi pacilo ako zacala ustrelovat zadna pneumatika. Namiesto prirodzenej reakcie zlaknutia sa a paniky :-).

Co sa tyka vyfuku, tak pri jazde ho nevidim, ale mne sa praveze paci ked je ukryty pod motorom a nezakryva kyvku a koleso. Plus znizuje tazisko atd. atd. len sa mi nepacilo na predoslej verzii duka aky mal hranaty plast na sebe. Pacilo by sa mi na nom nieco taketo, aj na svoje by som rad taky mal akurat je nehomologovany, nie kvoli hluku ale ze ide namiesto katalyzatora. Nezavadzia a takmer ho nevidno. A ani velmi oproti originalu nehluci.

Video: www.youtube.com/watch?v=5LyrztRj4hg



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.